منوچهر انصاری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/13

منوچهر انصاری

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

رساله های دکتری

  1. ارائه الگوی منتورینگ در بانک ملی
    محمدرضا حسینی 1403
  2. طراحی مدل بومی عوامل موثر بر پیاده سازی بیمه سایبری در کشور
    بهزاد اسماعیلی فر 1403
  3. ارائه الگوی توسعه رهبری در بانک ملی
    محمد رضائی 1402
  4. ارائه مدل نو آوری راهبردی در صنعت تلکام
    زهرا سپهر 1402
  5. طراحی مدل توسسعه فعالیت های بازاریابی الکترونیکی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ارزش ویژه برند شرکت های مخابراتی عراق
    اسامه فاضل راضی العیدانی 1402
  6. طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
    احمد عباس طوفان الطرفاوی 1402
  7. ارائه الگوی راهبردی کسب و کار شرکت های دانش بنیان با رویکرد بازار گرائی
    مصطفی ملکی صومعه لو 1402
  8. شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
    فاطمه صداقت کیش 1402
  9. تحلیل گفتمان استراتژیک از منظر کهن الگویی
    هدی جبلی 1402
  10. تدوین چارچوب اندازه گیری اثر نوآوری اجتماعی با تاکید بر نقش هم آفرینی
    ایمان مستشارنظامی 1402
  11. طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
    جلال زارع 1402
  12. طراحی و تدوین الگوی اثربخشی هیات مدیره در صنعت بانکداری ایران
    احسان انیسی 1402
  13. تحلیل اکتشافی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط
    شهرام قهرمانی 1401
  14. تدوین مدل خط مشی گذاری به منظور ارتقای رقابت پذیری جهانی کالاهای فرهنگی مطالعه موردی ایران و فرانسه
    شیدا سفیدگری 1401
  15. طراحی مدل پذیرش تغییر سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
    سامان چهرازی 1401
  16. ارائه مدل استراتژی توریسم پایدار درمانی : مطالعه چند موردی در آب گرم های درمانی اردبیل
    اکبر خلیلی 1401
  17. ارائه الگوی تاثیر قابلیت های پویا بر عملکرد صادراتی بنگاه های فعال در صنعت شیرینی و شکلات
    مهرداد سرکشیکی 1401
  18. تبیین چهارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال در بانک ملت
    علیرضا طجرلو 1401
  19. طراحی الگوی اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران( مورد مطالعه: بانک ملت)
    سارا رمضانی 1401
  20. ارئه مدل بازاریابی نوآورانه در صنعت نوشیدنی ایران
    سیدمحمدحسین شکروی 1401
  21. ارائه مدل تجاری سازی ایده فروش الکترونیک، موردمطالعه فروشگاه های اینترنتی تهران
    صدف پورحسینی 1399
  22. طراحی و تبیین مدل انگیزش خرید مشتریان مجتمع‌های خرید چند منظوره در ایران
    مهدی پورعلی 1397
  23. طراحی روشی برای مدلسازی سیستم های پیچیده فنی - اجتماعی مطالعه موردی پروژه های تحقیق و توسعه مشترک
    محمد میرکاظمی مود 1397
  24. طراحی و تبیین الگوی توسعه تفکر استراتژیک در هلدینگ "شرکت ملی صنایع پتروشیمی"
    فرزاد عظیمی 1397
  25. تدوین چارچوبی جهت تحلیل فرصتهای توسعه کسب و کار میان ایران و فرانسه
    احسان سلطانی فر 1396
  26. چهارچوب بلوغ همکاری های فناورانه در فرایند جهش تکنولوژیک شرکتهای موخر (مطالعه موردی شرکتهای گروه مپنا)
    سیدزروان شهرزاد 1396
  27. طراحی الگوی تعالی نوآوری خدمات در موسسات آموزش عالی غیر دولتی شهر تهران
    علی نوروزی 1396
  28. مدیریت ریسک پروژه های استقرار فناوری اطلاعات در کشورهای در حال توسعه
    علی خالقی 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی استراتژی پیشبرد مذاکرات تجاری در حوزه های اخلاقی
    محمد قاضیان 1403
  2. ارزیابی عوامل استراتژی B2B با تاپسیس فازی بر مبنای اهداف توسعه پایدار
    رضا تفضلی بروجردی 1403
  3. ارزیابی تاثیر بازاریابی آمیخته بر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط
    امیر حسین زنجانی 1403
  4. تاثیر نوآوری خدمات درک شده و رفتار هم آفرینی ارزش بر ارزش ویژه برند
    زهرا سروی 1403
  5. بررسی استراتژی های رقابتی برعملکرد کسب و کارها با نقش میانجی گری نوآوری
    محمدصادق سعیدی 1403
  6. بررسی تاثیر استراتژی های کسب و کار بر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط
    مهدی ربیعی 1403
  7. تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند(مطالعه موردی شرکت بیمه حافظ)
    سمیه بشیری 1403
  8. شناسایی مولفه های اثرگذار توانمندسازی کارکنان در سازمان
    نادر کیانی 1403
  9. بررسی تاثیر روابط برند در شبکه ی اجتماعی در هم آفرینی ارزش و تمایل به پرداخت مشتریان نسل y و z با اثر متغیر میانجی عشق به برند
    آرزو شکری بوسجین 1403
  10. بررسی تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های تجارت الکترونیک
    فرشته عبدلی 1403
  11. نقش اینفلوئنسرهای صنعت مد در استفاده از رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید جوانان) نسل Z
    شیدا عرفانیان جدی 1403
  12. بررسی اثر برانگیختن احساسات توسط بازیگران مشهور بر انتخاب فیلم توسط کاربران پلتفرم های تصویری
    حسین الهام 1403
  13. بررسی تاثیر نوآوری بازاریابی بر جهت گیری محیطی شرکت ها در شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: استان اصفهان)
    محمدجلال درویش 1403
  14. بررسی تاثیر هوش مصنوعی در تحولات بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید درخطوط هوایی
    اردلان ساعدی 1402
  15. بررسی و رتبه بندی موانع اجرای استراتژی در دانشگاه های افغانستان: مورد مطالعه دانشگاه های شهر هرات
    بصیراحمد آرامجو 1402
  16. اثر نوآوری مدل کسب و کار بر رضایت مشتری از طریق قابلیت توسعه محصول و ارائه ارزش با تعدیلگری قابلیت سازمانی مطالعه موردی شرکت ریل پرداز نوآفرین
    مرتضی نادری ابرس 1402
