مهرداد استیری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/01

مهرداد استیری

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی تاثیر کار شایسته بر عملکرد شغلی کارکان از طریق متغیر میانجی دلبستگی شغلی و نقش تعدیل کننده استقلال شغلی
    علی حسین جهاندیده 1403
  2. رتبه بندی بازیهای رومیزی با بهره گیری از تحلیل احساسات مشتریان و تصمیم گیری چند شاخصه
    سیدمحمدمهدی خورشید 1403
  3. تصویر برند کارفرما، تناسب فرد با سازمان و کارفرمای منتخب؛ بررسی اثر تعدیل کننده رسانه اجتماعی و جنسیت
    زهرا روشنی 1403
  4. بررسی تاثیر جهت گیری استراتژیک بر عملکرد شغلی با میانجی گری انگیزه کاری
    امین حاجی رحیمی 1403
  5. بررسی تاثیرگذاری آموزش سازمانی بر دلبستگی شغلی کارمندان: نقش تعدیگری استرس محیط کار
    میلاد ادیبی 1403
  6. ارائه الگویی جهت بررسی نحوه اثرگذاری مدیریت منابع انسانی استراتژیک بر مشتریمداری کارکنان خدمات از طریق افزایش دلبستگی شغلی کارکنان، با بکارگیری رویکرد ترکیبی SEM-FCM در کسب و کارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران
    مینا یوسفی 1403
  7. بررسی تاثیر برند کارفرمایی بر قصد ترک خدمت کارکنان با در نظر گرفتن نقش متغیرهای میانجی التزام شغلی و تعهد سازمانی
    محمد رشیدی 1402
  8. ارائه چارچوبی به منظور سیاستگذاری در حوزه گردشگری تندرستی روستایی پایدار با استفاده از رویکرد ترکیبی SEM/IPA
    نسترن یحیی زاده پیرسرایی 1402
  9. بررسی تاثیر انگیزه درونی و حمایت سازمانی ادراک شده بر میزان تعارض کار- خانواده و فرسودگی عاطفی در مادران شاغل تمام وقت
    مرضیه صارمی 1402
  10. ارائه چارچوبی داده‌محور به‌منظور شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان با بهره‌گیری از ماتریس IF-IPA
    سیده مهشید میرآتشی یزدی 1402
  11. بررسی تاثیر درک افراد از پیشنهاد ارزش کارفرما EVP بر رضایت داوطلبان سازمان های غیر انتفاعی با بررسی نقش اهمیت درک شده ، حمایت درک شده، آزادی در کارها و روابط بین افراد سازمان
    محمدحسن صدقی 1402
  12. بررسی تاثیریکپارچگی کاروزندگی برخستگی وتعادل کاروزندگی بامیانجی گری فعالیت های بازیابی (موردمطالعه:اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران)
    زهرا جشن نیلوفر 1402
  13. ارائه چارچوبی برای ارزیابی احتمال موفقیت پیاده سازی هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی با رویکرد روش های تصمیم گیری چند شاخصه.
