اساتيد - ftm- دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
Associate Professor
Update: 2024-11-21
Mohammad Rahim Esfidani
College of Management / مديريت بازرگاني
P.H.D dissertations
-
ارائه مدل تاثیر تبلیغات بر ناهماهنگی شناختی مصرف کنندگان
نازنین رحمانی 2024 -
ارائه مدلی برای وفادارسازی مشتریان شرکتی بانک رفاه کارگران
سجاد زمانی 2024 -
طراحی مدلی برای ترویج ایجاد صندوق های سرمایه گذاری از کمک سرمایه گذران خارجی برای کمک به دستیابی به توسعه پایدار در منطقه کردستان عراق
کاوه الجباری 2024 -
استخراج معانی آیین های مرتبط با رمضان و جشن نوروز با توجه به ساختار خانواده و گروه های سنی
مریم رحمانی 2023 -
ارائه چارچوبی برای موضع سازی در حوزه خرده فروشی بازار ایران
شادی حسینی 2023 -
ارائه مدل شکل گیری اصالت برند در کسب و کارهای خانگی
بهزاد ولادی 2023 -
تبیین پدیده سیالیت برند با تئوری های یادگیری
نکیسا رضائی 2023 -
طراحی مدل تصمیم خرید کالاهای تند مصرف در پلتفرم های تجارت اجتماعی
رشید خلیل اکبر 2023 -
طراحی مدل اندازه گیری تجربه مشتریان اینترنت پرسرعت ثابت (ADSL) با رویکرد ترکیبی
حامد مختاری 2023 -
طراحی چارچوب قیمت گذاری نرم افزار به عنوان خدمت
آزاده عباسی راد 2022 -
مدیریت تجربه قیمتی مشتری در کانال های چندگانه
هانیه فتحی ملکشاه 2022 -
طراحی مدل عملکرد صادراتی بر اساس استراتژی بازاریابی بین المللی در شرکت های اس ام ای ایران (صنعت زعفران)
محمد بادکوبه ای 2022 -
ارزیابی کانالهای جذب مشتری در بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ویژگی های تکرار خرید مشتریان مطالعه مورد سفارش آنلاین غذا
متین ارشادی اسکویی 2022 -
توسعه مدل قضاوت برند خدماتی از دیدگاه مشتریان در ایران (مطالعه موردی : بانک کارآفرین )
مجتبی صالحی 2022 -
شناسایی پدیده کارآفرینی کار بر- محور با رویکردی بر انگیزش توانایی و انجمن کاربران
هومن اهوری 2022 -
طراحی الگوی اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران( مورد مطالعه: بانک ملت)
سارا رمضانی 2022 -
ارائه چارچوبی برای توسعه مسئولیت های اجتماعی بانک های تجاری کشور
زهرا گودرزی 2021 -
برندسازی در صنایع خلاق: صنعت مد لباس ایران
سجاد خانی پردنجانی 2021 -
توسعه چارچوب شکل گیری اتحاد ترفیع
مریم پرچمی سرقین 2021 -
ارائه مدل کسب و کار بانک های تجاری با رویکرد بانکداری باز
سیدحسین اورعی 2021 -
ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
سیداحمد قاسمی 2021 -
بررسی چگونگی تاثیر کاوش اینترنتی مشارکتی بر ارزش ادارکی در خرید آنلاین مشارکتی
بهنام ایزدی 2021 -
طراحی مدل کسب و کار نوآورانه برای کسب و کارهای نوپای فعال در صنعت گردشگری
پگاه امامی اقلیمی 2021 -
نوع شناسی آرایه های ادبی در تبلیغات چاپی براساس نظریه نشانه شناسی و تحلیل اثرات آن بر ادراک مخاطبان
وحیده اسدزاده 2021 -
بخشبندی گرو ههای مختلف مشتریان بر اساس عادات رسانه ای در صنعت بانکداری
مولود رضاپناه 2021 -
تدوین وتبیین مدل کسب وکاربرمحورمشتری به منظورحفظ وجلوگیری ازفرآیندجابجایی مشتریان درنظام بانکداری خرد دولتی ایران – موردمطالعه بانک کشاورزی ایران
امیراحمد آشورزاده 2021 -
شناسایی استراتژی های بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی در سازمان های رسانه ای ایران
وحید آقامحسنی 2021 -
طراحی مدل نوع شناسی تحقیقات عدم قطعی و بررسی تاثیر آن بر خرید آتی مشتریان محصولات لذت جویانه و فایده باور
محمدکیان نوروزی 2021 -
طراحی مدل حکمرانی بر شبکه های اجتماعی
سیده شیما کارانجام 2021 -
طراحی مدل مدیریت چند کاناله خرده فروشی (مورد مطالعه شرکت گلرنگ)
محّمد عباس زاده 2021 -
مدلسازی قیمت گذاری خدمات بنادر با استفاده از توابع کاپولا
محسن نوروزی 2021 -
نوع شناسی اخبار جعلی در شبکه های اجتماعی و تاثیر آن ر وایت کاربران از مصرف برندها
عمادالدین رحمانیان کوشککی 2021 -
مدل هم آفرینی ارزش در صنعت طراحی داخلی ساختمان
الهام مهرجو 2021 -
طراحی و تبیین مدل فرهنگ نیروی فروش در صنعت بانکداری ایران ( مطالعه موردی بانک ملت)
مجتبی بهرامی 2021 -
طراحی مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی مشارکت مردمی در مراسم و مناسبتهای انقلابی
احمد عبدی سنقرآبادی 2020 -
ارائه مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران
حسین جلیلیان 2020 -
ارائه الگوی اکوسیستم منطقه های استقرار موفقیت آمیز کسب و کارهای اینترنتی با تأکید بر افزایش احتمال شکل گیری
محبوبه فلاح 2020 -
توسعه مدل برند سازی در شرکتهای ساختمانی مورد مطالعه هلدینگ عمران و مسکن ایران
شیرین سلیم 2020 -
ارائه ی چارچوبی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در مدیریت تجربه ی مشتری صنعت هتلداری
سمانه رحیمیان 2020 -
تدوین مدل رقابت پذیری بر مبنای ارزش پیشنهادی در سازمان بنادر و دریانوردی
مسعود آرزم 2020 -
طراحی مدل مفهومی تعیین آستانه قیمت برای تخفیف فروشگاهی در ایران
حمید رضا بیرانوندی 2020 -
طراحي مدلي براي نوع شناسي رفتار صادراتي بنگاه هاي صادر كننده در صنعت برق ايران
امیررضا روحانی 2019 -
تدوين مدل سنجش ارزش ادراك شده مشتري و محرك ها و پيامدهاي آن در بستر تجارت اجتماعي
فائزه جاویدنیا 2019 -
شناسايي و تبيين عوامل تاثير گذار بر قدرشناسي مشتريان بانك و بررسي پيامدهاي رفتاري آن با تاكيد بر رويكرد بازاريابي پاسخگو
داود موذن 2019 -
طراحي مدلي براي تبيين اعتياد به برند در صنعت پوشاك
محمد امام 2019 -
ارائه چارچوب نگرش و هيجانات مشتري در خريد از فروشگاههاي همواره تخفيف و نقش آن ها در ارزيابي ارزش ادراك شده و قصد خريد
مصطفی نصری 2019 -
طراحي نوع شناسي آرايه هاي تصويري در تبليغات چاپي و تحليل اثرات آن بر ادراك و علاقه مخاطبان
زهرا کاشانی زاده 2019 -
طراحي الگوي نقشه تجربي كاربران همراه بانك با رويكرد سفر مشتري
شهریار محسنین 2019 -
ارائه الگويي براي تقويت برند ملي ايران در راستاي ارتقاي هويت رقابتي
حامد بزرگ خو 2019 -
طراحي مدل سبك زندگي مصرف كنندگان با استفاده از مدل vals
محمد اسماعیلی جوشقانی 2018 -
طراحي مدل رابطه مصرف كننده با اجتماع برند در اينستاگرام
سعید عربلوی مقدم 2018 -
بررسي الگوي رفتار خريد مشتريان شركتي و ارتباط آن با راهبردهاي بانكداري شركتي در بانكهاي خصوصي ايران
محمد اراکی تبار 2018 -
طراحي مدل بازاريابي رابطه ي بين بنگاهي در شبكه كسب و كار گردشگري پارسيان
حامد عبدالعلی 2018 -
از پارادايم تا عمل: ارائه مدلي براي نهادينه سازي سياست گذاري توسعه پايدار در ايران
یحیی کمالی 2018
Master Theses
-
بررسی عوامل خرید پوشش سنتی کشور افغانستان (با تمرکز براتباع افغانستانی در تهران).
