اساتيد - ftm- دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/13
هاشم آقازاده
دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
طراحی مدل شایستگی کنشگران اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در کسب و کارهای اینترنتی
سعید زمانپور 1403 -
ارائه مدلی برای سیاستگذاری بازرگانی بین الملل کشور در سطوح کلان و خرد (مورد مطالعه: ج.ا.ایران و کشورهای منتخب)
الهام بهشتی جزن آبادی 1402 -
طراحی مدل تصمیم خرید کالاهای تند مصرف در پلتفرم های تجارت اجتماعی
رشید خلیل اکبر 1401 -
طراحی مدل مدیریت برند سازمان در بانک ملت
سارا پسران افشاریان 1400 -
طراحی مدل تجاری سازی فناوری در پارکهای علم و فناوری
احمدرضا الهی چورن 1400 -
برندسازی در صنایع خلاق: صنعت مد لباس ایران
سجاد خانی پردنجانی 1400 -
طراحی مدل استراتژی همکاری رقابتی در بنگاه های خدمات فنی و مهندسی
محمد بروجردی 1399 -
ارائه چارچوب مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی ایران (مطالعه چند موردی)
حسن ابوالملوکی 1399 -
طراحی مدل هوشمندی رقابتی با بهره گیری از قابلیت های شبکه های اجتماعی در صنعت ماءالشعیر ایران
معین غریبی 1399 -
طراحی مدل برندسازی استارتاپ های ایرانی
محمدصادق زارع 1399 -
طراحی مدل دستیابی به عملکرد برتر موسسات تجاری از طریق استراتژی هوشمندی رقابتی
روجا کیمیاگری 1398 -
تحلیل رویکردهای بنگاه های مادر ایرانی در خلق / تخریب ارزش در واحدهای کسب کار و زیرمجموعه
محمدعلی فلاح 1398 -
طراحی مدل حاکمیت شرکتی بانکهای ایرانی پذیرفته شده در بورس با رویکرد رفتاری
محمدصادق هاشمی 1398 -
ارائه مدل تبیین راهبردهای توسعه صادرات میوه و تره بار به جمهوری روسیه
رحمت علی صابری حقایق 1397 -
طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (مورد مطالعه : گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)
محمدمهدی لطیفی 1397 -
طراحی مدل رابطه مصرف کننده با اجتماع برند در اینستاگرام
سعید عربلوی مقدم 1397 -
طراحی مدل خلق ارزش مشترک در کسب و کارهای ایرانی
شاهین قرصی عنبران 1397 -
طراحی مدل کارکردهای شبکه اجتماعی برای مبتلا به بیماران سرطان (مورد مطالعه شبکه اجتماعی اینستاگرام)
لیلا حبیبی 1397 -
طراحی مدل تناسب بین استراتژیهای مدیریت ریسک و عوامل اقتضایی در شرکتهای بیمه
فاطمه عباسی بنی 1397 -
ارائه چارچوبی برای شکل گیری ائتلاف در کسب و کارهای گردشگری پزشکی (مطالعه ائتلاف های ایرانی)
علی اصغر شالبافیان حسین ابادی 1397 -
طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی استان تهران
مرتضی انوشه 1396 -
تدوین چارچوبی جهت تحلیل فرصتهای توسعه کسب و کار میان ایران و فرانسه
احسان سلطانی فر 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
نوع شناسی سبک های رهبری استراتژیک از منظر تفکر، تحول و نوآوری استراتژیک. مورد مطالعه (شرکت خدمات انفورماتیک)
طاها کریم زادگان مقدم 1402 -
بررسی بکارگیری فناوریهای نوین به منظور خلق ارزش در مدل توزیع محصولات تند مصرف(FMCG) با الگو برداری از بازار ترکیه
حسن حاجوی 1401 -
بررسی به کارگیری استراتژیهای بازاریابی کارآفرینانه در بین استارتاپهای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران"
یونس ملارحمن 1401 -
تدوین الگوی بازاریابی کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد حمایت دولت (مورد مطالعه: صندوق کارآفرینی امید)
سیدمحمد حسینی 1400 -
