اساتيد - ftm- دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
Associate Professor
Update: 2024-12-04
Manouchehr Ansari
College of Management / مديريت بازرگاني
P.H.D dissertations
-
ارائه الگوی منتورینگ در بانک ملی
محمدرضا حسینی 2024 -
طراحی مدل بومی عوامل موثر بر پیاده سازی بیمه سایبری در کشور
بهزاد اسماعیلی فر 2024 -
ارائه الگوی توسعه رهبری در بانک ملی
محمد رضائی 2024 -
ارائه مدل نو آوری راهبردی در صنعت تلکام
زهرا سپهر 2024 -
طراحی مدل توسسعه فعالیت های بازاریابی الکترونیکی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ارزش ویژه برند شرکت های مخابراتی عراق
اسامه فاضل راضی العیدانی 2024 -
طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
احمد عباس طوفان الطرفاوی 2023 -
ارائه الگوی راهبردی کسب و کار شرکت های دانش بنیان با رویکرد بازار گرائی
مصطفی ملکی صومعه لو 2023 -
شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
فاطمه صداقت کیش 2023 -
تحلیل گفتمان استراتژیک از منظر کهن الگویی
هدی جبلی 2023 -
تدوین چارچوب اندازه گیری اثر نوآوری اجتماعی با تاکید بر نقش هم آفرینی
ایمان مستشارنظامی 2023 -
طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
جلال زارع 2023 -
طراحی و تدوین الگوی اثربخشی هیات مدیره در صنعت بانکداری ایران
احسان انیسی 2023 -
تحلیل اکتشافی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط
شهرام قهرمانی 2023 -
تدوین مدل خط مشی گذاری به منظور ارتقای رقابت پذیری جهانی کالاهای فرهنگی مطالعه موردی ایران و فرانسه
شیدا سفیدگری 2022 -
طراحی مدل پذیرش تغییر سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
سامان چهرازی 2022 -
ارائه مدل استراتژی توریسم پایدار درمانی : مطالعه چند موردی در آب گرم های درمانی اردبیل
اکبر خلیلی 2022 -
ارائه الگوی تاثیر قابلیت های پویا بر عملکرد صادراتی بنگاه های فعال در صنعت شیرینی و شکلات
مهرداد سرکشیکی 2022 -
تبیین چهارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال در بانک ملت
علیرضا طجرلو 2022 -
طراحی الگوی اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران( مورد مطالعه: بانک ملت)
سارا رمضانی 2022 -
ارئه مدل بازاریابی نوآورانه در صنعت نوشیدنی ایران
سیدمحمدحسین شکروی 2022 -
ارائه مدل تجاری سازی ایده فروش الکترونیک، موردمطالعه فروشگاه های اینترنتی تهران
صدف پورحسینی 2020 -
طراحي و تبيين مدل انگيزش خريد مشتريان مجتمعهاي خريد چند منظوره در ايران
مهدی پورعلی 2019 -
طراحي روشي براي مدلسازي سيستم هاي پيچيده فني - اجتماعي مطالعه موردي پروژه هاي تحقيق و توسعه مشترك
محمد میرکاظمی مود 2018 -
طراحي و تبيين الگوي توسعه تفكر استراتژيك در هلدينگ "شركت ملي صنايع پتروشيمي"
فرزاد عظیمی 2018 -
تدوين چارچوبي جهت تحليل فرصتهاي توسعه كسب و كار ميان ايران و فرانسه
احسان سلطانی فر 2018 -
چهارچوب بلوغ همكاري هاي فناورانه در فرايند جهش تكنولوژيك شركتهاي موخر (مطالعه موردي شركتهاي گروه مپنا)
سیدزروان شهرزاد 2018 -
طراحي الگوي تعالي نوآوري خدمات در موسسات آموزش عالي غير دولتي شهر تهران
علی نوروزی 2018 -
مديريت ريسك پروژه هاي استقرار فناوري اطلاعات در كشورهاي در حال توسعه
علی خالقی 2018
Master Theses
-
بررسی استراتژی پیشبرد مذاکرات تجاری در حوزه های اخلاقی
محمد قاضیان 2024 -
ارزیابی عوامل استراتژی B2B با تاپسیس فازی بر مبنای اهداف توسعه پایدار
رضا تفضلی بروجردی 2024 -
ارزیابی تاثیر بازاریابی آمیخته بر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط
امیر حسین زنجانی 2024 -
تأثیر نوآوری خدمات درک شده و رفتار هم آفرینی ارزش بر ارزش ویژه برند
زهرا سروی 2024 -
بررسی استراتژی های رقابتی برعملکرد کسب و کارها با نقش میانجی گری نوآوری
محمدصادق سعیدی 2024 -
بررسی تاثیر استراتژی های کسب و کار بر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط
مهدی ربیعی 2024 -
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند(مطالعه موردی شرکت بیمه حافظ)
سمیه بشیری 2024 -
شناسایی مؤلفه های اثرگذار توانمندسازی کارکنان در سازمان
نادر کیانی 2024 -
بررسی تاثیر روابط برند در شبکه ی اجتماعی در هم آفرینی ارزش و تمایل به پرداخت مشتریان نسل y و z با اثر متغیر میانجی عشق به برند
آرزو شکری بوسجین 2024 -
بررسی تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های تجارت الکترونیک
فرشته عبدلی 2024 -
نقش اینفلوئنسرهای صنعت مد در استفاده از رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید جوانان) نسل Z
شیدا عرفانیان جدی 2024 -
بررسی اثر برانگیختن احساسات توسط بازیگران مشهور بر انتخاب فیلم توسط کاربران پلتفرم های تصویری
حسین الهام 2024 -
بررسی تاثیر نوآوری بازاریابی بر جهت گیری محیطی شرکت ها در شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: استان اصفهان)
محمدجلال درویش 2024 -
بررسی تاثیر هوش مصنوعی در تحولات بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید درخطوط هوایی
اردلان ساعدی 2024 -
بررسی و رتبه بندی موانع اجرای استراتژی در دانشگاه های افغانستان: مورد مطالعه دانشگاه های شهر هرات
بصیراحمد آرامجو 2024 -
اثر نوآوری مدل کسب و کار بر رضایت مشتری از طریق قابلیت توسعه محصول و ارائه ارزش با تعدیلگری قابلیت سازمانی مطالعه موردی شرکت ریل پرداز نوآفرین
مرتضی نادری ابرس 2024 -
بررسی اثر پذیرش رمز ارز ها بر تدوین استراتژی شرکت های حوزه تجارت خارجی
علیرضا مسعودی 2024 -
بررسی تاثیر انگیزه خریداران و ویژگی همراهان خرید بر لذت ادراکی و کیفیت ادراکی تصمیم خرید آنها با نقش میانجی ارزش ادراکی در خرید آنلاین مشارکتی
طراوت طالشی 2024 -
تاثیر جهت گیری های فرهنگی بر قصد خرید محصولات سبز مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده
پرنیا شکوری 2024 -
