Manouchehr Ansari

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Manouchehr Ansari

College of Management / مديريت بازرگاني

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی منتورینگ در بانک ملی
    محمدرضا حسینی 2024
  2. طراحی مدل بومی عوامل موثر بر پیاده سازی بیمه سایبری در کشور
    بهزاد اسماعیلی فر 2024
  3. ارائه الگوی توسعه رهبری در بانک ملی
    محمد رضائی 2024
  4. ارائه مدل نو آوری راهبردی در صنعت تلکام
    زهرا سپهر 2024
  5. طراحی مدل توسسعه فعالیت های بازاریابی الکترونیکی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ارزش ویژه برند شرکت های مخابراتی عراق
    اسامه فاضل راضی العیدانی 2024
  6. طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
    احمد عباس طوفان الطرفاوی 2023
  7. ارائه الگوی راهبردی کسب و کار شرکت های دانش بنیان با رویکرد بازار گرائی
    مصطفی ملکی صومعه لو 2023
  8. شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
    فاطمه صداقت کیش 2023
  9. تحلیل گفتمان استراتژیک از منظر کهن الگویی
    هدی جبلی 2023
  10. تدوین چارچوب اندازه گیری اثر نوآوری اجتماعی با تاکید بر نقش هم آفرینی
    ایمان مستشارنظامی 2023
  11. طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
    جلال زارع 2023
  12. طراحی و تدوین الگوی اثربخشی هیات مدیره در صنعت بانکداری ایران
    احسان انیسی 2023
  13. تحلیل اکتشافی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط
    شهرام قهرمانی 2023
  14. تدوین مدل خط مشی گذاری به منظور ارتقای رقابت پذیری جهانی کالاهای فرهنگی مطالعه موردی ایران و فرانسه
    شیدا سفیدگری 2022
  15. طراحی مدل پذیرش تغییر سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
    سامان چهرازی 2022
  16. ارائه مدل استراتژی توریسم پایدار درمانی : مطالعه چند موردی در آب گرم های درمانی اردبیل
    اکبر خلیلی 2022
  17. ارائه الگوی تاثیر قابلیت های پویا بر عملکرد صادراتی بنگاه های فعال در صنعت شیرینی و شکلات
    مهرداد سرکشیکی 2022
  18. تبیین چهارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال در بانک ملت
    علیرضا طجرلو 2022
  19. طراحی الگوی اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران( مورد مطالعه: بانک ملت)
    سارا رمضانی 2022
  20. ارئه مدل بازاریابی نوآورانه در صنعت نوشیدنی ایران
    سیدمحمدحسین شکروی 2022
  21. ارائه مدل تجاری سازی ایده فروش الکترونیک، موردمطالعه فروشگاه های اینترنتی تهران
    صدف پورحسینی 2020
  22. طراحي و تبيين مدل انگيزش خريد مشتريان مجتمع‌هاي خريد چند منظوره در ايران
    مهدی پورعلی 2019
  23. طراحي روشي براي مدلسازي سيستم هاي پيچيده فني - اجتماعي مطالعه موردي پروژه هاي تحقيق و توسعه مشترك
    محمد میرکاظمی مود 2018
  24. طراحي و تبيين الگوي توسعه تفكر استراتژيك در هلدينگ "شركت ملي صنايع پتروشيمي"
    فرزاد عظیمی 2018
  25. تدوين چارچوبي جهت تحليل فرصتهاي توسعه كسب و كار ميان ايران و فرانسه
    احسان سلطانی فر 2018
  26. چهارچوب بلوغ همكاري هاي فناورانه در فرايند جهش تكنولوژيك شركتهاي موخر (مطالعه موردي شركتهاي گروه مپنا)
    سیدزروان شهرزاد 2018
  27. طراحي الگوي تعالي نوآوري خدمات در موسسات آموزش عالي غير دولتي شهر تهران
    علی نوروزی 2018
  28. مديريت ريسك پروژه هاي استقرار فناوري اطلاعات در كشورهاي در حال توسعه
    علی خالقی 2018

Master Theses

  1. بررسی استراتژی پیشبرد مذاکرات تجاری در حوزه های اخلاقی
    محمد قاضیان 2024
  2. ارزیابی عوامل استراتژی B2B با تاپسیس فازی بر مبنای اهداف توسعه پایدار
    رضا تفضلی بروجردی 2024
  3. ارزیابی تاثیر بازاریابی آمیخته بر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط
    امیر حسین زنجانی 2024
  4. تأثیر نوآوری خدمات درک شده و رفتار هم آفرینی ارزش بر ارزش ویژه برند
    زهرا سروی 2024
  5. بررسی استراتژی های رقابتی برعملکرد کسب و کارها با نقش میانجی گری نوآوری
    محمدصادق سعیدی 2024
  6. بررسی تاثیر استراتژی های کسب و کار بر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط
    مهدی ربیعی 2024
  7. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند(مطالعه موردی شرکت بیمه حافظ)
    سمیه بشیری 2024
  8. شناسایی مؤلفه های اثرگذار توانمندسازی کارکنان در سازمان
    نادر کیانی 2024
  9. بررسی تاثیر روابط برند در شبکه ی اجتماعی در هم آفرینی ارزش و تمایل به پرداخت مشتریان نسل y و z با اثر متغیر میانجی عشق به برند
    آرزو شکری بوسجین 2024
  10. بررسی تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های تجارت الکترونیک
    فرشته عبدلی 2024
  11. نقش اینفلوئنسرهای صنعت مد در استفاده از رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید جوانان) نسل Z
    شیدا عرفانیان جدی 2024
  12. بررسی اثر برانگیختن احساسات توسط بازیگران مشهور بر انتخاب فیلم توسط کاربران پلتفرم های تصویری
    حسین الهام 2024
  13. بررسی تاثیر نوآوری بازاریابی بر جهت گیری محیطی شرکت ها در شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: استان اصفهان)
    محمدجلال درویش 2024
  14. بررسی تاثیر هوش مصنوعی در تحولات بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید درخطوط هوایی
    اردلان ساعدی 2024
  15. بررسی و رتبه بندی موانع اجرای استراتژی در دانشگاه های افغانستان: مورد مطالعه دانشگاه های شهر هرات
    بصیراحمد آرامجو 2024
  16. اثر نوآوری مدل کسب و کار بر رضایت مشتری از طریق قابلیت توسعه محصول و ارائه ارزش با تعدیلگری قابلیت سازمانی مطالعه موردی شرکت ریل پرداز نوآفرین
    مرتضی نادری ابرس 2024
  17. بررسی اثر پذیرش رمز ارز ها بر تدوین استراتژی شرکت های حوزه تجارت خارجی
    علیرضا مسعودی 2024
  18. بررسی تاثیر انگیزه خریداران و ویژگی همراهان خرید بر لذت ادراکی و کیفیت ادراکی تصمیم خرید آنها با نقش میانجی ارزش ادراکی در خرید آنلاین مشارکتی
    طراوت طالشی 2024
  19. تاثیر جهت گیری های فرهنگی بر قصد خرید محصولات سبز مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده
    پرنیا شکوری 2024