    اشکان قربانی 1402
  14. بررسی تاثیر بازارگرایی درونی بر رضایت شغلی کارمندان (مورد مطالعه: شرکت ایرانسل)
    گلاره صالحی نیک 1402
  15. شناسایی عوامل موثر بر ایجاد انگیزه در کارکنان بالقوه نسل Z سازمان ها در تهران
    عسل خسروی 1402
  16. شناسایی الزامات مورد نیاز جهت الکترونیکی شدن فرایند های منابع انسانی در شرکت های خدمات دیجیتال
    حسن نصراله نژاد 1401
  17. تاثیر منبع هم آفرینی ارزش، انگیزه هم آفرینی و فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تجربه برند پویا
    زهرا رضائی نایه 1401
  18. بررسی تاثیر ادراک از کووید-19 بر مشتری مداری کارکنان خدماتی نسل های مختلف با رویکرد انگیزشی
    طیبه رمضان نیا 1401
  19. ارائه چارچوبی به منظور اولویتبندی اماکن گردشگری براساس شاخصهای گردشگری فرهنگی پایدار (مورد مطالعه: باقت تاریخی-فرهنگی منطقه 12 شهر تهران)
    نیلوفر راستگو 1401
  20. بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر ارزش ویژه و عشق به برند با توجه به نقش میانجی بازاریابی دهان به دهان الکترونیک و نفوذ اجتماعی در بازار سرمایه ایران
    سیدمرتضی توکلی بهرام نژاد 1401
  21. رابطه میان مدیریت برند داخلی و رفتارها و نگرش های همراستای برند کارکنان (مورد مطالعه: فروشگاه های فروش محصولات برند در جزیره کیش)
    سینا مجیدی 1401
  22. طراحی مدل شایستگی مدیران محصول کسب و کارهای B2C در عصر دیجیتال
    افشین افسری 1400
  23. پیش بینی خروج کارکنان با استفاده از روشهای داد ه کاوی و ترسیم الگو و مدل مربوطه
    هانیه شیوازاد 1400
  24. پیش بینی نیت خروج کارکنان حوزه IT با بکارگیری از رویکرد عصبی-فازی ANFIS
    علی باغشنی 1400
  25. ارائه چارچوبی برای شناسایی و اواویت بندی عوامل حیاتی موفقیت مدیریت منابع انسانی در شرایط پاندمیک کرونا ویروس با بکارگیری روش IPA فازی
    شمیم هاشمیان زاده 1400
  26. شناسایی چالش های کسب و کار های پلتفرمی در ایران
    عارف زمانی 1400
  27. بررسی تاثیر سرپرستی سو استفاده گرایانه بر طفره روی اینترنتی: با تاکید بر نقش میانجی فرسودگی عاطفی
    پیوند میرزائیان خمسه 1400
  28. طراحی الگوی ارتقای سلامت مبتنی بر روش‌های بازی‌سازی، مورد مطالعه سالمندان
    محمدامین چیت ساز 1400
  29. نقش میانجی قرارداد روانشناختی درتاثیررهبری تحول آفرین برتوانمندسازی روانشناختی(موردمطالعه:کارکنان سازمان تامین اجتماعی اصفهان)
    حسین واعظ ابرقوئی 1400
  30. شناسایی عوامل موثر بر فرآیند تصمیم گیری و انتخاب مقصد گردشگران سلامت
    صدف شاهین پور 1400
  31. بررسی تاثیر برنامه های کاری با عملکرد بالا بر عملکرد شغلی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی و تعهد سازمانی (مطالعه موردی : کارکنان بانک تجارت)
    سولماز متقی 1399
  32. بررسی رابطه میان شهرت سازمانی، برند کارفرمایی و مسئولیت اجتماعی سازمانی از نگاه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه تبریز
    امیر وطن دوست علمداری 1399
  33. به‌کارگیری تکنیک‌های داده‌کاوی در فروش متقاطع محصولات بیمه‌ای
    امیرحسین جباری 1399
  34. بررسی تاثیرمسئولیت اجتماعی بربرندکارفرمابامیانجی گری هویت سازمانی درشرکت ملی صنایع پتروشیمی