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر بهره وری در استارتاپهای حوزه ی IT (استارتاپ های مستقر در شتابدهنده فینووا تهران)
ماهان مندگاری شریف آباد 2023 -
واکاوی اثرات بازاریا بی رسانه های اجتماعی بر استراتژی برندسازی
فرشته پری طهرابند 2023 -
بررسی عوامل موثر بر نوآوری مد ل کسب و کار (مطالعه موردی: شرکتهای حوزه انفورماتیک)
روزیتا دانش پژوه 2023 -
بررسی و رتبه بندی روش های مختلف پیش بینی فروش مبتنی بر یادگیری ماشینی برای استفاده در کسب و کار های خرده فروشی
پویان مهابادی مهاباد 2023 -
ارزیابی تاثیر احساسات و محدودیت زمانی در تصمیمگیری استراتژیک مدیران سازمان با استفاده از رویکرد چندمعیاره مبتنی بر تئوری خاکستری
امنه واحد 2023 -
شناسايي و رتبه بندي عامل موثر بر انتقال فناوري در بالادستي صنعت نفت
احمد جنت شریفی 2023 -
بررسی تاثیر ظرفیت های هوش تجاری بر عملکرد شرکت( مطالعه موردی: بیمه آسیا در شهر تهران)
نادیا افلاطونیان 2023 -
بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بر اثربخشی سازمانی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای تعهد سازمانی در سازمان دخانیات ایران
سارا ابراهیمی 2023 -
تبیین نقش بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی در رشد استارتاپ ها
حامد فرج زاده 2023 -
بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر تابآوری کسب وکار(مطالعه موردی کلینیکهایزیبایی در دوران کرونا
فاطمه رمضان خانی 2023 -
بررسی اثر هم خلقی ارزش بر عملکرد خدمات جدید توسعهیافته در حوزه استارتآپهای فناوری اطلاعات
سیدنوید کرمی نژاد 2023 -
بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در هم آفرینی ارزش وقصد رفتاری مشتریان )موردمطالعه:شرکت هاکوپیان (
عاطفه شاکری 2023 -
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر تصمیم گیری عقلایی بنگاه های B2B از طریق نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش (مورد مطالعه: بازارهای IT )
حامد حیدریان 2023 -
بررسی اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها
مهسا ایرجی زاد 2023 -
تاثیر کلان داده بر عملکرد استارتاپ های خدماتی ایران (مطالعه موردی استارتاپ های دارای محصول مجازی)
پیمان محمدیان دوگاهه 2023 -
بررسی جایگاه و نقش اتاق بازرگانی استان اصفهان به عنوان یک NGO در مدل الماس پورتر جهت ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آمیخته بازاریابی 7P
سینا پورنایب زاده 2023 -
بررسی چگونگی ترکیب انگیزه ها و احساسات برای ایجاد رضایت در کاربران شبکههای اجتماعی در شهر تهران
آذین مرادی 2023 -
شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد با بکارگیری مدل BSC (مطالعه موردی شرکت تامین کننده تجهیزات پزشکی)
سمانه سادات قائمی 2023 -
سنجش کیفیت خدمات شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه : شرکت کارگزاری مفید)
حسین سعیدی 2023 -
تاثیر برچسب گذاری تولید اخلاق مدار و بسته بندی سبز محصولات آرایشی و بهداشتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان (بانوان 20 تا 40 سال )
شاریس نایب نجاد 2022 -
نقش درگیرسازی مخاطب در بازاریابی تاثیرگذار سفر و گردشگری
بهاره شاپوری 2022 -
بررسی نقش خصیصه های بصری در عملکرد داشبوردهای مدیریتی
سعیده پیرزاده 2022 -
بررسی نقش استراتژیهای بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی بر میزان رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
ترانه نراقی 2022 -
بررسی تاثیر روشهای مدیریت کیفیت بر عملکرد هتل با نقش میانجی اقدامات پیشگیرانه زیست محیطی
سیدیوسف حسینی نیا 2022 -
تأثیر مسؤلیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت خدمات و تصویر برند (مطالعه موردی شرکت خدمات ارتباطی رایتل)
شقایق دهقان 2022 -
تاثیر تئوری حمایت اجتماعی و حریم شخصی بر اعتماد مشتریان در تجارت اجتماعی
پگاه باقری 2022 -
تدوین استراتژی رسانه ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با شرایط اضطراری و بلایای طبیعی
حجت حاجی محمدی یزدی 2022 -
بررسی عوامل تاثیرگذار در تصمیمگیری برای اهدای عضو در ایران با استفاده از رویکردهای اقتصاد رفتاری
محمد رزاقی کاشانی 2022 -
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت بانکداری
مریم گودرزی 2022 -
تأثیر قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری بر هم زننده با نقش یادگیری زدایی سازمانی، پویایی محیط، همکاری تیم مدیریت ارشد
نسترن حیدربیگی 2022 -
بهبود سنجههای تأثیرگذار در تجربه مشتری با استفاده از داده کاوی : مطالعه موردی شرکت دیجی کالا
زهرا کشاورزی 2022 -
تبیین رابطه تفکر راهبردی و نوآو ری راهبردی در شرکت های دانش بنیان
یکتا ستایش ولی پور 2022 -
تاثیر استراتژی بازاریابی داخلی بر فرهنگ سازمانی با نقش میانجی گری اموزش الکترونیکی در شرکت ایران خودرو
سیدعلیرضا موسوی بهرام آبادی 2022 -
بررسي تاثير شبكه هاي نوآوري مشاركتي بر عملكرد محصول جديد با ميانجي قابليت نو آوري محصول و فرايند(مطالعه موردي: يك شركت لبني شركت آمل)
نیما صیرفی نژاد 2022 -
شناسایی و اولویت بندی نقاط ضعف و قوت و چالش های استفاده از رویکرد بازی برد در تدوین استراتژی
سینا دانیالی 2022 -
بررسی اثر راهبرد توسعه نوپای تکنولوژی مالی بر عملکرد صنعت بانکداری
صدیقه اسمعیل نیاعمران 2022 -
بررسی رابطه بین عوامل مربوط به ساختار سازمان و مدیریت ستراتژیک (مطالعه موردی شرکت توسن سها)
مژده یوسفی 2022 -
اثر زمان رخداد ریسک بر تحلیل ریسک در پروژه
رضا رضاپور 2022 -
بررسی استراتژی تکاملی به منظور کنترل عدم قطعیت در بهینه سازی سبد سهام: با رویکرد تجزیه و تحلیل بازه ایی
امیرحسین هورفر 2022 -
تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری: مورد مطالعه دانشگاه های دولتی استان سلیمانیه در اقلیم کردستان
سلمان وهاب حمه کریم 2022 -
خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی : نقش حمایت اجتماعی ، ادراکات اخلاقی مصرف کنندگان و کیفیت رابطه.
