Mehrdad Estiri

Associate Professor

Update: 2024-11-21

Mehrdad Estiri

College of Management / مديريت بازرگاني

Master Theses

  1. بررسی تأثیر کار شایسته بر عملکرد شغلی کارکان از طریق متغیر میانجی دلبستگی شغلی و نقش تعدیل کننده استقلال شغلی
    علی حسین جهاندیده 2024
  2. رتبه بندی بازیهای رومیزی با بهره گیری از تحلیل احساسات مشتریان و تصمیم گیری چند شاخصه
    سیدمحمدمهدی خورشید 2024
  3. تصویر برند کارفرما، تناسب فرد با سازمان و کارفرمای منتخب؛ بررسی اثر تعدیل کننده رسانه اجتماعی و جنسیت
    زهرا روشنی 2024
  4. بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر عملکرد شغلی با میانجی گری انگیزه کاری
    امین حاجی رحیمی 2024
  5. بررسی تاثیرگذاری آموزش سازمانی بر دلبستگی شغلی کارمندان: نقش تعدیگری استرس محیط کار
    میلاد ادیبی 2024
  6. ارائه الگویی جهت بررسی نحوه اثرگذاری مدیریت منابع انسانی استراتژیک بر مشتریمداری کارکنان خدمات از طریق افزایش دلبستگی شغلی کارکنان، با بکارگیری رویکرد ترکیبی SEM-FCM در کسب و کارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران
    مینا یوسفی 2024
  7. بررسی تأثیر برند کارفرمایی بر قصد ترک خدمت کارکنان با در نظر گرفتن نقش متغیرهای میانجی التزام شغلی و تعهد سازمانی
    محمد رشیدی 2023
  8. ارائه چارچوبی به منظور سیاستگذاری در حوزه گردشگری تندرستی روستایی پایدار با استفاده از رویکرد ترکیبی SEM/IPA
    نسترن یحیی زاده پیرسرایی 2023
  9. بررسی تاثیر انگیزه درونی و حمایت سازمانی ادراک شده بر میزان تعارض کار- خانواده و فرسودگی عاطفی در مادران شاغل تمام وقت
    مرضیه صارمی 2023
  10. ارائه چارچوبی داده‌محور به‌منظور شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان با بهره‌گیری از ماتریس IF-IPA
    سیده مهشید میرآتشی یزدی 2023
  11. بررسی تاثیر درک افراد از پیشنهاد ارزش کارفرما EVP بر رضایت داوطلبان سازمان های غیر انتفاعی با بررسی نقش اهمیت درک شده ، حمایت درک شده، آزادی در کارها و روابط بین افراد سازمان
    محمدحسن صدقی 2023
  12. بررسی تاثیریکپارچگی کاروزندگی برخستگی وتعادل کاروزندگی بامیانجی گری فعالیت های بازیابی (موردمطالعه:اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران)
    زهرا جشن نیلوفر 2023
  13. ارائه چارچوبی برای ارزیابی احتمال موفقیت پیاده سازی هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی با رویکرد روش های تصمیم گیری چند شاخصه.