  17. بررسی اثر پذیرش رمز ارز ها بر تدوین استراتژی شرکت های حوزه تجارت خارجی
    علیرضا مسعودی 1402
  18. بررسی تاثیر انگیزه خریداران و ویژگی همراهان خرید بر لذت ادراکی و کیفیت ادراکی تصمیم خرید آنها با نقش میانجی ارزش ادراکی در خرید آنلاین مشارکتی
    طراوت طالشی 1402
  19. تاثیر جهت گیری های فرهنگی بر قصد خرید محصولات سبز مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده
    پرنیا شکوری 1402
  20. بررسی تاثیر مدیریت دانش بر بهره وری در استارتاپهای حوزه ی IT (استارتاپ های مستقر در شتابدهنده فینووا تهران)
    ماهان مندگاری شریف آباد 1402
  21. واکاوی اثرات بازاریا بی رسانه های اجتماعی بر استراتژی برندسازی
    فرشته پری طهرابند 1402
  22. بررسی عوامل موثر بر نوآوری مد ل کسب و کار (مطالعه موردی: شرکتهای حوزه انفورماتیک)
    روزیتا دانش پژوه 1402
  23. بررسی و رتبه بندی روش های مختلف پیش بینی فروش مبتنی بر یادگیری ماشینی برای استفاده در کسب و کار های خرده فروشی
    پویان مهابادی مهاباد 1402
  24. ارزیابی تاثیر احساسات و محدودیت زمانی در تصمیم‌گیری استراتژیک مدیران سازمان با استفاده از رویکرد چندمعیاره مبتنی بر تئوری خاکستری
    امنه واحد 1402
  25. شناسایی و رتبه بندی عامل موثر بر انتقال فناوری در بالادستی صنعت نفت
    احمد جنت شریفی 1402
  26. بررسی تاثیر ظرفیت های هوش تجاری بر عملکرد شرکت( مطالعه موردی: بیمه آسیا در شهر تهران)
    نادیا افلاطونیان 1402
  27. بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بر اثربخشی سازمانی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای تعهد سازمانی در سازمان دخانیات ایران
    سارا ابراهیمی 1402
  28. تبیین نقش بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی در رشد استارتاپ ها
    حامد فرج زاده 1401
  29. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر تاب‌آوری کسب وکار(مطالعه موردی کلینیک‌های‌زیبایی در دوران کرونا
    فاطمه رمضان خانی 1401
  30. بررسی اثر هم‌ خلقی ارزش بر عملکرد خدمات جدید توسعه‌یافته در حوزه استارت‌آپ‌های فناوری اطلاعات
    سیدنوید کرمی نژاد 1401
  31. بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در هم آفرینی ارزش وقصد رفتاری مشتریان )موردمطالعه:شرکت هاکوپیان (
    عاطفه شاکری 1401
  32. بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر تصمیم گیری عقلایی بنگاه های B2B از طریق نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش (مورد مطالعه: بازارهای IT )
    حامد حیدریان 1401
  33. بررسی اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها
    مهسا ایرجی زاد 1401
  34. تاثیر کلان داده بر عملکرد استارتاپ های خدماتی ایران (مطالعه موردی استارتاپ های دارای محصول مجازی)
    پیمان محمدیان دوگاهه 1401
  35. بررسی جایگاه و نقش اتاق بازرگانی استان اصفهان به عنوان یک NGO در مدل الماس پورتر جهت ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آمیخته بازاریابی 7P
    سینا پورنایب زاده 1401
  36. بررسی چگونگی ترکیب انگیزه ها و احساسات برای ایجاد رضایت در کاربران شبکه‌های اجتماعی در شهر تهران
    آذین مرادی 1401
  37. شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد با بکارگیری مدل BSC (مطالعه موردی شرکت تامین کننده تجهیزات پزشکی)
    سمانه سادات قائمی 1401
  38. سنجش کیفیت خدمات شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه : شرکت کارگزاری مفید)
    حسین سعیدی 1401
  39. تاثیر برچسب گذاری تولید اخلاق مدار و بسته بندی سبز محصولات آرایشی و بهداشتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان (بانوان 20 تا 40 سال )
    شاریس نایب نجاد 1401
  40. نقش درگیرسازی مخاطب در بازاریابی تاثیرگذار سفر و گردشگری
    بهاره شاپوری 1401
  41. بررسی نقش خصیصه های بصری در عملکرد داشبوردهای مدیریتی
    سعیده پیرزاده 1401
  42. بررسی نقش استراتژیهای بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی بر میزان رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
    ترانه نراقی 1401
  43. بررسی تاثیر روش‌های مدیریت کیفیت بر عملکرد هتل با نقش میانجی اقدامات پیشگیرانه زیست محیطی
    سیدیوسف حسینی نیا 1401
  44. تاثیر مسولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت خدمات و تصویر برند (مطالعه موردی شرکت خدمات ارتباطی رایتل)
    شقایق دهقان 1401
  45. تاثیر تئوری حمایت اجتماعی و حریم شخصی بر اعتماد مشتریان در تجارت اجتماعی
    پگاه باقری 1401
  46. تدوین استراتژی رسانه ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با شرایط اضطراری و بلایای طبیعی
    حجت حاجی محمدی یزدی 1401
  47. بررسی عوامل تاثیرگذار در تصمیم‌گیری برای اهدای عضو در ایران با استفاده از رویکرد‌های اقتصاد رفتاری
    محمد رزاقی کاشانی 1401
  48. بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت بانکداری
    مریم گودرزی 1401
  49. تاثیر قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری بر هم زننده با نقش یادگیری زدایی سازمانی، پویایی محیط، همکاری تیم مدیریت ارشد
    نسترن حیدربیگی 1401
  50. بهبود سنجه‌های تاثیرگذار در تجربه مشتری با استفاده از داده کاوی : مطالعه موردی شرکت دیجی کالا
    زهرا کشاورزی 1401
  51. تبیین رابطه تفکر راهبردی و نوآو ری راهبردی در شرکت های دانش بنیان
    یکتا ستایش ولی پور 1401
  52. تاثیر استراتژی بازاریابی داخلی بر فرهنگ سازمانی با نقش میانجی گری اموزش الکترونیکی در شرکت ایران خودرو
    سیدعلیرضا موسوی بهرام آبادی 1401
  53. بررسی تاثیر شبکه های نوآوری مشارکتی بر عملکرد محصول جدید با میانجی قابلیت نو آوری محصول و فرایند(مطالعه موردی: یک شرکت لبنی شرکت آمل)