    الهام علی اکبر 1399
  35. بررسی تاثیر ادراک از عدالت سازمانی و شخصیت پیش فعال بر قصد ترک خدمت با میانجی گری رضایت از مسیر شغلی کارکنان (مورد مطالعه:بانک دی)
    سجّاد نظری اینی سفلی 1399
  36. بررسی تاثیر بازار گرایی داخلی بر تایید برند با در نظر گرفتن نقش متغیرهای میانجی رضایت ، تعهد شغلی ، دانش و هویت برند (مورد مطالعه : بانک ملی شهر اصفهان)
    مهدی عظیمی یانچشمه 1399
  37. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت یک بازیگر با بهره گیری از تکنیک های داده کاوی
    کامو ابراهیمی 1399
  38. بررسی تاثیر ویژگی‌های فردی بر استفاده از مهارت‌های تفکر استراتژیک (مورد مطالعه: دانشجویان مدیریت دانشگاه‌های دولتی در شهر تهران)
    سیدمحمدرضا لشگری 1399
  39. ارائه مدل کسب و کار باشگاههای فوتبال بر اساس برندینگ رسانه ای
    مهناز جهاندوست 1399
  40. بررسی رابطه بین ادراک کارکنان از تنوع نیروی انسانی سازمان بر ادراک کارکنان از عملکرد سازمان با در نظر گرفتن نقش متغیر میانجی نوآوری سازمانی، مورد مطالعه شرکت دنون منطقه اسپامه (آسیا، اقیانوسیه و خاورمیانه)
    سارا رشیدی فر 1399
  41. نقش ویژگی‌های شخصیتی و فرسودگی شغلی پرستاران بر پیش بینی عملکرد آنها: مورد مطالعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)
    محیا علیمرادی 1399
  42. برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی در دانشگاه علوم انتظامی امین
    حسن طامه 1399
  43. بررسی تاثیرحمایت پایدارادراک شده برتعهدبه برندکارفرما موردمطالعه:شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل
    فاطمه سادات طباطبایی فر 1398
  44. بررسی رابطه عدالت ادراک شده و اعتماد با رفتارهای مشارکت مشتری(مورد مطالعه: مشتریان هتل های پنج ستاره کیش)
    فاطمه میراشهء 1398
  45. بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمانی برهویت یابی سازمانی (مورد مطالعه : سازمان میراث فرهنگی ، هنری ، صنایع دستی و گردشگری)
    مهدی نوروزبیگی 1398
  46. شناسایی شایستگی های ارزیابان عملکرددرشرکت های بیمه ای(موردمطالعه بیمه دی)
    بهروز ملایی جیفرودی 1398
  47. تاثیر بازارگرایی داخلی برعملکرد پرستاران با بررسی نقش میانجی گری عجین شدن پرستاران با شغل
    میترا رضوانی 1398
  48. تاثیرتحقق قراردادروانشناختی بررفتارشهروندی سازمانی (موردمطالعه شهرداری منطقه6تهران)
    سمیه حسامی 1398
  49. بررسی تاثیر هوش هیجانی مدیران بر دوسوتوانی در سازمان های دانش بنیان با نقش میانجی سبک رهبری تحول آفرین
    مجید هوشنگی 1398
  50. بررسی ادراک ازسیستم پرداخت مبتنی برعملکرد برالتزام شغلی، فرسودگی شغلی وبهزیستی روانشناختی پرستاران بیمارستان الزهرااصفهان
    ایمان کرباسی زاده اصفهانی 1398
  51. مدل شناسایی و پیش بینی شایستگی های شغلی دانشمندان داده مبتنی بر داده کاوی
    مهسا دهگان پور 1398
  52. بررسی تاثیراقدامات مدیریت استراتژیک منابع انسانی برمدیریت دانش سازمانی
    محمدعلی اعتمادی 1398
  53. بررسی نقش تعدیل کنندگی تبادل اجتماعی و تبادل اقتصادی در رابطه بین سیستم های کاری با عملکرد بالا با فرسودگی عاطفی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت های پیمانکاری در پروژه بازار بزرگ ایران