عوامل شناسایی و اولویت بندی ابعاد شایستگی های مرکز مشاوره پارک های علم و فناوری بر راه اندازی کسب و کار های دانشجویی
ماهانا کریمی نژاد 1400 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده طراحی استراتژیک در صنعت خودرو با رویکرد تحلیل میدان نیرو
حسین عبدالهی 1400 -
ارائه چارچوب تصمیمگیری در رابطه بین بنگاه و مصرفکننده بر اساس خلق ارزش مشترک (درصنعت لوازم خانگی تهران)
امیرحسین کاظم الماسی 1399 -
ارائه چهارچوب انتخاب مدل همکاری شرکت بزرگ - استارت آپ (مطالعه چند موردی صنعت فن آوری مالی و فن آوری بیمه)
سینا نصیری الموتی 1399 -
بررسی نقش هم آفرینی ارزش بر عملکرد کسب و کار در اقتصاد اشتراکی
سیدمحمدرضا احمدی 1399 -
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر انتخاب بازار هدف و صادارت گاز طبیعی مایع و نفتا
امیراحسان بایندریان 1399 -
نوع شناسی روابط شرکتی b2b خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین :فراترکیب
حسین مالکی 1398 -
بررسی چگونگی اثر برنامه وفاداری بر عملکرد مشتری شرکتی : مورد مطالعاتی سازمان ارتباطات بین المللی باران
دانیال موسوی شکیبا 1398 -
بررسی تاثیر قابلیت های سازمانی بر عملکرد تجاری شرکت های فعال رشدی و دانش بنیان پارک های علم و فناوری استان تهران
محمدرضا ضرغامی 1398 -
بررسی عوامل موثر بر خلق ارزش مشترک توسط استار تاپ ها در بستر اقتصاد اشتراکی
سمیرا رکنی 1398 -
بررسی و تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال در صنعت هوایی ( مورد مطالعه : مرکز تحقیقات هوایی)
سیدمرتضی شماعی 1398 -
تحلیل روندهای پژوهشی پدیده ی شرکت های جهان زاد (born globat firms) و پیشایندها و پس آیندها ی آن (1990-2018)
سیدحسین خبیری 1397 -
بررسی تاثیر بازارگرایی صادراتی بر عملکرد صادراتی در شرکت های خوشه صنعتی دوریکا
زهرا احمدی الموتی 1397 -
عوامل و مشوق های موثر بر ایجاد تمایل در مصرف کننده برای خرید خودرو پاک در ایران
فاطمه سادات جعفری 1397 -
بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی برعملکرد کارگزاری بانک رفاه به واسطه خلق مزیت رقابتی
اکبر نباتی 1397 -
بررسی مقایسه ای قابلیت های فروشگاه های اینترنتی آمازون (Amazon) وایی بی (eBay) بر مبنای مدل شبکه ارزش
سمانه شیبانی وزیری 1397 -
بررسی مقایسه ای قابلیت های فروشگاه های اینترنتی آمازون (Amazon) وایی بی (eBay) بر مبنای مدل شبکه ارزش
سمانه شیبانی وزیری 1397 -
بررسی ارتباط بین استفاده از ابزارهای نوین بانکی و حفظ یا افزایش سپرده های کوتاه مدت (مطالعه موردی :بانک تجارت استان تهران )
لیلا صفدری 1396 -
تدوین استراتژی های شرکتهای پیمانکاری بر اساس نظریه مبتنی بر منبع (RBT) (مطالعه موردی : شرکت عمرانی و صنعتی پارس گرما)
سیروس عزیزالهی 1396 -
بررسی و الویت بندی مولفه های ارزش ویژه نام تجاری محصولات گوشتی انجمادی کاله از دیدگاه مصرف کنندگان در تهران
مجید طالب پور 1396 -
بخش بندی مشتریان بانک ملت بر مبنای نوع نگرش نسبت به جاذبه های تبلیغاتی
امیر جمشیدپور 1396 -
خوشه بندی خریداران بیمه عمر شرکت بیمه پاسارگاد
غزاله صالح آبادی 1396 -
بررسی تاثیر هویت ملی بر ترجیح برندهای داخلی به برندهای وارداتی محصولات آرایشی- بهداشتی از سوی خریداران در تهران
مسعود اسپندار 1396 -
بررسی تاثیر هوشمندی رقابتی بر اثر بخشی بازاریابی در صنایع غذایی
سیما موسوی 1396 -
بررسی رابطه نوآوری ارزش ومزیت رقابتی دردفاترخدمات مسافرتی
رسول مهدوی سراسکانرود 1396 -