پریا علیزاده قدیمی 2022 -
بررسی اثرات انعطاف پذیری تولید بر رضایت مشتری با تاکید بر نقش میانجی پویایی محصول
میثم درویش 2022 -
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک در سطح بهره وری و عملکرد پروژه
گلناز اطمینان 2022 -
اولویت بندی و ارزیابی ریسکهای تاثیر گذار بر صنعت طیور گوشتی در استان مازندران به روش دنپ فازی FDANP
شروین زکریا 2022 -
بررسی رابطه مشارکت مشتری و تمایز برند بر وفاداری به برند، نقش واسطه ای اعتماد به برند
سیدمهدی فاضلیان 2022 -
بررسی تأثیر قابلیت های بازاریابی و عملکرد فعلی بر نیات استراتژیک در بازارهای بین المللی
صالح حاجی حسینی 2021 -
بررسی تأثیر بهکارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی بر موفقیت استارتآپهای ایرانی
احمد فضلوی 2021 -
شناسایی فرصت های کارآفرینی در صنعت IPTV: مطالعه موردی تلوبیون
محمد باریکانی 2021 -
بررسی وضعیت بازاریابی در کتابخانه های دیجیتال دانشگاههای دولتی ایران
امیرسپهر طوغانی 2021 -
تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( EWOM ) بر هرم ارزش ویژه برند
مریم الف پورتراکمه 2021 -
تبیین تاثیر افشای تبلیغات و اعتبار منبع بر قصد خرید مصرفکننده در اینستاگرام: مطالعه موردی اقلیم کردستان عراق
علی صفر کامل 2021 -
بررسی رابطه بین نو آوری بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار در شرکت های کوچک و متوسط
فرشاد ابراهیم یان 2021 -
تأثیر فناوری های پوشیدنی بر اقدامات و کارکردهای منابع انسانی از دیدگاه مدیران
محمدهادی عارف نظری 2021 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده طراحی استراتژیک در صنعت خودرو با رویکرد تحلیل میدان نیرو
حسین عبدالهی 2021 -
تعیین سبد تکنولوژی های استراتژیک شرکت پتروشیمی مارون (کاربردی از روش ها MCDM و ماتریس توانمندی _ جذابیت تکنولوژی)
فاطمه قنواتی 2021 -
شناسایی میزان تاثیرگذاری نوآوری باز بر عملکرد زنجیره تامین سبز چابک
پویا علاالدینی شورمستی 2021 -
شناسایی فاکتورهای تأثیرگذار بر استراتژی های مذاکره (مورد مطالعه: شرکت های پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک تهران)
مرضیه ابن علی 2021 -
بررسی تأثیر صفات شخصیت بر عملکرد فروش در بازار سرمایه
شروین صفائی 2021 -
بررسی تاثیر مشخصه های واحد IT بر عملکرد تجاری شرکت با توجه به نقش میانجی نفوذ بر تصمیم گیری
نفیسه عباسی 2021 -
واکاوی تاثیر اعتبار پیام بر اعتماد مصرف کننده در رسانه های اجتماعی: با رویکرد اینفلوئنسر مارکتینگ
شهریار افشارها 2020 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در مدل کسب و کار استارت آپهای ورزشی با روش نقشه شناختی فازی
امیرحسین یوسفی کماء 2020 -
تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکتهای نوپا ( مورد مطالعه: تاکسیهای آنلاین)
سارا نظری 2020 -
قصد استفاده از بیت کوین در پرداخت انلاین محصولات صنعت گردشگری : مشتریان ایرانی
مصطفی علائی 2020 -
عوامل موثر در مديريت برند (مورد مطالعه شركت هاي IT)
مصطفی ابراهیمی مقدم 2020 -
بررسی تأثیر تفکر استراتژیک و تعهد مدیریت بر عملکرد سازمان
سردار فتوره بنابی 2020 -
بررسی اثرات ائتلاف استراتژیک بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای تهران)
محمدمهدی علیزاده دوحصاران 2020 -
ارتباطات بازاریابی موثر از طریق شبکه اجتماعی: نقش تعدیلگری ارتباطات اجتماعی
امین جابری 2020 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه بازار خارجی صنعت سیمان ( مطالعه موردی ، شرکت سیمان تهران )
محمدحسین زارع 2020 -
بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده از مزایای بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی برای موفقیت کسب و کارها
روح اله حیدری 2020 -
ارائه مدل سنجش عملکرد راهبردی و مالی شرکت ها
شایان صحرانورد سورکوهی 2020 -
تاثیر استراتژی های بازاریابی سایتهای فروش اینترنتی بر قصد خرید مشتریان با میانجی شبکه های اجتماعی و بازاریابی توسط افراد تاثیر گذار (اینفلوئنسر مارکتینگ)
مصطفی وصالی میاب 2020 -
بررسی پذیرش ارزهای دیجیتال با مدل سوم پذیرش تکنولوژی
علی اکبری 2020 -
بررسی تاثیرفرد-محیط ومعنی داری شغل بردرهم تنیدگی شغلی دربین کارکنان شرکت پرداخت الکترونیک سامان
ناهید نوائی 2020 -
بررسي تاثير مهارتهاي كليدي بر مدل كسب و كار فردي
الهه چارلنگ 2019 -
بررسي رفتار سالمندان متناسب با مدل رفتاري آندرسون براي ارائه خدمات سلامت.