    مهدی محمودزاده جهرمی 1398
  54. بررسی رابطه میان بازارگرایی داخلی و رضایت مشتریان در صنعت هواپیمایی کشور
    سیدمرتضی رفیعی طباطبایی 1398
  55. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و نیت ترک سازمان در صنعت بانکداری مورد مطالعه : بانک قوامین
    سیدارین محبوبی 1398
  56. آسیب شناسی مسیر توسعه شغلی کارکنان صنایع خلاق مطالعه موردی خبرگزاری صدا و سیما
    مهتاب برگریزان 1398
  57. شناسایی عوامل تسهیل کننده جذب نیروهای داوطلب (مطالعه موردی بنیادحامیان دانشگاه تهران)
    سبحان لطف ابادی بیدگلی 1397
  58. تدوین چهارچوب توسعه پایدارگردشگری ورزشی درجمهوری اسلامی ایران
    فرشید وارسته بهابادی 1397
  59. بررسی تاثیراقدامات منابع انسانی بردرهم تنیدگی شغلی وعملکردشغلی کارکنان موردمطالعه شرکت دانش بنیان کافه بازار
    توحید علیپور 1397
  60. بررسی تاثیرتوانمندسازی روانشناختی برعملکردشغلی کارکنان بیمه مرکزی ایران
    افسانه غفاری 1397
  61. بررسی شاخص های جذابیت برند کارفرما از نظر کارکنان شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تجارت الکترونیک ایران
    مینا جهانی 1397
  62. بررسی تاثیرجبران خدمات عملکردی برحفظ ونگهداشت کارکنان دانشی بامیانجی کری رضایت شغلی وتعهدسازمانی(مورمطالعه شرکت توسن)
    محمد عبدی 1397
  63. عوامل اثرگذار بر مشارکت کارکنان خط مقدم در نوآوری در عرضه خدمات
    سیدمحمد طبیب زاده 1396
  64. بررسی تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری (مورد مطالعه: شرکت های مهندسان مشاور تهران)
    سروش احمدی 1396
  65. ارائه مدلی جهت تعیین پیش زمینه ها و پیامدهای التزام کارکنان در سازمانهای خدماتی ایرانی (مورد مطالعه :بانک پارسیان)
    شاهین شفیعی نیک 1396
  66. بررسی اثر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی(مورد مطالعه :شرکتهای تولیدی محصولات لبنی)
    محمدرضا پایدار 1396
  67. بررسی روابط میان بازاریابی درونی رضایت شغلی تعهدسازمانی مشتری مداری وعملکردسازمانی درصنعت خرده فروشی
    بابک زمانی 1396
  68. بررسی رابطه سرمایه انسانی وخلق ارزش سازمان(موردمطالعه شرکتهای مهندسین مشاور)
    روبینا خراسانی املی 1396
  69. بررسی تاثیر آموزش الکترونیکی بانک ملی بر بهره وری کارکنان در بانکداری الکترونیک(مطالعه تطبیقی با بنک های برتر)
    محمدرضا آوخ لویهء 1396
  70. شناسایی موانع اجرای استراتژی های منابع انسانی در حوزه جذب در شرکت توسن
    سیدادریس حسینی 1396
  71. طراحی مدل مدیریت ریسک منابع انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو)
    پریسا باستانی اله آبادی 1396
  72. بررسی تاثیر آموزش بر بهبود عملکرد در سازمان مورد مطالعه: (دانشگاه مستنصریه در عراق)
    علی سعدون علی علی 1396
  73. بررسی تاثیر حمایت های درک شده از جانب سازمان و سرپرست بر عملکرد فردی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه شرکت ایتراک)
    مریم السادات کشفی 1396
  74. تحلیل میدان نیرو در فرهنگ سازمانی برای مدیریت استعداد در شرکت نصب نیرو (با تاکید بر نگهداشت)
    مهناز سادات شفیعی 1396
  75. بررسی تاثیر توسعه برند بر شخصیت برند در صنعت لبنیات(مورد مطالعه: شرکت کاله)