بررسی آمیخته بازاریابی پنیر لبنه (آنا)شرکت کاله از دیدگاه مصرف کنندگان شهر تهران با استفاده از تحلیل اهمیت - عملکرد
علی محدث 1396 -
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رفتار کارآفرینانه ی مدیران بانک سامان شهر تهران
فاطمه افقهی 1396 -
بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات بیمه ای، ارزش ادراک شده و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه بدنه اتومبیل شرکت بیمه ایران
علی کوهساری 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت، رضایت، اعتماد و قیمت معقولانه در حفظ مشتریان در گردشگری پزشکی (مطالعه موردی:گردشگران پزشکی شهر تهران)
هادی انتظاری 1396 -
سنجش ارزش درک شده خدمات بانک سامان از دیدگاه مشتریان بررسی میدانی در شعب منتخب استان تهران
سمیه تائبی 1396 -
شناسایی و سمجش اثر گذاری مواقع صادراتی بر عملکرد صادراتی بنگاههای کوچک و متئسط استان تهران
حسین باقری 1396 -
بررسی اثرات اجرای قانون سیاستهای کلی اصل 44 در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
فاطمه روانان 1396 -
بررسی موقعیت شعب بانک پارسیان از دیدگاه برخورداری از ابعاد مزیت رقابتی و ارائه راهکارهای مناسب
شفق شاهقلی عباسی 1396 -
بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم گیری خریداران شامپوهای تولید داخل
الهام ابراهیمی 1396 -
بررسی عوامل آمیخته بازاریابی موثر بر خرید تلویزیون (ال سی دی ) در خانوارهای شهر تهران
علی بهنامی فر 1396 -
بررسی تاثیر کاربرد بازاریابی الکترونیکی در پیشبرد فروش خدمات بانک توسعه صادرات ایران و ارائه راه کارهای موثر
وحید برفی بافقی 1396 -
بررسی آمادگی الکترونیکی شرکت پخش بهداشت کار نوین به منظور پیاده سازی هوشمندی تجاری
مهسا عبدالغفاری 1396 -
بررسی موانع ورود بلوک TS به بازار ایران و ارائه راهکارهای بهبود آن
شهرام جلالی 1396 -
ارائه مدل اعتبار سنجی مشتریان حقوقی در بانکهای خصوصی کشور
اصغر فیض قره قاسم لو 1396 -
بررسی مقایسه ای عوامل موثر بروفاداری مشتری در بانک های دولتی و خصوصی ایران
مرجان نوری نفری 1396 -
شناسایی عوامل تقویت کننده پذیرش خدمات بیمه الکترونیک از سوی مشتریان
صفورا محمدنیا 1396 -
بررسی عوامل موثر بر و فاداری مشتریان اینترنتی بانک ها
رضوان ولایتی شکوهی 1396 -
شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم مدیریت رابطه با مشتری در شرکتهای بیمه (شرکت بیمه آسیا شهر تهران)
فرخ حسامی 1396 -
بررسی راهبردهای ورودی به بازار مواد غذایی کشور عراق
سعید صادقی 1396 -
بررسی تاثیر حضور در نمایشگاه های تخصصی بر تقویت ارزش ویژه برند شرکت
کامبیز معتمد وزیری 1396 -
شناسایی عوامل موثربرافزایش صادرات محصولات پتروشیمی
فریبا رازقی 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر بهبود مدیربت ارتباط با مشتری در سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با رویکرد فرایندی (مطالعه موردی واحد sky gift)
افسانه رستگارمقدم صفاری 1396 -
سنجش تفکر استراتژیک در مدیران شهرداری تهران
مینا شهامت نژاد 1396 -
خوشه بندی کاربران اینترنتی بر اساس رفتار اینترنتی شان در ایران با استفاده از تحلیل عاملی و خوشه ای
شاهین قرصی عنبران 1396 -
بررسی عوامل موثر بر پذیرش مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی(مطالعه موردی در بانک پاسارگاد)
بهارک واعظ 1396 -
بررسی الگوی اسلامی رضایت مندی مشتری
