Hashem Aghazadeh

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Hashem Aghazadeh

College of Management / مديريت بازرگاني

P.H.D dissertations

  1. طراحی مدل شایستگی کنشگران اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای اینترنتی
    سعید زمانپور 2024
  2. ارائه مدلی برای سیاستگذاری بازرگانی بین الملل کشور در سطوح کلان و خرد (مورد مطالعه: ج.ا.ایران و کشورهای منتخب)
    الهام بهشتی جزن آبادی 2024
  3. طراحی مدل تصمیم خرید کالاهای تند مصرف در پلتفرم های تجارت اجتماعی
    رشید خلیل اکبر 2023
  4. طراحی مدل مدیریت برند سازمان در بانک ملت
    سارا پسران افشاریان 2022
  5. طراحی مدل تجاری سازی فناوری در پارکهای علم و فناوری
    احمدرضا الهی چورن 2021
  6. برندسازی در صنایع خلاق: صنعت مد لباس ایران
    سجاد خانی پردنجانی 2021
  7. طراحی مدل استراتژی همکاری رقابتی در بنگاه های خدمات فنی و مهندسی
    محمد بروجردی 2020
  8. ارائه چارچوب مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی ایران (مطالعه چند موردی)
    حسن ابوالملوکی 2020
  9. طراحي مدل هوشمندي رقابتي با بهره گيري از قابليت هاي شبكه هاي اجتماعي در صنعت ماءالشعير ايران
    معین غریبی 2020
  10. طراحی مدل برندسازی استارتاپ های ایرانی
    محمدصادق زارع 2020
  11. طراحي مدل دستيابي به عملكرد برتر موسسات تجاري از طريق استراتژي هوشمندي رقابتي
    روجا کیمیاگری 2019
  12. تحليل رويكردهاي بنگاه هاي مادر ايراني در خلق / تخريب ارزش در واحدهاي كسب كار و زيرمجموعه
    محمدعلی فلاح 2019
  13. طراحي مدل حاكميت شركتي بانكهاي ايراني پذيرفته شده در بورس با رويكرد رفتاري
    محمدصادق هاشمی 2019
  14. ارائه مدل تبيين راهبردهاي توسعه صادرات ميوه و تره بار به جمهوري روسيه
    رحمت علی صابری حقایق 2019
  15. طراحي مدل فروش مبتني بر نوآوري باز در صنعت ساختمان (مورد مطالعه : گروه شركتهاي ساختماني ايرانيان اطلس)
    محمدمهدی لطیفی 2018
  16. طراحي مدل رابطه مصرف كننده با اجتماع برند در اينستاگرام
    سعید عربلوی مقدم 2018
  17. طراحي مدل خلق ارزش مشترك در كسب و كارهاي ايراني
    شاهین قرصی عنبران 2018
  18. طراحي مدل كاركردهاي شبكه اجتماعي براي مبتلا به بيماران سرطان (مورد مطالعه شبكه اجتماعي اينستاگرام)
    لیلا حبیبی 2018
  19. طراحي مدل تناسب بين استراتژيهاي مديريت ريسك و عوامل اقتضايي در شركتهاي بيمه
    فاطمه عباسی بنی 2018
  20. ارائه چارچوبي براي شكل گيري ائتلاف در كسب و كارهاي گردشگري پزشكي (مطالعه ائتلاف هاي ايراني)
    علی اصغر شالبافیان حسین ابادی 2018
  21. طراحي مدل توسعه بازار صنايع كوچك و متوسط مورد مطالعه: صنايع غذايي و آشاميدني استان تهران
    مرتضی انوشه 2018
  22. تدوين چارچوبي جهت تحليل فرصتهاي توسعه كسب و كار ميان ايران و فرانسه
    احسان سلطانی فر 2018

Master Theses

  1. نوع شناسی سبک های رهبری استراتژیک از منظر تفکر، تحول و نوآوری استراتژیک. مورد مطالعه (شرکت خدمات انفورماتیک)
    طاها کریم زادگان مقدم 2023