انوشه نژند 2024 -
بررسی تاثیر استفاده از شکلک های مفهومی دارای احساسات مختلط در تبلیغات برند های لوکس بر قصد خرید مشتریان
فرزام شهبا 2024 -
بررسی تاثیر کنش گری برند بر روی تعامل مشتریان با جامعه برند در بستر اینستاگرام
صادق محمدی 2024 -
بررسی اثربخشی اغراق در تبلیغات با حضور برند مشهور
نسیم ضیایی 2024 -
تاثیر عامل نوآوری بر موفقیت استارتآپ ها
مصطفی شهسواری 2024 -
چگونگی تاثیر ارتباطات کامپیوتری واسط و مولفه جریان بر ریسک ادراکی خریدار در خرید آنلاین مشارکتی
سینا کوهفر 2024 -
ارزیابی تاثیر تبلیغات از نوع داستان سرایی بر قصد خرید مصرف کننده
مرتضی مصلح 2024 -
بررسی تاثیر نمادیت ، ارزش های مصرف و خودسازگاری بر ویروسی شدن یاده ها
حسان انجدانی 2024 -
بررسی تاثیر موسیقی بر درد پرداخت مصرف کننده در خرید آنلاین مشارکتی
محمد خواجوندخزاعی 2024 -
ارزیابی تاثیر نوع بیان تبلیغات در پادکست سرگرمی و آموزشی بر نگرش به برند در کنار نقش تعدیلگر مکان تبلیغ و جنسیت میزبان پادکست
پوریا کاوند 2024 -
بررسی تاثیر انگیزه خریداران و ویژگی همراهان خرید بر لذت ادراکی و کیفیت ادراکی تصمیم خرید آنها با نقش میانجی ارزش ادراکی در خرید آنلاین مشارکتی
طراوت طالشی 2024 -
تاثیر داستان سرایی بر تبعات مثبت و منفی تبلیغات همسان
علی حکمت 2024 -
بررسی تاثیر تعامل با مشتری بر تعهد به برند با نقش میانجی استراتژیک منابع انسانی
محمدیاسر ترابی 2024 -
تاثیر عوامل بصری بر توجه مخاطبان در تبلیغات ویدئویی
محمد باهری 2023 -
تاثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و ارتباطات دهان به دهان مثبت با نقش میانجی نفوذ ادراک شده (مطالعه موردی:شرکت بیمه پاسارگاد)
سجاد اولاددار 2023 -
بررسي استراتژي هاي تبليغاتي شركت چندمليتي مرك بر اساس ميزان استانداردسازي تبليغات با تاكيد بر شاخص هاي داخلي شركت
فرزانه ویشلقی 2023 -
: بررسی تاثیر تخفیفات کششی بر قصد بازدید از فروشگاه و خرید آنی با اثر تمرکز تنظیمی افراد و بررسی پشیمانی پس از خرید با استفاده از نظریه ناهمسانی شناختی
مسعود جباری 2023 -
شناسایی و اولویت بندی پارامترهای تاثیرگذار در سیستم های پیشنهاد دهنده در سایتهای خرید اشتراک فیلم و سریال
مصطفی حیدرهایی 2023 -
بررسی واکنش های احساسی و رفتاری مصرف کنندگان به بحران برند(مطالعه موردی: پلتفرم های نمایش خانگی فیلیمو و نماوا)
فاطمه لامع 2022 -
تاثیر منبع هم آفرینی ارزش، انگیزه هم آفرینی و فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تجربه برند پویا
زهرا رضائی نایه 2022 -
ارزیابی عوامل موثر بر بکارگیری اینترنت اشیا در صنعت سلامت با استفاده از رویکرد آمیخته.
پریسا ایزدیار 2022 -
همآفرینی تجربه خدمت از طریق پلتفرمهای به اشتراک گذاری (مورد مطالعه: صنعت گردشگری)
میترا بهرامی استرکی 2022 -
ارزیابی عوامل موثر بر توسعه خدمات جدید صنعت هتلداری در شرایط کووید 19 یک رویکرد آمیخته
آذین نداف فهمیده 2022 -
نقش توصیف محصول در قصد خرید مصرف کنندگان به واسطه درگیری ذهنی محصول، پلتفرهای اجتماعی و اعتماد ادراک شده (مطالعه موردی بیمه گذاران شرکت بیمه معلم)
شیرین محمدیوسف 2022 -
بررسی تاثیر درک مصرف کننده از بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: رسانه: اینستاگرام / صنعت: مد و پوشاک)
نیلوفر سلطانی کاسب 2022 -
تاثیر سبک زندگی مصرف کنندگان بر ارزش ویژه نام تجاری
هدی ادیب مقدم 2022 -
داستان سرایی برند
محمدسجاد یزدان پناه 2022 -
بررسی تاثیر استفاده از فناوری پوشیدنی تناسب اندام بر تجربه ورزشی مصرف کنندگان
مازیار نوری خانقاه 2022 -
بررسی تاثیر مقایسه اجتماعی بر انتشار اخبار جعلی و اعتبار خبر
امیرحسین خان محمدی 2022 -
تاثیر تجربه برند بر تعامل اجتماعی مصرف کنندگان با جامعه برند
رضا تقوی علیداش 2022 -
بررسی تاثیر عوامل کانال همه کاره بر تسهیل تجربیات مصرف کننده با نقش میانجی مشارکت موقعیتی در کانال های خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
حسین آزیدهاک 2022 -
مدلسازی پیشایندهای مدیریت تجربه دیجیتال مشتریان حقوقی در بانک توسعه صادرات ایران
محمدامین مشهدی 2022 -
بررسی میزان تمایل، علل عدم تمایل و شایعات واکسیناسیون کووید 19 در جمعیت عمومی شهر تهران- مطالعه پایلوت
علی پوست چی 2022 -
بررسی تاثیر نام برند بر قصد خرید و ترجیح برند با نقش میانجی ارزش ویژه برند و تعدیلگر تصویرکشور مبدا (مورد مطالعه : شرکت های صنایع غذایی)
مهدی رضائی آتش بیگ 2022 -
بررسی تأثیر نحوه تفکر مصرفکننده بر اثر بخشی ترویج فروش: یک مطالعه آزمایشی با استفاده از تکنیک ردیاب چشم
سهند کلانتری اشان 2022 -
بررسی بکارگیری فناوریهای نوین به منظور خلق ارزش در مدل توزیع محصولات تند مصرف(FMCG) با الگو برداری از بازار ترکیه
حسن حاجوی 2022 -
بررسی عوامل موثر در قیمت گذاری سازه های فلزی در شرکت ماشین سازی لرستان
والا تولیتی 2022 -
بررسي عوامل موثر بر رفتار خريد آني(بدون تصميم قبلي) مشتريان و نقش آن در افزايش فروش سيم كارت رايتل در كلان شهر تهران
نغمه گل کارمقدم 2022 -
ارائه چارچوبی جهت ارزیابی تجربه دیجیتال مشتریان در کسب و کارهای بین بنگاهی مورد مطالعه بانک توسعه صادرات ایران
ملیکا احسان 2021 -
تاثیر بسته بندی بر کودکان
آرمان بهزادپور 2021 -
عوامل موثر بر تجربه جریان بازی های تبلیغاتی موبایلی
محمدرضا کلاه دوزان 2021 -
بررسی تاثیر عضویت در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مصرف کننده بادر نظر گرفتن نقش میانجی نگرش برند(مورد مطالعه اینستاگرام)
فاطمه محمدپور 2021 -
تاثیر طنز و سبک طنز بر رابطه مصرف کننده و برند در اینستاگرام
مجید کریمیان 2021 -
تاثیر مشارکت جمعی بر تصمیم گیری کارکنان و مشتریان در سازمان
سیدمیثم طاهری 2021 -
بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن تبلیغات با توجه به سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
نیما برمر 2021 -
تاثیر بازی سازی بر رفتار مصرف کننده
فتانه کیشانی فراهانی 2021 -
بررسی تاثیر ازدحاماجتماعی(social crowding)بر تمایل مصرف کنندگان به گردشگری شب
مینا نظمی 2021 -
بررسی تاثیر استراتژی پیام و المان های خلاقیت بکار رفته در تبلیغات محیطی صنعت بانکی-بیمه ای کشور و ارزیابی اثربخشی کمپین تبلیغاتی
سیدعبدالعلی مرتضوی کمال آبادی 2021 -
بررسی تاثیر سبک شوخ طبیعی خریدار و فروشنده بر عملکرد فروش
محمد حدادی 2021 -
بررسی تاثیر انگیزه بر تمایل به شایعه پراکنی با توجه به متغیر تعدیل کننده نگرش نسبت به شایعه
شریفه شمسی 2021 -
تاثیر تجربه برند و بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تمایل به پرداخت (مورد مطالعه چرم درسا)
مهتاب سادات محسنی 2021 -
بررسی تاثیر محتوای تبلیغاتی توضیحی و داستانی بر ارزیابی مشتری از محصول در بستر آنلاین : با اثر میانجی درگیری با پیام تبلیغاتی
مرضیه السادات علائی 2020 -
بررسی اثر تجربه مشتریان در شبکه های اجتماعی بر مشارکت مشتریان
مبینا چزانی شراهی 2020 -
بررسی تاثیر خروجی های crm بر روی کیفیت ارتباط مشتریان با شرکت های کارگزاری سازمان بورس و اوراق بهادار
مجتبی ترکی 2020 -
رتبه بندی آژانس های تبلیغاتی با استفاده از رویکرد تصمیم گیری چند معیاره (mcda)
حمیدرضا کرمی 2020 -
تاثیر حافظه سازمانی بر فرآیند خرید سازمانی در صنایع معدن، حمل و نقل و مواد شیمیایی
فرشید یغمائی 2020 -
بررسی تأثیر فعالیت برندهای لوکس در شبکههای اجتماعی روی سطوح تفسیر (مطالعه موردی: اینستاگرام)
سیده زهرا حسینی 2020 -
خوشه بندی مشتریانb2bآژانس مسافرتی وگردشگری براساس مدلLRFM(مطالعه موردی آژانس مسافرتی نقطه پرواز)
پری یا حیدری 2020 -
توسعه و اعتبارسنجی مدلی برای سنجش تجربه دیجیتال بیمارستانی
محمد سروقدی 2020 -
بررسی مقایسه ای محتوای تبلیغات چاپی صرفه جویی مصرف آب به زبان انگلیسی و فارسی.