    اشکان قربانی 2023
  14. بررسي تأثير بازارگرايي دروني بر رضايت شغلي كارمندان (مورد مطالعه: شركت ايرانسل)
    گلاره صالحی نیک 2023
  15. شناسایی عوامل موثر بر ایجاد انگیزه در کارکنان بالقوه نسل Z سازمان ها در تهران
    عسل خسروی 2023
  16. شناسایی الزامات مورد نیاز جهت الکترونیکی شدن فرایند های منابع انسانی در شرکت های خدمات دیجیتال
    حسن نصراله نژاد 2023
  17. تاثیر منبع هم آفرینی ارزش، انگیزه هم آفرینی و فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تجربه برند پویا
    زهرا رضائی نایه 2022
  18. بررسی تاثیر ادراک از کووید-19 بر مشتری مداری کارکنان خدماتی نسل های مختلف با رویکرد انگیزشی
    طیبه رمضان نیا 2022
  19. ارائه چارچوبی به منظور اولویتبندی اماکن گردشگری براساس شاخصهای گردشگری فرهنگی پایدار (مورد مطالعه: باقت تاریخی-فرهنگی منطقه 12 شهر تهران)
    نیلوفر راستگو 2022
  20. بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر ارزش ویژه و عشق به برند با توجه به نقش میانجی بازاریابی دهان به دهان الکترونیک و نفوذ اجتماعی در بازار سرمایه ایران
    سیدمرتضی توکلی بهرام نژاد 2022
  21. رابطه میان مدیریت برند داخلی و رفتارها و نگرش های همراستای برند کارکنان (مورد مطالعه: فروشگاه های فروش محصولات برند در جزیره کیش)
    سینا مجیدی 2022
  22. طراحی مدل شایستگی مدیران محصول کسب و کارهای B2C در عصر دیجیتال
    افشین افسری 2022
  23. پیش بینی خروج کارکنان با استفاده از روشهای داد ه کاوی و ترسیم الگو و مدل مربوطه
    هانیه شیوازاد 2021
  24. پیش بینی نیت خروج کارکنان حوزه IT با بکارگیری از رویکرد عصبی-فازی ANFIS
    علی باغشنی 2021
  25. ارائه چارچوبی برای شناسایی و اواویت بندی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت منابع انسانی در شرایط پاندمیک کرونا ویروس با بکارگیری روش IPA فازی
    شمیم هاشمیان زاده 2021
  26. شناسایی چالش های کسب و کار های پلتفرمی در ایران
    عارف زمانی 2021
  27. بررسی تاثیر سرپرستی سو استفاده گرایانه بر طفره روی اینترنتی: با تاکید بر نقش میانجی فرسودگی عاطفی
    پیوند میرزائیان خمسه 2021
  28. طراحی الگوی ارتقای سلامت مبتنی بر روش‌های بازی‌سازی، مورد مطالعه سالمندان
    محمدامین چیت ساز 2021
  29. نقش میانجی قرارداد روانشناختی درتاثیررهبری تحول آفرین برتوانمندسازی روانشناختی(موردمطالعه:کارکنان سازمان تامین اجتماعی اصفهان)
    حسین واعظ ابرقوئی 2021
  30. شناسایی عوامل موثر بر فرآیند تصمیم گیری و انتخاب مقصد گردشگران سلامت
    صدف شاهین پور 2021
  31. بررسی تاثیر برنامه های کاری با عملکرد بالا بر عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی : کارکنان بانک تجارت)
    سولماز متقی 2021
  32. بررسی رابطه میان شهرت سازمانی، برند کارفرمایی و مسئولیت اجتماعی سازمانی از نگاه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه تبریز
    امیر وطن دوست علمداری 2020
  33. به‌کارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی در فروش متقاطع محصولات بیمه‌ای
    امیرحسین جباری 2020
  34. بررسی تاثیرمسئولیت اجتماعی بربرندکارفرمابامیانجی گری هویت سازمانی درشرکت ملی صنایع پتروشیمی