  20. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر بهره وری در استارتاپهای حوزه ی IT (استارتاپ های مستقر در شتابدهنده فینووا تهران)
    ماهان مندگاری شریف آباد 2023
  21. واکاوی اثرات بازاریا بی رسانه های اجتماعی بر استراتژی برندسازی
    فرشته پری طهرابند 2023
  22. بررسی عوامل موثر بر نوآوری مد ل کسب و کار (مطالعه موردی: شرکتهای حوزه انفورماتیک)
    روزیتا دانش پژوه 2023
  23. بررسی و رتبه بندی روش های مختلف پیش بینی فروش مبتنی بر یادگیری ماشینی برای استفاده در کسب و کار های خرده فروشی
    پویان مهابادی مهاباد 2023
  24. ارزیابی تاثیر احساسات و محدودیت زمانی در تصمیم‌گیری استراتژیک مدیران سازمان با استفاده از رویکرد چندمعیاره مبتنی بر تئوری خاکستری
    امنه واحد 2023
  25. شناسايي و رتبه بندي عامل موثر بر انتقال فناوري در بالادستي صنعت نفت
    احمد جنت شریفی 2023
  26. بررسی تاثیر ظرفیت های هوش تجاری بر عملکرد شرکت( مطالعه موردی: بیمه آسیا در شهر تهران)
    نادیا افلاطونیان 2023
  27. بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بر اثربخشی سازمانی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای تعهد سازمانی در سازمان دخانیات ایران
    سارا ابراهیمی 2023
  28. تبیین نقش بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی در رشد استارتاپ ها
    حامد فرج زاده 2023
  29. بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر تاب‌آوری کسب وکار(مطالعه موردی کلینیک‌های‌زیبایی در دوران کرونا
    فاطمه رمضان خانی 2023
  30. بررسی اثر هم‌ خلقی ارزش بر عملکرد خدمات جدید توسعه‌یافته در حوزه استارت‌آپ‌های فناوری اطلاعات
    سیدنوید کرمی نژاد 2023
  31. بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در هم آفرینی ارزش وقصد رفتاری مشتریان )موردمطالعه:شرکت هاکوپیان (
    عاطفه شاکری 2023
  32. بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر تصمیم گیری عقلایی بنگاه های B2B از طریق نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش (مورد مطالعه: بازارهای IT )
    حامد حیدریان 2023
  33. بررسی اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها
    مهسا ایرجی زاد 2023
  34. تاثیر کلان داده بر عملکرد استارتاپ های خدماتی ایران (مطالعه موردی استارتاپ های دارای محصول مجازی)
    پیمان محمدیان دوگاهه 2023
  35. بررسی جایگاه و نقش اتاق بازرگانی استان اصفهان به عنوان یک NGO در مدل الماس پورتر جهت ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آمیخته بازاریابی 7P
    سینا پورنایب زاده 2023
  36. بررسی چگونگی ترکیب انگیزه ها و احساسات برای ایجاد رضایت در کاربران شبکه‌های اجتماعی در شهر تهران
    آذین مرادی 2023
  37. شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد با بکارگیری مدل BSC (مطالعه موردی شرکت تامین کننده تجهیزات پزشکی)
    سمانه سادات قائمی 2023
  38. سنجش کیفیت خدمات شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه : شرکت کارگزاری مفید)
    حسین سعیدی 2023
  39. تاثیر برچسب گذاری تولید اخلاق مدار و بسته بندی سبز محصولات آرایشی و بهداشتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان (بانوان 20 تا 40 سال )
    شاریس نایب نجاد 2022
  40. نقش درگیرسازی مخاطب در بازاریابی تاثیرگذار سفر و گردشگری
    بهاره شاپوری 2022
  41. بررسی نقش خصیصه های بصری در عملکرد داشبوردهای مدیریتی
    سعیده پیرزاده 2022
  42. بررسی نقش استراتژیهای بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی بر میزان رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    ترانه نراقی 2022
  43. بررسی تاثیر روش‌های مدیریت کیفیت بر عملکرد هتل با نقش میانجی اقدامات پیشگیرانه زیست محیطی
    سیدیوسف حسینی نیا 2022
  44. تأثیر مسؤلیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت خدمات و تصویر برند (مطالعه موردی شرکت خدمات ارتباطی رایتل)
    شقایق دهقان 2022
  45. تاثیر تئوری حمایت اجتماعی و حریم شخصی بر اعتماد مشتریان در تجارت اجتماعی
    پگاه باقری 2022
  46. تدوین استراتژی رسانه ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با شرایط اضطراری و بلایای طبیعی
    حجت حاجی محمدی یزدی 2022
  47. بررسی عوامل تاثیرگذار در تصمیم‌گیری برای اهدای عضو در ایران با استفاده از رویکرد‌های اقتصاد رفتاری
    محمد رزاقی کاشانی 2022
  48. بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت بانکداری
    مریم گودرزی 2022
  49. تأثیر قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری بر هم زننده با نقش یادگیری زدایی سازمانی، پویایی محیط، همکاری تیم مدیریت ارشد
    نسترن حیدربیگی 2022
  50. بهبود سنجه‌های تأثیرگذار در تجربه مشتری با استفاده از داده کاوی : مطالعه موردی شرکت دیجی کالا
    زهرا کشاورزی 2022
  51. تبیین رابطه تفکر راهبردی و نوآو ری راهبردی در شرکت های دانش بنیان
    یکتا ستایش ولی پور 2022
  52. تاثیر استراتژی بازاریابی داخلی بر فرهنگ سازمانی با نقش میانجی گری اموزش الکترونیکی در شرکت ایران خودرو
    سیدعلیرضا موسوی بهرام آبادی 2022
  53. بررسي تاثير شبكه هاي نوآوري مشاركتي بر عملكرد محصول جديد با ميانجي قابليت نو آوري محصول و فرايند(مطالعه موردي: يك شركت لبني شركت آمل)
    نیما صیرفی نژاد 2022
  54. شناسایی و اولویت بندی نقاط ضعف و قوت و چالش های استفاده از رویکرد بازی برد در تدوین استراتژی
    سینا دانیالی 2022
  55. بررسی اثر راهبرد توسعه نوپای تکنولوژی مالی بر عملکرد صنعت بانکداری
    صدیقه اسمعیل نیاعمران 2022
  56. بررسی رابطه بین عوامل مربوط به ساختار سازمان و مدیریت ستراتژیک (مطالعه موردی شرکت توسن سها)
    مژده یوسفی 2022
  57. اثر زمان رخداد ریسک بر تحلیل ریسک در پروژه
    رضا رضاپور 2022
  58. بررسی استراتژی تکاملی به منظور کنترل عدم قطعیت در بهینه سازی سبد سهام: با رویکرد تجزیه و تحلیل بازه ایی
    امیرحسین هورفر 2022
  59. تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری: مورد مطالعه دانشگاه های دولتی استان سلیمانیه در اقلیم کردستان
    سلمان وهاب حمه کریم 2022
  60. خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی : نقش حمایت اجتماعی ، ادراکات اخلاقی مصرف کنندگان و کیفیت رابطه.