خجسته علی حسنی 2020 -
ارتباطات بازاریابی موثر از طریق شبکه اجتماعی: نقش تعدیلگری ارتباطات اجتماعی
امین جابری 2020 -
ارائه مدل تاثیر ارزش های سازمانی بر عملکرد مالی با در نظر گرفتن متغیر های میانجی نوآوری و پایداری مدل کسب و کار (مورد مطالعه صنعت مد و لباس)
مهشاد کاویانی 2020 -
تاثیر استراتژی های بازاریابی سایتهای فروش اینترنتی بر قصد خرید مشتریان با میانجی شبکه های اجتماعی و بازاریابی توسط افراد تاثیر گذار (اینفلوئنسر مارکتینگ)
مصطفی وصالی میاب 2020 -
تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک C2C
امید عظیمیان 2020 -
بررسي اپليكيشن هاي اينستاگرام و تلگرام از نظر جذب مشتري
مینو کیامنفرد 2020 -
بررسی تاثیر رضایت و دلبستگی برند بر طرفداری برند با نقش میانجی وفاداری به برند در خودروهای لوکس
محمد اکبری سامانی 2020 -
بررسي رفتار سالمندان متناسب با مدل رفتاري آندرسون براي ارائه خدمات سلامت.
نفیسه محمدی 2019 -
شناسايي عوامل موثر بر شيفتگي به برند از ديدگاه مصرف كنندگان برندهاي ورزشي در جزيره كيش
مژگان محمد علی کلاچاهی 2019 -
بررسي تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قدرت اجتماعي برند در كارگزاري بورس و اوراق بهادار كارگزاري آبان
مهسا صمصامی 2019 -
بررسي تاثير برند و تبليغات تركيبي بر نگرش مشتريان محصولات كامپيوتري
ناهید امینی 2019 -
تاثير برندهاي تقلبي بر روي بي ارزش شدن برندهاي لوكس
شادی قطب الدین محمدی 2019 -
تأثير ابعاد خريد آن لاين و پچ پچ الكترونيكي بر روي قصد و نيت خريد مشتريان از طريق تصوير برند و كيفيت ادراك شده
داود غیاثوند 2019 -
تكنيك هاي موثر در افزايش در آمدزايي باشگاه پرسپوليس از طريق استراتژي ارتباطات يكپارچه بازاريابي و ارزش ويژه برند
شایان خان کرمی 2019 -
بررسي تاثير عوامل فرهنگي رفتار مصرف كننده بر تدوين استراتژي بازايابي در كترينگهاي تهران
مهدیه راک خواه 2019 -
شفافيت خودپنداره و بررسي نقش آن در رفتارمصرف كننده (مطالعه موردي: بانك سامان)
گارینه زقوپورمیرشکارلو 2019 -
بررسي تاثير رابطه ويژگي هاي شركت بر استفاده اطلاعات بازاريابي در رشد بنگاه هاي كوچك و متوسط
رقیه جوادی نوده 2019 -
شناسايي عوامل شكست و يا موفقيت فيلمها و سريالهاي ايراني در جذب گردشگر
سیدفرزاد سیدی 2019 -
بررسي انگيزه ها و عناصر زمينه اي در خريد وسواسي
نوشین ابراهیم زاده 2019 -
بررسي تاثير استعاره ها و كنايه هاي كلامي در تبليغات محصول با درگيري ذهني پايين
سپیده کاظمی خیری 2019 -
تاثير اعتماد به برند و هويت برند بر بشارت نام تجاري مشتريان محصولات خانگي در شهر تهران
امیرپویا حاتمی 2019 -
بررسي مديريت تعامل مشتري در نمايشگاه تجاري (مورد مطالعه: نمايشگاه صنعت ساختمان تهران سال 97)
سیدمحمد موسوی نظری 2019 -
تاثير مديريت استراتژيك توسعه محصول و توسعه برند بر عملكرد شركت در بازارهاي b2b و c2b
غلامرضا عباسی 2019 -
اثر تجربه برند بر تمايل به پرداخت بالاتر نقش ميانجي اعتبار و تمايز ادراك شده برند
نوید قرینه 2019 -
بررسي تاثير باورهاي عملكردي بر ترجيح و حساسيت برند در بازارهاي B2B مورد مطالعه صنعت خدمات نرم افزاري كشور
رقیه دمرچلی 2019 -
بررسي چگونگي اثر برنامه وفاداري بر عملكرد مشتري شركتي : مورد مطالعاتي سازمان ارتباطات بين المللي باران
دانیال موسوی شکیبا 2019 -
نوع شناسي روابط شركتي b2b خريداران و تامين كنندگان در زنجيره تامين :فراتركيب
حسین مالکی 2019 -
بررسي تاثير سازه هاي تجارت اجتماعي بر روي تجربه مجازي و قصد خريد مشتريان
زکیه دباغ 2019 -
بررسي تاثير قابليت كمي سازي ارزش بر عملكرد شركت ها در بازارهاي صنعتي
سیدجواد هاشمیان 2019 -
بررسي تاثير تبليغات تركيبي در صنعت B2B بر خريد محصول نهايي (مطالعه موردي)
نگار برات وند 2019 -
تدوين استراتژي با رويكرد سوات فازي(مطالعه موردي:شركت فرآورده هاي لبني چناران)
نازنین دهقان 2019 -
تاثير جوامع برند مبتني بر شبكه هاي اجتماعي بر نشانگر هاي جامعه هواداران برند ، ايجاد ارزش ،وفاداري و اعتماد به برند
سیمین لطیفی 2019 -
بررسي نقش هويت سني در رفتار خريد نوستالژيك
سیما حسامی 2019 -
بررسي تاثير تجارت الكترونيكي بر تجارت بين الملل و اشتغال
بتول سلطانزاده 2019 -
بررسي تأثير نگرش فردي مشتريان ايراني در تمايل به خريد آنلاين زيورآلات
پیمان شاه نواز 2019 -
بررسي ميزان تاثير هوشمند سازي شهر وفن آوري اينترنت اشيا بر صنعت گردشگري ( مورد مطالعه : جزيره كيش )
مهرناز شاه حسینی 2019 -
ارزيابي عوامل انگيزاننده كليك مخاطب برتبليغات بنري در رسانه هاي اجتماعي (مورد مطالعه : آگهي هاي پوشاك در ايستاگرام )
مهسا بقایی 2019 -
بررسي تاثير بازارگرايي صادراتي بر عملكرد صادراتي در شركت هاي خوشه صنعتي دوريكا
زهرا احمدی الموتی 2019 -
استراتژي هاي مواجهه مصرف كننده بانارضايتي (مطالعه موردي شركتهاي هواپيمايي)
پگاه پیمانی 2019 -
بررسي تاثير سبك زندگي و انتخاب مبلمان راحتي
ساراسادات ناصرممتحن 2019 -
بررسي عوامل موثر بر اثربخشي بازاريابي ويدئويي
رامین قنبری 2019 -
بررسي تاثير تفاوت نسلي بر سبك هاي تصميم گيري خريد مصرف كنندگان قهوه فوري در تهران
نیلوفر محمدزاده 2018 -
بررسي عوامل موثر بر قصد خريد تجهيزات آزمايشگاهي توليد شده در كشور چين (مطالعه موردي اتوآنالايزر آزمايشگاهي)
علیرضا راحتلو 2018 -
بررسي نقش تجارت اجتماعي بر تصميمگيري براي خريد با درنظرگرفتن تفاوت هاي نسلي
محمدمهدی اقاربیع 2018 -
بررسي تاثير ارزش هاي فردي بر درگيري ذهني مد با در نظر گرفتن تفاوت هاي نسلي
اصغر عقیلی دهکردی 2018 -
نقش تفكر استراتژيك تصميم گيرندگان در توسعه ي قابليت هاي پويا
یوسف قادری 2018 -
بررسي نقش تعديل كننده ي دوگانگي نوآوري بر ارتباط بين قابليت هاي بازاريابي با استراتژي ها و مزيت هاي رقابتي شركت ها و تأثير آن بر عملكرد صادراتي
الناز رفیع زاده 2018 -
"تاثير مدل كسب و كار به اشتراك گذاري درآمد (Revenue share) بر درآمد و ريسك؛ صنعت مورد مطالعه مخابرات- موبايل"
علیرضا شعبانعلی 2018 -
بررسي اثر بخشي عوامل رسانه اي ، محتوايي و زماني بر مشهور كردن محتواي بارگذاري شده در رسانه ي اجتماعي اينستاگرام توسط برندها در صفحه ي طرفداران برند
علیرضا کفیلی 2018 -
بررسي تاثير ارزش اجتماعي و خود اظهاري بر نگرش نسبت به كالاي لوكس و قصد خريد آن در بين كاربران شبكه ي اجتماعي اينستاگرام در ايران و امريكا
مهرزاد خسروی 2018 -
بررسي رابطه و تاثير تصوير برند ، مسئوليت اجتماعي و تمايز بر ميل به پرداخت در يك قيمت بالاتر از محصول در صنعت طلا و جواهر
بابک زرکش 2018 -
بررسي رابطه بين مسئوليت اجتماعي شركت و ارزش ويژه برند (مورد مطالعه : گروه صنعتي گلرنگ )
نازنین احمدی بختیاری 2018 -
ارائه چارچوبي مفهومي جهت تبيين رابطه بين ابعاد ارزش ويژه برند و رفتار خريد آني آنلاين مصرف كنندگان فروشگاه هاي اينترنتي (مورد مطالعه فروشگاه اينترنتي ديجي كالا)