احمد نوروزی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر صادرات خدمات مهندسی در صنعت ساختمان و صنایع زیربنایی به منطقه خاورمیانه
مجید مثنایی 1396 -
برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی شرکت خودروهای سفارشسی ایران خودرو(آپکو)
پژمان مجدپزشکی 1396 -
تحلیل محتوای مطبوعات اقتصادی و اجتماعی ایران از منظر توسعه فرهنگ کارآفرینی
حبیب بابایی 1396 -
بررسی علل کاهش و راه کارهای بازگرداندن سپرده های مشتریان بانک کشاورزی
الهام سهرابی 1396 -
تعیین و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت در خدمات پس از فروش صنعت خودرو مطالعه موردی شرکت ایران خودرو
فریبرز زینالی 1396 -
مقایسه اثر بخشی بازاریابی پارتیزانی در شرکتهای بزرگ و کوچک صنایع غذایی ایران
وحید گدازگر 1396 -
بررسی اثر بخشی روش های فروش بیمه عمر
مریم خلیل 1396 -
بررسی موانع توسعه بخش خصوصی در گردشگری سلامت
مریم شفائی 1396 -
شناسایی فرصتهای کارآفرینی در صادرات گیاهان دارویی در ایران
اکبر ابراهیمی 1396 -
بررسی عوامل موفقیت در بازاریابی حفره ای در صنعت پوشاک
نویده قربان صباغ 1396 -
بررسی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی ویروسی در بنگاه های کوچک و متوسط
محمد پروین 1396 -
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در توسعه برند جدید
وحید قلیزاده گلدرق 1396 -
نسبت شناسی بازاریابی ارشادی و اغوایی در نظام های بیع و سرمایه ای
ابراهیم نوروزی 1396 -
بررسی مقایسه ای فضای کسب و کار صنعت داروی کشور بر اساس مدل بانک جهانی
خلیل سلطانی 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر توسعه فرهنگ برند در بانک پاسارگارد
لیلی رضوی زاده 1396 -
بررسی موانع موفقیت بسته بندی محصولات کشاورزی (میوه و تره بار ) صادراتی و ارائه راه کارهای بهبود آن
موسی امیری 1396 -
تحلیل وضعیت و ارائه بسته فروش متقاطع در بانک کارآفرین
مونا مهری نژاد 1396 -
بررسی الزامات و کاربردهای واقعیت مجازی در صنعت گردشگری در ایران
حسین امجدی کلور 1396 -
بررسی اثر بازارگرایی و قابلیت نوآوری بر عملکردکسب وکار(مورد مطالعه گروه همکاران سیستم)
ارسلان نمکی 1396 -
سنجش رضایت داروخانه ها از عملکرد شرکت های توزیع دارو
هوشنگ شاه اکبری 1396 -
ارائه مدلی برای اندازه گیری هوشمندی رقابتی سازمانها(مورد مطالعه:صادر کنندگان نمونه)
علیرضا والی پور 1396 -
طراحی مقیاسی مبتنی بر اخلاق حرفه ای اسلامی برای ارزیابی تصمیمات نظام بازاریابی
مجید قلی مطلق 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکتهای صادرکننده سنگهای تزئینی ایران
ملیکا مهدیزاده 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت و ب سایت های عرضه خدمات آموزشی
علیرضا باقرمحمدی 1396 -
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان اسباب بازی های فکری
اگاتا ابراهامیان خویگانی 1396 -
بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان
هاله اکبرپور 1396 -
بررسی رابطه بین مولفه های فرهنگی و رفتار مصرف مد میان مصرف کنندگان پوشاک در شهر تهران
سارا فراهانی 1396 -
تدوین استراتژی های مطلوب بازاریابی برای شرکت آلاکس ایران کیش
مسعود حکیمی 1396 -
بررسی رابطه بین تجربه برند،رضایت و قصد مشتری در صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی در تهران
سیده زهرا موسوی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کنندگان توسط فروشگاه های تزئینات ساختمانی در شهر تهران