    پریا علیزاده قدیمی 2022
  61. بررسی اثرات انعطاف پذیری تولید بر رضایت مشتری با تاکید بر نقش میانجی پویایی محصول
    میثم درویش 2022
  62. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک در سطح بهره وری و عملکرد پروژه
    گلناز اطمینان 2022
  63. اولویت بندی و ارزیابی ریسکهای تاثیر گذار بر صنعت طیور گوشتی در استان مازندران به روش دنپ فازی FDANP
    شروین زکریا 2022
  64. بررسی رابطه مشارکت مشتری و تمایز برند بر وفاداری به برند، نقش واسطه ای اعتماد به برند
    سیدمهدی فاضلیان 2022
  65. بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی و عملکرد فعلی بر نیات استراتژیک در بازارهای بین المللی
    صالح حاجی حسینی 2021
  66. بررسی تأثیر به‌کارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی بر موفقیت استارت‌آپ‌های ایرانی
    احمد فضلوی 2021
  67. شناسایی فرصت های کارآفرینی در صنعت IPTV: مطالعه موردی تلوبیون
    محمد باریکانی 2021
  68. بررسی وضعیت بازاریابی در کتابخانه های دیجیتال دانشگاههای دولتی ایران
    امیرسپهر طوغانی 2021
  69. تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( EWOM ) بر هرم ارزش ویژه برند
    مریم الف پورتراکمه 2021
  70. تبیین تاثیر افشای تبلیغات و اعتبار منبع بر قصد خرید مصرف‌کننده در اینستاگرام: مطالعه موردی اقلیم کردستان عراق
    علی صفر کامل 2021
  71. بررسی رابطه بین نو آوری بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار در شرکت های کوچک و متوسط
    فرشاد ابراهیم یان 2021
  72. تأثیر فناوری های پوشیدنی بر اقدامات و کارکردهای منابع انسانی از دیدگاه مدیران
    محمدهادی عارف نظری 2021
  73. شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده طراحی استراتژیک در صنعت خودرو با رویکرد تحلیل میدان نیرو
    حسین عبدالهی 2021
  74. تعیین سبد تکنولوژی های استراتژیک شرکت پتروشیمی مارون (کاربردی از روش ها MCDM و ماتریس توانمندی _ جذابیت تکنولوژی)
    فاطمه قنواتی 2021
  75. شناسایی میزان تاثیرگذاری نوآوری باز بر عملکرد زنجیره تامین سبز چابک
    پویا علاالدینی شورمستی 2021
  76. شناسایی فاکتورهای تأثیرگذار بر استراتژی های مذاکره (مورد مطالعه: شرکت های پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک تهران)
    مرضیه ابن علی 2021
  77. بررسی تأثیر صفات شخصیت بر عملکرد فروش در بازار سرمایه
    شروین صفائی 2021
  78. بررسی تاثیر مشخصه های واحد IT بر عملکرد تجاری شرکت با توجه به نقش میانجی نفوذ بر تصمیم گیری
    نفیسه عباسی 2021
  79. واکاوی تاثیر اعتبار پیام بر اعتماد مصرف کننده در رسانه های اجتماعی: با رویکرد اینفلوئنسر مارکتینگ
    شهریار افشارها 2020
  80. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در مدل کسب و کار استارت آپ‌های ورزشی با روش نقشه شناختی فازی
    امیرحسین یوسفی کماء 2020
  81. تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت‎های نوپا ( مورد مطالعه: تاکسی‎های آنلاین)
    سارا نظری 2020
  82. قصد استفاده از بیت کوین در پرداخت انلاین محصولات صنعت گردشگری : مشتریان ایرانی
    مصطفی علائی 2020
  83. عوامل موثر در مديريت برند (مورد مطالعه شركت هاي IT)
    مصطفی ابراهیمی مقدم 2020
  84. بررسی تأثیر تفکر استراتژیک و تعهد مدیریت بر عملکرد سازمان
    سردار فتوره بنابی 2020
  85. بررسی اثرات ائتلاف استراتژیک بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای تهران)
    محمدمهدی علیزاده دوحصاران 2020
  86. ارتباطات بازاریابی موثر از طریق شبکه اجتماعی: نقش تعدیل‌گری ارتباطات اجتماعی
    امین جابری 2020
  87. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه بازار خارجی صنعت سیمان ( مطالعه موردی ، شرکت سیمان تهران )
    محمدحسین زارع 2020
  88. بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده از مزایای بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی برای موفقیت کسب و کارها
    روح اله حیدری 2020
  89. ارائه مدل سنجش عملکرد راهبردی و مالی شرکت ها
    شایان صحرانورد سورکوهی 2020
  90. تاثیر استراتژی های بازاریابی سایتهای فروش اینترنتی بر قصد خرید مشتریان با میانجی شبکه های اجتماعی و بازاریابی توسط افراد تاثیر گذار (اینفلوئنسر مارکتینگ)
    مصطفی وصالی میاب 2020
  91. بررسی پذیرش ارزهای دیجیتال با مدل سوم پذیرش تکنولوژی
    علی اکبری 2020
  92. بررسی تاثیرفرد-محیط ومعنی داری شغل بردرهم تنیدگی شغلی دربین کارکنان شرکت پرداخت الکترونیک سامان
    ناهید نوائی 2020
  93. بررسي تاثير مهارتهاي كليدي بر مدل كسب و كار فردي
    الهه چارلنگ 2019
  94. بررسي رفتار سالمندان متناسب با مدل رفتاري آندرسون براي ارائه خدمات سلامت.