    الهام علی اکبر 2020
  35. بررسی تاثیر ادراک از عدالت سازمانی و شخصیت پیش فعال بر قصد ترک خدمت با میانجی گری رضایت از مسیر شغلی کارکنان (مورد مطالعه:بانک دی)
    سجّاد نظری اینی سفلی 2020
  36. بررسی تاثیر بازار گرایی داخلی بر تایید برند با در نظر گرفتن نقش متغیرهای میانجی رضایت ، تعهد شغلی ، دانش و هویت برند (مورد مطالعه : بانک ملی شهر اصفهان)
    مهدی عظیمی یانچشمه 2020
  37. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت یک بازیگر با بهره گیری از تکنیک های داده کاوی
    کامو ابراهیمی 2020
  38. بررسی تاثیر ویژگی‌های فردی بر استفاده از مهارت‌های تفکر استراتژیک (مورد مطالعه: دانشجویان مدیریت دانشگاه‌های دولتی در شهر تهران)
    سیدمحمدرضا لشگری 2020
  39. ارائه مدل کسب و کار باشگاههای فوتبال بر اساس برندینگ رسانه ای
    مهناز جهاندوست 2020
  40. بررسی رابطه بین ادراک کارکنان از تنوع نیروی انسانی سازمان بر ادراک کارکنان از عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش متغیر میانجی نوآوری سازمانی، مورد مطالعه شرکت دنون منطقه اسپامه (آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه)
    سارا رشیدی فر 2020
  41. نقش ویژگی‌های شخصیتی و فرسودگی شغلی پرستاران بر پیش بینی عملکرد آنها: مورد مطالعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)
    محیا علیمرادی 2020
  42. برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی در دانشگاه علوم انتظامی امین
    حسن طامه 2020
  43. بررسی تاثیرحمایت پایدارادراک شده برتعهدبه برندکارفرما موردمطالعه:شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
    فاطمه سادات طباطبایی فر 2020
  44. بررسی رابطه عدالت ادراک شده و اعتماد با رفتارهای مشارکت مشتری(مورد مطالعه: مشتریان هتل های پنج ستاره کیش)
    فاطمه میراشهء 2020
  45. بررسي تاثير جو اخلاقي سازماني برهويت يابي سازماني (مورد مطالعه : سازمان ميراث فرهنگي ، هنري ، صنايع دستي و گردشگري)
    مهدی نوروزبیگی 2019
  46. شناسايي شايستگي هاي ارزيابان عملكرددرشركت هاي بيمه اي(موردمطالعه بيمه دي)
    بهروز ملایی جیفرودی 2019
  47. تاثير بازارگرايي داخلي برعملكرد پرستاران با بررسي نقش ميانجي گري عجين شدن پرستاران با شغل
    میترا رضوانی 2019
  48. تاثیرتحقق قراردادروانشناختی بررفتارشهروندی سازمانی (موردمطالعه شهرداری منطقه6تهران)
    سمیه حسامی 2019
  49. بررسي تاثير هوش هيجاني مديران بر دوسوتواني در سازمان هاي دانش بنيان با نقش ميانجي سبك رهبري تحول آفرين
    مجید هوشنگی 2019
  50. بررسي ادراك ازسيستم پرداخت مبتني برعملكرد برالتزام شغلي، فرسودگي شغلي وبهزيستي روانشناختي پرستاران بيمارستان الزهرااصفهان
    ایمان کرباسی زاده اصفهانی 2019
  51. مدل شناسايي و پيش بيني شايستگي هاي شغلي دانشمندان داده مبتني بر داده كاوي
    مهسا دهگان پور 2019
  52. بررسي تاثيراقدامات مديريت استراتژيك منابع انساني برمديريت دانش سازماني
    محمدعلی اعتمادی 2019
  53. بررسي نقش تعديل كنندگي تبادل اجتماعي و تبادل اقتصادي در رابطه بين سيستم هاي كاري با عملكرد بالا با فرسودگي عاطفي و رضايت شغلي كاركنان مورد مطالعه شركت هاي پيمانكاري در پروژه بازار بزرگ ايران