    نیما صیرفی نژاد 1401
  54. شناسایی و اولویت بندی نقاط ضعف و قوت و چالش های استفاده از رویکرد بازی برد در تدوین استراتژی
    سینا دانیالی 1401
  55. بررسی اثر راهبرد توسعه نوپای تکنولوژی مالی بر عملکرد صنعت بانکداری
    صدیقه اسمعیل نیاعمران 1401
  56. بررسی رابطه بین عوامل مربوط به ساختار سازمان و مدیریت ستراتژیک (مطالعه موردی شرکت توسن سها)
    مژده یوسفی 1401
  57. اثر زمان رخداد ریسک بر تحلیل ریسک در پروژه
    رضا رضاپور 1401
  58. بررسی استراتژی تکاملی به منظور کنترل عدم قطعیت در بهینه سازی سبد سهام: با رویکرد تجزیه و تحلیل بازه ایی
    امیرحسین هورفر 1401
  59. تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری: مورد مطالعه دانشگاه های دولتی استان سلیمانیه در اقلیم کردستان
    سلمان وهاب حمه کریم 1401
  60. خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی : نقش حمایت اجتماعی ، ادراکات اخلاقی مصرف کنندگان و کیفیت رابطه.
    پریا علیزاده قدیمی 1401
  61. بررسی اثرات انعطاف پذیری تولید بر رضایت مشتری با تاکید بر نقش میانجی پویایی محصول
    میثم درویش 1401
  62. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک در سطح بهره وری و عملکرد پروژه
    گلناز اطمینان 1401
  63. اولویت بندی و ارزیابی ریسکهای تاثیر گذار بر صنعت طیور گوشتی در استان مازندران به روش دنپ فازی FDANP
    شروین زکریا 1401
  64. بررسی رابطه مشارکت مشتری و تمایز برند بر وفاداری به برند، نقش واسطه ای اعتماد به برند
    سیدمهدی فاضلیان 1401
  65. بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی و عملکرد فعلی بر نیات استراتژیک در بازارهای بین المللی
    صالح حاجی حسینی 1400
  66. بررسی تاثیر به‌کارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی بر موفقیت استارت‌آپ‌های ایرانی
    احمد فضلوی 1400
  67. شناسایی فرصت های کارآفرینی در صنعت IPTV: مطالعه موردی تلوبیون
    محمد باریکانی 1400
  68. بررسی وضعیت بازاریابی در کتابخانه های دیجیتال دانشگاههای دولتی ایران
    امیرسپهر طوغانی 1400
  69. تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( EWOM ) بر هرم ارزش ویژه برند
    مریم الف پورتراکمه 1400
  70. تبیین تاثیر افشای تبلیغات و اعتبار منبع بر قصد خرید مصرف‌کننده در اینستاگرام: مطالعه موردی اقلیم کردستان عراق
    علی صفر کامل 1400
  71. بررسی رابطه بین نو آوری بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار در شرکت های کوچک و متوسط
    فرشاد ابراهیم یان 1400
  72. تاثیر فناوری های پوشیدنی بر اقدامات و کارکردهای منابع انسانی از دیدگاه مدیران
    محمدهادی عارف نظری 1400
  73. شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده طراحی استراتژیک در صنعت خودرو با رویکرد تحلیل میدان نیرو
    حسین عبدالهی 1400
  74. تعیین سبد تکنولوژی های استراتژیک شرکت پتروشیمی مارون (کاربردی از روش ها MCDM و ماتریس توانمندی _ جذابیت تکنولوژی)
    فاطمه قنواتی 1399
  75. شناسایی میزان تاثیرگذاری نوآوری باز بر عملکرد زنجیره تامین سبز چابک
    پویا علاالدینی شورمستی 1399
  76. شناسایی فاکتورهای تاثیرگذار بر استراتژی های مذاکره (مورد مطالعه: شرکت های پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک تهران)
    مرضیه ابن علی 1399
  77. بررسی تاثیر صفات شخصیت بر عملکرد فروش در بازار سرمایه
    شروین صفائی 1399
  78. بررسی تاثیر مشخصه های واحد IT بر عملکرد تجاری شرکت با توجه به نقش میانجی نفوذ بر تصمیم گیری
    نفیسه عباسی 1399
  79. واکاوی تاثیر اعتبار پیام بر اعتماد مصرف کننده در رسانه های اجتماعی: با رویکرد اینفلوئنسر مارکتینگ
    شهریار افشارها 1399
  80. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در مدل کسب و کار استارت آپ‌های ورزشی با روش نقشه شناختی فازی
    امیرحسین یوسفی کماء 1399
  81. تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکت‎های نوپا ( مورد مطالعه: تاکسی‎های آنلاین)
    سارا نظری 1399
  82. قصد استفاده از بیت کوین در پرداخت انلاین محصولات صنعت گردشگری : مشتریان ایرانی
    مصطفی علائی 1399
  83. عوامل موثر در مدیریت برند (مورد مطالعه شرکت های IT)
    مصطفی ابراهیمی مقدم 1399
  84. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تعهد مدیریت بر عملکرد سازمان
    سردار فتوره بنابی 1399
  85. بررسی اثرات ائتلاف استراتژیک بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای تهران)
    محمدمهدی علیزاده دوحصاران 1399
  86. ارتباطات بازاریابی موثر از طریق شبکه اجتماعی: نقش تعدیل‌گری ارتباطات اجتماعی
    امین جابری 1399
  87. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه بازار خارجی صنعت سیمان ( مطالعه موردی ، شرکت سیمان تهران )
    محمدحسین زارع 1399
  88. بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده از مزایای بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی برای موفقیت کسب و کارها
    روح اله حیدری 1399
  89. ارائه مدل سنجش عملکرد راهبردی و مالی شرکت ها
    شایان صحرانورد سورکوهی 1399
  90. تاثیر استراتژی های بازاریابی سایتهای فروش اینترنتی بر قصد خرید مشتریان با میانجی شبکه های اجتماعی و بازاریابی توسط افراد تاثیر گذار (اینفلوئنسر مارکتینگ)
    مصطفی وصالی میاب 1399
  91. بررسی پذیرش ارزهای دیجیتال با مدل سوم پذیرش تکنولوژی
    علی اکبری 1399
  92. بررسی تاثیرفرد-محیط ومعنی داری شغل بردرهم تنیدگی شغلی دربین کارکنان شرکت پرداخت الکترونیک سامان
    ناهید نوائی 1398
  93. بررسی تاثیر مهارتهای کلیدی بر مدل کسب و کار فردی
    الهه چارلنگ 1398
  94. بررسی رفتار سالمندان متناسب با مدل رفتاری آندرسون برای ارائه خدمات سلامت.