نفیسه محمدی 2019 -
اثر ترفيع قيمت بر خريد اجباري
فرناز نوری 2019 -
بررسي تاثير سرمايه اجتماعي بر نوآوري در شركت هاي صنعتي دانش بنيان(مورد مطالعه: شركت هاي صنعتي دانش بنيان شهر تهران)
ایمان پورمقرری 2019 -
تاثير قابليت هاي بازاريابي تجارت الكترونيك بر عملكرد صادراتي با توجه به نقش كارايي توزيع و ترفيع شركت ها
مهدیه عربی 2019 -
بررسي تاثير انواع نوآوري بر عملكرد به واسطه عملكرد نوآوري
علیرضا عطاریان 2019 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر موفقيت توسعه محصول جديد با روش هاي تصميم گيري چند معياره (روش تحليل سلسله مراتبي) در شركت هاي صنايع توليدي پوشاك شهر تهران
الهام قلی زاده 2019 -
بررسي تاثير هوش هيجاني مديران بر دوسوتواني در سازمان هاي دانش بنيان با نقش ميانجي سبك رهبري تحول آفرين
مجید هوشنگی 2019 -
بررسي فرصت ها و چالش هاي گردشگري استان باميان افغانستان
شفیقه رحیمی 2019 -
بررسي تاثير عدم قطعيت تقاضابر اقدامات كنترل موجودي در سازمان هايي با كالاهاي تندمصرف(مطالعه ي موردي شركت ديجي كالا)
نیلوفر نشاط 2019 -
بررسي عوامل موثر بر مشاركت مشتري در كسب و كارهاي مبتني بر اقتصادهاي اشتراكي (مورد مطالعه شركت تاكسي آنلاين اسنپ)
غزاله حسینوند 2019 -
بررسي كاربردهاي هوش مصنوعي در حوزه اينترنت اشيا در صنعت دامداري
مهدی پورمحمدقلی وفا 2019 -
توسعه مدل كارآفريني استراتژيك رسانه اي درشركت هاي كارآفرين فعال درصنايع خلاق(موردمطالعه:بازي هاي ديجيتال،اپليكيشن هاوانيميشن)
اسماعیل نوروزی 2019 -
بررسي تاثير جهت گيري كارآفرينانه بر عملكرد بنگاه با در نظر داشتن نقش مشاوره كسب و كار و پويايي محيطي ادراك شده ( مورد مطالعه : شركت هاي فعال در شهرك صنعتي كاوه)
علی مهرکی 2019 -
بررسی موانع و محرک های نوآوری در مدل کسب و کار در شرکت های مبتنی بر تکنولوژی
نوید خدیوی 2019 -
بررسي نقش تعديل كنندگي تبادل اجتماعي و تبادل اقتصادي در رابطه بين سيستم هاي كاري با عملكرد بالا با فرسودگي عاطفي و رضايت شغلي كاركنان مورد مطالعه شركت هاي پيمانكاري در پروژه بازار بزرگ ايران
مهدی محمودزاده جهرمی 2019 -
شناسايي و تدوين ويژگي هاي بازخور عملكردي موثر در شركت هاي وب
مینا تکلو 2019 -
بررسي تاثير محتواي تبليغات رسانه هاي ديجيتال در پذيرش يا رد پيام با ميانجي ارزش تبليغاتي و تعديلگر اعتماد به نام تجاري و نوآوري بازاريابي(مطالعه موردي : شهروندان غرب تهران)
مهشید جانمحمدی 2019 -
تاثير مسئوليت اجتماعي شركتي و بازاريابي داخلي بر تعهد سازماني و نيت ترك سازمان در صنعت بانكداري مورد مطالعه : بانك قوامين
سیدارین محبوبی 2019 -
تحليل روندهاي پژوهشي پديده ي شركت هاي جهان زاد (born globat firms) و پيشايندها و پس آيندها ي آن (1990-2018)
سیدحسین خبیری 2019 -
تاثير قابليت هاي نوآوري و تجربه مشتري بر وفاداري و شهرت شركت هاي خرده فروش آنلاين
پریسا سلطانی 2019 -
مدلسازي قيمت گذاري و تبليغات پويا در بازار انحصار چندگانه با رويكرد تئوري بازي
نیلوفر محمدی معاضد 2019 -
طراحي يك مدل پويا در حوزه بازاريابي - عملياتي جهت بهينه سازي سود و چرخه عمر محصول
پگاه شاهسون 2019 -
تاثير حضور برند در شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام بر كيفيت ارتباطات و وفاداري مشتريان به برند (مطالعه موردي مشتريان تپسي استان تهران)..
