اساتيد - ftm- دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
Associate Professor
Update: 2024-11-21
Mehrdad Estiri
College of Management / مديريت بازرگاني
Master Theses
-
بررسی تأثیر کار شایسته بر عملکرد شغلی کارکان از طریق متغیر میانجی دلبستگی شغلی و نقش تعدیل کننده استقلال شغلی
علی حسین جهاندیده 2024 -
رتبه بندی بازیهای رومیزی با بهره گیری از تحلیل احساسات مشتریان و تصمیم گیری چند شاخصه
سیدمحمدمهدی خورشید 2024 -
تصویر برند کارفرما، تناسب فرد با سازمان و کارفرمای منتخب؛ بررسی اثر تعدیل کننده رسانه اجتماعی و جنسیت
زهرا روشنی 2024 -
بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر عملکرد شغلی با میانجی گری انگیزه کاری
امین حاجی رحیمی 2024 -
بررسی تاثیرگذاری آموزش سازمانی بر دلبستگی شغلی کارمندان: نقش تعدیگری استرس محیط کار
میلاد ادیبی 2024 -
ارائه الگویی جهت بررسی نحوه اثرگذاری مدیریت منابع انسانی استراتژیک بر مشتریمداری کارکنان خدمات از طریق افزایش دلبستگی شغلی کارکنان، با بکارگیری رویکرد ترکیبی SEM-FCM در کسب و کارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران
مینا یوسفی 2024 -
بررسی تأثیر برند کارفرمایی بر قصد ترک خدمت کارکنان با در نظر گرفتن نقش متغیرهای میانجی التزام شغلی و تعهد سازمانی
محمد رشیدی 2023 -
ارائه چارچوبی به منظور سیاستگذاری در حوزه گردشگری تندرستی روستایی پایدار با استفاده از رویکرد ترکیبی SEM/IPA
نسترن یحیی زاده پیرسرایی 2023 -
بررسی تاثیر انگیزه درونی و حمایت سازمانی ادراک شده بر میزان تعارض کار- خانواده و فرسودگی عاطفی در مادران شاغل تمام وقت
مرضیه صارمی 2023 -
ارائه چارچوبی دادهمحور بهمنظور شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر رضایت شغلی کارکنان با بهرهگیری از ماتریس IF-IPA
سیده مهشید میرآتشی یزدی 2023 -
بررسی تاثیر درک افراد از پیشنهاد ارزش کارفرما EVP بر رضایت داوطلبان سازمان های غیر انتفاعی با بررسی نقش اهمیت درک شده ، حمایت درک شده، آزادی در کارها و روابط بین افراد سازمان
محمدحسن صدقی 2023 -
بررسی تاثیریکپارچگی کاروزندگی برخستگی وتعادل کاروزندگی بامیانجی گری فعالیت های بازیابی (موردمطالعه:اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران)
زهرا جشن نیلوفر 2023 -
ارائه چارچوبی برای ارزیابی احتمال موفقیت پیاده سازی هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی با رویکرد روش های تصمیم گیری چند شاخصه.
اشکان قربانی 2023 -
بررسي تأثير بازارگرايي دروني بر رضايت شغلي كارمندان (مورد مطالعه: شركت ايرانسل)
گلاره صالحی نیک 2023 -
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد انگیزه در کارکنان بالقوه نسل Z سازمان ها در تهران
عسل خسروی 2023 -
شناسایی الزامات مورد نیاز جهت الکترونیکی شدن فرایند های منابع انسانی در شرکت های خدمات دیجیتال
حسن نصراله نژاد 2023 -
تاثیر منبع هم آفرینی ارزش، انگیزه هم آفرینی و فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تجربه برند پویا
زهرا رضائی نایه 2022 -
بررسی تاثیر ادراک از کووید-19 بر مشتری مداری کارکنان خدماتی نسل های مختلف با رویکرد انگیزشی
طیبه رمضان نیا 2022 -
ارائه چارچوبی به منظور اولویتبندی اماکن گردشگری براساس شاخصهای گردشگری فرهنگی پایدار (مورد مطالعه: باقت تاریخی-فرهنگی منطقه 12 شهر تهران)
نیلوفر راستگو 2022 -
بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر ارزش ویژه و عشق به برند با توجه به نقش میانجی بازاریابی دهان به دهان الکترونیک و نفوذ اجتماعی در بازار سرمایه ایران
سیدمرتضی توکلی بهرام نژاد 2022 -