    نفیسه محمدی 1398
  95. اثر ترفیع قیمت بر خرید اجباری
    فرناز نوری 1398
  96. بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر نوآوری در شرکت های صنعتی دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی دانش بنیان شهر تهران)
    ایمان پورمقرری 1398
  97. تاثیر قابلیت های بازاریابی تجارت الکترونیک بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش کارایی توزیع و ترفیع شرکت ها
    مهدیه عربی 1398
  98. بررسی تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد به واسطه عملکرد نوآوری
    علیرضا عطاریان 1398
  99. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید با روش های تصمیم گیری چند معیاره (روش تحلیل سلسله مراتبی) در شرکت های صنایع تولیدی پوشاک شهر تهران
    الهام قلی زاده 1398
  100. بررسی تاثیر هوش هیجانی مدیران بر دوسوتوانی در سازمان های دانش بنیان با نقش میانجی سبک رهبری تحول آفرین
    مجید هوشنگی 1398
  101. بررسی فرصت ها و چالش های گردشگری استان بامیان افغانستان
    شفیقه رحیمی 1398
  102. بررسی تاثیر عدم قطعیت تقاضابر اقدامات کنترل موجودی در سازمان هایی با کالاهای تندمصرف(مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا)
    نیلوفر نشاط 1398
  103. بررسی عوامل موثر بر مشارکت مشتری در کسب و کارهای مبتنی بر اقتصادهای اشتراکی (مورد مطالعه شرکت تاکسی آنلاین اسنپ)
    غزاله حسینوند 1398
  104. بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه اینترنت اشیا در صنعت دامداری
    مهدی پورمحمدقلی وفا 1398
  105. توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک رسانه ای درشرکت های کارآفرین فعال درصنایع خلاق(موردمطالعه:بازی های دیجیتال،اپلیکیشن هاوانیمیشن)
    اسماعیل نوروزی 1398
  106. بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد بنگاه با در نظر داشتن نقش مشاوره کسب و کار و پویایی محیطی ادراک شده ( مورد مطالعه : شرکت های فعال در شهرک صنعتی کاوه)
    علی مهرکی 1398
  107. بررسی موانع و محرک های نوآوری در مدل کسب و کار در شرکت های مبتنی بر تکنولوژی
    نوید خدیوی 1398
  108. بررسی نقش تعدیل کنندگی تبادل اجتماعی و تبادل اقتصادی در رابطه بین سیستم های کاری با عملکرد بالا با فرسودگی عاطفی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت های پیمانکاری در پروژه بازار بزرگ ایران
    مهدی محمودزاده جهرمی 1398
  109. شناسایی و تدوین ویژگی های بازخور عملکردی موثر در شرکت های وب
    مینا تکلو 1398
  110. بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های دیجیتال در پذیرش یا رد پیام با میانجی ارزش تبلیغاتی و تعدیلگر اعتماد به نام تجاری و نوآوری بازاریابی(مطالعه موردی : شهروندان غرب تهران)
    مهشید جانمحمدی 1398
  111. تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و نیت ترک سازمان در صنعت بانکداری مورد مطالعه : بانک قوامین
    سیدارین محبوبی 1398
  112. تحلیل روندهای پژوهشی پدیده ی شرکت های جهان زاد (born globat firms) و پیشایندها و پس آیندها ی آن (1990-2018)
    سیدحسین خبیری 1397
  113. تاثیر قابلیت های نوآوری و تجربه مشتری بر وفاداری و شهرت شرکت های خرده فروش آنلاین
    پریسا سلطانی 1397
  114. مدلسازی قیمت گذاری و تبلیغات پویا در بازار انحصار چندگانه با رویکرد تئوری بازی
    نیلوفر محمدی معاضد 1397
  115. طراحی یک مدل پویا در حوزه بازاریابی - عملیاتی جهت بهینه سازی سود و چرخه عمر محصول
    پگاه شاهسون 1397
  116. تاثیر حضور برند در شبکه های اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت ارتباطات و وفاداری مشتریان به برند (مطالعه موردی مشتریان تپسی استان تهران)..
