اساتيد - ftm- دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
Associate Professor
Update: 2024-12-04
Hashem Aghazadeh
College of Management / مديريت بازرگاني
P.H.D dissertations
-
طراحی مدل شایستگی کنشگران اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای اینترنتی
سعید زمانپور 2024 -
ارائه مدلی برای سیاستگذاری بازرگانی بین الملل کشور در سطوح کلان و خرد (مورد مطالعه: ج.ا.ایران و کشورهای منتخب)
الهام بهشتی جزن آبادی 2024 -
طراحی مدل تصمیم خرید کالاهای تند مصرف در پلتفرم های تجارت اجتماعی
رشید خلیل اکبر 2023 -
طراحی مدل مدیریت برند سازمان در بانک ملت
سارا پسران افشاریان 2022 -
طراحی مدل تجاری سازی فناوری در پارکهای علم و فناوری
احمدرضا الهی چورن 2021 -
برندسازی در صنایع خلاق: صنعت مد لباس ایران
سجاد خانی پردنجانی 2021 -
طراحی مدل استراتژی همکاری رقابتی در بنگاه های خدمات فنی و مهندسی
محمد بروجردی 2020 -
ارائه چارچوب مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی ایران (مطالعه چند موردی)
حسن ابوالملوکی 2020 -
طراحي مدل هوشمندي رقابتي با بهره گيري از قابليت هاي شبكه هاي اجتماعي در صنعت ماءالشعير ايران
معین غریبی 2020 -
طراحی مدل برندسازی استارتاپ های ایرانی
محمدصادق زارع 2020 -
طراحي مدل دستيابي به عملكرد برتر موسسات تجاري از طريق استراتژي هوشمندي رقابتي
روجا کیمیاگری 2019 -
تحليل رويكردهاي بنگاه هاي مادر ايراني در خلق / تخريب ارزش در واحدهاي كسب كار و زيرمجموعه
محمدعلی فلاح 2019 -
طراحي مدل حاكميت شركتي بانكهاي ايراني پذيرفته شده در بورس با رويكرد رفتاري
محمدصادق هاشمی 2019 -
ارائه مدل تبيين راهبردهاي توسعه صادرات ميوه و تره بار به جمهوري روسيه
رحمت علی صابری حقایق 2019 -
طراحي مدل فروش مبتني بر نوآوري باز در صنعت ساختمان (مورد مطالعه : گروه شركتهاي ساختماني ايرانيان اطلس)
محمدمهدی لطیفی 2018 -
طراحي مدل رابطه مصرف كننده با اجتماع برند در اينستاگرام
سعید عربلوی مقدم 2018 -
طراحي مدل خلق ارزش مشترك در كسب و كارهاي ايراني
شاهین قرصی عنبران 2018 -
طراحي مدل كاركردهاي شبكه اجتماعي براي مبتلا به بيماران سرطان (مورد مطالعه شبكه اجتماعي اينستاگرام)
لیلا حبیبی 2018 -
طراحي مدل تناسب بين استراتژيهاي مديريت ريسك و عوامل اقتضايي در شركتهاي بيمه
فاطمه عباسی بنی 2018 -
ارائه چارچوبي براي شكل گيري ائتلاف در كسب و كارهاي گردشگري پزشكي (مطالعه ائتلاف هاي ايراني)
علی اصغر شالبافیان حسین ابادی 2018 -
طراحي مدل توسعه بازار صنايع كوچك و متوسط مورد مطالعه: صنايع غذايي و آشاميدني استان تهران
مرتضی انوشه 2018 -
تدوين چارچوبي جهت تحليل فرصتهاي توسعه كسب و كار ميان ايران و فرانسه
احسان سلطانی فر 2018
Master Theses
-
نوع شناسی سبک های رهبری استراتژیک از منظر تفکر، تحول و نوآوری استراتژیک. مورد مطالعه (شرکت خدمات انفورماتیک)
طاها کریم زادگان مقدم 2023 -