  2. بررسی بکارگیری فناوریهای نوین به منظور خلق ارزش در مدل توزیع محصولات تند مصرف(FMCG) با الگو برداری از بازار ترکیه
    حسن حاجوی 2022
  3. بررسی به کارگیری استراتژیهای بازاریابی کارآفرینانه در بین استارتاپهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران"
    یونس ملارحمن 2022
  4. تدوین الگوی بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد حمایت دولت (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)
    سیدمحمد حسینی 2021
  5. عوامل شناسایی و اولویت بندی ابعاد شایستگی های مرکز مشاوره پارک های علم و فناوری بر راه اندازی کسب و کار های دانشجویی
    ماهانا کریمی نژاد 2021
  6. شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده طراحی استراتژیک در صنعت خودرو با رویکرد تحلیل میدان نیرو
    حسین عبدالهی 2021
  7. ارائه چارچوب تصمیم‌گیری در رابطه بین بنگاه و مصرف‌کننده بر اساس خلق ارزش مشترک (درصنعت لوازم خانگی تهران)
    امیرحسین کاظم الماسی 2020
  8. ارائه چهارچوب انتخاب مدل همکاری شرکت بزرگ - استارت آپ (مطالعه چند موردی صنعت فن آوری مالی و فن آوری بیمه)
    سینا نصیری الموتی 2020
  9. بررسی نقش هم آفرینی ارزش بر عملکرد کسب و کار در اقتصاد اشتراکی
    سیدمحمدرضا احمدی 2020
  10. شناسایی عوامل کلیدی موثر بر انتخاب بازار هدف و صادارت گاز طبیعی مایع و نفتا
    امیراحسان بایندریان 2020
  11. نوع شناسي روابط شركتي b2b خريداران و تامين كنندگان در زنجيره تامين :فراتركيب
    حسین مالکی 2019
  12. بررسي چگونگي اثر برنامه وفاداري بر عملكرد مشتري شركتي : مورد مطالعاتي سازمان ارتباطات بين المللي باران
    دانیال موسوی شکیبا 2019
  13. بررسي تاثير قابليت هاي سازماني بر عملكرد تجاري شركت هاي فعال رشدي و دانش بنيان پارك هاي علم و فناوري استان تهران
    محمدرضا ضرغامی 2019
  14. بررسي عوامل موثر بر خلق ارزش مشترك توسط استار تاپ ها در بستر اقتصاد اشتراكي
    سمیرا رکنی 2019
  15. بررسي و تدوين استراتژي بازاريابي ديجيتال در صنعت هوايي ( مورد مطالعه : مركز تحقيقات هوايي)
    سیدمرتضی شماعی 2019
  16. تحليل روندهاي پژوهشي پديده ي شركت هاي جهان زاد (born globat firms) و پيشايندها و پس آيندها ي آن (1990-2018)
    سیدحسین خبیری 2019
  17. بررسي تاثير بازارگرايي صادراتي بر عملكرد صادراتي در شركت هاي خوشه صنعتي دوريكا
    زهرا احمدی الموتی 2019
  18. عوامل و مشوق هاي موثر بر ايجاد تمايل در مصرف كننده براي خريد خودرو پاك در ايران
    فاطمه سادات جعفری 2019
  19. بررسي تاثير هوشمندي رقابتي برعملكرد كارگزاري بانك رفاه به واسطه خلق مزيت رقابتي
    اکبر نباتی 2018
  20. بررسي مقايسه اي قابليت هاي فروشگاه هاي اينترنتي آمازون (Amazon) وايي بي (eBay) بر مبناي مدل شبكه ارزش
    سمانه شیبانی وزیری 2018
  21. بررسی مقایسه ای قابلیت های فروشگاه های اینترنتی آمازون (Amazon) وایی بی (eBay) بر مبنای مدل شبکه ارزش
    سمانه شیبانی وزیری 2018
  22. بررسي ارتباط بين استفاده از ابزارهاي نوين بانكي و حفظ يا افزايش سپرده هاي كوتاه مدت (مطالعه موردي :بانك تجارت استان تهران )