رابطه میان مدیریت برند داخلی و رفتارها و نگرش های همراستای برند کارکنان (مورد مطالعه: فروشگاه های فروش محصولات برند در جزیره کیش)
سینا مجیدی 2022 -
طراحی مدل شایستگی مدیران محصول کسب و کارهای B2C در عصر دیجیتال
افشین افسری 2022 -
پیش بینی خروج کارکنان با استفاده از روشهای داد ه کاوی و ترسیم الگو و مدل مربوطه
هانیه شیوازاد 2021 -
پیش بینی نیت خروج کارکنان حوزه IT با بکارگیری از رویکرد عصبی-فازی ANFIS
علی باغشنی 2021 -
ارائه چارچوبی برای شناسایی و اواویت بندی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت منابع انسانی در شرایط پاندمیک کرونا ویروس با بکارگیری روش IPA فازی
شمیم هاشمیان زاده 2021 -
شناسایی چالش های کسب و کار های پلتفرمی در ایران
عارف زمانی 2021 -
بررسی تاثیر سرپرستی سو استفاده گرایانه بر طفره روی اینترنتی: با تاکید بر نقش میانجی فرسودگی عاطفی
پیوند میرزائیان خمسه 2021 -
طراحی الگوی ارتقای سلامت مبتنی بر روشهای بازیسازی، مورد مطالعه سالمندان
محمدامین چیت ساز 2021 -
نقش میانجی قرارداد روانشناختی درتاثیررهبری تحول آفرین برتوانمندسازی روانشناختی(موردمطالعه:کارکنان سازمان تامین اجتماعی اصفهان)
حسین واعظ ابرقوئی 2021 -
شناسایی عوامل موثر بر فرآیند تصمیم گیری و انتخاب مقصد گردشگران سلامت
صدف شاهین پور 2021 -
بررسی تاثیر برنامه های کاری با عملکرد بالا بر عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی : کارکنان بانک تجارت)
سولماز متقی 2021 -
بررسی رابطه میان شهرت سازمانی، برند کارفرمایی و مسئولیت اجتماعی سازمانی از نگاه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه تبریز
امیر وطن دوست علمداری 2020 -
بهکارگیری تکنیکهای دادهکاوی در فروش متقاطع محصولات بیمهای
امیرحسین جباری 2020 -
بررسی تاثیرمسئولیت اجتماعی بربرندکارفرمابامیانجی گری هویت سازمانی درشرکت ملی صنایع پتروشیمی
الهام علی اکبر 2020 -
بررسی تاثیر ادراک از عدالت سازمانی و شخصیت پیش فعال بر قصد ترک خدمت با میانجی گری رضایت از مسیر شغلی کارکنان (مورد مطالعه:بانک دی)
سجّاد نظری اینی سفلی 2020 -
بررسی تاثیر بازار گرایی داخلی بر تایید برند با در نظر گرفتن نقش متغیرهای میانجی رضایت ، تعهد شغلی ، دانش و هویت برند (مورد مطالعه : بانک ملی شهر اصفهان)
مهدی عظیمی یانچشمه 2020 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت یک بازیگر با بهره گیری از تکنیک های داده کاوی
کامو ابراهیمی 2020 -
بررسی تاثیر ویژگیهای فردی بر استفاده از مهارتهای تفکر استراتژیک (مورد مطالعه: دانشجویان مدیریت دانشگاههای دولتی در شهر تهران)
سیدمحمدرضا لشگری 2020 -
ارائه مدل کسب و کار باشگاههای فوتبال بر اساس برندینگ رسانه ای
مهناز جهاندوست 2020 -
بررسی رابطه بین ادراک کارکنان از تنوع نیروی انسانی سازمان بر ادراک کارکنان از عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش متغیر میانجی نوآوری سازمانی، مورد مطالعه شرکت دنون منطقه اسپامه (آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه)
سارا رشیدی فر 2020 -
نقش ویژگیهای شخصیتی و فرسودگی شغلی پرستاران بر پیش بینی عملکرد آنها: مورد مطالعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)
محیا علیمرادی 2020 -
برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی در دانشگاه علوم انتظامی امین
حسن طامه 2020 -
بررسی تاثیرحمایت پایدارادراک شده برتعهدبه برندکارفرما موردمطالعه:شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
فاطمه سادات طباطبایی فر 2020 -
بررسی رابطه عدالت ادراک شده و اعتماد با رفتارهای مشارکت مشتری(مورد مطالعه: مشتریان هتل های پنج ستاره کیش)