حمیدرضا دهقانی 1396 -
تجزیه و تحلیل نیرهای رقابتی صنعت و تعیین میزان اهمیت و الویت بندی آنها در صنایع کوچک لوله و اتصالات پلیمری تهران
رسول اعرابی 1396 -
بررسی رابطه ویژگی های جمعیت شناختی و کیفیت درک شده مشتریان از خدمات بانکی بانک صادرات ایران با بهره گیری از مدل سورال کوآل
مینا جعفری جو 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل موثر در پیاده سازی و بکارگیری فرآیند یکپارچه مدیریت دانش مشتری (CKM) در موسساتد مالی و اعتباری (بر مبنای مدل )
محمد جاهد 1396 -
بررسی تاثیرات اجتماعی و روانشناختی مصرف کننده بر رفتار خرید تفننی مشتریان
مریم امین شکروی 1396 -
تاثیر ابزارهای پیشبرد قیمتی بر ارزش ویژه برند شرکت بیمه سامان
سارا پویانا 1396 -
تحلیل پدیدارشناسی شوک فرهنگی گردشگران:گردشگران ایرانی درتورروسیه
دلارام دستان 1396 -
اثر فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعی بر ارزش ویژه برند در محصولات لوکس (مطالعه موردی اینستاگرام)
حسن باباپور 1396 -
اندازه گیری همردیفی میان استراتژیهای کسب و کار و استراتژیهای سیستمهای اطلاعات در سازمانهای برتر ایرانی
آریا یزدان پناه 1396 -
بررسی رابطه بین عوامل ارزیابی برند بر عملکرد برند در خدمات رستوران داری( فست فود) در شهر تهران
مهشید سعیدی 1396 -
بررسی نقش حمایت مالی از باشگاه های شهر تهران لیگ برتر فوتبال ایران بر عملکرد حامی مالی این باشگاه ها
نیما تنها 1396 -
بررسی مقایسه ای جایگاه محصول لپ تاپ مارک های سونی ،اچ پی،دل وایسردر ذهن مشتریان ساکن شهر تهران
زهرا انصاری 1396 -
بررسی استراتژی های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی
احمدرضا الهی چورن 1396 -
بررسی رابطه میان تفکر استراتژیک بازیکنان و سبک بازی آن ها در محیط بازی رایانه ای استراتژیک رولر ((کاستر))
سعیده جنتی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر ارزیابی مشتری از تجربه خدمات ونیات رفتاری پس از ارزیابی
ایمان احمدی 1396 -
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف کننده یا برند،هویت پذیری مصرف کننده از برند ونیات رفتاری پس از خرید
حسین اسمعیلی 1396 -
ترسیم نقشه ی مفهومی برند دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
معصومه دهقان 1396 -
تاثیرمستقیم و غیر مستقیم تجربه برند بر نگرش برند، ادراک مرتبط به اعتبار برند و ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در حوزه پوشاک در شهر تهران
هدیه شفیعی ورزنه 1396 -
تدوین برنامه استراتژیک سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قزوین
عباس قدس 1396 -
بررسی الگوهای بین المللی شدن شرکت های کوچک و متوسط مستقر دراستان تهران
فرزاد زندی 1396 -
بررسی تاثیر عوامل کلیدی موثر بر تمایل به تغییر برند آن بر فرایند تصمیم خرید استفاده کنندگان تلفن همراه هوشمند
مریم داودآبادی فراهانی 1396 -
بررسی مقایسه ای مزیت های رقابتی سه کشور ایران، ترکیه و هند در حوزه گردشگری تاریخی و فرهنگی از دیدگاه سرپرستان تورهای گردشگری آژانس های خدمات جهانگردی مستقر در تهران بزرگ
مهرناز دلنوا 1396 -
بررسی تاثیر ریسکهای درک شده بر قصد خرید آنلاین در کالاهای دیجتالی(گوشی موبایل) و کارهای غیر دیجتالی(ادکلن)
ارمان غفوری 1396 -
تاثیر مشتری گرایی بر نوآوری استراتژیک. مورد مطالعه: سازمان منطقه آزاد ارس
علی نوجوان 1396 -
بررسی موانع و مشکلات صادرات ما کارونی ایران
عباس احمدی -ن 1396 -