    سیده نگار حسینی 1397
  117. بررسی روند توسعه مدل کسب و کار در چارچوب مدل RCOV
    طاهره محمدحسنی 1397
  118. طراحی نقشه ی سفر مشتری سرویس اعتباردهی همراه اول با استفاده از مدل تمکین
    محمد اکبری 1397
  119. تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی در خلق نوآوری سبز
    پروین عدن 1397
  120. استراتژی کاهش قیمت : تاثیر ضمانت قیمت بر غیرمنصفانه بودن قیمت و ارزش برند
    ایمان صادقی 1397
  121. بررسی نقش تعدیل کنندگی تمایل به کوپن ودرک از ارزش بر رابطه بین نیت های وفاداری و رفتار خرید مشتری در فروشگاه های آنلاین(مورد مطالعه : شرکت دیجی کالا)
    مهسا برهانی وارسته 1397
  122. بررسی محرک ها و چالش های استفاده از نوآوری باز در شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مورد مطالعه صنعت مخابرات)
    حسن حمیدی 1397
  123. بررسی تاثیر شکاف جنسیتی بر بهره وری سازمانی :مطالعه موردی شرکت ملی نفت ایران
    هومن باریکانی 1397
  124. بررسی تاثیر سرمایه فکری دو سو توان بر عملکرد پروژه در کسب و کارهای خدماتی دانش بنیان
    محبوبه امین زاده 1397
  125. بررسی پیشامد ها و پیامد های استفاده از اطلاعات مشتریان مشارکت داده شده در توسعه خدمات جدید در صنعت e-commerce
    پوریا پارسایی 1397
  126. بررسی تاثیر ترکیب هیئت مدیره بر سرمایه گذاری در حوزه ی تحقیق و توسعه مطالعه موردی : شرکت های فعال در حوزه ی صنایع غذایی کشور
    امیرمحمد صادقی 1397
  127. بررسی شاخص های جذابیت برند کارفرما از نظر کارکنان شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تجارت الکترونیک ایران
    مینا جهانی 1397
  128. بخش بندی خرده فروشان براساس مجموعه عوامل موثر در تصمیم گیری خرید، مطالعه موردی خرده فروشان پوشاک رسمی آقایان شهر تهران
    مصطفی عابدی 1397
  129. تبیین عوامل درون سازمانی موثر بر پایداری شرکت های نوپای حوزه فناوری اطلاعات
    صدرا امامی ال اقا 1397
  130. بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی آنلاین و آفلاین بر عملکرد کسب و کار باتوجه به نقش میانجی برندسازی و نوآوری
    سیدعلیرضا هاشمی 1397
  131. تاثیر مناسب استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار بر عملکرد کسب و کار SME ها
    نازنین جبل عاملی 1397
  132. بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیکی(e-wom ) بر قصد تحصیل در موسسات آموزشی خصوصی در افغانستان
    خداداد موسوی 1397
  133. تحلیل موفقیت پروژ ه های سرمایه گذاری جمعی : مقایسه بین ایران و آمریکا
    اندیشه اشجری 1397
  134. بررسی تاثیر پیشایندهای تعاملات سازمانی راه آهن ج.ا.ا بر عملکرد ذینفعان مرتبط با نگهداری و تعمیرات واگن های باری و مسافربری ناوگان ریلی
    محمدحسن مهدویانی 1397
  135. اندازه گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب سایت
    حسام مرادشمس 1397
  136. تدوین سناریوهای تجاری کردن فوتبال حرفه ای و استراتژی های متناسب با هر سناریو
    رضا مطهری 1397
  137. عوامل اثرگذار بر مشارکت کارکنان خط مقدم در نوآوری در عرضه خدمات
    سیدمحمد طبیب زاده 1396
  138. تعیین انواع ارزش های مورد انتظار کاربران همراه بانک
    محمود غفاری نیا 1396
  139. بررسی تاثیر سرمایه فکری بر نوآوری سازمانی مورد مطالعه شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران
    احمد صالحی 1396
  140. بررسی مدیریت دانش و تاثیر آن بر خلاقیت سازمانی ( مطالعه موردی بیمارستان آراد )
    نیما طاهری 1396
  141. تاثیر مدیریت فروم بر احساسات و نیاز مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
    سیدفراز افتخار 1396
  142. تاثیر نوآوری خدمات بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
    حسین اسدالهی 1396
  143. شناسایی عوامل تاثیرگذار بر بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان شرکت های کوچک و متوسط
    هدی جبلی 1396
  144. انتخاب مدل و ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در بانک مرکزی ایران
    پری ناز معماریان 1396
  145. بررسی نقش اقدامات مدیریت دانش در توسعه خلاقیت در شرکت امتداد پارسه
    سید حسینعلی سجادی 1396
  146. شناسایی عوامل موثر بر توسعه محصولات جدید (مورد مطالعه : تولید کنندگان محصولات غذایی شهر تهران)
    فاطمه مصطفی زاده 1396
  147. بررسی تاثیر تسهیم دانش بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری(مطالعه موردی: شرکت های مهندسان مشاور شهر تهران)
    بابک رستمی 1396
  148. بررسی تاثیر استراتژی های نوآوری بر عملکرد سازمان
    شیدا اشرفی 1396
  149. شناسایی عوامل موثر بر برند کارفرما در راستای جذب دانشجویان مستعد در ایران
    جواد بنی رضی مطلق 1396
  150. بررسی تاثیر« آموزش عالی و حرفه ای» بر«کارایی بازار نیروی کار» بر اساس الگوی رقابت پذیری جهانی
    محیا حاجی ولی زاده شبستری 1396
  151. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان مورد مطالعه: کانون زبان ایران
    یاسمین گل افشان یوسفی 1396
  152. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر خلاقیت سازمانی در سازمانهای دانش بنیان ایرانی
    صحرا حقیقتی ملکی 1396
  153. بررسی رابطه فضای ارایه خدمت ادراکات مشتریان از تصویر و تمایلات رفتاری (مورد مطالعه: هتل اسکان الوند)
    زهرا جبلی نایینی 1396
  154. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و میزان رضایت کارکنان در شرکت EPC