فاطمه میراشهء 2020 -
بررسي تاثير جو اخلاقي سازماني برهويت يابي سازماني (مورد مطالعه : سازمان ميراث فرهنگي ، هنري ، صنايع دستي و گردشگري)
مهدی نوروزبیگی 2019 -
شناسايي شايستگي هاي ارزيابان عملكرددرشركت هاي بيمه اي(موردمطالعه بيمه دي)
بهروز ملایی جیفرودی 2019 -
تاثير بازارگرايي داخلي برعملكرد پرستاران با بررسي نقش ميانجي گري عجين شدن پرستاران با شغل
میترا رضوانی 2019 -
تاثیرتحقق قراردادروانشناختی بررفتارشهروندی سازمانی (موردمطالعه شهرداری منطقه6تهران)
سمیه حسامی 2019 -
بررسي تاثير هوش هيجاني مديران بر دوسوتواني در سازمان هاي دانش بنيان با نقش ميانجي سبك رهبري تحول آفرين
مجید هوشنگی 2019 -
بررسي ادراك ازسيستم پرداخت مبتني برعملكرد برالتزام شغلي، فرسودگي شغلي وبهزيستي روانشناختي پرستاران بيمارستان الزهرااصفهان
ایمان کرباسی زاده اصفهانی 2019 -
مدل شناسايي و پيش بيني شايستگي هاي شغلي دانشمندان داده مبتني بر داده كاوي
مهسا دهگان پور 2019 -
بررسي تاثيراقدامات مديريت استراتژيك منابع انساني برمديريت دانش سازماني
محمدعلی اعتمادی 2019 -
بررسي نقش تعديل كنندگي تبادل اجتماعي و تبادل اقتصادي در رابطه بين سيستم هاي كاري با عملكرد بالا با فرسودگي عاطفي و رضايت شغلي كاركنان مورد مطالعه شركت هاي پيمانكاري در پروژه بازار بزرگ ايران
مهدی محمودزاده جهرمی 2019 -
بررسي رابطه ميان بازارگرايي داخلي و رضايت مشتريان در صنعت هواپيمايي كشور
سیدمرتضی رفیعی طباطبایی 2019 -
تاثير مسئوليت اجتماعي شركتي و بازاريابي داخلي بر تعهد سازماني و نيت ترك سازمان در صنعت بانكداري مورد مطالعه : بانك قوامين
سیدارین محبوبی 2019 -
آسيب شناسي مسير توسعه شغلي كاركنان صنايع خلاق مطالعه موردي خبرگزاري صدا و سيما
مهتاب برگریزان 2019 -
شناسايي عوامل تسهيل كننده جذب نيروهاي داوطلب (مطالعه موردي بنيادحاميان دانشگاه تهران)
سبحان لطف ابادی بیدگلی 2019 -
تدوين چهارچوب توسعه پايدارگردشگري ورزشي درجمهوري اسلامي ايران
فرشید وارسته بهابادی 2019 -
بررسي تاثيراقدامات منابع انساني بردرهم تنيدگي شغلي وعملكردشغلي كاركنان موردمطالعه شركت دانش بنيان كافه بازار
توحید علیپور 2018 -
بررسي تاثيرتوانمندسازي روانشناختي برعملكردشغلي كاركنان بيمه مركزي ايران
افسانه غفاری 2018 -
بررسي شاخص هاي جذابيت برند كارفرما از نظر كاركنان شركت هاي دانش بنيان فعال در زمينه تجارت الكترونيك ايران
مینا جهانی 2018 -
بررسي تاثيرجبران خدمات عملكردي برحفظ ونگهداشت كاركنان دانشي باميانجي كري رضايت شغلي وتعهدسازماني(مورمطالعه شركت توسن)
محمد عبدی 2018 -
عوامل اثرگذار بر مشاركت كاركنان خط مقدم در نوآوري در عرضه خدمات
سیدمحمد طبیب زاده 2018 -
بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني بر عملكرد سازماني با نقش ميانجي نوآوري (مورد مطالعه: شركت هاي مهندسان مشاور تهران)
سروش احمدی 2018 -
ارائه مدلي جهت تعيين پيش زمينه ها و پيامدهاي التزام كاركنان در سازمانهاي خدماتي ايراني (مورد مطالعه :بانك پارسيان)
شاهین شفیعی نیک 2018 -
بررسي اثر سرمايه اجتماعي بر كارآفريني سازماني(مورد مطالعه :شركتهاي توليدي محصولات لبني)
محمدرضا پایدار 2018 -
بررسي روابط ميان بازاريابي دروني رضايت شغلي تعهدسازماني مشتري مداري وعملكردسازماني درصنعت خرده فروشي
بابک زمانی 2018 -
بررسي رابطه سرمايه انساني وخلق ارزش سازمان(موردمطالعه شركتهاي مهندسين مشاور)
روبینا خراسانی املی 2018 -
بررسي تاثير آموزش الكترونيكي بانك ملي بر بهره وري كاركنان در بانكداري الكترونيك(مطالعه تطبيقي با بنك هاي برتر)
محمدرضا آوخ لویهء 2018 -
شناسايي موانع اجراي استراتژي هاي منابع انساني در حوزه جذب در شركت توسن
سیدادریس حسینی 2018 -