    نفیسه محمدی 2019
  95. اثر ترفيع قيمت بر خريد اجباري
    فرناز نوری 2019
  96. بررسي تاثير سرمايه اجتماعي بر نوآوري در شركت هاي صنعتي دانش بنيان(مورد مطالعه: شركت هاي صنعتي دانش بنيان شهر تهران)
    ایمان پورمقرری 2019
  97. تاثير قابليت هاي بازاريابي تجارت الكترونيك بر عملكرد صادراتي با توجه به نقش كارايي توزيع و ترفيع شركت ها
    مهدیه عربی 2019
  98. بررسي تاثير انواع نوآوري بر عملكرد به واسطه عملكرد نوآوري
    علیرضا عطاریان 2019
  99. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد با روش هاي تصميم گيري چند معياره (روش تحليل سلسله مراتبي) در شركت هاي صنايع توليدي پوشاك شهر تهران
    الهام قلی زاده 2019
  100. بررسي تاثير هوش هيجاني مديران بر دوسوتواني در سازمان هاي دانش بنيان با نقش ميانجي سبك رهبري تحول آفرين
    مجید هوشنگی 2019
  101. بررسي فرصت ها و چالش هاي گردشگري استان باميان افغانستان
    شفیقه رحیمی 2019
  102. بررسي تاثير عدم قطعيت تقاضابر اقدامات كنترل موجودي در سازمان هايي با كالاهاي تندمصرف(مطالعه ي موردي شركت ديجي كالا)
    نیلوفر نشاط 2019
  103. بررسي عوامل موثر بر مشاركت مشتري در كسب و كارهاي مبتني بر اقتصادهاي اشتراكي (مورد مطالعه شركت تاكسي آنلاين اسنپ)
    غزاله حسینوند 2019
  104. بررسي كاربردهاي هوش مصنوعي در حوزه اينترنت اشيا در صنعت دامداري
    مهدی پورمحمدقلی وفا 2019
  105. توسعه مدل كارآفريني استراتژيك رسانه اي درشركت هاي كارآفرين فعال درصنايع خلاق(موردمطالعه:بازي هاي ديجيتال،اپليكيشن هاوانيميشن)
    اسماعیل نوروزی 2019
  106. بررسي تاثير جهت گيري كارآفرينانه بر عملكرد بنگاه با در نظر داشتن نقش مشاوره كسب و كار و پويايي محيطي ادراك شده ( مورد مطالعه : شركت هاي فعال در شهرك صنعتي كاوه)
    علی مهرکی 2019
  107. بررسی موانع و محرک های نوآوری در مدل کسب و کار در شرکت های مبتنی بر تکنولوژی
    نوید خدیوی 2019
  108. بررسي نقش تعديل كنندگي تبادل اجتماعي و تبادل اقتصادي در رابطه بين سيستم هاي كاري با عملكرد بالا با فرسودگي عاطفي و رضايت شغلي كاركنان مورد مطالعه شركت هاي پيمانكاري در پروژه بازار بزرگ ايران
    مهدی محمودزاده جهرمی 2019
  109. شناسايي و تدوين ويژگي هاي بازخور عملكردي موثر در شركت هاي وب
    مینا تکلو 2019
  110. بررسي تاثير محتواي تبليغات رسانه هاي ديجيتال در پذيرش يا رد پيام با ميانجي ارزش تبليغاتي و تعديلگر اعتماد به نام تجاري و نوآوري بازاريابي(مطالعه موردي : شهروندان غرب تهران)
    مهشید جانمحمدی 2019
  111. تاثير مسئوليت اجتماعي شركتي و بازاريابي داخلي بر تعهد سازماني و نيت ترك سازمان در صنعت بانكداري مورد مطالعه : بانك قوامين
    سیدارین محبوبی 2019
  112. تحليل روندهاي پژوهشي پديده ي شركت هاي جهان زاد (born globat firms) و پيشايندها و پس آيندها ي آن (1990-2018)
    سیدحسین خبیری 2019
  113. تاثير قابليت هاي نوآوري و تجربه مشتري بر وفاداري و شهرت شركت هاي خرده فروش آنلاين
    پریسا سلطانی 2019
  114. مدلسازي قيمت گذاري و تبليغات پويا در بازار انحصار چندگانه با رويكرد تئوري بازي
    نیلوفر محمدی معاضد 2019
  115. طراحي يك مدل پويا در حوزه بازاريابي - عملياتي جهت بهينه سازي سود و چرخه عمر محصول
    پگاه شاهسون 2019
  116. تاثير حضور برند در شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام بر كيفيت ارتباطات و وفاداري مشتريان به برند (مطالعه موردي مشتريان تپسي استان تهران)..