بررسی بکارگیری فناوریهای نوین به منظور خلق ارزش در مدل توزیع محصولات تند مصرف(FMCG) با الگو برداری از بازار ترکیه
حسن حاجوی 2022 -
بررسی به کارگیری استراتژیهای بازاریابی کارآفرینانه در بین استارتاپهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران"
یونس ملارحمن 2022 -
تدوین الگوی بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد حمایت دولت (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)
سیدمحمد حسینی 2021 -
عوامل شناسایی و اولویت بندی ابعاد شایستگی های مرکز مشاوره پارک های علم و فناوری بر راه اندازی کسب و کار های دانشجویی
ماهانا کریمی نژاد 2021 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده طراحی استراتژیک در صنعت خودرو با رویکرد تحلیل میدان نیرو
حسین عبدالهی 2021 -
ارائه چارچوب تصمیمگیری در رابطه بین بنگاه و مصرفکننده بر اساس خلق ارزش مشترک (درصنعت لوازم خانگی تهران)
امیرحسین کاظم الماسی 2020 -
ارائه چهارچوب انتخاب مدل همکاری شرکت بزرگ - استارت آپ (مطالعه چند موردی صنعت فن آوری مالی و فن آوری بیمه)
سینا نصیری الموتی 2020 -
بررسی نقش هم آفرینی ارزش بر عملکرد کسب و کار در اقتصاد اشتراکی
سیدمحمدرضا احمدی 2020 -
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر انتخاب بازار هدف و صادارت گاز طبیعی مایع و نفتا
امیراحسان بایندریان 2020 -
نوع شناسي روابط شركتي b2b خريداران و تامين كنندگان در زنجيره تامين :فراتركيب
حسین مالکی 2019 -
بررسي چگونگي اثر برنامه وفاداري بر عملكرد مشتري شركتي : مورد مطالعاتي سازمان ارتباطات بين المللي باران
دانیال موسوی شکیبا 2019 -
بررسي تاثير قابليت هاي سازماني بر عملكرد تجاري شركت هاي فعال رشدي و دانش بنيان پارك هاي علم و فناوري استان تهران
محمدرضا ضرغامی 2019 -
بررسي عوامل موثر بر خلق ارزش مشترك توسط استار تاپ ها در بستر اقتصاد اشتراكي
سمیرا رکنی 2019 -
بررسي و تدوين استراتژي بازاريابي ديجيتال در صنعت هوايي ( مورد مطالعه : مركز تحقيقات هوايي)
سیدمرتضی شماعی 2019 -
تحليل روندهاي پژوهشي پديده ي شركت هاي جهان زاد (born globat firms) و پيشايندها و پس آيندها ي آن (1990-2018)
سیدحسین خبیری 2019 -
بررسي تاثير بازارگرايي صادراتي بر عملكرد صادراتي در شركت هاي خوشه صنعتي دوريكا
زهرا احمدی الموتی 2019 -
عوامل و مشوق هاي موثر بر ايجاد تمايل در مصرف كننده براي خريد خودرو پاك در ايران
فاطمه سادات جعفری 2019 -
بررسي تاثير هوشمندي رقابتي برعملكرد كارگزاري بانك رفاه به واسطه خلق مزيت رقابتي
اکبر نباتی 2018 -
بررسي مقايسه اي قابليت هاي فروشگاه هاي اينترنتي آمازون (Amazon) وايي بي (eBay) بر مبناي مدل شبكه ارزش
سمانه شیبانی وزیری 2018 -
بررسی مقایسه ای قابلیت های فروشگاه های اینترنتی آمازون (Amazon) وایی بی (eBay) بر مبنای مدل شبکه ارزش
سمانه شیبانی وزیری 2018 -
بررسي ارتباط بين استفاده از ابزارهاي نوين بانكي و حفظ يا افزايش سپرده هاي كوتاه مدت (مطالعه موردي :بانك تجارت استان تهران )