سیده نگار حسینی 2019 -
بررسي روند توسعه مدل كسب و كار در چارچوب مدل RCOV
طاهره محمدحسنی 2019 -
طراحي نقشه ي سفر مشتري سرويس اعتباردهي همراه اول با استفاده از مدل تمكين
محمد اکبری 2018 -
تاثير انعطاف پذيري استراتژيك بر عملكرد سازماني در خلق نوآوري سبز
پروین عدن 2018 -
استراتژي كاهش قيمت : تاثير ضمانت قيمت بر غيرمنصفانه بودن قيمت و ارزش برند
ایمان صادقی 2018 -
بررسي نقش تعديل كنندگي تمايل به كوپن ودرك از ارزش بر رابطه بين نيت هاي وفاداري و رفتار خريد مشتري در فروشگاه هاي آنلاين(مورد مطالعه : شركت ديجي كالا)
مهسا برهانی وارسته 2018 -
بررسي محرك ها و چالش هاي استفاده از نوآوري باز در شركت هاي دانش بنيان كوچك و متوسط (مورد مطالعه صنعت مخابرات)
حسن حمیدی 2018 -
بررسي تاثير شكاف جنسيتي بر بهره وري سازماني :مطالعه موردي شركت ملي نفت ايران
هومن باریکانی 2018 -
بررسي تاثير سرمايه فكري دو سو توان بر عملكرد پروژه در كسب و كارهاي خدماتي دانش بنيان
محبوبه امین زاده 2018 -
بررسي پيشامد ها و پيامد هاي استفاده از اطلاعات مشتريان مشاركت داده شده در توسعه خدمات جديد در صنعت e-commerce
پوریا پارسایی 2018 -
بررسي تاثير تركيب هيئت مديره بر سرمايه گذاري در حوزه ي تحقيق و توسعه مطالعه موردي : شركت هاي فعال در حوزه ي صنايع غذايي كشور
امیرمحمد صادقی 2018 -
بررسي شاخص هاي جذابيت برند كارفرما از نظر كاركنان شركت هاي دانش بنيان فعال در زمينه تجارت الكترونيك ايران
مینا جهانی 2018 -
بخش بندي خرده فروشان براساس مجموعه عوامل موثر در تصميم گيري خريد، مطالعه موردي خرده فروشان پوشاك رسمي آقايان شهر تهران
مصطفی عابدی 2018 -
تبيين عوامل درون سازماني موثر بر پايداري شركت هاي نوپاي حوزه فناوري اطلاعات
صدرا امامی ال اقا 2018 -
بررسي تاثير رسانه هاي اجتماعي آنلاين و آفلاين بر عملكرد كسب و كار باتوجه به نقش ميانجي برندسازي و نوآوري
سیدعلیرضا هاشمی 2018 -
تاثير مناسب استراتژي هاي نوآوري و محيط كسب و كار بر عملكرد كسب و كار SME ها
نازنین جبل عاملی 2018 -
بررسي تاثير تبليغات توصيه اي الكترونيكي(e-wom ) بر قصد تحصيل در موسسات آموزشي خصوصي در افغانستان
خداداد موسوی 2018 -
تحليل موفقيت پروژ ه هاي سرمايه گذاري جمعي : مقايسه بين ايران و آمريكا
اندیشه اشجری 2018 -
بررسي تاثير پيشايندهاي تعاملات سازماني راه آهن ج.ا.ا بر عملكرد ذينفعان مرتبط با نگهداري و تعميرات واگن هاي باري و مسافربري ناوگان ريلي
محمدحسن مهدویانی 2018 -
اندازه گيري توجه بصري كاربران به تبليغات بنر وب سايت
حسام مرادشمس 2018 -
تدوين سناريوهاي تجاري كردن فوتبال حرفه اي و استراتژي هاي متناسب با هر سناريو
رضا مطهری 2018 -
عوامل اثرگذار بر مشاركت كاركنان خط مقدم در نوآوري در عرضه خدمات
سیدمحمد طبیب زاده 2018 -
تعيين انواع ارزش هاي مورد انتظار كاربران همراه بانك
محمود غفاری نیا 2018 -
بررسي تاثير سرمايه فكري بر نوآوري سازماني مورد مطالعه شركت هاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات شهر تهران
احمد صالحی 2018 -
بررسي مديريت دانش و تاثير آن بر خلاقيت سازماني ( مطالعه موردي بيمارستان آراد )
نیما طاهری 2018 -
تاثير مديريت فروم بر احساسات و نياز مشتريان (مورد مطالعه: فروشگاه اينترنتي ديجي كالا)
سیدفراز افتخار 2018 -
تاثير نوآوري خدمات بر ارزش ويژه برند و وفاداري مشتري
حسین اسدالهی 2018 -
شناسايي عوامل تاثيرگذار بر بهبود كيفيت زندگي كاري كاركنان شركت هاي كوچك و متوسط
هدی جبلی 2018 -
انتخاب مدل و ارزيابي سطح بلوغ مديريت دانش در بانك مركزي ايران
پری ناز معماریان 2018 -
بررسي نقش اقدامات مديريت دانش در توسعه خلاقيت در شركت امتداد پارسه
سید حسینعلی سجادی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر توسعه محصولات جديد (مورد مطالعه : توليد كنندگان محصولات غذايي شهر تهران)
فاطمه مصطفی زاده 2018 -
بررسي تاثير تسهيم دانش بر عملكرد سازماني با نقش ميانجي نوآوري(مطالعه موردي: شركت هاي مهندسان مشاور شهر تهران)
بابک رستمی 2018 -
بررسي تاثير استراتژي هاي نوآوري بر عملكرد سازمان
شیدا اشرفی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر برند كارفرما در راستاي جذب دانشجويان مستعد در ايران
جواد بنی رضی مطلق 2018 -
بررسي تاثير« آموزش عالي و حرفه اي» بر«كارايي بازار نيروي كار» بر اساس الگوي رقابت پذيري جهاني
محیا حاجی ولی زاده شبستری 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر تعهد سازماني كاركنان مورد مطالعه: كانون زبان ايران
یاسمین گل افشان یوسفی 2018 -
شناسايي و الويت بندي عوامل موثر بر خلاقيت سازماني در سازمانهاي دانش بنيان ايراني
صحرا حقیقتی ملکی 2018 -
بررسي رابطه فضاي ارايه خدمت ادراكات مشتريان از تصوير و تمايلات رفتاري (مورد مطالعه: هتل اسكان الوند)
زهرا جبلی نایینی 2018 -
بررسي تاثير فرهنگ سازماني و ميزان رضايت كاركنان در شركت EPC
شاهین شیرونی 2018 -