    سیده نگار حسینی 2019
  117. بررسي روند توسعه مدل كسب و كار در چارچوب مدل RCOV
    طاهره محمدحسنی 2019
  118. طراحي نقشه ي سفر مشتري سرويس اعتباردهي همراه اول با استفاده از مدل تمكين
    محمد اکبری 2018
  119. تاثير انعطاف پذيري استراتژيك بر عملكرد سازماني در خلق نوآوري سبز
    پروین عدن 2018
  120. استراتژي كاهش قيمت : تاثير ضمانت قيمت بر غيرمنصفانه بودن قيمت و ارزش برند
    ایمان صادقی 2018
  121. بررسي نقش تعديل كنندگي تمايل به كوپن ودرك از ارزش بر رابطه بين نيت هاي وفاداري و رفتار خريد مشتري در فروشگاه هاي آنلاين(مورد مطالعه : شركت ديجي كالا)
    مهسا برهانی وارسته 2018
  122. بررسي محرك ها و چالش هاي استفاده از نوآوري باز در شركت هاي دانش بنيان كوچك و متوسط (مورد مطالعه صنعت مخابرات)
    حسن حمیدی 2018
  123. بررسي تاثير شكاف جنسيتي بر بهره وري سازماني :مطالعه موردي شركت ملي نفت ايران
    هومن باریکانی 2018
  124. بررسي تاثير سرمايه فكري دو سو توان بر عملكرد پروژه در كسب و كارهاي خدماتي دانش بنيان
    محبوبه امین زاده 2018
  125. بررسي پيشامد ها و پيامد هاي استفاده از اطلاعات مشتريان مشاركت داده شده در توسعه خدمات جديد در صنعت e-commerce
    پوریا پارسایی 2018
  126. بررسي تاثير تركيب هيئت مديره بر سرمايه گذاري در حوزه ي تحقيق و توسعه مطالعه موردي : شركت هاي فعال در حوزه ي صنايع غذايي كشور
    امیرمحمد صادقی 2018
  127. بررسي شاخص هاي جذابيت برند كارفرما از نظر كاركنان شركت هاي دانش بنيان فعال در زمينه تجارت الكترونيك ايران
    مینا جهانی 2018
  128. بخش بندي خرده فروشان براساس مجموعه عوامل موثر در تصميم گيري خريد، مطالعه موردي خرده فروشان پوشاك رسمي آقايان شهر تهران
    مصطفی عابدی 2018
  129. تبيين عوامل درون سازماني موثر بر پايداري شركت هاي نوپاي حوزه فناوري اطلاعات
    صدرا امامی ال اقا 2018
  130. بررسي تاثير رسانه هاي اجتماعي آنلاين و آفلاين بر عملكرد كسب و كار باتوجه به نقش ميانجي برندسازي و نوآوري
    سیدعلیرضا هاشمی 2018
  131. تاثير مناسب استراتژي هاي نوآوري و محيط كسب و كار بر عملكرد كسب و كار SME ها
    نازنین جبل عاملی 2018
  132. بررسي تاثير تبليغات توصيه اي الكترونيكي(e-wom ) بر قصد تحصيل در موسسات آموزشي خصوصي در افغانستان
    خداداد موسوی 2018
  133. تحليل موفقيت پروژ ه هاي سرمايه گذاري جمعي : مقايسه بين ايران و آمريكا
    اندیشه اشجری 2018
  134. بررسي تاثير پيشايندهاي تعاملات سازماني راه آهن ج.ا.ا بر عملكرد ذينفعان مرتبط با نگهداري و تعميرات واگن هاي باري و مسافربري ناوگان ريلي
    محمدحسن مهدویانی 2018
  135. اندازه گيري توجه بصري كاربران به تبليغات بنر وب سايت
    حسام مرادشمس 2018
  136. تدوين سناريوهاي تجاري كردن فوتبال حرفه اي و استراتژي هاي متناسب با هر سناريو
    رضا مطهری 2018
  137. عوامل اثرگذار بر مشاركت كاركنان خط مقدم در نوآوري در عرضه خدمات
    سیدمحمد طبیب زاده 2018
  138. تعيين انواع ارزش هاي مورد انتظار كاربران همراه بانك
    محمود غفاری نیا 2018
  139. بررسي تاثير سرمايه فكري بر نوآوري سازماني مورد مطالعه شركت هاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات شهر تهران
    احمد صالحی 2018
  140. بررسي مديريت دانش و تاثير آن بر خلاقيت سازماني ( مطالعه موردي بيمارستان آراد )
    نیما طاهری 2018
  141. تاثير مديريت فروم بر احساسات و نياز مشتريان (مورد مطالعه: فروشگاه اينترنتي ديجي كالا)
    سیدفراز افتخار 2018
  142. تاثير نوآوري خدمات بر ارزش ويژه برند و وفاداري مشتري
    حسین اسدالهی 2018
  143. شناسايي عوامل تاثيرگذار بر بهبود كيفيت زندگي كاري كاركنان شركت هاي كوچك و متوسط
    هدی جبلی 2018
  144. انتخاب مدل و ارزيابي سطح بلوغ مديريت دانش در بانك مركزي ايران
    پری ناز معماریان 2018
  145. بررسي نقش اقدامات مديريت دانش در توسعه خلاقيت در شركت امتداد پارسه
    سید حسینعلی سجادی 2018
  146. شناسايي عوامل موثر بر توسعه محصولات جديد (مورد مطالعه : توليد كنندگان محصولات غذايي شهر تهران)
    فاطمه مصطفی زاده 2018
  147. بررسي تاثير تسهيم دانش بر عملكرد سازماني با نقش ميانجي نوآوري(مطالعه موردي: شركت هاي مهندسان مشاور شهر تهران)
    بابک رستمی 2018
  148. بررسي تاثير استراتژي هاي نوآوري بر عملكرد سازمان
    شیدا اشرفی 2018
  149. شناسايي عوامل موثر بر برند كارفرما در راستاي جذب دانشجويان مستعد در ايران
    جواد بنی رضی مطلق 2018
  150. بررسي تاثير« آموزش عالي و حرفه اي» بر«كارايي بازار نيروي كار» بر اساس الگوي رقابت پذيري جهاني
    محیا حاجی ولی زاده شبستری 2018
  151. بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر تعهد سازماني كاركنان مورد مطالعه: كانون زبان ايران
    یاسمین گل افشان یوسفی 2018
  152. شناسايي و الويت بندي عوامل موثر بر خلاقيت سازماني در سازمانهاي دانش بنيان ايراني
    صحرا حقیقتی ملکی 2018
  153. بررسي رابطه فضاي ارايه خدمت ادراكات مشتريان از تصوير و تمايلات رفتاري (مورد مطالعه: هتل اسكان الوند)
    زهرا جبلی نایینی 2018
  154. بررسي تاثير فرهنگ سازماني و ميزان رضايت كاركنان در شركت EPC