    لیلا صفدری 2018
  23. تدوين استراتژي هاي شركتهاي پيمانكاري بر اساس نظريه مبتني بر منبع (RBT) (مطالعه موردي : شركت عمراني و صنعتي پارس گرما)
    سیروس عزیزالهی 2018
  24. بررسي و الويت بندي مولفه هاي ارزش ويژه نام تجاري محصولات گوشتي انجمادي كاله از ديدگاه مصرف كنندگان در تهران
    مجید طالب پور 2018
  25. بخش بندي مشتريان بانك ملت بر مبناي نوع نگرش نسبت به جاذبه هاي تبليغاتي
    امیر جمشیدپور 2018
  26. خوشه بندي خريداران بيمه عمر شركت بيمه پاسارگاد
    غزاله صالح آبادی 2018
  27. بررسي تاثير هويت ملي بر ترجيح برندهاي داخلي به برندهاي وارداتي محصولات آرايشي- بهداشتي از سوي خريداران در تهران
    مسعود اسپندار 2018
  28. بررسي تاثير هوشمندي رقابتي بر اثر بخشي بازاريابي در صنايع غذايي
    سیما موسوی 2018
  29. بررسي رابطه نوآوري ارزش ومزيت رقابتي دردفاترخدمات مسافرتي
    رسول مهدوی سراسکانرود 2018
  30. بررسي آميخته بازاريابي پنير لبنه (آنا)شركت كاله از ديدگاه مصرف كنندگان شهر تهران با استفاده از تحليل اهميت - عملكرد
    علی محدث 2018
  31. بررسي رابطه بين هوش هيجاني و رفتار كارآفرينانه ي مديران بانك سامان شهر تهران
    فاطمه افقهی 2018
  32. بررسي ارتباط بين كيفيت خدمات بيمه اي، ارزش ادراك شده و قصد خريد مجدد بيمه گذاران بيمه بدنه اتومبيل شركت بيمه ايران
    علی کوهساری 2018
  33. بررسي تاثير كيفيت، رضايت، اعتماد و قيمت معقولانه در حفظ مشتريان در گردشگري پزشكي (مطالعه موردي:گردشگران پزشكي شهر تهران)
    هادی انتظاری 2018
  34. سنجش ارزش درك شده خدمات بانك سامان از ديدگاه مشتريان بررسي ميداني در شعب منتخب استان تهران
    سمیه تائبی 2018
  35. شناسايي و سمجش اثر گذاري مواقع صادراتي بر عملكرد صادراتي بنگاههاي كوچك و متئسط استان تهران
    حسین باقری 2018
  36. بررسي اثرات اجراي قانون سياستهاي كلي اصل 44 در شركت پست جمهوري اسلامي ايران
    فاطمه روانان 2018
  37. بررسي موقعيت شعب بانك پارسيان از ديدگاه برخورداري از ابعاد مزيت رقابتي و ارائه راهكارهاي مناسب
    شفق شاهقلی عباسی 2018
  38. بررسي تاثير ابعاد بصري و اطلاعاتي بسته بندي بر تصميم گيري خريداران شامپوهاي توليد داخل
    الهام ابراهیمی 2018
  39. بررسي عوامل آميخته بازاريابي موثر بر خريد تلويزيون (ال سي دي ) در خانوارهاي شهر تهران
    علی بهنامی فر 2018
  40. بررسي تاثير كاربرد بازاريابي الكترونيكي در پيشبرد فروش خدمات بانك توسعه صادرات ايران و ارائه راه كارهاي موثر
    وحید برفی بافقی 2018
  41. بررسي آمادگي الكترونيكي شركت پخش بهداشت كار نوين به منظور پياده سازي هوشمندي تجاري
    مهسا عبدالغفاری 2018
  42. بررسي موانع ورود بلوك TS به بازار ايران و ارائه راهكارهاي بهبود آن
    شهرام جلالی 2018
  43. ارائه مدل اعتبار سنجي مشتريان حقوقي در بانكهاي خصوصي كشور
    اصغر فیض قره قاسم لو 2018
  44. بررسي مقايسه اي عوامل موثر بروفاداري مشتري در بانك هاي دولتي و خصوصي ايران
    مرجان نوری نفری 2018
  45. شناسايي عوامل تقويت كننده پذيرش خدمات بيمه الكترونيك از سوي مشتريان