لیلا صفدری 2018 -
تدوين استراتژي هاي شركتهاي پيمانكاري بر اساس نظريه مبتني بر منبع (RBT) (مطالعه موردي : شركت عمراني و صنعتي پارس گرما)
سیروس عزیزالهی 2018 -
بررسي و الويت بندي مولفه هاي ارزش ويژه نام تجاري محصولات گوشتي انجمادي كاله از ديدگاه مصرف كنندگان در تهران
مجید طالب پور 2018 -
بخش بندي مشتريان بانك ملت بر مبناي نوع نگرش نسبت به جاذبه هاي تبليغاتي
امیر جمشیدپور 2018 -
خوشه بندي خريداران بيمه عمر شركت بيمه پاسارگاد
غزاله صالح آبادی 2018 -
بررسي تاثير هويت ملي بر ترجيح برندهاي داخلي به برندهاي وارداتي محصولات آرايشي- بهداشتي از سوي خريداران در تهران
مسعود اسپندار 2018 -
بررسي تاثير هوشمندي رقابتي بر اثر بخشي بازاريابي در صنايع غذايي
سیما موسوی 2018 -
بررسي رابطه نوآوري ارزش ومزيت رقابتي دردفاترخدمات مسافرتي
رسول مهدوی سراسکانرود 2018 -
بررسي آميخته بازاريابي پنير لبنه (آنا)شركت كاله از ديدگاه مصرف كنندگان شهر تهران با استفاده از تحليل اهميت - عملكرد
علی محدث 2018 -
بررسي رابطه بين هوش هيجاني و رفتار كارآفرينانه ي مديران بانك سامان شهر تهران
فاطمه افقهی 2018 -
بررسي ارتباط بين كيفيت خدمات بيمه اي، ارزش ادراك شده و قصد خريد مجدد بيمه گذاران بيمه بدنه اتومبيل شركت بيمه ايران
علی کوهساری 2018 -
بررسي تاثير كيفيت، رضايت، اعتماد و قيمت معقولانه در حفظ مشتريان در گردشگري پزشكي (مطالعه موردي:گردشگران پزشكي شهر تهران)
هادی انتظاری 2018 -
سنجش ارزش درك شده خدمات بانك سامان از ديدگاه مشتريان بررسي ميداني در شعب منتخب استان تهران
سمیه تائبی 2018 -
شناسايي و سمجش اثر گذاري مواقع صادراتي بر عملكرد صادراتي بنگاههاي كوچك و متئسط استان تهران
حسین باقری 2018 -
بررسي اثرات اجراي قانون سياستهاي كلي اصل 44 در شركت پست جمهوري اسلامي ايران
فاطمه روانان 2018 -
بررسي موقعيت شعب بانك پارسيان از ديدگاه برخورداري از ابعاد مزيت رقابتي و ارائه راهكارهاي مناسب
شفق شاهقلی عباسی 2018 -
بررسي تاثير ابعاد بصري و اطلاعاتي بسته بندي بر تصميم گيري خريداران شامپوهاي توليد داخل
الهام ابراهیمی 2018 -
بررسي عوامل آميخته بازاريابي موثر بر خريد تلويزيون (ال سي دي ) در خانوارهاي شهر تهران
علی بهنامی فر 2018 -
بررسي تاثير كاربرد بازاريابي الكترونيكي در پيشبرد فروش خدمات بانك توسعه صادرات ايران و ارائه راه كارهاي موثر
وحید برفی بافقی 2018 -
بررسي آمادگي الكترونيكي شركت پخش بهداشت كار نوين به منظور پياده سازي هوشمندي تجاري
مهسا عبدالغفاری 2018 -
بررسي موانع ورود بلوك TS به بازار ايران و ارائه راهكارهاي بهبود آن
شهرام جلالی 2018 -
ارائه مدل اعتبار سنجي مشتريان حقوقي در بانكهاي خصوصي كشور
اصغر فیض قره قاسم لو 2018 -
بررسي مقايسه اي عوامل موثر بروفاداري مشتري در بانك هاي دولتي و خصوصي ايران
مرجان نوری نفری 2018 -
شناسايي عوامل تقويت كننده پذيرش خدمات بيمه الكترونيك از سوي مشتريان