    شاهین شیرونی 2018
  155. توسعه مدل كسب و كار براي مركز اسپاي آلفا
    محمدرضا صرام 2018
  156. تاثير بخشودگي هاي مالياتي بر درآمدهاي مالياتي دولتي
    مجید اوتادی 2018
  157. شناسايي و الويت بندي كاربردهاي اينترنت اشياء در ساختمان با استفاده از شاخص هاي توسعه پايدار
    احسان نویسنده 2018
  158. تاثير نوآوري سازماني و قابليت هاي نوآوري بر عملكرد شركت هاي قطعه سازي خودرو
    فرهاد یوسف زاده 2018
  159. بررسي مولفه هاي موثردرفرآيندمديريت استعداداعضاي هيات علمي دردانشگاه بلخ استان بلخ(مزارشريف)
    احمد هارون واثق 2018
  160. بررسي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر توسعه ي مهارت هاي نوآوري و كارآفريني در نظام هاي آموزشي ضمن خدمت كاركنان، مورد مطالعه: سازمان ثبت احوال كشور
    علی محمّد رازقی 2018
  161. بررسي تطبيقي محيط عملياتي مطبوعات درجمهوري اسلامي ايران وجمهوري تاجيكستان
    شهناز برات آوا 2018
  162. عوامل موثر بر نشاط سازماني در محيط كار سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران
    آروین رحمانزاده 2018
  163. بررسي كيفيت خدمات ارزي بانكهاي ايراني در دوران تحريم (مورد مطالعه: مشتريان خدمات ارزي شهراصفهان)
    محمدرضا حسینی 2018
  164. تاثير تفويض اختيار مديران بر بهره وري نيروي انساني در سازمان رسانه اي خبرگزاي فارس
    محمدحسن صادق پور 2018
  165. بررسي مقايسه اي عوامل موثر بر پيشرفت شغلي اعضاي هيات علمي ايران و عراق
    محمد حمید عبدالمجید عبدالمجید 2018
  166. بررسي تأثير ابعاد چهارگانه مدل استالفوت و يو بر سطح خلاقيت تيزرهاي تبليغاتي تلويزيوني از منظر متخصصين تبليغات
    نفیسه انصاری قره آغاجی 2018
  167. بررسي تطبيقي كيفيت خدمات مراكز بيمارستاني دولتي و خصوصي شهر تهران
    سیدنیما مرسلی 2018
  168. بررسي عوامل موثر بر توانمندي سازي نيروي انساني در صنايع كوچك ا ستان كردستان
    ازاد برتنی 2018
  169. بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر بازارگرايي سازمانهاي خدماتي (تحقيق پيراموني : شعب بانك ملت شهر تهران)
    اکرم الهی گل 2018
  170. شناسايي و بررسي عوامل موثر بر پياده سازي سيستم هاي اطلاعات سلامت در ايران
    سحر یزدانی 2018
  171. تاثير موفقيت انتقال تكنولوژي بر عملكرد سازماني تحقيق پيرامون صنايع غذائي ايران
    محسن سالمی 2018
  172. تجزيه و تحليل شاخص هاي بهره وري به منظور تدوين استراتژي بهره وري سبز در شركت ليكا
    نادر سادات امینی 2018
  173. ارزيابي عملكرد سازماني با استفاده از رويكرد و ارائه راهكارهاي بهبود عملكرد (مطالعه موردي شركت سوشيانت قرن)
    بهنام سپهرمند 2018
  174. شناسايي عوامل موثر در راستاي افزايش مشاركت شهروندان در حفظ محيط زيست شهري تهران
    علی میرشکار 2018
  175. الزامات و پيش نيازهاي مورد نياز براي اجراي شش سيگما در كسب و كارهاي كوچك خدماتي (آزانس هاي مسافرتي هواپيمايي)
    میثم صادقی قهاره 2018
  176. تدوين بررسي نقش بانك توسعه صادرات ايران به عنوان اگزيم بانك ايران در صدور خدمات فني و مهندسي
    محمدصادق اجورلو 2018
  177. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر در توسعه صادرات قطعات پلاستيكي
    مرضیه محمدشیرازی 2018
  178. بررسي تاثيرگذاري ادراك كيفيت خدمات بر رضايتمندي مشتريان براساس مدل گرون روز (مورد كاوي شركت بازرگاني . )
    حسن ابوالملوکی 2018
  179. سنجش سطح تعالي معاونت نظارت مالي و خزانه داري كل كشور براساس مدل الماس تعالي در وزارت امور اقتصادي و دارايي
    فاطمه کلانتری 2018
  180. ارائه چارچوبي جهت تدوين استراتژي پورتفوي با استفاده از مدل GE - مطالعه موردي شركت هاي مرتبط با محصولات ارگانيك كشاورزي
    مریم حجتی نجف آبادی 2018
  181. اولويت بندي عوامل موثر بر انتقال اثربخش فناوري هاي نوين در صنعت خودرو ايران
    هادی برومندشیخ الاسلامی 2018
  182. شناسايي اولويت هاي استراتژيك آينده فناوري صنعت گاز كشور در مسير تحقق اهداف سند چشم انداز
    یاسمن گرجی 2018
  183. ارائه مدل شايستگي مديران براي شركت فناوري اطلاعات خوارزمي
    بهروز جلالی 2018
  184. بررسي موانع توسعه كارآفريني زنان كارآفرين در شهر تهران
    مژگان نبی پورحقیقی 2018
  185. شناسايي ويژگي هاي فردي موثر بر توسعه كارآفريني اجتماعي در سازمان هاي خيريه در استان تهران
    زهرا بهروزآذر 2018
  186. بررسي عوامل تاثيرگدار بر پروژه هاي نوآوري در شركت هاي قطعه سازي خودرو در استان تهران
    پوریا گلدسته 2018
  187. مطالعه عوامل موثر بر توسعه خوداشتغالي (در بين مددجويان كميته امداد استان يزد 1387
    محسن بهجت 2018
  188. شناسايي موضوعات استراتژي فراروي كارآفرينان ايراني در راه اندازي كسب و كار جديد (مورد مطالعه كسب و كارهاي دانش بنيان حوزه فناوري اطلاعات)
    حسین ملازاده 2018
  189. ارائه مدلي براي به اشتراك گذاري دانش بين دانشجويان رشته مديريت (مورد مطالعه :دانشگاه هاي دولتي شهر تهران )
    نادر حیدری 2018
  190. شناسايي و رتبه بندي عوامل موفقيت در صادرات قطعات خودرو بر مبناي مدل رقابت ملي پورتر ( مطالعه موردي در صنعت ريخته گري چدن و فولاد)
    سیدعلی میرسعیدی 2018