    صفورا محمدنیا 2018
  46. بررسي عوامل موثر بر و فاداري مشتريان اينترنتي بانك ها
    رضوان ولایتی شکوهی 2018
  47. شناسايي عوامل موثر در پياده سازي سيستم مديريت رابطه با مشتري در شركتهاي بيمه (شركت بيمه آسيا شهر تهران)
    فرخ حسامی 2018
  48. بررسي راهبردهاي ورودي به بازار مواد غذايي كشور عراق
    سعید صادقی 2018
  49. بررسي تاثير حضور در نمايشگاه هاي تخصصي بر تقويت ارزش ويژه برند شركت
    کامبیز معتمد وزیری 2018
  50. شناسايي عوامل موثربرافزايش صادرات محصولات پتروشيمي
    فریبا رازقی 2018
  51. شناسايي و بررسي عوامل موثر بر بهبود مديربت ارتباط با مشتري در سازمان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) با رويكرد فرايندي (مطالعه موردي واحد sky gift)
    افسانه رستگارمقدم صفاری 2018
  52. سنجش تفكر استراتژيك در مديران شهرداري تهران
    مینا شهامت نژاد 2018
  53. خوشه بندي كاربران اينترنتي بر اساس رفتار اينترنتي شان در ايران با استفاده از تحليل عاملي و خوشه اي
    شاهین قرصی عنبران 2018
  54. بررسي عوامل موثر بر پذيرش مشتريان از خدمات بانكداري اينترنتي(مطالعه موردي در بانك پاسارگاد)
    بهارک واعظ 2018
  55. بررسي الگوي اسلامي رضايت مندي مشتري
    احمد نوروزی 2018
  56. بررسي عوامل موثر بر صادرات خدمات مهندسي در صنعت ساختمان و صنايع زيربنايي به منطقه خاورميانه
    مجید مثنایی 2018
  57. برنامه ريزي استراتژيك بازاريابي شركت خودروهاي سفارشسي ايران خودرو(آپكو)
    پژمان مجدپزشکی 2018
  58. تحليل محتواي مطبوعات اقتصادي و اجتماعي ايران از منظر توسعه فرهنگ كارآفريني
    حبیب بابایی 2018
  59. بررسي علل كاهش و راه كارهاي بازگرداندن سپرده هاي مشتريان بانك كشاورزي
    الهام سهرابی 2018
  60. تعيين و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت در خدمات پس از فروش صنعت خودرو مطالعه موردي شركت ايران خودرو
    فریبرز زینالی 2018
  61. مقايسه اثر بخشي بازاريابي پارتيزاني در شركتهاي بزرگ و كوچك صنايع غذايي ايران
    وحید گدازگر 2018
  62. بررسي اثر بخشي روش هاي فروش بيمه عمر
    مریم خلیل 2018
  63. بررسي موانع توسعه بخش خصوصي در گردشگري سلامت
    مریم شفائی 2018
  64. شناسايي فرصت­هاي كارآفريني در صادرات گياهان دارويي در ايران
    اکبر ابراهیمی 2018
  65. بررسي عوامل موفقيت در بازاريابي حفره اي در صنعت پوشاك
    نویده قربان صباغ 2018
  66. بررسي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي ويروسي در بنگاه هاي كوچك و متوسط
    محمد پروین 2018
  67. بررسي عوامل كليدي موفقيت در توسعه برند جديد
    وحید قلیزاده گلدرق 2018
  68. نسبت شناسي بازاريابي ارشادي و اغوايي در نظام هاي بيع و سرمايه اي
    ابراهیم نوروزی 2018
  69. بررسي مقايسه اي فضاي كسب و كار صنعت داروي كشور بر اساس مدل بانك جهاني
    خلیل سلطانی 2018
  70. بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر توسعه فرهنگ برند در بانك پاسارگارد
    لیلی رضوی زاده 2018
  71. بررسي موانع موفقيت بسته بندي محصولات كشاورزي (ميوه و تره بار ) صادراتي و ارائه راه كارهاي بهبود آن