    منیژه رستمی 1396
  76. طراحی مدل نگهداشت کارکنان دانشی در سازمان های رسانه ای
    فاطمه رزمی فردوی 1396
  77. تاثیر ارزش‏های سازمانی بر روی رفتارهای انحرافی کارکنان در شرکت سازه گستر سایپا
    مبین منتظری 1396
  78. شناسایی ورتبه بندی شایستگی های کلیدی مشاغل استراتژیک(موردمطالعه شعب بانک مسکن استان تهران)
    محمدجواد معتمد 1396
  79. عوامل موثر بر رضایت زبان آموزان از کیفیت خدمات در موسسات آموزش زبان های خارجی
    آرش راسی 1396
  80. بررسی تاثیرعوامل موثربرمزیت ادراک شده سیستم های آموزش الکترونیک بادرنظرگرفتن نقش میانجی متغیر کیفیت خدمات ارائه شده (موردمطالعه مرکزآموزشهای مجازی دانشگاه تهران)
    محمدحسن امانی 1396
  81. بررسی رابطه بازارگرایی داخلی بر ادراک کارکنان از رضایت مشتریان با نقش میانجی رضایت و تعهدکارکنان، مورد مطالعه :بانک کارآفرین
    رزیتا قاسمی 1396
  82. بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان به ارائه کنندگان اینترنت پرسرعت ADSL در تهران
    حمید صادقی 1396
  83. بررسی نقش فرهنگ سازمانی در رابطه بین هوش هیجانی و یادگیری سازمانی کارکنان (مورد مطالعه کارکنان دانشگاه تهران)
    سمیه نظری نیا 1396
  84. بررسی نقش توسعه منابع انسانی در ارتقای مسئولیت اجتماعی در سازمان (مطالعه موردی: بیمارستان امام علی (ع) - بغداد)
    عمار جبار کاظم آل شمیل 1396
  85. بررسی تاثیرمولفه های ارزیابی عملکردبرانگیزش ورضایت بامیانجی گری صحت ادراک شده ازارزیابی عملکرد
    زینت سادات حسینی مجاهد 1396
  86. بررسی تاثیر هوش هیجانی بردلبستگی شغلی کارکنان بانک ملت با در نظر گرفتن نقش میانجی تعهد سازمانی
    یلدا فربد 1396
  87. انتخاب پورتفوی بهینه پروژه های تحقیق و توسعه شرکت ایران ترانسفو
    سیامک غفاری 1396
  88. تدوین چارچوبی جهت به کارگیری تئوری فازی در کارت امتیازی متوازن (BSC) به منظور ارزیابی استراتژی های سازمان (مطالعه موردی شرکتت فنرلول ایران)
    محمد نوری محمد آنی 1396
  89. بررسی اولویت عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مدل آکر در شرکت های زیرمجموعه هلدینگ های مالی(مورد مطالعه:شرکت مالی و سرمایه گذاری سین)
    مصطفی شهریاری 1396
  90. بررسی تاثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی برتمایل به ترک خدمت کارکنان با میانجی گری در همتنیدگی شغلی کارکنان
    سمیّه بابائی خلف بادام 1396
  91. تاثیر استرس شغلی، خستگی تعلل بر عدم انجام کار حاضر در کار با نقش تعدیلگری هوش معنوی
    فائزه قصابیان 1396
  92. بررسی نقش کشور خاستگاه تولید در ارزیابی از محصولات خارجی(مورد مطالعه دبیرستان هنرستان های شهر قدس)
    سعید موسوی 1396
  93. شناسایی ابعاد توسعه مدیران در شرکت طراحی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو)
    مهشید فیروزآبادی 1396
  94. بررسی تاثیر استرس شغلی بر فرسودگی شغلی با میانجیگری متغیر عجین شد با شغل (مورد مطالعه بانک سینا)
    مهسا محمدی مشگین 1396
  95. شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر جذابیت برند کارفرما از دیدگاه دانشجویان رشته مدیریت موردمطالعه (دانشگاه های تهران،شهیدبهشتی وعلامه طباطبایی)
    حسین علی حسینی 1396