توسعه مدل كسب و كار براي مركز اسپاي آلفا
محمدرضا صرام 2018 -
تاثير بخشودگي هاي مالياتي بر درآمدهاي مالياتي دولتي
مجید اوتادی 2018 -
شناسايي و الويت بندي كاربردهاي اينترنت اشياء در ساختمان با استفاده از شاخص هاي توسعه پايدار
احسان نویسنده 2018 -
تاثير نوآوري سازماني و قابليت هاي نوآوري بر عملكرد شركت هاي قطعه سازي خودرو
فرهاد یوسف زاده 2018 -
بررسي مولفه هاي موثردرفرآيندمديريت استعداداعضاي هيات علمي دردانشگاه بلخ استان بلخ(مزارشريف)
احمد هارون واثق 2018 -
بررسي و اولويت بندي مولفه هاي موثر بر توسعه ي مهارت هاي نوآوري و كارآفريني در نظام هاي آموزشي ضمن خدمت كاركنان، مورد مطالعه: سازمان ثبت احوال كشور
علی محمّد رازقی 2018 -
بررسي تطبيقي محيط عملياتي مطبوعات درجمهوري اسلامي ايران وجمهوري تاجيكستان
شهناز برات آوا 2018 -
عوامل موثر بر نشاط سازماني در محيط كار سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران
آروین رحمانزاده 2018 -
بررسي كيفيت خدمات ارزي بانكهاي ايراني در دوران تحريم (مورد مطالعه: مشتريان خدمات ارزي شهراصفهان)
محمدرضا حسینی 2018 -
تاثير تفويض اختيار مديران بر بهره وري نيروي انساني در سازمان رسانه اي خبرگزاي فارس
محمدحسن صادق پور 2018 -
بررسي مقايسه اي عوامل موثر بر پيشرفت شغلي اعضاي هيات علمي ايران و عراق
محمد حمید عبدالمجید عبدالمجید 2018 -
بررسي تأثير ابعاد چهارگانه مدل استالفوت و يو بر سطح خلاقيت تيزرهاي تبليغاتي تلويزيوني از منظر متخصصين تبليغات
نفیسه انصاری قره آغاجی 2018 -
بررسي تطبيقي كيفيت خدمات مراكز بيمارستاني دولتي و خصوصي شهر تهران
سیدنیما مرسلی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر توانمندي سازي نيروي انساني در صنايع كوچك ا ستان كردستان
ازاد برتنی 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر بازارگرايي سازمانهاي خدماتي (تحقيق پيراموني : شعب بانك ملت شهر تهران)
اکرم الهی گل 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل موثر بر پياده سازي سيستم هاي اطلاعات سلامت در ايران
سحر یزدانی 2018 -
تاثير موفقيت انتقال تكنولوژي بر عملكرد سازماني تحقيق پيرامون صنايع غذائي ايران
محسن سالمی 2018 -
تجزيه و تحليل شاخص هاي بهره وري به منظور تدوين استراتژي بهره وري سبز در شركت ليكا
نادر سادات امینی 2018 -
ارزيابي عملكرد سازماني با استفاده از رويكرد و ارائه راهكارهاي بهبود عملكرد (مطالعه موردي شركت سوشيانت قرن)
بهنام سپهرمند 2018 -
شناسايي عوامل موثر در راستاي افزايش مشاركت شهروندان در حفظ محيط زيست شهري تهران
علی میرشکار 2018 -
الزامات و پيش نيازهاي مورد نياز براي اجراي شش سيگما در كسب و كارهاي كوچك خدماتي (آزانس هاي مسافرتي هواپيمايي)
میثم صادقی قهاره 2018 -
تدوين بررسي نقش بانك توسعه صادرات ايران به عنوان اگزيم بانك ايران در صدور خدمات فني و مهندسي
محمدصادق اجورلو 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر در توسعه صادرات قطعات پلاستيكي
مرضیه محمدشیرازی 2018 -
بررسي تاثيرگذاري ادراك كيفيت خدمات بر رضايتمندي مشتريان براساس مدل گرون روز (مورد كاوي شركت بازرگاني . )
حسن ابوالملوکی 2018 -
سنجش سطح تعالي معاونت نظارت مالي و خزانه داري كل كشور براساس مدل الماس تعالي در وزارت امور اقتصادي و دارايي
فاطمه کلانتری 2018 -
ارائه چارچوبي جهت تدوين استراتژي پورتفوي با استفاده از مدل GE - مطالعه موردي شركت هاي مرتبط با محصولات ارگانيك كشاورزي
مریم حجتی نجف آبادی 2018 -
اولويت بندي عوامل موثر بر انتقال اثربخش فناوري هاي نوين در صنعت خودرو ايران
هادی برومندشیخ الاسلامی 2018 -
شناسايي اولويت هاي استراتژيك آينده فناوري صنعت گاز كشور در مسير تحقق اهداف سند چشم انداز
یاسمن گرجی 2018 -
ارائه مدل شايستگي مديران براي شركت فناوري اطلاعات خوارزمي
بهروز جلالی 2018 -
بررسي موانع توسعه كارآفريني زنان كارآفرين در شهر تهران
مژگان نبی پورحقیقی 2018 -
شناسايي ويژگي هاي فردي موثر بر توسعه كارآفريني اجتماعي در سازمان هاي خيريه در استان تهران
زهرا بهروزآذر 2018 -
بررسي عوامل تاثيرگدار بر پروژه هاي نوآوري در شركت هاي قطعه سازي خودرو در استان تهران
پوریا گلدسته 2018 -
مطالعه عوامل موثر بر توسعه خوداشتغالي (در بين مددجويان كميته امداد استان يزد 1387
محسن بهجت 2018 -
شناسايي موضوعات استراتژي فراروي كارآفرينان ايراني در راه اندازي كسب و كار جديد (مورد مطالعه كسب و كارهاي دانش بنيان حوزه فناوري اطلاعات)
حسین ملازاده 2018 -
ارائه مدلي براي به اشتراك گذاري دانش بين دانشجويان رشته مديريت (مورد مطالعه :دانشگاه هاي دولتي شهر تهران )
نادر حیدری 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موفقيت در صادرات قطعات خودرو بر مبناي مدل رقابت ملي پورتر ( مطالعه موردي در صنعت ريخته گري چدن و فولاد)
سیدعلی میرسعیدی 2018 -