طراحي مدل مديريت ريسك منابع انساني در شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو)
پریسا باستانی اله آبادی 2018 -
بررسي تاثير آموزش بر بهبود عملكرد در سازمان مورد مطالعه: (دانشگاه مستنصريه در عراق)
علی سعدون علی علی 2018 -
بررسي تاثير حمايت هاي درك شده از جانب سازمان و سرپرست بر عملكرد فردي و تعهد سازماني (مورد مطالعه شركت ايتراك)
مریم السادات کشفی 2018 -
تحليل ميدان نيرو در فرهنگ سازماني براي مديريت استعداد در شركت نصب نيرو (با تاكيد بر نگهداشت)
مهناز سادات شفیعی 2018 -
بررسي تاثير توسعه برند بر شخصيت برند در صنعت لبنيات(مورد مطالعه: شركت كاله)
منیژه رستمی 2018 -
طراحي مدل نگهداشت كاركنان دانشي در سازمان هاي رسانه اي
فاطمه رزمی فردوی 2018 -
تأثير ارزشهاي سازماني بر روي رفتارهاي انحرافي كاركنان در شركت سازه گستر سايپا
مبین منتظری 2018 -
شناسايي ورتبه بندي شايستگي هاي كليدي مشاغل استراتژيك(موردمطالعه شعب بانك مسكن استان تهران)
محمدجواد معتمد 2018 -
عوامل موثر بر رضايت زبان آموزان از كيفيت خدمات در موسسات آموزش زبان هاي خارجي
آرش رأسی 2018 -
بررسي تاثيرعوامل موثربرمزيت ادراك شده سيستم هاي آموزش الكترونيك بادرنظرگرفتن نقش ميانجي متغير كيفيت خدمات ارائه شده (موردمطالعه مركزآموزشهاي مجازي دانشگاه تهران)
محمدحسن امانی 2018 -
بررسي رابطه بازارگرايي داخلي بر ادراك كاركنان از رضايت مشتريان با نقش ميانجي رضايت و تعهدكاركنان، مورد مطالعه :بانك كارآفرين
رزیتا قاسمی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رضايتمندي و وفاداري مشتريان به ارائه كنندگان اينترنت پرسرعت ADSL در تهران
حمید صادقی 2018 -
بررسي نقش فرهنگ سازماني در رابطه بين هوش هيجاني و يادگيري سازماني كاركنان (مورد مطالعه كاركنان دانشگاه تهران)
سمیه نظری نیا 2018 -
بررسي نقش توسعه منابع انساني در ارتقاي مسئوليت اجتماعي در سازمان (مطالعه موردي: بيمارستان امام علي (ع) - بغداد)
عمار جبار کاظم آل شمیل 2018 -
بررسي تاثيرمولفه هاي ارزيابي عملكردبرانگيزش ورضايت باميانجي گري صحت ادراك شده ازارزيابي عملكرد
زینت سادات حسینی مجاهد 2018 -
بررسي تاثير هوش هيجاني بردلبستگي شغلي كاركنان بانك ملت با در نظر گرفتن نقش ميانجي تعهد سازماني
یلدا فربد 2018 -
انتخاب پورتفوي بهينه پروژه هاي تحقيق و توسعه شركت ايران ترانسفو
سیامک غفاری 2018 -
تدوين چارچوبي جهت به كارگيري تئوري فازي در كارت امتيازي متوازن (BSC) به منظور ارزيابي استراتژي هاي سازمان (مطالعه موردي شركتت فنرلول ايران)
محمد نوری محمد آنی 2018 -
بررسي اولويت عوامل تاثيرگذار بر ارزش ويژه برند در مدل آكر در شركت هاي زيرمجموعه هلدينگ هاي مالي(مورد مطالعه:شركت مالي و سرمايه گذاري سين)
مصطفی شهریاری 2018 -
بررسي تاثير اقدامات مديريت منابع انساني برتمايل به ترك خدمت كاركنان با ميانجي گري در همتنيدگي شغلي كاركنان
سمیّه بابائی خلف بادام 2018 -
تاثير استرس شغلي، خستگي تعلل بر عدم انجام كار حاضر در كار با نقش تعديلگري هوش معنوي
فائزه قصابیان 2018 -
بررسي نقش كشور خاستگاه توليد در ارزيابي از محصولات خارجي(مورد مطالعه دبيرستان هنرستان هاي شهر قدس)
سعید موسوی 2018 -
شناسايي ابعاد توسعه مديران در شركت طراحي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو)
مهشید فیروزآبادی 2018 -
بررسي تاثير استرس شغلي بر فرسودگي شغلي با ميانجيگري متغير عجين شد با شغل (مورد مطالعه بانك سينا)
مهسا محمدی مشگین 2018 -
شناسايي و ارزيابي عوامل موثر بر جذابيت برند كارفرما از ديدگاه دانشجويان رشته مديريت موردمطالعه (دانشگاه هاي تهران،شهيدبهشتي وعلامه طباطبايي)
حسین علی حسینی 2018