صفورا محمدنیا 2018 -
بررسي عوامل موثر بر و فاداري مشتريان اينترنتي بانك ها
رضوان ولایتی شکوهی 2018 -
شناسايي عوامل موثر در پياده سازي سيستم مديريت رابطه با مشتري در شركتهاي بيمه (شركت بيمه آسيا شهر تهران)
فرخ حسامی 2018 -
بررسي راهبردهاي ورودي به بازار مواد غذايي كشور عراق
سعید صادقی 2018 -
بررسي تاثير حضور در نمايشگاه هاي تخصصي بر تقويت ارزش ويژه برند شركت
کامبیز معتمد وزیری 2018 -
شناسايي عوامل موثربرافزايش صادرات محصولات پتروشيمي
فریبا رازقی 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل موثر بر بهبود مديربت ارتباط با مشتري در سازمان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) با رويكرد فرايندي (مطالعه موردي واحد sky gift)
افسانه رستگارمقدم صفاری 2018 -
سنجش تفكر استراتژيك در مديران شهرداري تهران
مینا شهامت نژاد 2018 -
خوشه بندي كاربران اينترنتي بر اساس رفتار اينترنتي شان در ايران با استفاده از تحليل عاملي و خوشه اي
شاهین قرصی عنبران 2018 -
بررسي عوامل موثر بر پذيرش مشتريان از خدمات بانكداري اينترنتي(مطالعه موردي در بانك پاسارگاد)
بهارک واعظ 2018 -
بررسي الگوي اسلامي رضايت مندي مشتري
احمد نوروزی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر صادرات خدمات مهندسي در صنعت ساختمان و صنايع زيربنايي به منطقه خاورميانه
مجید مثنایی 2018 -
برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي شركت خودروهاي سفارشسي ايران خودرو(آپكو)
پژمان مجدپزشکی 2018 -
تحليل محتواي مطبوعات اقتصادي و اجتماعي ايران از منظر توسعه فرهنگ كارآفريني
حبیب بابایی 2018 -
بررسي علل كاهش و راه كارهاي بازگرداندن سپرده هاي مشتريان بانك كشاورزي
الهام سهرابی 2018 -
تعيين و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت در خدمات پس از فروش صنعت خودرو مطالعه موردي شركت ايران خودرو
فریبرز زینالی 2018 -
مقايسه اثر بخشي بازاريابي پارتيزاني در شركتهاي بزرگ و كوچك صنايع غذايي ايران
وحید گدازگر 2018 -
بررسي اثر بخشي روش هاي فروش بيمه عمر
مریم خلیل 2018 -
بررسي موانع توسعه بخش خصوصي در گردشگري سلامت
مریم شفائی 2018 -
شناسايي فرصتهاي كارآفريني در صادرات گياهان دارويي در ايران
اکبر ابراهیمی 2018 -
بررسي عوامل موفقيت در بازاريابي حفره اي در صنعت پوشاك
نویده قربان صباغ 2018 -
بررسي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي ويروسي در بنگاه هاي كوچك و متوسط
محمد پروین 2018 -
بررسي عوامل كليدي موفقيت در توسعه برند جديد
وحید قلیزاده گلدرق 2018 -
نسبت شناسي بازاريابي ارشادي و اغوايي در نظام هاي بيع و سرمايه اي
ابراهیم نوروزی 2018 -
بررسي مقايسه اي فضاي كسب و كار صنعت داروي كشور بر اساس مدل بانك جهاني
خلیل سلطانی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر توسعه فرهنگ برند در بانك پاسارگارد
لیلی رضوی زاده 2018 -
بررسي موانع موفقيت بسته بندي محصولات كشاورزي (ميوه و تره بار ) صادراتي و ارائه راه كارهاي بهبود آن