بررسي و ارزيابي كيفيت خدمات شركت ارتباطات سيار در جهت توانمندسازي اين شركت براي افزايش رضايت مشتريان
عبداله واعظی 2018 -
بررسي رابطه بين تفكر استراتژيك و عملكرد تحصيلي: مورد مطالعه دانشجويان كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه هاي دولتي شهر تهران
یادگار فروزنده 2018 -
بررسي رابطه نوآوري ارزش ومزيت رقابتي دردفاترخدمات مسافرتي
رسول مهدوی سراسکانرود 2018 -
تحليل و ارزيابي كارايي سيستم مديريت كيفيت سازماني در اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اردبيل
حمیدرضا عبدی 2018 -
بررسي تاثير برنامه هاي آموزش خلاقيت دبيران بر عملكرد تحصيلي دانش آموزان مقطع متوسطه (منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران)
مسعود شجاعی باغینی 2018 -
طراحي مدل موفقيت مديريت دانش با رويكرد چند سطحي
حسین رحمانی یوشانلوئی 2018 -
بررسي تاثير احساسي ناشي از نام تجاري برپاسخ مصرف كننده نسبت به نام تجاري (مطالعه موردي مصرف كنندگان برند خودروي ماكسيما در تهران)
فرناز فرزین مهر 2018 -
بررسي تاثير رعايت اصول اخلاق و رفتار حرفه اي كاركنان بر وفاداري مشتريان بانكها (يك بانك دولتي منتخب در شهر تهران)
سارا سیفی ساربانقلی 2018 -
بسط و گسترش استراتزي هاي سازمان با رويكرد تلفيقي
علی صفاییان نایینی 2018 -
بررسي الگوي مصرف گاز طبيعي در خانوارهاي شهر تهران
عباس میرزایی 2018 -
بررسي كشور سوريه به عنوان پايگاه صادراتي ايران خودرو در كشورهاي عربي همجوار سوريه (عراق- اردن- لبنان)
مریم وطن چی 2018 -
بررسي رابطه بين ويژگي هاي پيام در رسانه هاي اجتماعي با وابستگي به برند با در نظر گرفتن نقش تعديل گري درگيري براي خريد
سیده الهه نبی زاده 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر بهره وري نيروي انساني در بنگاه هاي حسابرس
محمود پیوندی 2018 -
بررسي توانمندي هاي ايران در زمينه گردشگري سلامت و شناسايي عوامل موثر بر توسعه آن
مرتضی حسینی 2018 -
بهبود كارايي سيستم مديريت انبار داري از طريق اصلاح چيدمان كالا با استفاده از شيه سازي تبريد و مدل فروشنده دوره گرد و با اطلاعات پايگاه داده (مطالعه موردي شركت خدمات تعميرگاهي رنا
سید رضا تقوی 2018 -
بررسي نقش كيفيت وب سايت و عادت به آن در تجارت الكترونيك( مطالعه موردي : شركت قطارهاي مسافربري رجاء)
راحیل مهرابی لواسانی 2018 -
اندازه گيري ميزان كارافريني شركتي و برريسي موانع آن در شركت مپنا
ناهید صادق نژاد 2018 -
شناسايي و الويت بندي عوامل موثر در اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري در صنعت خودرو (مورد كاوي شركت ساپكو)
مریم نجفی 2018 -
مطالعه و تحليل استراتژيك با رويكرد SWOT براي شركت مديريت شبكه
هما پیرهادی 2018 -
استقرار چرخه مديريت بهره وري و بررسي اثر بخشي آن در شركت ايران دلكو
علی پاکدوست 2018 -
بررسي و رتبه بندي عوامل موثر بر تصميم خريد مصرف كنندگان اسباب بازي هاي فكري
اگاتا ابراهامیان خویگانی 2018 -
تاثير ابعاد نوع دانش،استراتژي محوري و يادگيري تيمي بر موفقيت توسعه محصول جديد
علیرضا سراجیان 2018 -
بررسي تأثير عوامل استراتژيك بر توسعه محصول جديد (مورد مطالعه: شركت ماشين سازي ايران تكنيك)
علیرضا هادیان رسنانی 2018 -
بررسي پيامدهاي انطباق استراتژي بازاريابي صادرات با عوامل داخلي و خارجي شركت (مورد مطالعه صادر كنندگان نمونه ملي سال)
ادریس ابراهیم بیگی 2018 -
بررسي رابطه بين ويژگي هاي شخصيتي و رفتار نوآورانه كاركنان مطالعه موردي شركت هاي صنايع غذايي
احسان جهانی 2018 -
اولويت بندي عوامل موثر بر پذيرش رايانش ابري در شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت IT (مورد كاوي: گروه گسترش ارتباطات و فناوري اطلاعات سينا)
نرگس مرادابادی 2018 -
شناسايي چالشهاي انبوه سپاري براي شركت هاي ايراني
شهاب الدین صحراییان 2018 -
رابطه بين سرمايه هاي فكري و عملكرد سازماني با در نظر گرفتن قابليت هاي مديريت دانش در شركت هاي حاضر در صنعت بيمه كشور
لنا یاسینیان 2018 -
بررسي نقش كنسرسيومهاي بازرگاني در افزايش فروش وصادرات صنايع كوچك
احمد زارع 2018 -
بررسي و ارائه فرآيندهاي پيشنهادي شبكه برترين عملكردها
سارا آقایی ملایری 2018 -
بررسي تاثير انواع فرهنگ سازماني بر مديريت دانش در شركتهاي كوچك و متوسط (SMES)
ابوالفضل درخشانی 2018 -
بررسي رابطه بين نوآوري ( در خدمات فرآيند خدمت رساني و فرهنگ نو آوري) يادگيري سازماني در بانك كشاورزي
نسرین عرفانی 2018 -
شناسايي عوامل كليدي موفقيت توليد نرم افزار بر مبناي نوآوري متن باز در صنعت نرم افزار ايران
محمد حسین پاشنه طلا 2018 -
بررسي انطباق شركتهاي تابعه شركت ملي نفت ايران با مدل سيستمي سازمان ياد گيرنده ( SLOM )مورد مطالعه : شركت تاسيسات دريايي ايران( ioec )
رضا اسفیدانی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر موفقيت شركتهاي نوپا در ايران مورد مطالعه : شركتهاي توليد كننده نرم افزارهاي تلفن همراه شهر تهران
ساسان یوسفی 2018 -