    شاهین شیرونی 1396
  155. توسعه مدل کسب و کار برای مرکز اسپای آلفا
    محمدرضا صرام 1396
  156. تاثیر بخشودگی های مالیاتی بر درآمدهای مالیاتی دولتی
    مجید اوتادی 1396
  157. شناسایی و الویت بندی کاربردهای اینترنت اشیاء در ساختمان با استفاده از شاخص های توسعه پایدار
    احسان نویسنده 1396
  158. تاثیر نوآوری سازمانی و قابلیت های نوآوری بر عملکرد شرکت های قطعه سازی خودرو
    فرهاد یوسف زاده 1396
  159. بررسی مولفه های موثردرفرآیندمدیریت استعداداعضای هیات علمی دردانشگاه بلخ استان بلخ(مزارشریف)
    احمد هارون واثق 1396
  160. بررسی و اولویت بندی مولفه های موثر بر توسعه ی مهارت های نوآوری و کارآفرینی در نظام های آموزشی ضمن خدمت کارکنان، مورد مطالعه: سازمان ثبت احوال کشور
    علی محمّد رازقی 1396
  161. بررسی تطبیقی محیط عملیاتی مطبوعات درجمهوری اسلامی ایران وجمهوری تاجیکستان
    شهناز برات آوا 1396
  162. عوامل موثر بر نشاط سازمانی در محیط کار سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
    آروین رحمانزاده 1396
  163. بررسی کیفیت خدمات ارزی بانکهای ایرانی در دوران تحریم (مورد مطالعه: مشتریان خدمات ارزی شهراصفهان)
    محمدرضا حسینی 1396
  164. تاثیر تفویض اختیار مدیران بر بهره وری نیروی انسانی در سازمان رسانه ای خبرگزای فارس
    محمدحسن صادق پور 1396
  165. بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر پیشرفت شغلی اعضای هیات علمی ایران و عراق
    محمد حمید عبدالمجید عبدالمجید 1396
  166. بررسی تاثیر ابعاد چهارگانه مدل استالفوت و یو بر سطح خلاقیت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی از منظر متخصصین تبلیغات
    نفیسه انصاری قره آغاجی 1396
  167. بررسی تطبیقی کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی دولتی و خصوصی شهر تهران
    سیدنیما مرسلی 1396
  168. بررسی عوامل موثر بر توانمندی سازی نیروی انسانی در صنایع کوچک ا ستان کردستان
    ازاد برتنی 1396
  169. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی سازمانهای خدماتی (تحقیق پیرامونی : شعب بانک ملت شهر تهران)
    اکرم الهی گل 1396
  170. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم های اطلاعات سلامت در ایران
    سحر یزدانی 1396
  171. تاثیر موفقیت انتقال تکنولوژی بر عملکرد سازمانی تحقیق پیرامون صنایع غذائی ایران
    محسن سالمی 1396
  172. تجزیه و تحلیل شاخص های بهره وری به منظور تدوین استراتژی بهره وری سبز در شرکت لیکا
    نادر سادات امینی 1396
  173. ارزیابی عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد (مطالعه موردی شرکت سوشیانت قرن)
    بهنام سپهرمند 1396
  174. شناسایی عوامل موثر در راستای افزایش مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست شهری تهران
    علی میرشکار 1396
  175. الزامات و پیش نیازهای مورد نیاز برای اجرای شش سیگما در کسب و کارهای کوچک خدماتی (آزانس های مسافرتی هواپیمایی)
    میثم صادقی قهاره 1396
  176. تدوین بررسی نقش بانک توسعه صادرات ایران به عنوان اگزیم بانک ایران در صدور خدمات فنی و مهندسی
    محمدصادق اجورلو 1396
  177. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در توسعه صادرات قطعات پلاستیکی
    مرضیه محمدشیرازی 1396
  178. بررسی تاثیرگذاری ادراک کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان براساس مدل گرون روز (مورد کاوی شرکت بازرگانی . )
    حسن ابوالملوکی 1396
  179. سنجش سطح تعالی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور براساس مدل الماس تعالی در وزارت امور اقتصادی و دارایی
    فاطمه کلانتری 1396
  180. ارائه چارچوبی جهت تدوین استراتژی پورتفوی با استفاده از مدل GE - مطالعه موردی شرکت های مرتبط با محصولات ارگانیک کشاورزی
    مریم حجتی نجف آبادی 1396
  181. اولویت بندی عوامل موثر بر انتقال اثربخش فناوری های نوین در صنعت خودرو ایران
    هادی برومندشیخ الاسلامی 1396
  182. شناسایی اولویت های استراتژیک آینده فناوری صنعت گاز کشور در مسیر تحقق اهداف سند چشم انداز
    یاسمن گرجی 1396
  183. ارائه مدل شایستگی مدیران برای شرکت فناوری اطلاعات خوارزمی
    بهروز جلالی 1396
  184. بررسی موانع توسعه کارآفرینی زنان کارآفرین در شهر تهران
    مژگان نبی پورحقیقی 1396
  185. شناسایی ویژگی های فردی موثر بر توسعه کارآفرینی اجتماعی در سازمان های خیریه در استان تهران
    زهرا بهروزآذر 1396
  186. بررسی عوامل تاثیرگدار بر پروژه های نوآوری در شرکت های قطعه سازی خودرو در استان تهران
    پوریا گلدسته 1396
  187. مطالعه عوامل موثر بر توسعه خوداشتغالی (در بین مددجویان کمیته امداد استان یزد 1387
    محسن بهجت 1396
  188. شناسایی موضوعات استراتژی فراروی کارآفرینان ایرانی در راه اندازی کسب و کار جدید (مورد مطالعه کسب و کارهای دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات)
    حسین ملازاده 1396
  189. ارائه مدلی برای به اشتراک گذاری دانش بین دانشجویان رشته مدیریت (مورد مطالعه :دانشگاه های دولتی شهر تهران )
    نادر حیدری 1396
  190. شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در صادرات قطعات خودرو بر مبنای مدل رقابت ملی پورتر ( مطالعه موردی در صنعت ریخته گری چدن و فولاد)
    سیدعلی میرسعیدی 1396