مرضیه نوروزی 2018 -
شناسايي باورهاي ذهني مديران در مورد قيمت گذاري
شهریار پاوندی 2018 -
ارائه مدل تحليل نظرات مشتريان مبتني بر رويكرد متن كاوي نظرات
هانیه محمدی سنجانی 2018 -
سناريو پردازي رفتار مشتريان B2B شركت ملي گاز ايران با رويكرد اينده پژوهي
حمید الله وردی نژاد 2018 -
تاثير تبليغات حاوي نشانه ها برنگرش مصرف كننده به تبليغ و تمايل مصرف كننده به خريد
امین فتاح زاده 2018 -
بررسي ورتبه بندي معيار هاي خريد در بازارهاي سازماني (B2B) به روش AHP ( مورد مطالعه :خريد فيلترهاي هواي ورودي توربين در صنعت نفت، گاز، پتروشيمي و نيروگاههاي برق كشور ايران)
ارش حمیدی سیبنی 2018 -
بررسي ارتباط بين آستانه تخفيف و ويژگي هاي فردي مشتريان
طاهره کردکردستانی 2018 -
بررسي تأثير ارزشهاي تجملي و تجربيات بر عوامل رفتاري و تمايل به تبليغات دهان به دهان و پرداخت بيشتر مشتريان
تندیس طباطبایی حسان 2018 -
اندازه گيري ارزش برند، مورد كاوي برند شركت پارس خودرو
شاهین آرپناهی ایستادگی 2018 -
ارزيابي تصوير ذهني خريداران از كيفيت خدمات در بازار فولاد ايران (مورد مطالعه شركت خدمات فني و بازرگاني فولاد احسان اهواز)
حمیدرضا پیرایش نژاد 2018 -
بررسي عوامل موثر بر تقويت برند سازماني در صنعت خدمات فني و مهندسي نيرو (مطالعه موردي شركت مهندسي مشاور مهاب قدس)
مصطفی غلامی زارج 2018 -
بررسي رابطه ميان رويكرد بازاريابي رابطه مند و وفاداري مشتريان در شركتهاي ارايه دهنده خدمات دسترسي به اينترنت
سیدکامیاب راسخ قائم مقامی 2018 -
بخش بندی بازارگردشگری برمبنای تیپ شخصیتیMBTIنمونه موردی دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه تهران
نازتا صلاحش 2018 -
تحليل بصري تبليغات بر اساس مدل مك كوئري – مطالعه موردي شركت پاكشو
محمدامین اسکندریون 2018 -
بررسي نقش فرهنگ و ارزش هاي غالب فرهنگي جامعه ايران ( شهر تهران ) در شكل دهي رفتار خريد مصرف كنندگان كالاهاي مصرفي
مصطفی فلاحت پیشه 2018 -
بررسي رابطه شهرت سازماني مشتري مدار با رفتارهاي شهروندي مشتريان در شعب بانكهاي تهران
مینا اکبری داریان 2018 -
" بررسي اثر تبليغات غيرمعمول بر تمايل به خريد محصولات آرايشي و بهداشتي با استفاده از مدل RIP "
سارا گرجینی 2018 -
تاثير تبليغات ناخوشايند بر رفتار اجتناب از تبليغات در محصولات ضد غفوني كننده بيمارستاني
محمدصادق صراف زاده 2018 -
بررسي عوامل موثر بر استفاده از اپليكشن هاي درخواست تاكسي در ميان كاربران تلفن هوشمند در تهران
بهناز بختیاری 2018 -
چهارچوبي يكپارچه براي طراحي سبز محصولات بر مبناي LCA با بهره گيري از روش تركيبي MADM ( مطالعه موردي صنعت ضد عفوني كننده بيمارستاني )
مجید عبدی پور 2018 -
تحليل شيوه هاي موثرتبليغات گردشگري درانتخاب مقصدازسوي گردشگران داخلي(موردمطالعه:استان گلستان)
سعیده روکی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي الكترونيكي بر ترجيح مشتريان در انتخاب يك بانك از طريق ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري(مورد مطالعه:شعب بانك ملت شهر تهران)
مهدی مهذبی گنجه 2018 -
بررسي تاثير عشق برند بر تمايل به پرداخت قيمت بيشتر و تبليغات دهان به دهان
پوریا پسندیده گسکره 2018 -
تاثير مسووليت اجتماعي شركت بر كيفيت ادراكي و وفاداري مشتريان به برند در محصولات مواد شوينده در شهر قزوين
مریم عسگری نودهی 2018 -
بررسي تأثيرات طبقات اجتماعي مختلف شهر تهران بر ارزش هاي مصرفي خريد پوشاك (مطالعه موردي مناطق 3 و 15)
نازنین حاجی رضا طهرانی 2018 -
بررسي تاثير شخصيت برند بر وفاداري برند : با ميانجيگري سازه هاي اعتماد، دلبستگي و تعهد (مورد مطالعه : شركت مهيا پروتئين)
مبین داوطلب 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ارزيابي مصرف كنندگان از توسعه برند و قصد خريد كالاي جديد(مطالعه موردي: برند محصولات غذايي اتكا «جوانه»)
سعید طارمی 2018 -
تاثيرارزشهاي فردي گردشگران برانتخاب خريدسوغاتي آنها
نگار اقبالی 2018 -
بررسي رابطه بين «كيفيت رابطه» و «وفاداري مشتري» در فروشگاه آنلاين پوشاك
عماد ثالثی 2018 -
بررسي رابطه بين ويژگي هاي پيام در رسانه هاي اجتماعي با وابستگي به برند با در نظر گرفتن نقش تعديل گري درگيري براي خريد
سیده الهه نبی زاده 2018 -
بررسي عوامل موثر بر نگرش و تمايل به خريد كالاي مد لوكس در مصرف كنندگان ايراني
سجاد فرشیان فرشچی 2018 -
بررسي تاثير كودكان در تصميم گيري خريد خانواده از ديدگاه والدين (موردكاوي شهروندان تهراني)
سیده فاطمه سیدجوادین 2018 -
بررسي رابطه بين برند كارفرما و وفاداري نيروي انساني در شركت ارژن
مستوره بمپوری 2018 -
بررسي ميزان بلوغ تجارت الكترونيك و ارائه راهكار مناسب در صنعت نفت (مطالعه مورديف شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران)
مهدی اسلام زاده 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر ترجيح برند (مطالعه موردي برند سامسونگ)
زهرا کاشانی زاده 2018 -
بررسي تاثير ويژگي هاي طراحي بسته بندي بر انتظارات و ترجيحات مصرف كنندگان محصولات غذايي و نوشيدني ها
هادی حیدری 2018 -
بررسي تاثير ارزش رابطه و توفيع بر رفتار مشتريان بانك دي
وحید جهانگرد 2018 -
تاثير بازاريابي خيرخواهانه بر قصد خريد مصرف كننده(مورد مطالعه:استفاده كنندگان خدمات آموزشي كانون فرهنگي آموزش)
علی اصغر رشید 2018 -
محتواي تبليغات و اثر خود فعال سازي، بررسي تاثير نوگرايي و خودبيني مصرف كنندگان
شیوا وزیری 2018 -
بررسي راهبرد هاي تجاري سازي اختراعات
سیدمحمدرضا بشیری 2018 -
بررسي اثر همخواني شخصيت برند با مصرف كننده، بر رفتارهاي پس از خريد مصرف كننده (وفاداري،اعتماد و رضايت) در رستوران هاي لوكس شهر تهران
نازنین خاکساری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر احساس پشيماني و فخر ناشي از خريد پوشاك
مجید سعدی شمس آباد 2018 -
تعيين ارزش عمرو ارجاع مشتري و ارائه استراتژي هاي بازاريابي مناسب بر اساس آن(مورد مطالعه: شركت «هاي وب»
بابک هزاوه حصارمسکن 2018 -
بررسي تاثير محيط فروشگاه برقصد خريد ناگهاني(مورد مطالعه:فروشگاه هايپراستار)
مهرداد اربابی 2018 -
ارزيابي تصوير مقصد بوسيله نگاشت شبكه تداعي هاي برند
پریسا نظریان 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي حمايتي بر ارزش ويژه برند و قصد خريد مجدد مصرف كننده(موردمطالعه: استفاد كنندگان خدمات آموزشي موسسه آموزش عالي پارسه در شهر قم)
محسن سلمان 2018 -
بررسي اثرات تجارب بازيابي تعطيلات بر رضايت زندگي گردشگران (نمونه موردي: گردشگران ساكن مشهد به مقصد دبي)
نادیا قندی 2018 -
بررسي تاثير ابهام مصرف كننده در ميزان مرجوعي كالا
امیرحسین معینی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر هويت سازي دانشجويان با برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه هاي دولتي شهر تهران)
رضا فضلی صالحی 2018 -