بررسي تاثير بكارگيري رايانش ابري بر استراتژي هاي تكنولوژيكي سازمان در زمينه سلامت الكترونيك
معین میمندکرمانی 2018 -
بررسي روش هاي آموزش و ارائه روش اثربخش آموزش كارآفريني براي دانشجويان مديريت كارآفريني دانشگاه تهران
شادی ختائی 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل توسعه فن آوري نانو در بخش صنايع غذايي مورد كاوي : استان خراسان رضوي
فروغ نامجو 2018 -
بررسي رابطه بين فرايندهاي مديريت دانش و كسب مزيت رقابتي در كسب و كارهاي كوچك
غفار قدسی نخطلو 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ارتقاء بهره وري نيروي انساني در صنايع كوچك استان لرستان
امید کریمیان 2018 -
ارايه يك مدل با رويكرد داده كاوي براي بيشينه كردن سود فروشگاه هاي زنجيره اي با در نظر گرفتن تصميمات طبقه بندي محصول، تخصيص فضا و محل نمايش
علی ستاره گوران آباد 2018 -
بررسي عوامل موثر بر پذيرش بيمه محصولات گلخانه اي در استانهاي تهران و البرز
پیمان قیاسی 2018 -
بررسي رابطه بين برند كارفرما و وفاداري نيروي انساني در شركت ارژن
مستوره بمپوری 2018 -
بررسي رابطه بين معنويت سازماني با توانمندسازي روانشناختي و خلاقيت (مطالعه موردي: كاركنان بانك پاسارگاد شعبه مركزي بخش بين الملل)
مینا شریفی 2018 -
بررسي و ارزيابي چابكي شركتهاي توليدي پتروشيمي ايران با بكارگيري منطق فازي
رفعت فرزادفر 2018 -
بررسي عوامل موثر بر خلق مشترك ارزش در مدل هاي كسب و كار اينترنتي
احمدرضا باخدا 2018 -
بررسي تاثير عوامل داخلي شركت بر عملكرد صادراتي مورد مطالعه شركت هاي صنايع غذايي استان تهران
محمد امینی شریف اباد 2018 -
استراتژي هاي نهادينه سازي نظام مديريت عملكرد در نظام حقوق و مزايا در سازمان هاي نظامي
محمّدیاسین ولی 2018 -
شناسايي و الويت بندي تاثير گذار بر پذيرش سيستم اطلاعات بيمارستاني با استفاده از تكنيك MADMمطالعه موردي : بيمارستانهاي خصوصي تهران
پوریا سندگل 2018 -
طراحي سامانه توصيه گر با رويكرد شبكه هاي عصبي عميق
رامین زندوکیلی 2018 -
بررسي تاثير اجراي مديريت دانش بر عملكرد سازماني (مطالعه موردي : شير پگاه)
زهرا رشیدعلی پور 2018 -
بررسي ارتباط دلبستگي هيجاني برند و وفاداري مشتريان
علی رحمانی 2018 -
بررسي مدل كسب و كار به منظور توسعه نوآوري فناورانه با رويكرد تفكر استراتژيك
سیدمحمد واحدی 2018 -
بررسي تاثير كيفيت خدمات تور و رضايت گردشگر بر وفاداري گردشگر
مهرداد ابراهیمیان دهکردی 2018 -
بررسي نگرش هاي افراد نسبت به تبليغات غير معمول و اثر آن بر تمايل به خريد كفش
حمید سوری 2018 -
ارائه ابزاري جهت سنجش نوآوري مدل هاي كسب و كار ديجيتال در شركتهاي نوپاي اينترنتي ايران
سعید حیدری 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رفتاركاربر در شبكه هاي اجتماعي موبايل
علیرضا محقق 2018 -
بررسي رابطه اعتياد به كار و بهره وري كاركنان در بانك شهر
فاطمه مقدمی 2018 -
بررسي عوامل موثردر ايجاد انگيزه جهت رضايتمندي كاركنان در شركت آب و فاضلاب شهر تهران
فاطمه اصغری 2018 -
بررسي تاثير كيفيت خدمات اسكاي گيفت بر رضايتمندي و وفاداري مشتريان كثير السفر شركت هواپيمايي ج.ا.ا (هما)
آذین ساکی پور 2018 -
اوليت بندي استراتزي هاي اكتساب تكنولوزي با استفاده از تكنيك (مطالعه موردي: شركت تعاوني چيني بهداشتي ايساتيس يزد)
ریحانه السادات بخشایش 2018 -
تدوين استراتژي فرآيند توليد خودرو در شركت سايپا (مطالعه موردي: فراينده خانواده 100X)
افشین صدارتی 2018 -
ارزيابي ميزان آمادگي ساز مان هاي خدماتي براي پياده سازي نظام مديريت دانش (مطالعه موردي: شعب منتخب بيمه توسعه)
محمدحسین تیمورپور 2018 -
بررسي نقش ميانجي رضايت در رابطه بين آميخته بازاريابي و خريد مجدد در آزانس هاي گردشگري آنلاين
مهرناز اسمعیلی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر ايجاد فلات شغلي در كاركنان شعب بانك ملت شهر تهران
معصومه عبدی 2018 -
بررسي تمايل به پرداخت مصرف كنندگان بابت آبميوه هاي ارگانيك در تهران
افسانه جلالی علی ابادی 2018 -
بررسي تاثير پديده سايبرلوفينگ برعملكرد شغلي كاركنان دانشگاه اروميه
مجید کرباسیان 2018 -
ارائه مدلي جهت همراستايي استراتژي هاي منابع انساني و استراتژي هاي كسب و كار: مورد كاوي بانك سينا
مرضیه آشوری مهارلوئی 2018 -
بررسي اثر سبك رهبري بر رفتار تيمي كاركنان(مطالعه موردي: شبكه بهداشت و درمان شهرستان قروه) در سال 1392
حسن مخدومی 2018 -
شناسايي عوامل حياتي موفقيت پياده سازي تصميمات استراتژيك درصنعت برق براساس روش شناسي كيو
شروین حسن پوریامچلو 2018 -
شناسايي مدلي براي قابليت¬هاي پويا در نوآوري خدمات مبتني بر استراتژي رقابتي در شركت¬هاي پروژه محور شهر تهران
مریم ده حقی 2018 -
بررسي نوآوري برعملكرد سازماني (مطالعه مورد:نمايندگيهاي رسمي ايران خود رو و ماشين آلاتراهسازي وارداتي )
محمد نثاری 2018 -
ارائه مدل كسب و كار در خبرگزاري هاي ايران
لیلا مقدم فر 2018