  191. بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات شرکت ارتباطات سیار در جهت توانمندسازی این شرکت برای افزایش رضایت مشتریان
    عبداله واعظی 1396
  192. بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و عملکرد تحصیلی: مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه های دولتی شهر تهران
    یادگار فروزنده 1396
  193. بررسی رابطه نوآوری ارزش ومزیت رقابتی دردفاترخدمات مسافرتی
    رسول مهدوی سراسکانرود 1396
  194. تحلیل و ارزیابی کارایی سیستم مدیریت کیفیت سازمانی در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل
    حمیدرضا عبدی 1396
  195. بررسی تاثیر برنامه های آموزش خلاقیت دبیران بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه (منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران)
    مسعود شجاعی باغینی 1396
  196. طراحی مدل موفقیت مدیریت دانش با رویکرد چند سطحی
    حسین رحمانی یوشانلوئی 1396
  197. بررسی تاثیر احساسی ناشی از نام تجاری برپاسخ مصرف کننده نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مصرف کنندگان برند خودروی ماکسیما در تهران)
    فرناز فرزین مهر 1396
  198. بررسی تاثیر رعایت اصول اخلاق و رفتار حرفه ای کارکنان بر وفاداری مشتریان بانکها (یک بانک دولتی منتخب در شهر تهران)
    سارا سیفی ساربانقلی 1396
  199. بسط و گسترش استراتزی های سازمان با رویکرد تلفیقی
    علی صفاییان نایینی 1396
  200. بررسی الگوی مصرف گاز طبیعی در خانوارهای شهر تهران
    عباس میرزایی 1396
  201. بررسی کشور سوریه به عنوان پایگاه صادراتی ایران خودرو در کشورهای عربی همجوار سوریه (عراق- اردن- لبنان)
    مریم وطن چی 1396
  202. بررسی رابطه بین ویژگی های پیام در رسانه های اجتماعی با وابستگی به برند با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری درگیری برای خرید
    سیده الهه نبی زاده 1396
  203. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی در بنگاه های حسابرس
    محمود پیوندی 1396
  204. بررسی توانمندی های ایران در زمینه گردشگری سلامت و شناسایی عوامل موثر بر توسعه آن
    مرتضی حسینی 1396
  205. بهبود کارایی سیستم مدیریت انبار داری از طریق اصلاح چیدمان کالا با استفاده از شیه سازی تبرید و مدل فروشنده دوره گرد و با اطلاعات پایگاه داده (مطالعه موردی شرکت خدمات تعمیرگاهی رنا
    سید رضا تقوی 1396
  206. بررسی نقش کیفیت وب سایت و عادت به آن در تجارت الکترونیک( مطالعه موردی : شرکت قطارهای مسافربری رجاء)
    راحیل مهرابی لواسانی 1396
  207. اندازه گیری میزان کارافرینی شرکتی و برریسی موانع آن در شرکت مپنا
    ناهید صادق نژاد 1396
  208. شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خودرو (مورد کاوی شرکت ساپکو)
    مریم نجفی 1396
  209. مطالعه و تحلیل استراتژیک با رویکرد SWOT برای شرکت مدیریت شبکه
    هما پیرهادی 1396
  210. استقرار چرخه مدیریت بهره وری و بررسی اثر بخشی آن در شرکت ایران دلکو
    علی پاکدوست 1396
  211. بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان اسباب بازی های فکری
    اگاتا ابراهامیان خویگانی 1396
  212. تاثیر ابعاد نوع دانش،استراتژی محوری و یادگیری تیمی بر موفقیت توسعه محصول جدید
    علیرضا سراجیان 1396
  213. بررسی تاثیر عوامل استراتژیک بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت ماشین سازی ایران تکنیک)
    علیرضا هادیان رسنانی 1396
  214. بررسی پیامدهای انطباق استراتژی بازاریابی صادرات با عوامل داخلی و خارجی شرکت (مورد مطالعه صادر کنندگان نمونه ملی سال)
    ادریس ابراهیم بیگی 1396
  215. بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رفتار نوآورانه کارکنان مطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی
    احسان جهانی 1396
  216. اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش رایانش ابری در شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت IT (مورد کاوی: گروه گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات سینا)
    نرگس مرادابادی 1396
  217. شناسایی چالشهای انبوه سپاری برای شرکت های ایرانی
    شهاب الدین صحراییان 1396
  218. رابطه بین سرمایه های فکری و عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن قابلیت های مدیریت دانش در شرکت های حاضر در صنعت بیمه کشور
    لنا یاسینیان 1396
  219. بررسی نقش کنسرسیومهای بازرگانی در افزایش فروش وصادرات صنایع کوچک
    احمد زارع 1396
  220. بررسی و ارائه فرآیندهای پیشنهادی شبکه برترین عملکردها
    سارا آقایی ملایری 1396
  221. بررسی تاثیر انواع فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در شرکتهای کوچک و متوسط (SMES)
    ابوالفضل درخشانی 1396
  222. بررسی رابطه بین نوآوری ( در خدمات فرآیند خدمت رسانی و فرهنگ نو آوری) یادگیری سازمانی در بانک کشاورزی
    نسرین عرفانی 1396
  223. شناسایی عوامل کلیدی موفقیت تولید نرم افزار بر مبنای نوآوری متن باز در صنعت نرم افزار ایران
    محمد حسین پاشنه طلا 1396
  224. بررسی انطباق شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران با مدل سیستمی سازمان یاد گیرنده ( SLOM )مورد مطالعه : شرکت تاسیسات دریایی ایران( ioec )
    رضا اسفیدانی 1396
  225. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت شرکتهای نوپا در ایران مورد مطالعه : شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای تلفن همراه شهر تهران