    مهدی محمودزاده جهرمی 2019
  54. بررسي رابطه ميان بازارگرايي داخلي و رضايت مشتريان در صنعت هواپيمايي كشور
    سیدمرتضی رفیعی طباطبایی 2019
  55. تاثير مسئوليت اجتماعي شركتي و بازاريابي داخلي بر تعهد سازماني و نيت ترك سازمان در صنعت بانكداري مورد مطالعه : بانك قوامين
    سیدارین محبوبی 2019
  56. آسيب شناسي مسير توسعه شغلي كاركنان صنايع خلاق مطالعه موردي خبرگزاري صدا و سيما
    مهتاب برگریزان 2019
  57. شناسايي عوامل تسهيل كننده جذب نيروهاي داوطلب (مطالعه موردي بنيادحاميان دانشگاه تهران)
    سبحان لطف ابادی بیدگلی 2019
  58. تدوين چهارچوب توسعه پايدارگردشگري ورزشي درجمهوري اسلامي ايران
    فرشید وارسته بهابادی 2019
  59. بررسي تاثيراقدامات منابع انساني بردرهم تنيدگي شغلي وعملكردشغلي كاركنان موردمطالعه شركت دانش بنيان كافه بازار
    توحید علیپور 2018
  60. بررسي تاثيرتوانمندسازي روانشناختي برعملكردشغلي كاركنان بيمه مركزي ايران
    افسانه غفاری 2018
  61. بررسي شاخص هاي جذابيت برند كارفرما از نظر كاركنان شركت هاي دانش بنيان فعال در زمينه تجارت الكترونيك ايران
    مینا جهانی 2018
  62. بررسي تاثيرجبران خدمات عملكردي برحفظ ونگهداشت كاركنان دانشي باميانجي كري رضايت شغلي وتعهدسازماني(مورمطالعه شركت توسن)
    محمد عبدی 2018
  63. عوامل اثرگذار بر مشاركت كاركنان خط مقدم در نوآوري در عرضه خدمات
    سیدمحمد طبیب زاده 2018
  64. بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر عملكرد سازماني با نقش ميانجي نوآوري (مورد مطالعه: شركت هاي مهندسان مشاور تهران)
    سروش احمدی 2018
  65. ارائه مدلي جهت تعيين پيش زمينه ها و پيامدهاي التزام كاركنان در سازمانهاي خدماتي ايراني (مورد مطالعه :بانك پارسيان)
    شاهین شفیعی نیک 2018
  66. بررسي اثر سرمايه اجتماعي بر كارآفريني سازماني(مورد مطالعه :شركتهاي توليدي محصولات لبني)
    محمدرضا پایدار 2018
  67. بررسي روابط ميان بازاريابي دروني رضايت شغلي تعهدسازماني مشتري مداري وعملكردسازماني درصنعت خرده فروشي
    بابک زمانی 2018
  68. بررسي رابطه سرمايه انساني وخلق ارزش سازمان(موردمطالعه شركتهاي مهندسين مشاور)
    روبینا خراسانی املی 2018
  69. بررسي تاثير آموزش الكترونيكي بانك ملي بر بهره وري كاركنان در بانكداري الكترونيك(مطالعه تطبيقي با بنك هاي برتر)
    محمدرضا آوخ لویهء 2018
  70. شناسايي موانع اجراي استراتژي هاي منابع انساني در حوزه جذب در شركت توسن
    سیدادریس حسینی 2018
  71. طراحي مدل مديريت ريسك منابع انساني در شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو)
    پریسا باستانی اله آبادی 2018
  72. بررسي تاثير آموزش بر بهبود عملكرد در سازمان مورد مطالعه: (دانشگاه مستنصريه در عراق)
    علی سعدون علی علی 2018
  73. بررسي تاثير حمايت هاي درك شده از جانب سازمان و سرپرست بر عملكرد فردي و تعهد سازماني (مورد مطالعه شركت ايتراك)
    مریم السادات کشفی 2018
  74. تحليل ميدان نيرو در فرهنگ سازماني براي مديريت استعداد در شركت نصب نيرو (با تاكيد بر نگهداشت)
    مهناز سادات شفیعی 2018
  75. بررسي تاثير توسعه برند بر شخصيت برند در صنعت لبنيات(مورد مطالعه: شركت كاله)