  191. بررسي و ارزيابي كيفيت خدمات شركت ارتباطات سيار در جهت توانمندسازي اين شركت براي افزايش رضايت مشتريان
    عبداله واعظی 2018
  192. بررسي رابطه بين تفكر استراتژيك و عملكرد تحصيلي: مورد مطالعه دانشجويان كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه هاي دولتي شهر تهران
    یادگار فروزنده 2018
  193. بررسي رابطه نوآوري ارزش ومزيت رقابتي دردفاترخدمات مسافرتي
    رسول مهدوی سراسکانرود 2018
  194. تحليل و ارزيابي كارايي سيستم مديريت كيفيت سازماني در اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اردبيل
    حمیدرضا عبدی 2018
  195. بررسي تاثير برنامه هاي آموزش خلاقيت دبيران بر عملكرد تحصيلي دانش آموزان مقطع متوسطه (منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران)
    مسعود شجاعی باغینی 2018
  196. طراحي مدل موفقيت مديريت دانش با رويكرد چند سطحي
    حسین رحمانی یوشانلوئی 2018
  197. بررسي تاثير احساسي ناشي از نام تجاري برپاسخ مصرف كننده نسبت به نام تجاري (مطالعه موردي مصرف كنندگان برند خودروي ماكسيما در تهران)
    فرناز فرزین مهر 2018
  198. بررسي تاثير رعايت اصول اخلاق و رفتار حرفه اي كاركنان بر وفاداري مشتريان بانكها (يك بانك دولتي منتخب در شهر تهران)
    سارا سیفی ساربانقلی 2018
  199. بسط و گسترش استراتزي هاي سازمان با رويكرد تلفيقي
    علی صفاییان نایینی 2018
  200. بررسي الگوي مصرف گاز طبيعي در خانوارهاي شهر تهران
    عباس میرزایی 2018
  201. بررسي كشور سوريه به عنوان پايگاه صادراتي ايران خودرو در كشورهاي عربي همجوار سوريه (عراق- اردن- لبنان)
    مریم وطن چی 2018
  202. بررسي رابطه بين ويژگي هاي پيام در رسانه هاي اجتماعي با وابستگي به برند با در نظر گرفتن نقش تعديل گري درگيري براي خريد
    سیده الهه نبی زاده 2018
  203. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر بهره وري نيروي انساني در بنگاه هاي حسابرس
    محمود پیوندی 2018
  204. بررسي توانمندي هاي ايران در زمينه گردشگري سلامت و شناسايي عوامل موثر بر توسعه آن
    مرتضی حسینی 2018
  205. بهبود كارايي سيستم مديريت انبار داري از طريق اصلاح چيدمان كالا با استفاده از شيه سازي تبريد و مدل فروشنده دوره گرد و با اطلاعات پايگاه داده (مطالعه موردي شركت خدمات تعميرگاهي رنا
    سید رضا تقوی 2018
  206. بررسي نقش كيفيت وب سايت و عادت به آن در تجارت الكترونيك( مطالعه موردي : شركت قطارهاي مسافربري رجاء)
    راحیل مهرابی لواسانی 2018
  207. اندازه گيري ميزان كارافريني شركتي و برريسي موانع آن در شركت مپنا
    ناهید صادق نژاد 2018
  208. شناسايي و الويت بندي عوامل موثر در اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري در صنعت خودرو (مورد كاوي شركت ساپكو)
    مریم نجفی 2018
  209. مطالعه و تحليل استراتژيك با رويكرد SWOT براي شركت مديريت شبكه
    هما پیرهادی 2018
  210. استقرار چرخه مديريت بهره وري و بررسي اثر بخشي آن در شركت ايران دلكو
    علی پاکدوست 2018
  211. بررسي و رتبه بندي عوامل موثر بر تصميم خريد مصرف كنندگان اسباب بازي هاي فكري
    اگاتا ابراهامیان خویگانی 2018
  212. تاثير ابعاد نوع دانش،استراتژي محوري و يادگيري تيمي بر موفقيت توسعه محصول جديد
    علیرضا سراجیان 2018
  213. بررسي تأثير عوامل استراتژيك بر توسعه محصول جديد (مورد مطالعه: شركت ماشين سازي ايران تكنيك)
    علیرضا هادیان رسنانی 2018
  214. بررسي پيامدهاي انطباق استراتژي بازاريابي صادرات با عوامل داخلي و خارجي شركت (مورد مطالعه صادر كنندگان نمونه ملي سال)
    ادریس ابراهیم بیگی 2018
  215. بررسي رابطه بين ويژگي هاي شخصيتي و رفتار نوآورانه كاركنان مطالعه موردي شركت هاي صنايع غذايي
    احسان جهانی 2018
  216. اولويت بندي عوامل موثر بر پذيرش رايانش ابري در شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت IT (مورد كاوي: گروه گسترش ارتباطات و فناوري اطلاعات سينا)
    نرگس مرادابادی 2018
  217. شناسايي چالشهاي انبوه سپاري براي شركت هاي ايراني
    شهاب الدین صحراییان 2018
  218. رابطه بين سرمايه هاي فكري و عملكرد سازماني با در نظر گرفتن قابليت هاي مديريت دانش در شركت هاي حاضر در صنعت بيمه كشور
    لنا یاسینیان 2018
  219. بررسي نقش كنسرسيومهاي بازرگاني در افزايش فروش وصادرات صنايع كوچك
    احمد زارع 2018
  220. بررسي و ارائه فرآيندهاي پيشنهادي شبكه برترين عملكردها
    سارا آقایی ملایری 2018
  221. بررسي تاثير انواع فرهنگ سازماني بر مديريت دانش در شركتهاي كوچك و متوسط (SMES)
    ابوالفضل درخشانی 2018
  222. بررسي رابطه بين نوآوري ( در خدمات فرآيند خدمت رساني و فرهنگ نو آوري) يادگيري سازماني در بانك كشاورزي
    نسرین عرفانی 2018
  223. شناسايي عوامل كليدي موفقيت توليد نرم افزار بر مبناي نوآوري متن باز در صنعت نرم افزار ايران
    محمد حسین پاشنه طلا 2018
  224. بررسي انطباق شركتهاي تابعه شركت ملي نفت ايران با مدل سيستمي سازمان ياد گيرنده ( SLOM )مورد مطالعه : شركت تاسيسات دريايي ايران( ioec )
    رضا اسفیدانی 2018
  225. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت شركتهاي نوپا در ايران مورد مطالعه : شركتهاي توليد كننده نرم افزارهاي تلفن همراه شهر تهران