    ساسان یوسفی 1396
  226. بررسی تاثیر بکارگیری رایانش ابری بر استراتژی های تکنولوژیکی سازمان در زمینه سلامت الکترونیک
    معین میمندکرمانی 1396
  227. بررسی روش های آموزش و ارائه روش اثربخش آموزش کارآفرینی برای دانشجویان مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران
    شادی ختائی 1396
  228. شناسایی و بررسی عوامل توسعه فن آوری نانو در بخش صنایع غذایی مورد کاوی : استان خراسان رضوی
    فروغ نامجو 1396
  229. بررسی رابطه بین فرایندهای مدیریت دانش و کسب مزیت رقابتی در کسب و کارهای کوچک
    غفار قدسی نخطلو 1396
  230. بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در صنایع کوچک استان لرستان
    امید کریمیان 1396
  231. ارایه یک مدل با رویکرد داده کاوی برای بیشینه کردن سود فروشگاه های زنجیره ای با در نظر گرفتن تصمیمات طبقه بندی محصول، تخصیص فضا و محل نمایش
    علی ستاره گوران آباد 1396
  232. بررسی عوامل موثر بر پذیرش بیمه محصولات گلخانه ای در استانهای تهران و البرز
    پیمان قیاسی 1396
  233. بررسی رابطه بین برند کارفرما و وفاداری نیروی انسانی در شرکت ارژن
    مستوره بمپوری 1396
  234. بررسی رابطه بین معنویت سازمانی با توانمندسازی روانشناختی و خلاقیت (مطالعه موردی: کارکنان بانک پاسارگاد شعبه مرکزی بخش بین الملل)
    مینا شریفی 1396
  235. بررسی و ارزیابی چابکی شرکتهای تولیدی پتروشیمی ایران با بکارگیری منطق فازی
    رفعت فرزادفر 1396
  236. بررسی عوامل موثر بر خلق مشترک ارزش در مدل های کسب و کار اینترنتی
    احمدرضا باخدا 1396
  237. بررسی تاثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی مورد مطالعه شرکت های صنایع غذایی استان تهران
    محمد امینی شریف اباد 1396
  238. استراتژی های نهادینه سازی نظام مدیریت عملکرد در نظام حقوق و مزایا در سازمان های نظامی
    محمّدیاسین ولی 1396
  239. شناسایی و الویت بندی تاثیر گذار بر پذیرش سیستم اطلاعات بیمارستانی با استفاده از تکنیک MADMمطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی تهران
    پوریا سندگل 1396
  240. طراحی سامانه توصیه گر با رویکرد شبکه های عصبی عمیق
    رامین زندوکیلی 1396
  241. بررسی تاثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی : شیر پگاه)
    زهرا رشیدعلی پور 1396
  242. بررسی ارتباط دلبستگی هیجانی برند و وفاداری مشتریان
    علی رحمانی 1396
  243. بررسی مدل کسب و کار به منظور توسعه نوآوری فناورانه با رویکرد تفکر استراتژیک
    سیدمحمد واحدی 1396
  244. بررسی تاثیر کیفیت خدمات تور و رضایت گردشگر بر وفاداری گردشگر
    مهرداد ابراهیمیان دهکردی 1396
  245. بررسی نگرش های افراد نسبت به تبلیغات غیر معمول و اثر آن بر تمایل به خرید کفش
    حمید سوری 1396
  246. ارائه ابزاری جهت سنجش نوآوری مدل های کسب و کار دیجیتال در شرکتهای نوپای اینترنتی ایران
    سعید حیدری 1396
  247. بررسی عوامل موثر بر رفتارکاربر در شبکه های اجتماعی موبایل
    علیرضا محقق 1396
  248. بررسی رابطه اعتیاد به کار و بهره وری کارکنان در بانک شهر
    فاطمه مقدمی 1396
  249. بررسی عوامل موثردر ایجاد انگیزه جهت رضایتمندی کارکنان در شرکت آب و فاضلاب شهر تهران
    فاطمه اصغری 1396
  250. بررسی تاثیر کیفیت خدمات اسکای گیفت بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان کثیر السفر شرکت هواپیمایی ج.ا.ا (هما)
    آذین ساکی پور 1396
  251. اولیت بندی استراتزی های اکتساب تکنولوزی با استفاده از تکنیک (مطالعه موردی: شرکت تعاونی چینی بهداشتی ایساتیس یزد)
    ریحانه السادات بخشایش 1396
  252. تدوین استراتژی فرآیند تولید خودرو در شرکت سایپا (مطالعه موردی: فراینده خانواده 100X)
    افشین صدارتی 1396
  253. ارزیابی میزان آمادگی ساز مان های خدماتی برای پیاده سازی نظام مدیریت دانش (مطالعه موردی: شعب منتخب بیمه توسعه)
    محمدحسین تیمورپور 1396
  254. بررسی نقش میانجی رضایت در رابطه بین آمیخته بازاریابی و خرید مجدد در آزانس های گردشگری آنلاین
    مهرناز اسمعیلی 1396
  255. بررسی عوامل موثر بر ایجاد فلات شغلی در کارکنان شعب بانک ملت شهر تهران
    معصومه عبدی 1396
  256. بررسی تمایل به پرداخت مصرف کنندگان بابت آبمیوه های ارگانیک در تهران
    افسانه جلالی علی ابادی 1396
  257. بررسی تاثیر پدیده سایبرلوفینگ برعملکرد شغلی کارکنان دانشگاه ارومیه
    مجید کرباسیان 1396
  258. ارائه مدلی جهت همراستایی استراتژی های منابع انسانی و استراتژی های کسب و کار: مورد کاوی بانک سینا
    مرضیه آشوری مهارلوئی 1396
  259. بررسی اثر سبک رهبری بر رفتار تیمی کارکنان(مطالعه موردی: شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه) در سال 1392
    حسن مخدومی 1396
  260. شناسایی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی تصمیمات استراتژیک درصنعت برق براساس روش شناسی کیو
    شروین حسن پوریامچلو 1396
  261. شناسایی مدلی برای قابلیت¬های پویا در نوآوری خدمات مبتنی بر استراتژی رقابتی در شرکت¬های پروژه محور شهر تهران
    مریم ده حقی 1396
  262. بررسی نوآوری برعملکرد سازمانی (مطالعه مورد:نمایندگیهای رسمی ایران خود رو و ماشین آلاتراهسازی وارداتی )
    محمد نثاری 1396
  263. ارائه مدل کسب و کار در خبرگزاری های ایران
    لیلا مقدم فر 1396