بررسي تاثير احساس و اعتماد به برند كارفرما بر برند كارفرمايي منتخب با در نظر گرفتن نقش تعديل گر سن وجنسيت كاركنان
لیلا مه منش 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر انتخاب تامين كنندگان توسط فروشگاه هاي تزئينات ساختماني در شهر تهران
حمیدرضا دهقانی 2018 -
بررسي تاثير اسناد علي بر نيات شكايات مشتريان
پریدخت اسدی 2018 -
بررسي تاثير همزمان سرمايه اجتماعي بيروني و دروني
سید سعید قوام شهیدی 2018 -
اثر عوامل بيروني و بسته بندي بر ترجيجات مصرف كننده براي داروهاي بدون نسخه
سیدحمید عباسی حسینی 2018 -
جايگاه يابي شركت هاي منتخب مواد غذايي در ايران از نظر مصرف كننده نهايي(مطالعه موردي شركت مهرام ، دلپذير ، تبرك، بهروز، درتوليد سس)
مصطفی شاهرضائی 2018 -
بررسي تاثير عملكردمسئوليت اجتماعي شركت بر وفاداري مشتريان و تبليغات دهان به دهان(WOM)
سهیل نجات گرمی 2018 -
بررسي تاثيرارزش برندصنعتي برارزش برند تركيبي وترجيح خريد مصرف كنندگان نهايي
احسان آقامیری حسین آبادی 2018 -
بررسي چند سطحي ارتباط بين مديريت منابع انساني برند محور ،مالكيت رواني برند، رفتارهاي شهروندي برند و رضايت مشتريان در بانك سپه شهر تهران
سمیرا تدریسی 2018 -
بررسي تمايل مصرف كنندگان به خريد كالاهاي تقلبي با برندهاي لوكس (مطالعه موردي: شهر تهران)
ابوالفضل عابدی 2018 -
شناسايي عوامل سازماني موثر بررفتار خريداران سازماني مطالعه اي در صنعت بارفرابري(حمل و نقل بين المللي)
پدرام شمس عالی 2018 -
بررسي نقش ميانجي رضايت در رابطه بين آميخته بازاريابي و خريد مجدد در آزانس هاي گردشگري آنلاين
مهرناز اسمعیلی 2018 -
بررسي تاثير تبليغات تلويزيوني بر واكنش هاي هيجاني مشتريان،ارزش ادراك شده و تمايلات رفتاري مشتريان درصنعت مواد شوينده(مطالعه موردي محصولات شوينده برند گلرنگ)
داود وحدت پناه 2018 -
بررسي رابطه ميان شخصيت برند و قصد خريد با در نظر گرفتن نقش ميانجي عشق به برند و تبليغات كلامي ( مطالعه موردي:لوازم صوتي و تصويري)
حسین خانزادی 2018 -
بررسي تاثيرگذاري تبليغاتي و رتبه بندي آنها از ديد مشتريان (مطالعه موردي تبليغات خدمات آموزشي الكترونيكي پورتال موسسه آموزش عالي ماهان
فرزان فروتن 2018 -
بررسي تأثير استراتژي تمايز بر عملكرد بازاريابي شركت هاي توليد كننده ي محصولات غذايي
شیرین رنجبر کهن 2018 -
بررسي رابطه بين پخش موسيقي و رفتار خريد مصرف كننده (مورد مطالعه : فروشگاه هاي زنجيره اي افق كوروش)
شیرین رفیعی سامانی 2018 -
بررسي تاثير ويژگي هاي پيام و ويژگي هاي موقعيتي بر پذيرش تبليغات دهان به دهان در خريد برندهاي لوكس
نوید نوین باهران 2018 -
تاثير قيمتهاي پايين و تخفيف، بر ادراك مصرف كننده از كيفيت برند
محمدهادی مرادی هرندی 2018 -
بررسي تاثير تصوير ذهني ادراك شده بر رفتار مشتريان مراكز خريد با نقش متغير ميانجي خودتجانسي مطالعه موردي مركز خريد كورش مال
مهدی یوسفی 2018 -
شناسايي عوامل موثر در تجربه مشتري در صنعت خرده فورشي (مطالعه موردي فروشگاه هايژر استار)
شیوا مهرمنش 2018 -
تاثيرمستقيم و غير مستقيم تجربه برند بر نگرش برند، ادراك مرتبط به اعتبار برند و ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در حوزه پوشاك در شهر تهران
هدیه شفیعی ورزنه 2018 -
بررسي تاثير عكس هاي گرفته شده توسط گردشگران بر طرز فكر گردشگران بالقوه خارجي
پریسا سعادت آبادی نسب 2018 -
بررسي عوامل موثر بر اعتماد مشتريان به سرمايه گذاري در صتدوق هاي سرمايه گذاري مشترك
حسام ناصرعزیزی 2018 -
شناسايي عوامل تاثير گذار بر محدوده قيمت قابل مذاكره در معاملات حق امتياز داراي هاي فكري
حسین زادبر 2018 -
بررسي تاثير وابستگي هيجاني مشتريان بر وفاداري و تبليغات دهان به دهان در خرده فروشي ها ،مطالعه موردي :فروشگاه هاي زنجيره اي هايپر استار
عباس خالقی تبار 2018 -
بررسي تاثير بلوغ اخلاقي و عقايد اخلاقي مصرف كنندگان بر تمايل به خريد آگاهانه كالاهاي فرهنگي فاقد كپي رايت (با تكيد بر محصولات سينمايي و موسيقياني)
حمید سلیمی 2018 -
شناسايي مشخصه هاي كيفيت كالاهاي با در گيري ذهني بالا و پايين از ديد خريداران (مطالعه موردي :لپ تاپ به عنوان محصول با در گيري ذهني بالا و آبميوه با درگيري ذهني پايين
رقیه رضائی عرب 2018 -
بررسي و رتبه بندي روشهاي بازاريابي الكترونيكي در صنعت بيمه با استفاده از تكنيك AHP(مورد مطالعه : شركت بيمه پاسارگاد)
فرناز بکتاشیان اصفهانی 2018 -
بررسي تأثير محيط فيزيكي بر خريد مجدد و سنجش ادراك مشتريان از كيفيت خدمات با استفاده از تبليغات شفاهي درصنعت بانكداري (مطالعه موردي: مشتريان بانك آينده شهر تهران)
بهارک اهتمامی 2018 -
شناسايي و الويت بندي خدمات تجاري سازي مورد نياز واحد هاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
میثم محمدی 2018 -
بررسي وضعيت نيروي انساني مجري دولت الكترونيك در سازمان هاي دولتي شهرستان كرمان
محمد حسین فروزانفر 2018 -
بررسي تغيير رفتار مصرف كننده ايراني در فرايند خريد با روي آوري به web.2.o
علی سبزواری 2018 -
ارزيابي كيفيت خدمات پس از فروش اينترنتي شركت ايساكو از ديدگاه مشتريان
سارا زمانیان 2018 -
بخش بندي بازارگوشي تلفن همراه بر مبناي خصوصيات رفتاري
فرهنگ بوستانی 2018 -
بررسي و سنجش ميزان بلوغ سازماني اداره كل گمرك آستارا با استفاده از استاندارد opm3
محمدحنیفه سهرابی دیزج 2018 -
بررسي تاثيرتصويرشركت برنگرش مصرف كنندگان درباره گسترش برند(جامعه آماري به خريداران تلفن همراه محدودشود)
حمید حسینی آغچه قشلاق 2018 -
تاثير تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر مزيت رقابتي با در نظرگرفتن متغيرهاي كيفيت ارتباطات و كيفيت خدمات
فرشید خموئی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر عدالت تعاملي و رضايت مشتريان (مطالعه موردي: بازاريابي خدمات مشتريان بازار)
فاطمه نایب آقا 2018 -
بررسي تاثيرانگيزه وهيجان لذت جويي وبرانگيختگي بررفتارگردشگري خريددرجزيره كيش
فائزه تازیکه 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ارزيابي مشتري از تجربه خدمات ونيات رفتاري پس از ارزيابي
ایمان احمدی 2018 -
بخش بندي مشتريان املاك و مستغلات تجاري براساس ويژگي هاي مورد انتظار در خريد يا اجاره
سیدسهیل سیدان ناظمی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي سبز بر قصد خريد لوازم آرايشي بانوان
غزال فرجادی 2018 -
بررسي اثر استراتژي هاي موقعيت يابي فرهنگي برند مصرفي بر ارزيابي هاي مصرف كنندگان (مورد مطالعه: مشتريان محصولات لوازم خانگي در شهر قزوين
مرضیه احسانی 2018 -
تاثير سبك زندگي افراد و مؤلفه هاي گرايش به كالاي لوكس بر تعلق احساسي مشتريان نسبت به برندهاي لوكس؛ مورد مطالعه بازار ساعت در تهران
محمد کاشانی 2018 -
بررسي مقايسه اي تصوير ذهني و قيمت ادراكي فروشكاه هاي اتكا و هاپير استار
سیده ناهید میریان 2018 -
بررسي تاثير رنگ بر هويت بصري لوگو در موسسات خدماتي
معصومه قاسمی 2018 -