موسی امیری 2018 -
تحليل وضعيت و ارائه بسته فروش متقاطع در بانك كارآفرين
مونا مهری نژاد 2018 -
بررسي الزامات و كاربردهاي واقعيت مجازي در صنعت گردشگري در ايران
حسین امجدی کلور 2018 -
بررسي اثر بازارگرايي و قابليت نوآوري بر عملكردكسب وكار(مورد مطالعه گروه همكاران سيستم)
ارسلان نمکی 2018 -
سنجش رضايت داروخانه ها از عملكرد شركت هاي توزيع دارو
هوشنگ شاه اکبری 2018 -
ارائه مدلي براي اندازه گيري هوشمندي رقابتي سازمانها(مورد مطالعه:صادر كنندگان نمونه)
علیرضا والی پور 2018 -
طراحي مقياسي مبتني بر اخلاق حرفه اي اسلامي براي ارزيابي تصميمات نظام بازاريابي
مجید قلی مطلق 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت شركتهاي صادركننده سنگهاي تزئيني ايران
ملیکا مهدیزاده 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل كليدي موفقيت و ب سايت هاي عرضه خدمات آموزشي
علیرضا باقرمحمدی 2018 -
بررسي و رتبه بندي عوامل موثر بر تصميم خريد مصرف كنندگان اسباب بازي هاي فكري
اگاتا ابراهامیان خویگانی 2018 -
بررسي رابطه بين ارزش ويژه مشتري و عملكرد گروه هتل هاي بين المللي پارسيان
هاله اکبرپور 2018 -
بررسي رابطه بين مولفه هاي فرهنگي و رفتار مصرف مد ميان مصرف كنندگان پوشاك در شهر تهران
سارا فراهانی 2018 -
تدوين استراتژي هاي مطلوب بازاريابي براي شركت آلاكس ايران كيش
مسعود حکیمی 2018 -
بررسي رابطه بين تجربه برند،رضايت و قصد مشتري در صنعت لوازم آرايشي و بهداشتي در تهران
سیده زهرا موسوی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر انتخاب تامين كنندگان توسط فروشگاه هاي تزئينات ساختماني در شهر تهران
حمیدرضا دهقانی 2018 -
تجزيه و تحليل نيرهاي رقابتي صنعت و تعيين ميزان اهميت و الويت بندي آنها در صنايع كوچك لوله و اتصالات پليمري تهران
رسول اعرابی 2018 -
بررسي رابطه ويژگي هاي جمعيت شناختي و كيفيت درك شده مشتريان از خدمات بانكي بانك صادرات ايران با بهره گيري از مدل سورال كوآل
مینا جعفری جو 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل موثر در پياده سازي و بكارگيري فرآيند يكپارچه مديريت دانش مشتري (CKM) در موسساتد مالي و اعتباري (بر مبناي مدل )
محمد جاهد 2018 -
بررسي تاثيرات اجتماعي و روانشناختي مصرف كننده بر رفتار خريد تفنني مشتريان
مریم امین شکروی 2018 -
تاثير ابزارهاي پيشبرد قيمتي بر ارزش ويژه برند شركت بيمه سامان
سارا پویانا 2018 -
تحليل پديدارشناسي شوك فرهنگي گردشگران:گردشگران ايراني درتورروسيه
دلارام دستان 2018 -
اثر فعاليتهاي بازاريابي رسانه اجتماعي بر ارزش ويژه برند در محصولات لوكس (مطالعه موردي اينستاگرام)
حسن باباپور 2018 -
اندازه گيري همرديفي ميان استراتژيهاي كسب و كار و استراتژيهاي سيستمهاي اطلاعات در سازمانهاي برتر ايراني
آریا یزدان پناه 2018 -
بررسي رابطه بين عوامل ارزيابي برند بر عملكرد برند در خدمات رستوران داري( فست فود) در شهر تهران