    موسی امیری 2018
  72. تحليل وضعيت و ارائه بسته فروش متقاطع در بانك كارآفرين
    مونا مهری نژاد 2018
  73. بررسي الزامات و كاربردهاي واقعيت مجازي در صنعت گردشگري در ايران
    حسین امجدی کلور 2018
  74. بررسي اثر بازارگرايي و قابليت نوآوري بر عملكردكسب وكار(مورد مطالعه گروه همكاران سيستم)
    ارسلان نمکی 2018
  75. سنجش رضايت داروخانه ها از عملكرد شركت هاي توزيع دارو
    هوشنگ شاه اکبری 2018
  76. ارائه مدلي براي اندازه گيري هوشمندي رقابتي سازمانها(مورد مطالعه:صادر كنندگان نمونه)
    علیرضا والی پور 2018
  77. طراحي مقياسي مبتني بر اخلاق حرفه اي اسلامي براي ارزيابي تصميمات نظام بازاريابي
    مجید قلی مطلق 2018
  78. شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت شركتهاي صادركننده سنگهاي تزئيني ايران
    ملیکا مهدیزاده 2018
  79. شناسايي و رتبه بندي عوامل كليدي موفقيت و ب سايت هاي عرضه خدمات آموزشي
    علیرضا باقرمحمدی 2018
  80. بررسي و رتبه بندي عوامل موثر بر تصميم خريد مصرف كنندگان اسباب بازي هاي فكري
    اگاتا ابراهامیان خویگانی 2018
  81. بررسي رابطه بين ارزش ويژه مشتري و عملكرد گروه هتل هاي بين المللي پارسيان
    هاله اکبرپور 2018
  82. بررسي رابطه بين مولفه هاي فرهنگي و رفتار مصرف مد ميان مصرف كنندگان پوشاك در شهر تهران
    سارا فراهانی 2018
  83. تدوين استراتژي هاي مطلوب بازاريابي براي شركت آلاكس ايران كيش
    مسعود حکیمی 2018
  84. بررسي رابطه بين تجربه برند،رضايت و قصد مشتري در صنعت لوازم آرايشي و بهداشتي در تهران
    سیده زهرا موسوی 2018
  85. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر انتخاب تامين كنندگان توسط فروشگاه هاي تزئينات ساختماني در شهر تهران
    حمیدرضا دهقانی 2018
  86. تجزيه و تحليل نيرهاي رقابتي صنعت و تعيين ميزان اهميت و الويت بندي آنها در صنايع كوچك لوله و اتصالات پليمري تهران
    رسول اعرابی 2018
  87. بررسي رابطه ويژگي هاي جمعيت شناختي و كيفيت درك شده مشتريان از خدمات بانكي بانك صادرات ايران با بهره گيري از مدل سورال كوآل
    مینا جعفری جو 2018
  88. شناسايي و بررسي عوامل موثر در پياده سازي و بكارگيري فرآيند يكپارچه مديريت دانش مشتري (CKM) در موسساتد مالي و اعتباري (بر مبناي مدل )
    محمد جاهد 2018
  89. بررسي تاثيرات اجتماعي و روانشناختي مصرف كننده بر رفتار خريد تفنني مشتريان
    مریم امین شکروی 2018
  90. تاثير ابزارهاي پيشبرد قيمتي بر ارزش ويژه برند شركت بيمه سامان
    سارا پویانا 2018
  91. تحليل پديدارشناسي شوك فرهنگي گردشگران:گردشگران ايراني درتورروسيه
    دلارام دستان 2018
  92. اثر فعاليتهاي بازاريابي رسانه اجتماعي بر ارزش ويژه برند در محصولات لوكس (مطالعه موردي اينستاگرام)
    حسن باباپور 2018
  93. اندازه گيري همرديفي ميان استراتژيهاي كسب و كار و استراتژيهاي سيستمهاي اطلاعات در سازمانهاي برتر ايراني
    آریا یزدان پناه 2018
  94. بررسي رابطه بين عوامل ارزيابي برند بر عملكرد برند در خدمات رستوران داري( فست فود) در شهر تهران