    منیژه رستمی 2018
  76. طراحي مدل نگهداشت كاركنان دانشي در سازمان هاي رسانه اي
    فاطمه رزمی فردوی 2018
  77. تأثير ارزش‏هاي سازماني بر روي رفتارهاي انحرافي كاركنان در شركت سازه گستر سايپا
    مبین منتظری 2018
  78. شناسايي ورتبه بندي شايستگي هاي كليدي مشاغل استراتژيك(موردمطالعه شعب بانك مسكن استان تهران)
    محمدجواد معتمد 2018
  79. عوامل موثر بر رضايت زبان آموزان از كيفيت خدمات در موسسات آموزش زبان هاي خارجي
    آرش رأسی 2018
  80. بررسي تاثيرعوامل موثربرمزيت ادراك شده سيستم هاي آموزش الكترونيك بادرنظرگرفتن نقش ميانجي متغير كيفيت خدمات ارائه شده (موردمطالعه مركزآموزشهاي مجازي دانشگاه تهران)
    محمدحسن امانی 2018
  81. بررسي رابطه بازارگرايي داخلي بر ادراك كاركنان از رضايت مشتريان با نقش ميانجي رضايت و تعهدكاركنان، مورد مطالعه :بانك كارآفرين
    رزیتا قاسمی 2018
  82. بررسي عوامل موثر بر رضايتمندي و وفاداري مشتريان به ارائه كنندگان اينترنت پرسرعت ADSL در تهران
    حمید صادقی 2018
  83. بررسي نقش فرهنگ سازماني در رابطه بين هوش هيجاني و يادگيري سازماني كاركنان (مورد مطالعه كاركنان دانشگاه تهران)
    سمیه نظری نیا 2018
  84. بررسي نقش توسعه منابع انساني در ارتقاي مسئوليت اجتماعي در سازمان (مطالعه موردي: بيمارستان امام علي (ع) - بغداد)
    عمار جبار کاظم آل شمیل 2018
  85. بررسي تاثيرمولفه هاي ارزيابي عملكردبرانگيزش ورضايت باميانجي گري صحت ادراك شده ازارزيابي عملكرد
    زینت سادات حسینی مجاهد 2018
  86. بررسي تاثير هوش هيجاني بردلبستگي شغلي كاركنان بانك ملت با در نظر گرفتن نقش ميانجي تعهد سازماني
    یلدا فربد 2018
  87. انتخاب پورتفوي بهينه پروژه هاي تحقيق و توسعه شركت ايران ترانسفو
    سیامک غفاری 2018
  88. تدوين چارچوبي جهت به كارگيري تئوري فازي در كارت امتيازي متوازن (BSC) به منظور ارزيابي استراتژي هاي سازمان (مطالعه موردي شركتت فنرلول ايران)
    محمد نوری محمد آنی 2018
  89. بررسي اولويت عوامل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند در مدل آكر در شركت هاي زيرمجموعه هلدينگ هاي مالي(مورد مطالعه:شركت مالي و سرمايه گذاري سين)
    مصطفی شهریاری 2018
  90. بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني برتمايل به ترك خدمت كاركنان با ميانجي گري در همتنيدگي شغلي كاركنان
    سمیّه بابائی خلف بادام 2018
  91. تاثير استرس شغلي، خستگي تعلل بر عدم انجام كار حاضر در كار با نقش تعديلگري هوش معنوي
    فائزه قصابیان 2018
  92. بررسي نقش كشور خاستگاه توليد در ارزيابي از محصولات خارجي(مورد مطالعه دبيرستان هنرستان هاي شهر قدس)
    سعید موسوی 2018
  93. شناسايي ابعاد توسعه مديران در شركت طراحي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو)
    مهشید فیروزآبادی 2018
  94. بررسي تاثير استرس شغلي بر فرسودگي شغلي با ميانجيگري متغير عجين شد با شغل (مورد مطالعه بانك سينا)
    مهسا محمدی مشگین 2018
  95. شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر جذابيت برند كارفرما از ديدگاه دانشجويان رشته مديريت موردمطالعه (دانشگاه هاي تهران،شهيدبهشتي وعلامه طباطبايي)
    حسین علی حسینی 2018