مهشید سعیدی 2018 -
بررسي نقش حمايت مالي از باشگاه هاي شهر تهران ليگ برتر فوتبال ايران بر عملكرد حامي مالي اين باشگاه ها
نیما تنها 2018 -
بررسي مقايسه اي جايگاه محصول لپ تاپ مارك هاي سوني ،اچ پي،دل وايسردر ذهن مشتريان ساكن شهر تهران
زهرا انصاری 2018 -
بررسي استراتژي هاي نوآوري در صنعت بيمه كشور با رويكرد اقيانوس آبي
احمدرضا الهی چورن 2018 -
بررسي رابطه ميان تفكر استراتژيك بازيكنان و سبك بازي آن ها در محيط بازي رايانه اي استراتژيك رولر ((كاستر))
سعیده جنتی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ارزيابي مشتري از تجربه خدمات ونيات رفتاري پس از ارزيابي
ایمان احمدی 2018 -
بررسي رابطه همخواني شخصيت مصرف كننده يا برند،هويت پذيري مصرف كننده از برند ونيات رفتاري پس از خريد
حسین اسمعیلی 2018 -
ترسيم نقشه ي مفهومي برند دانشكده مديريت دانشگاه تهران
معصومه دهقان 2018 -
تاثيرمستقيم و غير مستقيم تجربه برند بر نگرش برند، ادراك مرتبط به اعتبار برند و ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در حوزه پوشاك در شهر تهران
هدیه شفیعی ورزنه 2018 -
تدوين برنامه استراتژيك سازمان فرهنگي اجتماعي شهرداري قزوين
عباس قدس 2018 -
بررسي الگوهاي بين المللي شدن شركت هاي كوچك و متوسط مستقر دراستان تهران
فرزاد زندی 2018 -
بررسي تاثير عوامل كليدي موثر بر تمايل به تغيير برند آن بر فرايند تصميم خريد استفاده كنندگان تلفن همراه هوشمند
مریم داودآبادی فراهانی 2018 -
بررسي مقايسه اي مزيت هاي رقابتي سه كشور ايران، تركيه و هند در حوزه گردشگري تاريخي و فرهنگي از ديدگاه سرپرستان تورهاي گردشگري آژانس هاي خدمات جهانگردي مستقر در تهران بزرگ
مهرناز دلنوا 2018 -
بررسي تاثير ريسكهاي درك شده بر قصد خريد آنلاين در كالاهاي ديجتالي(گوشي موبايل) و كارهاي غير ديجتالي(ادكلن)
ارمان غفوری 2018 -
تأثير مشتري گرايي بر نوآوري استراتژيك. مورد مطالعه: سازمان منطقه آزاد ارس
علی نوجوان 2018 -
بررسي موانع و مشكلات صادرات ما كاروني ايران
عباس احمدی -ن 2018 -
انتخاب مناسب ترين شيوه ورود و توزيع محصولات دارويي ايران در بازارهاي خارج
مرتضی هاشم 2018 -
بررسي ارتباط بين ارزش ويژه ي برند و قصد خريد مجدد بيمه هاي عمر(مطالعه موردي:بيمه سامان)
الهه بخشی زاده 2018 -
اندازه گيري كارايي شبكه فروش بيمه ايران در حوزه هاي بيمه هاي مسئوليت با استفاده از مدل تحليل پوششي داده ها
سیده فاطمه شریفی قلعهسری 2018 -
بررسي نقش تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتري (مطالعه موردي : فروشگاه هاي زنجيره اي اتكا
آرمین بهبهانی 2018 -
بررسي موانع تجاري سازي پيام هاي رسانه هاي جمعي از ديدگاه صاحب نظران ارتباطات (مطالعه موردي: صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران)
سعیده جعفری جاجائی 2018 -
بررسي رابطه بين بازاريابي سياسي و انصراف از دريافت يارانه نقدي (مطالعه موردي :منطقه 5شهر تهران)
داریوش طهماسبی آقبلاغی 2018 -