    مهشید سعیدی 2018
  95. بررسي نقش حمايت مالي از باشگاه هاي شهر تهران ليگ برتر فوتبال ايران بر عملكرد حامي مالي اين باشگاه ها
    نیما تنها 2018
  96. بررسي مقايسه اي جايگاه محصول لپ تاپ مارك هاي سوني ،اچ پي،دل وايسردر ذهن مشتريان ساكن شهر تهران
    زهرا انصاری 2018
  97. بررسي استراتژي هاي نوآوري در صنعت بيمه كشور با رويكرد اقيانوس آبي
    احمدرضا الهی چورن 2018
  98. بررسي رابطه ميان تفكر استراتژيك بازيكنان و سبك بازي آن ها در محيط بازي رايانه اي استراتژيك رولر ((كاستر))
    سعیده جنتی 2018
  99. بررسي عوامل موثر بر ارزيابي مشتري از تجربه خدمات ونيات رفتاري پس از ارزيابي
    ایمان احمدی 2018
  100. بررسي رابطه همخواني شخصيت مصرف كننده يا برند،هويت پذيري مصرف كننده از برند ونيات رفتاري پس از خريد
    حسین اسمعیلی 2018
  101. ترسيم نقشه ي مفهومي برند دانشكده مديريت دانشگاه تهران
    معصومه دهقان 2018
  102. تاثيرمستقيم و غير مستقيم تجربه برند بر نگرش برند، ادراك مرتبط به اعتبار برند و ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در حوزه پوشاك در شهر تهران
    هدیه شفیعی ورزنه 2018
  103. تدوين برنامه استراتژيك سازمان فرهنگي اجتماعي شهرداري قزوين
    عباس قدس 2018
  104. بررسي الگوهاي بين المللي شدن شركت هاي كوچك و متوسط مستقر دراستان تهران
    فرزاد زندی 2018
  105. بررسي تاثير عوامل كليدي موثر بر تمايل به تغيير برند آن بر فرايند تصميم خريد استفاده كنندگان تلفن همراه هوشمند
    مریم داودآبادی فراهانی 2018
  106. بررسي مقايسه اي مزيت هاي رقابتي سه كشور ايران، تركيه و هند در حوزه گردشگري تاريخي و فرهنگي از ديدگاه سرپرستان تورهاي گردشگري آژانس هاي خدمات جهانگردي مستقر در تهران بزرگ
    مهرناز دلنوا 2018
  107. بررسي تاثير ريسكهاي درك شده بر قصد خريد آنلاين در كالاهاي ديجتالي(گوشي موبايل) و كارهاي غير ديجتالي(ادكلن)
    ارمان غفوری 2018
  108. تأثير مشتري گرايي بر نوآوري استراتژيك. مورد مطالعه: سازمان منطقه آزاد ارس
    علی نوجوان 2018
  109. بررسي موانع و مشكلات صادرات ما كاروني ايران
    عباس احمدی -ن 2018
  110. انتخاب مناسب ترين شيوه ورود و توزيع محصولات دارويي ايران در بازارهاي خارج
    مرتضی هاشم 2018
  111. بررسي ارتباط بين ارزش ويژه ي برند و قصد خريد مجدد بيمه هاي عمر(مطالعه موردي:بيمه سامان)
    الهه بخشی زاده 2018
  112. اندازه گيري كارايي شبكه فروش بيمه ايران در حوزه هاي بيمه هاي مسئوليت با استفاده از مدل تحليل پوششي داده ها
    سیده فاطمه شریفی قلعه‌سری 2018
  113. بررسي نقش تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتري (مطالعه موردي : فروشگاه هاي زنجيره اي اتكا
    آرمین بهبهانی 2018
  114. بررسي موانع تجاري سازي پيام هاي رسانه هاي جمعي از ديدگاه صاحب نظران ارتباطات (مطالعه موردي: صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران)
    سعیده جعفری جاجائی 2018
  115. بررسي رابطه بين بازاريابي سياسي و انصراف از دريافت يارانه نقدي (مطالعه موردي :منطقه 5شهر تهران)
    داریوش طهماسبی آقبلاغی 2018