انتخاب مناسب ترین شیوه ورود و توزیع محصولات دارویی ایران در بازارهای خارج
مرتضی هاشم 1396 -
بررسی ارتباط بین ارزش ویژه ی برند و قصد خرید مجدد بیمه های عمر(مطالعه موردی:بیمه سامان)
الهه بخشی زاده 1396 -
اندازه گیری کارایی شبکه فروش بیمه ایران در حوزه های بیمه های مسئولیت با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها
سیده فاطمه شریفی قلعهسری 1396 -
بررسی نقش تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی : فروشگاه های زنجیره ای اتکا
آرمین بهبهانی 1396 -
بررسی موانع تجاری سازی پیام های رسانه های جمعی از دیدگاه صاحب نظران ارتباطات (مطالعه موردی: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
سعیده جعفری جاجائی 1396 -
بررسی رابطه بین بازاریابی سیاسی و انصراف از دریافت یارانه نقدی (مطالعه موردی :منطقه 5شهر تهران)
داریوش طهماسبی آقبلاغی 1396 -
بررسی اثر بکارگیری هوش تجاری در سنجش عملکرد و تاثیر آن بر مزیت رقابتی
فریناز دست پیش 1396 -
طراحی بسته ارزشی رقابتی برمبنای خوشه بندی مشتریان وتحلیل نقشه ادراکی دفاتر خدماتی مسافرتی شهرتهران
سارا میرزاابوالحسن خان ایلچی 1396 -
تجزیه و تحلیل نیازهای اطلاعاتی برای سیستم هوشمندی تجاری مورد: صنعت پخش محصولات بهداشتی کودکان
عرفان دانش پژوه 1396 -
بخش بندی مشتریان بانک ها بر مبنای ارزش مورد انتظار مشتری
احسان انیسی 1396 -
بررسی رابطه ابعاد ارزش ویزه برند و عملکرد شرکتهای بیمه در فروش بیمه بدنه اتومبیل
جلیل خلیلی 1396 -
تعیین و ارزیابی عوامل موثر بر تمایل به خرید از فروشگاه های زنجیره ای تهران مطالعه موردی|:فروشگاه زنجیره ای اتکا
مسعود سعادتمند 1396 -
بررسی تاثیر جنبه های سامانه مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیکی
محمّدمهدی دبیران 1396 -
بررسی رابطه بین ویژگی های محصول تجهیزات پزشکی و کیفیت ادراک شده و تصمیم خرید پزشکان ارتوپدی تهران
بابک حاتمی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی روش های یافتن بازارها و مشتریان هدف صادراتی در صنعت مواد غذایی
شبنم کربلائی هادی 1396 -
تحلیل بازار انرژی ایران و شناسایی عوامل بحرانی موفقیت شرکت ناردیس طرحهای
هومن بزرگی چم 1396 -
بررسی عوامل کلیدی موفقیت بازاریابی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارکهای علم و فناوری استان تهران
علیرضا محمدی انار 1396 -
بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه
فاطمه پریشان 1396 -
بررسی مقایسه ای اثربخشی رسانه ها برای ترغیب سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران
سماء بانی فاضل 1396 -
بررسی تعیین کننده های استراتژی قیمت گذاری نفوذی و پرمایه برای محصولات جدید در صنعت مواد غذایی
زهرا ساران 1396 -
بررسی عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید بیمه های عمر در سطح شهر تهران
علی شادی آلانق 1396 -
بررسی مقایسه ای عوامل کلیدی موثر بر مزیت رقابتی در ارائه خدمات بانک – بیمه دربین شعب تهران بانکهای ملت، پارسیان و سامان
یاسمن سالک 1396 -
تعیین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند داخلی در سازمان های موضوع فعالیت B2B(مورد مطالعه شرکت های تبلیغاتی تهران)
نوید سالخورده حقیقی 1396 -
بررسی نظام ارزش گذاری و تعرفه نویسی تبلیغات رسانه ای در ایران از دیدگاه کارشناسان
مه گل اخلاقی 1396 -
نقش استراتژی های سازمان در موفقیت مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