بررسي اثر بكارگيري هوش تجاري در سنجش عملكرد و تاثير آن بر مزيت رقابتي
فریناز دست پیش 2018 -
طراحي بسته ارزشي رقابتي برمبناي خوشه بندي مشتريان وتحليل نقشه ادراكي دفاتر خدماتي مسافرتي شهرتهران
سارا میرزاابوالحسن خان ایلچی 2018 -
تجزيه و تحليل نيازهاي اطلاعاتي براي سيستم هوشمندي تجاري مورد: صنعت پخش محصولات بهداشتي كودكان
عرفان دانش پژوه 2018 -
بخش بندي مشتريان بانك ها بر مبناي ارزش مورد انتظار مشتري
احسان انیسی 2018 -
بررسي رابطه ابعاد ارزش ويزه برند و عملكرد شركتهاي بيمه در فروش بيمه بدنه اتومبيل
جلیل خلیلی 2018 -
تعيين و ارزيابي عوامل موثر بر تمايل به خريد از فروشگاه هاي زنجيره اي تهران مطالعه موردي|:فروشگاه زنجيره اي اتكا
مسعود سعادتمند 2018 -
بررسي تاثير جنبه هاي سامانه مديريت ارتباط الكترونيك با مشتريان بر رضايت و وفاداري الكترونيكي
محمّدمهدی دبیران 2018 -
بررسي رابطه بين ويژگي هاي محصول تجهيزات پزشكي و كيفيت ادراك شده و تصميم خريد پزشكان ارتوپدي تهران
بابک حاتمی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي روش هاي يافتن بازارها و مشتريان هدف صادراتي در صنعت مواد غذايي
شبنم کربلائی هادی 2018 -
تحليل بازار انرژي ايران و شناسايي عوامل بحراني موفقيت شركت نارديس طرحهاي
هومن بزرگی چم 2018 -
بررسي عوامل كليدي موفقيت بازاريابي شركتهاي دانش بنيان مستقر در پاركهاي علم و فناوري استان تهران
علیرضا محمدی انار 2018 -
بررسي پيشايندها و پيامدهاي كليدي عشق برند خريداران گوشي تلفن همراه
فاطمه پریشان 2018 -
بررسي مقايسه اي اثربخشي رسانه ها براي ترغيب سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار تهران
سماء بانی فاضل 2018 -
بررسي تعيين كننده هاي استراتژي قيمت گذاري نفوذي و پرمايه براي محصولات جديد در صنعت مواد غذايي
زهرا ساران 2018 -
بررسي عوامل كليدي موثر بر تصميم خريد بيمه هاي عمر در سطح شهر تهران
علی شادی آلانق 2018 -
بررسي مقايسه اي عوامل كليدي موثر بر مزيت رقابتي در ارائه خدمات بانك – بيمه دربين شعب تهران بانكهاي ملت، پارسيان و سامان
یاسمن سالک 2018 -
تعيين عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند داخلي در سازمان هاي موضوع فعاليت B2B(مورد مطالعه شركت هاي تبليغاتي تهران)
نوید سالخورده حقیقی 2018 -
بررسي نظام ارزش گذاري و تعرفه نويسي تبليغات رسانه اي در ايران از ديدگاه كارشناسان
مه گل اخلاقی 2018 -
نقش استراتژي هاي سازمان در موفقيت مديريت دانش در شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي
مجید سلمـانی 2018 -
بررسي عوامل اثر گذار بر پذيرش تبليغات دهان به دهان الكترونيكي در شبكه هاي اجتماعي و نوع پاسخ كاربر
انوشیروان گلزار 2018 -
بررسي ارتباط ميان اقدامات منابع انساني بر ترك خدمت در شركتهاي مولتي برند: نقش تصوير برند يونيتز(مطالعه موردي: شركت گلرنگ)
زهرا صالحی ساداتی 2018 -
بررسي رابطه قابليتهاي پويا با كسب مزيت رقابتي پايدار در شركت دالين مهر ،براساس رويكرد مبتني بر منبع (RBV)