مديريت ارتباط با مشتري وتاثيرآن بر توسعه بيمه عمر(مطالعه موردي: بيمه هاي عمر شركت بيمه آسيا)
سمانه یزدانی جمال اباد 2018 -
شناسايي و رتبه بندي ويژگي هاي اثرگذار وب سايت هاي گردشگري بر رفتار گردشگر در انتخاب مقاصد (مطالعه موردي وب سايت هاي گردشگري ايران از منظر گردشگران درون مرزي)
رسول شهابی صورمان آبادی 2018 -
بررسي تاثير پيچيدگي و غناي بصري بر اثربخشي تبليغات
مریم قلی زاده بوسجین 2018 -
تأثير شبكه هاي اجتماعي بر احساسات، كيفيت ارتباط برند و دانش برند (مطالعه موردي: هتل هاي تهران)
بنفشه السّادات نصیحت کن 2018 -
بررسي تاثير رنگ بسته بندي بر يادآوري نام برند در كودكان (7 تا 12 سال)
شیدا رستمیان نجف ابادی 2018 -
شناسايي مدل بهينه قيمت گذاري با رويكرد حداكثر سازي سود و درآمد، مطالعه موردي: پتروشيمي لاله
سیدایمان محدث 2018 -
بررسي عوامل تعيين كننده ادراك مصرف كننده نسبت به تبليغات پيامكي)
کاظم شمسایی مهرجانی 2018 -
بررسي تاثيرتبليغات دهان به دهان الكترونيكي شبكه هاي اجتماعي برقصدخريدودرك محصول(مطالعه موردي:دانشجويان دانشگاه تهران)
محمدرضا وحیدی نژاد 2018 -
توسعه استراتژي تبليغاتي شركت چند مليتي دارويي مرك در ايران با تاكيد بر عوامل محيطي
علیرضا گیتی 2018 -
عوامل موثر بر رفتار اجتناب از تبليغات در صنعت پوشاك ايران
شاداب شادمان 2018 -
بررسي تاثير فرهنگ بر واكنش هاي مشتريان نسبت به قصور در خدمات سرويس دهندگان خودرو
زهرا کریمی 2018 -
تاثير موسيقي پس زمينه فروشگاه بر رفتار خريد مشتريان(مورد مطالعه:فروشگاه هايپر هاوش گنبد كاوس )
محمد رحیم زاده اسفروشان 2018 -
شناسايي عوامل انگيزشي رانشي وكششي گردشگران چيني درسفربه ايران
مینا شکوری 2018 -
تاثير اجراي فرآيند بازاريابي رابطه مند بر رضايت و وفاداري مشتريان و كيفيت ادراك شده محصولات شركتهاي صنعتي(مورد مطالعه: واحدهاي صنعتي استان اصفهان)
احسان ملک محمددستجردی 2018 -
بررسي رابطه بكارگيري افراد مشهور در تبليغات با ميزان عشق به برند
پرنیان حسامی 2018 -
بررسي تاثيرابزارهاي ترفيعي الكترونيكي برارتقاي تصويربرندمقصد(مطالعه ي موردي گردشگران بين المللي شهرتهران)
آلاء خسروانی 2018 -
بررسي نقش تبليغات مسئوليت اجتماعي سازمان بر باور پذيري و قصد خريد مصرف كنندگان
میترا امیری 2018 -
شناسايي مولفه هاي شخصيتي خلق كنندگان آثارتبليغاتي درتوليدتبليغات خلاق درصنعت گردشگري(مطالعه موردي آژانس هاي تبليغات گردشگري تهران)
نیلوفر رضائی 2018 -
بررسي ادراكات مشتريان فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران از استعاره هاي بصري به كار رفته در تبليغات
لیدا حاجی بابا 2018 -
ارائه چهار چوب تقليد مدل كسب وكار موفق: مطالعه استارت آپ هاي ايراني
کامیار گودرزی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر حفظ و نگهداري مشتريانB2B در صنعت آسانسور
هادی افشاری 2018 -
پويايي هاي حاكم بر تكامل مدل كسب و كار در چارچوب مدل RCOV
وهاب نجاری سیسی 2018 -
بررسي تاثيرادراكات گردشگران برقصدرفتاري گردشگران (مطالعه ي موردي گردشگران بين المللي تهران)
حسین رفیعی 2018 -
بررسي تاثير مادي گرايي بر شيفتگي خريد
محسن بیگی کیوج 2018 -
بررسي تاثير ريسك قيمت گذاري تاريخ انقضا بر روي وفاداري به برند و قصد خريد
شیرین عبدالوند 2018 -
تاثير شكاف نسل ها بر انصاف قيمتي درك شده
مهسا شیخ الاسلامی 2018 -
مقايسه ادراك مشتريان از فروشگاههاي تخفيفي با برند داخلي و جهاني (مطالعه موردي : فروشگاههاي افق كوروش و هايپراستار)
معصومه فردی 2018 -
مطالعه تصوير مقصد گردشگري و انتخاب مقاصد مبتني بر چرخه عمر گردشگري
سامره زربینی سیدانی 2018 -
بررسي نقش شركتهاي حمل ونقل بين المللي در بازارصادراتي ايران
یاسمن سعیدی 2018 -
بررسي مقايسه اي برندسه دانشگاه تهران-تربيت مدرس و صنعتي شريف بر اساس مدل اكوسيستم برند دانشگاه
حسین نظری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر پذيرش استفاده از نيروگاه هاي توليد همزمان برق و حرارت CHP (مولدهاي كوچك ) توسط مصرف كنندگان سازماني
مهدی مؤمنی 2018 -
بررسي ارزش خريد مصرف كننده بر رضايت و وفاداري در فروشگاه هاي خرده فروشي ( مطالعه موردي: فروشگاه زنجيره اي هايپر استار)
محمود علیزاده 2018 -
بررسي تاثير و نقش گروه هاي مرجع در پذيرش محصولات جديد
انسیه علیشیری 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري موردكاوي: شركت روغن كشي خرمشهر
نازیلا محبی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي رابطه مند بر وفاداري به برند مشتريان بانك
ندا صفاییان 2018 -
بررسي تاثير اينترنت بر عملكرد بازاريابي بيمه عمر
الهه اسماعیلی آهنگرکلائی 2018 -
تهيه برنامه ارتباطات يكپارچه بازاريابي خدمات توريسم درماني (مورد مطالعه :شركت فناوري بن ياخته هاي رويان
مسعود ساده دل 2018 -
بررسي رابطه بين قدرت و وابستگي در كانالهاي توزيع: مطالعه موردي درصنعت فرش دستباف ايران
شهریار محسنین 2018 -
استخراج مدل ذهني مصرف كنندگان پوشاك زنانه و مردانه در سطح شهر تهران با استفاده از مدل
سیدمحمدامین معزی 2018 -
بررسي راهكارهاي استراتژيك توسعه صنعت گردشگري سلامت ايران در راستاي تقويت جايگاه آن در بازار خدمات گردشگري منطقه
سید یوسف حاجی اصغری 2018 -
بررسي اثرات شكل گيري منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس بر روند توسعه شهرستان كنگان
عباس پاریابی 2018 -
ارزيابي عملكرد سازماني با استفاده از رويكرد و ارائه راهكارهاي بهبود عملكرد (مطالعه موردي شركت سوشيانت قرن)
بهنام سپهرمند 2018 -
بررسي تاثير سر در گمي مصرف كننده بر تبليغات دهان به دهان ،اعتماد و رضايت مشتري در بازار موبايل تهران
منا قوشچی 2018 -
تدوين استراتژي هاي بازاريابي گروه شركتهاي ساختماني ايرانيان اطلس
مهدی اشکانی 2018 -
سنجش رضايت داروخانه ها از عملكرد شركت هاي توزيع دارو
هوشنگ شاه اکبری 2018 -
بررسي تاثير ارزش هاي فرهنگي و ارزشهاي خريد بر رفتار خريدتكانشي
ریحانه موحد 2018 -
بررسي رابطه ميان انواع روش هاي برونسپاري و وضعيت بروز ريسك در پروژه هاي فناوري اطلاعات بيمارستان ها و مراكز بهداشتي درماني شهر تهران
نرگس قاسمی 2018 -
بررسي تفاوت نسل ها در فرايند تصميم گيري خريد (مطالعه خريد گوشي موبايل در بازار شهر تهران در بين 3 نسل a, b, c
هدیه حافظی 2018 -
بررسي اثر شخصيت مشتريان با توجه به متغير ميانجي شخصيت برند برند(پيمايشي پيرامون شركت ايرانسل در سطح شهر تهران)
سودابه فیاضی 2018 -
تاثير رعايت چهارچوب هاي اخلاقي بر درك قيمتي مصرف كننده
اردلان اخلاقی پور 2018 -
بررسي نقش قابليتهاي تكنولوژي بر موفقيت محصول جديد در صنعت داروسازي
سیدجواد موسوی زاده 2018 -
تأثير گرايش به بازارهاي رابطه مند بر رضايت و وفاداري مشتريان. مورد مطالعه خرده فروشيهاي ظروف و لوازم آشپزخانه
سیروس اصولی علمداری 2018 -
شناسايي ارزش هاي محوري برند بانك ملت مبتني بر رويكرد برندسازي داخلي