مجید سلمـانی 1396 -
بررسی عوامل اثر گذار بر پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در شبکه های اجتماعی و نوع پاسخ کاربر
انوشیروان گلزار 1396 -
بررسی ارتباط میان اقدامات منابع انسانی بر ترک خدمت در شرکتهای مولتی برند: نقش تصویر برند یونیتز(مطالعه موردی: شرکت گلرنگ)
زهرا صالحی ساداتی 1396 -
بررسی رابطه قابلیتهای پویا با کسب مزیت رقابتی پایدار در شرکت دالین مهر ،براساس رویکرد مبتنی بر منبع (RBV)
احمد کرمی 1396 -
بررسی رابطه بین اعتبار نام تجاری با وفاداری مشتری(مورد مطالعه : بانک پارسیان )
امیر موسویان 1396 -
بررسی تغییرات مدل کسب وکار شرکتهای خرد دانش بنیان در پسا برجام مبتنی بر نظریه قابلیت های پویا
عباس امینی 1396 -
برسی نقش تبلیغات بر نگرش و تمایل به خرید در مصرف کنندگان میوه خشک
فاطمه شفیع رعیت 1396 -
بررسی رابطه بین تجربه مشتری و قصد خرید مجدد مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند
شیما خباززاده مقدم 1396 -
بررسی تاثیر دوگانگی بازار گرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه (مورد مطالعه : صنایع غذایی)
آیدا شیوا 1396 -
جایگاه یابی مجدد برند سون شرکت کاله در تهران
اشکان فرامرزی 1396 -
بررسی سبک بازارشناسی شرکت متم اف (توسعه ماشینهای اداری)
حامد فرزانه پور 1396 -
بررسی تاثیر تبلیغ داخل یک اپلیکیشن موبایل بر تصمیم کاربرد در مورد اپلیکیشن تبلیغ شده
محمدهادی شجاری 1396 -
بررسی نقش نمادهای آوایی زبان فارسی در طراحی اسم برند
مهدی ابراهیم زاده 1396 -
بررسی رابطه بین قابلیت های ارتباطی ،مزیت برند سازی و عملکرد صادرتی فرآورده های نفتی
الهام بهشتی جزن آبادی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم واردکنندگان برای واردات پوشاک به بازار ایران
مجتبی نیک آئین 1396 -
بررسی عوامل کلیدی موفقیت شبکه فروش بیمه با رویکرد ذی نفعان
عماد جعفری کوچی 1396 -
مطالعه تاثیر جهت گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی شرکتها(مورد مطالعه : شرکتهای مهندسان مشاور تهران)
احمد محمودی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر حفظ و نگهداری مشتریانB2B در صنعت آسانسور
هادی افشاری 1396 -
بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی )مطالعه موردی:صادرات خرما)
وحید امیدیان 1396 -
بررسی واولویت بندی عوامل کلیدی موثربرانتخاب پارک های موضوعی توسط شهروندان تهرانی
هنگامه سیری 1396 -
بررسی ضرورت بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیر آن در توسعه بازار بیمه های عمر از دیدگاه خبرگان و کارشناسان بیمه های اشخاص در شرکتهای بیمه ای کشور
داود محمدی سلطان ابادی 1396 -
بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانک های تجاری کشور
سجاد یزدانی احمدآبادی 1396 -
شناسایی و الویت بندی خدمات تجاری سازی مورد نیاز واحد های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
میثم محمدی 1396 -
بررسی میزان تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی (P4) بر افزایش سهم بازار و فروش گروه شرکتهای مجتمع سنگ چینی نی ریز
پیام سلیمی 1396 -
بخش بندی مشتریان پزو206 با استفاده از روش تحلیل خوشه ای مطالعه موردی مشتریان شهر تهران
امیرحسین شاه حسینی 1396 -
بررسی و رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در راستای افزایش سهم بازار بیمه بدنه خودرو در شرکت بیمه میهن
محمد مهدی عزیزی امیری 1396