  116. بررسي اثر بكارگيري هوش تجاري در سنجش عملكرد و تاثير آن بر مزيت رقابتي
    فریناز دست پیش 2018
  117. طراحي بسته ارزشي رقابتي برمبناي خوشه بندي مشتريان وتحليل نقشه ادراكي دفاتر خدماتي مسافرتي شهرتهران
    سارا میرزاابوالحسن خان ایلچی 2018
  118. تجزيه و تحليل نيازهاي اطلاعاتي براي سيستم هوشمندي تجاري مورد: صنعت پخش محصولات بهداشتي كودكان
    عرفان دانش پژوه 2018
  119. بخش بندي مشتريان بانك ها بر مبناي ارزش مورد انتظار مشتري
    احسان انیسی 2018
  120. بررسي رابطه ابعاد ارزش ويزه برند و عملكرد شركتهاي بيمه در فروش بيمه بدنه اتومبيل
    جلیل خلیلی 2018
  121. تعيين و ارزيابي عوامل موثر بر تمايل به خريد از فروشگاه هاي زنجيره اي تهران مطالعه موردي|:فروشگاه زنجيره اي اتكا
    مسعود سعادتمند 2018
  122. بررسي تاثير جنبه هاي سامانه مديريت ارتباط الكترونيك با مشتريان بر رضايت و وفاداري الكترونيكي
    محمّدمهدی دبیران 2018
  123. بررسي رابطه بين ويژگي هاي محصول تجهيزات پزشكي و كيفيت ادراك شده و تصميم خريد پزشكان ارتوپدي تهران
    بابک حاتمی 2018
  124. شناسايي و اولويت بندي روش هاي يافتن بازارها و مشتريان هدف صادراتي در صنعت مواد غذايي
    شبنم کربلائی هادی 2018
  125. تحليل بازار انرژي ايران و شناسايي عوامل بحراني موفقيت شركت نارديس طرحهاي
    هومن بزرگی چم 2018
  126. بررسي عوامل كليدي موفقيت بازاريابي شركتهاي دانش بنيان مستقر در پاركهاي علم و فناوري استان تهران
    علیرضا محمدی انار 2018
  127. بررسي پيشايندها و پيامدهاي كليدي عشق برند خريداران گوشي تلفن همراه
    فاطمه پریشان 2018
  128. بررسي مقايسه اي اثربخشي رسانه ها براي ترغيب سرمايه گذاري در بورس اوراق بهادار تهران
    سماء بانی فاضل 2018
  129. بررسي تعيين كننده هاي استراتژي قيمت گذاري نفوذي و پرمايه براي محصولات جديد در صنعت مواد غذايي
    زهرا ساران 2018
  130. بررسي عوامل كليدي موثر بر تصميم خريد بيمه هاي عمر در سطح شهر تهران
    علی شادی آلانق 2018
  131. بررسي مقايسه اي عوامل كليدي موثر بر مزيت رقابتي در ارائه خدمات بانك – بيمه دربين شعب تهران بانكهاي ملت، پارسيان و سامان
    یاسمن سالک 2018
  132. تعيين عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند داخلي در سازمان هاي موضوع فعاليت B2B(مورد مطالعه شركت هاي تبليغاتي تهران)
    نوید سالخورده حقیقی 2018
  133. بررسي نظام ارزش گذاري و تعرفه نويسي تبليغات رسانه اي در ايران از ديدگاه كارشناسان
    مه گل اخلاقی 2018
  134. نقش استراتژي هاي سازمان در موفقيت مديريت دانش در شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي
    مجید سلمـانی 2018
  135. بررسي عوامل اثر گذار بر پذيرش تبليغات دهان به دهان الكترونيكي در شبكه هاي اجتماعي و نوع پاسخ كاربر
    انوشیروان گلزار 2018
  136. بررسي ارتباط ميان اقدامات منابع انساني بر ترك خدمت در شركتهاي مولتي برند: نقش تصوير برند يونيتز(مطالعه موردي: شركت گلرنگ)
    زهرا صالحی ساداتی 2018
  137. بررسي رابطه قابليتهاي پويا با كسب مزيت رقابتي پايدار در شركت دالين مهر ،براساس رويكرد مبتني بر منبع (RBV)