علی فرهی فریمانی 2018 -
اثر آشنا بودن و منفعت لوگو بر كيفيت روابط مصرف كنندگان
شهلا زمانی فر 2018 -
بررسي اثر قيمت گذاري قطره اي بر روي فراخوان قيمت،ارزش درك شده ،رفتار مصرف كننده و درك انصاف قيمتي مصرف كننده
ازاده رحمانی 2018 -
طراحي بسته ارزشي رقابتي برمبناي خوشه بندي مشتريان وتحليل نقشه ادراكي دفاتر خدماتي مسافرتي شهرتهران
سارا میرزاابوالحسن خان ایلچی 2018 -
مديريت ادراكات مشتري از قيمت با استفاده از تاكتيك هاي قيمت گذاري
امیر بهدانی 2018 -
ارزيابي استراتژي بازاريابي شركتهاي فعال در صنعت بسته بندي آرايشي بهداشتي سلولزي ايران
سینا اخلاقی 2018 -
رتبه بندي و انتخاب استراتژي بازاريابي بين الملل براي فرآورده هاي لبني كاله آمل بر اساس ديدگاه سولبرگ
میلاد حمیدی 2018 -
بررسي تاثير فعاليت هاي ترويجي رسانه اي و غير رسانه اي بر ارزش ويژه نام و نشان تجاري در صنعت لوازم خانگي كوچك (مطالعه موردي شركت صنعتي پارس خزر)
ساناز کریمی هریسی 2018 -
بررسي مدل شخصيت هگزاكو بر ارزشهاي مادي گرايانه مصرف كننده با ميانجي گري سبك دلبستگي مضطرب
سهیل پسران حاجی عباسی 2018 -
بررسي تاثير كيفيت خدمات الكترونيكدر ايجاد رضايت و وفاداري مشتريان آنلاين در صنعت خدمات مالي مورد مطالعه شركتهاي كارگزاري شهر تهران
علی اصغر ساجدی فر 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رضايت خرده فروش مواد غذايي از تامين كنندگان باتوجه به موقعيت رقابتي خرده فروشان
علی کلانتری 2018 -
بررسي تاثير نوسازي لو گو بر نگرش مشتريان به برند (مطالعه موردي:لوگوي بانك مهر اقتصاد)
حسین امینی کسبی 2018 -
تاثير تعهد،وفاداري و هزينه هاي تعويض بر ارزش طول عمر مشتريان(clv)بانك ملي(مطالعه ي موردي شعب بانك ملي استان مازندران-شهرستان چالوس)
فاطمه توپااسفندیاری 2018 -
پيش بيني رفتار مشتريان حقيقي در انتخاب بانك با استفاده از شبكه عصبي (مطالعه موردي :بانك سينا)
فاطمه علیزاده 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي رابطه مند بر ارزش ويژه برند (مطالعه موردي: بانك دي)
سیدمحمدمهدی اجاغی 2018 -
چگونگي تاثيرويژگيهاي مردم شناختي برنگرش جامعه ميزبان نسبت به ابعادتوسعه گردشگري(مطالعه موردي شهرمشهد)
پیام حامدسردار 2018 -
بررسي عوامل موثر بر مرجوعي كالادربازارهاي اينترنتي(مطالعه موردي:سايتهاي فروش لوازم الكترونيك)
کبری عزیزی راد 2018 -
نقش موسيقي مقامي ايران درجذب گردشگران
یاسمن رفیعی 2018 -
بررسي الگوي اسلامي رضايت مندي مشتري
احمد نوروزی 2018 -
بررسي نقش نام و نشان تجاري در تصميم گيري خريداران محصولات كمپرسور صنعتي ابزار دقيق و ماشين آلات حفاري
فاطمه پور قربان 2018 -
مقايسه اثر بخشي بازاريابي پارتيزاني در شركتهاي بزرگ و كوچك صنايع غذايي ايران
وحید گدازگر 2018 -
بررسي انطباق شركتهاي تابعه شركت ملي نفت ايران با مدل سيستمي سازمان ياد گيرنده ( SLOM )مورد مطالعه : شركت تاسيسات دريايي ايران( ioec )
رضا اسفیدانی 2018 -
كاربرداستراتژي سرمايه گذاري معكوس در بورس اوراق بهادار تهران طي سالهاي1384 تا1389
خدیجه مهدوی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر مخاطره در تصميم گيري براي برون سپاري پروژه هاي فناوري اطلاعات
فاطمه بیگلری 2018 -
بررسي نقش حمايت مالي از باشگاه هاي شهر تهران ليگ برتر فوتبال ايران بر عملكرد حامي مالي اين باشگاه ها
نیما تنها 2018 -
بخش بندي بازار مشتريان بانكداري خرد بر اساس ويژگي هاي روان شناختي
هاجر حکیمی 2018 -
بررسي ابعاد رضايت از قيمت (مطالعه موردي : صنعت هواپيمايي داخلي ايران)
پدرام زرافشان 2018 -
طراحي مقياسي مبتني بر اخلاق حرفه اي اسلامي براي ارزيابي تصميمات نظام بازاريابي
مجید قلی مطلق 2018 -
طراحي الگويي براي سنجش كيفيت خدمات اينترنتي بانكها(مطالعه موردي بانك ملت)
مینا فرداد 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي الكترونيكي هتل ها: مطالعه هتل هاي جزيره كيش
میترا امدادی 2018 -
بررسي اثربخشي استراتژيهاي ارتباطات بازاريابي برحسب نوع محصول(خدمات بانكي) مطالعه موردي بانك ملت
محسن پاشنا 2018 -
بررسي تاثير بازار يابي علي بر واكنش مصرف كنندگان
مریم ساریخانی خرمی 2018 -
بررسي علل اجتناب از تبليغات تلويزيوني:حيطه رفتار مصرف كننده
عظیم السادات ابوالحسنی 2018 -
شناسايي اولويت هاي استراتزيك خريد در سازمان هاي دولتي و خصوصي (مطالعه موردي بيمارستان هاي تهران)
مجتبی میری بیدختی 2018 -
تحليل محتوايي كيفي كتاب گلستان سعدي از منظر محورهاي توسعه منابع انساني
پدرام ضیاء بروجنی 2018 -
بررسي تاثير مشخصات بسته بندي محصول بر وفاداري مشتري
بابک مصدق 2018 -
بررسي تاثير فرهنگ سازماني بر ارزش ويژه برند شركت (مطالعه موردي صنعت خودرو كشور
بهنام رضائی یوسفی 2018 -
بررسي تاثير تصوير ذهني مصرف كنندگان از كشور مبدا بر شخصيت برند
حسن فراهانی 2018 -
بررسي عوامل موثربرتمايل گردشگران به خريدآنلاين محصولات وخدمات گردشگري درايران
امیرحسین سمیعی زفرقندی 2018 -
بررسي تاثير رفتار شهروندي مشتري برشهرت برند
پریسا زنگنه 2018 -
بررسي تاثير قابليت هاي اتوماسيون نيروي فروش بر عملكرد نيروي فروش و كيفيت رابطه با مشتري
محمدرضا رمضانی قلعه نویی 2018 -
شناسايي و الويت بندي عوامل (فروشنده و محيط) موثر بر فروش بيمه عمر(مورد مطالعه : شركت بيمه پاسارگاد)
مژده تیماجچی 2018 -
بررسي تاثير ارزش ادراكي مصرف كننده برسبكهاي تصميم گيري خريد مصرف كنندگان نرم كننده لباس
شهرزاد مهدوی 2018 -
بررسي نقش« درگيري ذهني» به عنوان متغير ميانجي در رابطه«تصوير كشور» و ارزيابي محصول خارجي»
محمد عطوفی 2018 -
ارزيابي كيفيت خدمات بانكداري الكترونيك بر اساس دو بعد فعال و پنهان در كشور افغانستان
محمدرضا فاضلی 2018 -
«بررسي تأثير ابزارهاي تبليغات آنلاين در خريد خدمات گردشگري (مورد مطالعه: مسافران تهراني تورهاي خارج از كشور)»
فاطمه خورشیدی 2018 -
تاثيرويژگي هاي منوبرنگرش مشتريان نسبت به رستوران
منصوره کریم بخش نویر 2018 -
بررسي تغييرات مدل كسب وكار شركتهاي خرد دانش بنيان در پسا برجام مبتني بر نظريه قابليت هاي پويا
عباس امینی 2018 -
بررسي عوامل مرتبط و تمايل به استفاده از محصولات غذايي فراسودمند
علی مؤیدپور 2018 -
ارائه چارچوبي براي اتحادهاي استراتژيك تحقيق و توسعه در صنايع داروسازي
احد رجائی لک 2018 -
ارزيابي عوامل موثر بر جذب گردشگران بين المللي با استفاده از مدل جاذبه
سیدمهدی طباطبائی 2018 -
بررسي تاثير برند كارفرمايي بر نگرش كاركنان در خصوص برندينگ خدمات بانك ايران زمين
ملیکا مهدی 2018 -
بررسي تاثير ابزارهاي بازاريابي سبز بر رفتار مصرف كننده در ظروف يكبار مصرف
علیرضا منافی کیوج 2018 -
بررسي رابطه بين برنامه هاي مديريت ارتباط با مشتري در زمان خريدو پس از خريد با كاستن عدم تجانس شناختي در كالاهاي تكنولوزيك خريداري شده
سیدشاهین شریفی 2018 -
بررسي عوامل موفقيت در بازاريابي حفره اي در صنعت پوشاك