احمد کرمی 2018 -
بررسي رابطه بين اعتبار نام تجاري با وفاداري مشتري(مورد مطالعه : بانك پارسيان )
امیر موسویان 2018 -
بررسي تغييرات مدل كسب وكار شركتهاي خرد دانش بنيان در پسا برجام مبتني بر نظريه قابليت هاي پويا
عباس امینی 2018 -
برسي نقش تبليغات بر نگرش و تمايل به خريد در مصرف كنندگان ميوه خشك
فاطمه شفیع رعیت 2018 -
بررسي رابطه بين تجربه مشتري و قصد خريد مجدد مشتري از فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند
شیما خباززاده مقدم 2018 -
بررسي تاثير دوگانگي بازار گرايي و دوگانگي نوآوري بر عملكرد بنگاه (مورد مطالعه : صنايع غذايي)
آیدا شیوا 2018 -
جايگاه يابي مجدد برند سون شركت كاله در تهران
اشکان فرامرزی 2018 -
بررسي سبك بازارشناسي شركت متم اف (توسعه ماشينهاي اداري)
حامد فرزانه پور 2018 -
بررسي تاثير تبليغ داخل يك اپليكيشن موبايل بر تصميم كاربرد در مورد اپليكيشن تبليغ شده
محمدهادی شجاری 2018 -
بررسي نقش نمادهاي آوايي زبان فارسي در طراحي اسم برند
مهدی ابراهیم زاده 2018 -
بررسي رابطه بين قابليت هاي ارتباطي ،مزيت برند سازي و عملكرد صادرتي فرآورده هاي نفتي
الهام بهشتی جزن آبادی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر تصميم واردكنندگان براي واردات پوشاك به بازار ايران
مجتبی نیک آئین 2018 -
بررسي عوامل كليدي موفقيت شبكه فروش بيمه با رويكرد ذي نفعان
عماد جعفری کوچی 2018 -
مطالعه تأثير جهت گيري استراتژيك بر عملكرد سازماني شركتها(مورد مطالعه : شركتهاي مهندسان مشاور تهران)
احمد محمودی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر حفظ و نگهداري مشتريانB2B در صنعت آسانسور
هادی افشاری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر عملكرد صادراتي )مطالعه موردي:صادرات خرما)
وحید امیدیان 2018 -
بررسي واولويت بندي عوامل كليدي موثربرانتخاب پارك هاي موضوعي توسط شهروندان تهراني
هنگامه سیری 2018 -
بررسي ضرورت بكارگيري مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و تاثير آن در توسعه بازار بيمه هاي عمر از ديدگاه خبرگان و كارشناسان بيمه هاي اشخاص در شركتهاي بيمه اي كشور
داود محمدی سلطان ابادی 2018 -
بررسي تاثير استراتژي هاي رقابتي بر بازارگرايي و توسعه محصول جديد در بانك هاي تجاري كشور
سجاد یزدانی احمدآبادی 2018 -
شناسايي و الويت بندي خدمات تجاري سازي مورد نياز واحد هاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
میثم محمدی 2018 -
بررسي ميزان تاثير عناصر آميخته بازاريابي (P4) بر افزايش سهم بازار و فروش گروه شركتهاي مجتمع سنگ چيني ني ريز
پیام سلیمی 2018 -
بخش بندي مشتريان پزو206 با استفاده از روش تحليل خوشه اي مطالعه موردي مشتريان شهر تهران
امیرحسین شاه حسینی 2018 -
بررسي و رتبه بندي عوامل آميخته بازاريابي در راستاي افزايش سهم بازار بيمه بدنه خودرو در شركت بيمه ميهن
محمد مهدی عزیزی امیری 2018