    احمد کرمی 2018
  138. بررسي رابطه بين اعتبار نام تجاري با وفاداري مشتري(مورد مطالعه : بانك پارسيان )
    امیر موسویان 2018
  139. بررسي تغييرات مدل كسب وكار شركتهاي خرد دانش بنيان در پسا برجام مبتني بر نظريه قابليت هاي پويا
    عباس امینی 2018
  140. برسي نقش تبليغات بر نگرش و تمايل به خريد در مصرف كنندگان ميوه خشك
    فاطمه شفیع رعیت 2018
  141. بررسي رابطه بين تجربه مشتري و قصد خريد مجدد مشتري از فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند
    شیما خباززاده مقدم 2018
  142. بررسي تاثير دوگانگي بازار گرايي و دوگانگي نوآوري بر عملكرد بنگاه (مورد مطالعه : صنايع غذايي)
    آیدا شیوا 2018
  143. جايگاه يابي مجدد برند سون شركت كاله در تهران
    اشکان فرامرزی 2018
  144. بررسي سبك بازارشناسي شركت متم اف (توسعه ماشينهاي اداري)
    حامد فرزانه پور 2018
  145. بررسي تاثير تبليغ داخل يك اپليكيشن موبايل بر تصميم كاربرد در مورد اپليكيشن تبليغ شده
    محمدهادی شجاری 2018
  146. بررسي نقش نمادهاي آوايي زبان فارسي در طراحي اسم برند
    مهدی ابراهیم زاده 2018
  147. بررسي رابطه بين قابليت هاي ارتباطي ،مزيت برند سازي و عملكرد صادرتي فرآورده هاي نفتي
    الهام بهشتی جزن آبادی 2018
  148. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر تصميم واردكنندگان براي واردات پوشاك به بازار ايران
    مجتبی نیک آئین 2018
  149. بررسي عوامل كليدي موفقيت شبكه فروش بيمه با رويكرد ذي نفعان
    عماد جعفری کوچی 2018
  150. مطالعه تأثير جهت گيري استراتژيك بر عملكرد سازماني شركتها(مورد مطالعه : شركتهاي مهندسان مشاور تهران)
    احمد محمودی 2018
  151. بررسي عوامل موثر بر حفظ و نگهداري مشتريانB2B در صنعت آسانسور
    هادی افشاری 2018
  152. بررسي عوامل موثر بر عملكرد صادراتي )مطالعه موردي:صادرات خرما)
    وحید امیدیان 2018
  153. بررسي واولويت بندي عوامل كليدي موثربرانتخاب پارك هاي موضوعي توسط شهروندان تهراني
    هنگامه سیری 2018
  154. بررسي ضرورت بكارگيري مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و تاثير آن در توسعه بازار بيمه هاي عمر از ديدگاه خبرگان و كارشناسان بيمه هاي اشخاص در شركتهاي بيمه اي كشور
    داود محمدی سلطان ابادی 2018
  155. بررسي تاثير استراتژي هاي رقابتي بر بازارگرايي و توسعه محصول جديد در بانك هاي تجاري كشور
    سجاد یزدانی احمدآبادی 2018
  156. شناسايي و الويت بندي خدمات تجاري سازي مورد نياز واحد هاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران
    میثم محمدی 2018
  157. بررسي ميزان تاثير عناصر آميخته بازاريابي (P4) بر افزايش سهم بازار و فروش گروه شركتهاي مجتمع سنگ چيني ني ريز
    پیام سلیمی 2018
  158. بخش بندي مشتريان پزو206 با استفاده از روش تحليل خوشه اي مطالعه موردي مشتريان شهر تهران
    امیرحسین شاه حسینی 2018
  159. بررسي و رتبه بندي عوامل آميخته بازاريابي در راستاي افزايش سهم بازار بيمه بدنه خودرو در شركت بيمه ميهن
    محمد مهدی عزیزی امیری 2018