نویده قربان صباغ 2018 -
ارتباط بين سبكهاي رهبري و فعاليتهاي بازاريابي در شركتهاي خدمات بيمه اي در استان تهران
الهام جلوی 2018 -
بررسي رضايت از خدمات پس ازفروش گروه خودرو سازي سايپابااستفاده از مدل تتراكلاس(در شهر شيراز)
مسعود موسوی 2018 -
بخش بندي بازاربانكداري خرد بر مبناي مزاياي موردانتظارمشتريان : مطالعه اي دربانك ملت
حمزه محمدی 2018 -
بررسي نقش هيجان كالا و برند در رفتار خريد مصرف كننده
عمادالدین رحمانیان کوشککی 2018 -
تاثير ابعاد شخصيت برند بر پيامدهاي رابطه اي آن در صنعت رستوران : مطالعه موردي سوپر استار
سمیرا توسلی 2018 -
بررسي تاثيرشخصيت برند بر ترجيح خريد مصرف كننده نوگرا(مطالعه موردي:تلفن همراه)
احمد خواجه دهاقانی 2018 -
تاثيراستراتژي بازاريابي رابطه اي بر وفاداري مشتريان در فروشگاه هاي اينترنتي (كتاب)
علیرضا رجب زاده 2018 -
بررسي معيار هاي تصميم گيري و منابع اطلاعاتي در رفتار خريد سرمايه گذاران صندوقهاي سرمايه گذاري مشترك
سروناز رحیم نژاد 2018 -
بررسي رابطه ميان پيش نيازهاي شناختي و وفاداري مصرف كنندگان در بازار خرده فروشي
سمیر کاظمی 2018 -
بررسي فاكتورهاي كسب وكاري، مديريتي و تكنيكي (فني) موثر در پياده سازي بازار الكترونيكي براي صادرات فرش دستباف ايران
حسن فرخزاده مقدم طیول 2018 -
بررسي الزامات و كاربردهاي واقعيت مجازي در صنعت گردشگري در ايران
حسین امجدی کلور 2018 -
بررسي تاثير توسعه برند بر تصوير برند از ديد گاه مصرف كنندگان
آیلار زرگری پور 2018 -
بررسي فاكتورهاي تاثيرگذار بر پاسخ مشتريان به تبليغات (اس ام اس)
مریم رحمانی 2018 -
بررسي تاثير خودمفهومي بردرگيري ذهني و ترجيح خريدبرندهاي خارجي درصنعت پوشاك
پیمان میرزائی 2018 -
بررسي تاثير تصوير ذهني مصرف كنندگان از كشور مبدا بر ارزش ويژه برند شركت از ديدگاه مشتريان
احمد عبدی سنقرابادی 2018 -
بررسي عوامل تاثير گذاربر ارزيابي ومقاصد خريد مشتري
سمیرا دشتگرد 2018 -
بررسي ارتباط بازاريابيداخلي با كيفيت خدمات پرداخت خسارت بيمه اتومبيل (شركت سهامي بيمه ايران)
مینا شاه محمدی 2018 -
بررسي رفتار صادر كنندگان در صنعت برق
الهام اله مرادی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل كليدي موفقيت و ب سايت هاي عرضه خدمات آموزشي
علیرضا باقرمحمدی 2018 -
بررسي و اولويت بندي علل گرايش مردم به مصرف كالاهاي خارجي (مطالعه پوشاك در سطح شهر تهران)
علی اکبر اکبرپور 2018 -
ارزيابي كارآمدي كانال توزيع محصولات گروه مواد غذايي محسن از ديدگاه خرده فروشان در شهرهاي بزرگ كشور (موارد انتخابي: شهرهاي تهران- تبريز و اصفهان)
امیر شهیر 2018 -
بررسي تأثير سن شناختي ،مادي گرايي ،همنوايي ونيازبه منحصر به فردي بر رفتار خريد اجتماعي مد در بازار پوشاك تهران
مریم کریمی داویجانی 2018 -
شناسايي شايستگي هاي مشاغل مديريتي(روساء و معاونين) شعب بانك تجارت
علی اکبر عباس زاده 2018 -
بررسي رابطه عناصر آميخته بازاريابي خدمات با جذب منابع مشتريان بانك سپه - مطالعه موردي استان تهران - سال 1391
سیدمحمد سامان 2018 -
شناسايي و الويت بندي مولفه هاي موثر بر بسته بندي شكراز ديدگاه مشتريان خانوار
مهزاد علیجانی 2018 -
بررسي تاثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد – مطالعه شخصيت خريداران
فرناز محمدی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر وفاداري به برند با استفاده از مفاهيم رضايت، اعتماد، ارزش ادراك شده، كيفيت ادراك شده (مورد مطالعه: بانك صادرات ايران)
محمد رضا بختیاری 2018 -
بررسي رابطه بين مولفه هاي فرهنگي و رفتار مصرف مد ميان مصرف كنندگان پوشاك در شهر تهران
سارا فراهانی 2018 -
بررسي تاثير ازدحام فروشگاه هاي خرده فروشي بر رفتار خريد مصرف كننده(مورد مطالعه : سه مجتمع تجاري ميلاد نور، سمرقند و گلديس در شهر تهران)
منا ولی نتاج بهنمیری 2018 -
تاثير تصوير فروشگاه و كيفيت خدمات بر تصوير برند خصوصي و قصد خريد آن در فروشگاه هاي زنجيره اي اتكا
نیما سلطانی نژاد 2018 -
بخش بندي بازار گوشي هاي تلفن همراه بر مبناي مزاياي مورد انتظار مشتريان (مطالعه موردي شهر تهران)
حمیدرضا نژادعلی لفمجانی 2018 -
بررسي تأثير بازاريابي داخلي بر مشتري¬گرايي كاركنان بانك قرض¬الحسنه مهر ايران در شهر تهران (با تأكيد بر نقش واسطه¬اي رضايت شغلي و تعهد شغلي)
محمد مهدیه 2018 -
بررسي و رتبه بندي موانع و مشكلات صادرات خدمات فني و مهندسي صنعت برق ايران به كشورهاي همجوار
مهدی بصیریان 2018 -
بررسي تاثير ساده گرايي و سبك هاي مختلف زندگي بر نيات خريد برند لوكس (مطالعه صنعت پوشاك)
پونه مظهری 2018 -
ارزيابي تاثير رايحه محيطي بر ارزيابي و يادآوري برندهاي آشنا وناآشنا
جواد شالچیان 2018 -
بررسي رفتار تغيير كانال مصرف كنندگان با استفاده از نظريه رفتار برنامه ريزي شده
شیرین خادم عباسی 2018 -
مدلسازي ساختاري تفسيري هويت برند سازماني در بازار B2B صنعت IT بانگاهي به عملكرد بازاريابي
سارا رمضانی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رتار خريد سبز مشتريان(مطالعه موردي: مشتريان شركت پگاه در تهران)
هورشید السادات قهاری 2018 -
بررسي تاثير شبكه هاي اجتماعي بر ارزش مشتريان صنايع غذايي ايران
سپیده کاوند 2018 -
بررسي تاثير محيط فروشگاه بر رفتار خريد مصرف كننده
محمد امین دانش 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ريزش (مهاجرت/Churn) مشتريان و مشتركين ADSL شركت مخابرات ايران
سیامک لاری لواسانی 2018 -
بررسي تأثير متغيرهاي درون¬سازماني و برون¬سازماني بر تفكر استراتژيك و تأثير آن بر عملكرد بازاريابي – مطالعه موردي: شركت¬هاي كاله، بهنوش، يك و يك
ندا لطفی بیداخویدی 2018 -
بررسي يبك تصميم¬گيري خريد مصرف¬كنندگان نوگرا (مورد مطالعه: بازار موبايل تهران)
لیلا زرباف نژاد 2018 -
شناسايي راهكارهاي توسعه بازار با رويكرد بخش بندي بازار و اثرات آن بر پيش برد فروش (مطالعه موردي شركت ايران خودرو ديزل IKD
رضا علیوردیلو 2018 -
سنجش ارزش چرخه ي عمر (CLV) مشتريان در كسب وكار دندانپزشكي با روشي آينده نگر و مطالعه ي موردي
امیرحمزه شهنوازی 2018 -
بررسي تاثير وابستگي ودلبستگي به برند بر اعتماد ووفاداري مشتريان بانك پاسارگاد
نرگس آزاد 2018 -
بررسي تاثير شخصيت مشتري بر شخصيت برند(مورد مطالعه:مصرف كنندگان برند اپل)
پریسا سیاسی 2018 -
بررسي رابطه ارتباطات دهان به دهان الكترونيكي با خريد خدمات گردشگري خارجي
هوتن آزموده مژدهی 2018 -
ارائه ي چارچوبي براي تعيين استراتژي هاي تبليغات تلويزيوني درصنعت بانكداري(مطالعه موردي بانك ملت)
صلاح احمدی 2018 -
تحليل عوامل انگيزشي موثربرحضوربازديدكنندگان دررويدادهاي ويژه،موردمطالعه :جشنواره گل غلتان
نفیسه رضائی 2018 -
بررسي تاثيرات ابعاد كشور مبدا طراحي كننده توليد كننده، مونتاژ كننده بر قصد خريد محصولات چندمليتي مورد مطالعه تلويزيون هاي خانگي توليد شده در شركت سوني
کامران عبداله زاده عیسی کند 2018