    ساسان یوسفی 2018
  226. بررسي تاثير بكارگيري رايانش ابري بر استراتژي هاي تكنولوژيكي سازمان در زمينه سلامت الكترونيك
    معین میمندکرمانی 2018
  227. بررسي روش هاي آموزش و ارائه روش اثربخش آموزش كارآفريني براي دانشجويان مديريت كارآفريني دانشگاه تهران
    شادی ختائی 2018
  228. شناسايي و بررسي عوامل توسعه فن آوري نانو در بخش صنايع غذايي مورد كاوي : استان خراسان رضوي
    فروغ نامجو 2018
  229. بررسي رابطه بين فرايندهاي مديريت دانش و كسب مزيت رقابتي در كسب و كارهاي كوچك
    غفار قدسی نخطلو 2018
  230. بررسي عوامل موثر بر ارتقاء بهره وري نيروي انساني در صنايع كوچك استان لرستان
    امید کریمیان 2018
  231. ارايه يك مدل با رويكرد داده كاوي براي بيشينه كردن سود فروشگاه هاي زنجيره اي با در نظر گرفتن تصميمات طبقه بندي محصول، تخصيص فضا و محل نمايش
    علی ستاره گوران آباد 2018
  232. بررسي عوامل موثر بر پذيرش بيمه محصولات گلخانه اي در استانهاي تهران و البرز
    پیمان قیاسی 2018
  233. بررسي رابطه بين برند كارفرما و وفاداري نيروي انساني در شركت ارژن
    مستوره بمپوری 2018
  234. بررسي رابطه بين معنويت سازماني با توانمندسازي روانشناختي و خلاقيت (مطالعه موردي: كاركنان بانك پاسارگاد شعبه مركزي بخش بين الملل)
    مینا شریفی 2018
  235. بررسي و ارزيابي چابكي شركتهاي توليدي پتروشيمي ايران با بكارگيري منطق فازي
    رفعت فرزادفر 2018
  236. بررسي عوامل موثر بر خلق مشترك ارزش در مدل هاي كسب و كار اينترنتي
    احمدرضا باخدا 2018
  237. بررسي تاثير عوامل داخلي شركت بر عملكرد صادراتي مورد مطالعه شركت هاي صنايع غذايي استان تهران
    محمد امینی شریف اباد 2018
  238. استراتژي هاي نهادينه سازي نظام مديريت عملكرد در نظام حقوق و مزايا در سازمان هاي نظامي
    محمّدیاسین ولی 2018
  239. شناسايي و الويت بندي تاثير گذار بر پذيرش سيستم اطلاعات بيمارستاني با استفاده از تكنيك MADMمطالعه موردي : بيمارستانهاي خصوصي تهران
    پوریا سندگل 2018
  240. طراحي سامانه توصيه گر با رويكرد شبكه هاي عصبي عميق
    رامین زندوکیلی 2018
  241. بررسي تاثير اجراي مديريت دانش بر عملكرد سازماني (مطالعه موردي : شير پگاه)
    زهرا رشیدعلی پور 2018
  242. بررسي ارتباط دلبستگي هيجاني برند و وفاداري مشتريان
    علی رحمانی 2018
  243. بررسي مدل كسب و كار به منظور توسعه نوآوري فناورانه با رويكرد تفكر استراتژيك
    سیدمحمد واحدی 2018
  244. بررسي تاثير كيفيت خدمات تور و رضايت گردشگر بر وفاداري گردشگر
    مهرداد ابراهیمیان دهکردی 2018
  245. بررسي نگرش هاي افراد نسبت به تبليغات غير معمول و اثر آن بر تمايل به خريد كفش
    حمید سوری 2018
  246. ارائه ابزاري جهت سنجش نوآوري مدل هاي كسب و كار ديجيتال در شركتهاي نوپاي اينترنتي ايران
    سعید حیدری 2018
  247. بررسي عوامل موثر بر رفتاركاربر در شبكه هاي اجتماعي موبايل
    علیرضا محقق 2018
  248. بررسي رابطه اعتياد به كار و بهره وري كاركنان در بانك شهر
    فاطمه مقدمی 2018
  249. بررسي عوامل موثردر ايجاد انگيزه جهت رضايتمندي كاركنان در شركت آب و فاضلاب شهر تهران
    فاطمه اصغری 2018
  250. بررسي تاثير كيفيت خدمات اسكاي گيفت بر رضايتمندي و وفاداري مشتريان كثير السفر شركت هواپيمايي ج.ا.ا (هما)
    آذین ساکی پور 2018
  251. اوليت بندي استراتزي هاي اكتساب تكنولوزي با استفاده از تكنيك (مطالعه موردي: شركت تعاوني چيني بهداشتي ايساتيس يزد)
    ریحانه السادات بخشایش 2018
  252. تدوين استراتژي فرآيند توليد خودرو در شركت سايپا (مطالعه موردي: فراينده خانواده 100X)
    افشین صدارتی 2018
  253. ارزيابي ميزان آمادگي ساز مان هاي خدماتي براي پياده سازي نظام مديريت دانش (مطالعه موردي: شعب منتخب بيمه توسعه)
    محمدحسین تیمورپور 2018
  254. بررسي نقش ميانجي رضايت در رابطه بين آميخته بازاريابي و خريد مجدد در آزانس هاي گردشگري آنلاين
    مهرناز اسمعیلی 2018
  255. بررسي عوامل موثر بر ايجاد فلات شغلي در كاركنان شعب بانك ملت شهر تهران
    معصومه عبدی 2018
  256. بررسي تمايل به پرداخت مصرف كنندگان بابت آبميوه هاي ارگانيك در تهران
    افسانه جلالی علی ابادی 2018
  257. بررسي تاثير پديده سايبرلوفينگ برعملكرد شغلي كاركنان دانشگاه اروميه
    مجید کرباسیان 2018
  258. ارائه مدلي جهت همراستايي استراتژي هاي منابع انساني و استراتژي هاي كسب و كار: مورد كاوي بانك سينا
    مرضیه آشوری مهارلوئی 2018
  259. بررسي اثر سبك رهبري بر رفتار تيمي كاركنان(مطالعه موردي: شبكه بهداشت و درمان شهرستان قروه) در سال 1392
    حسن مخدومی 2018
  260. شناسايي عوامل حياتي موفقيت پياده سازي تصميمات استراتژيك درصنعت برق براساس روش شناسي كيو
    شروین حسن پوریامچلو 2018
  261. شناسايي مدلي براي قابليت¬هاي پويا در نوآوري خدمات مبتني بر استراتژي رقابتي در شركت¬هاي پروژه محور شهر تهران
    مریم ده حقی 2018
  262. بررسي نوآوري برعملكرد سازماني (مطالعه مورد:نمايندگيهاي رسمي ايران خود رو و ماشين آلاتراهسازي وارداتي )
    محمد نثاری 2018
  263. ارائه مدل كسب و كار در خبرگزاري هاي ايران
    لیلا مقدم فر 2018