اساتيد - ftm- دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
دانشیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/13
منوچهر انصاری
دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
ارائه الگوی منتورینگ در بانک ملی
محمدرضا حسینی 1403 -
طراحی مدل بومی عوامل موثر بر پیاده سازی بیمه سایبری در کشور
بهزاد اسماعیلی فر 1403 -
ارائه الگوی توسعه رهبری در بانک ملی
محمد رضائی 1402 -
ارائه مدل نو آوری راهبردی در صنعت تلکام
زهرا سپهر 1402 -
طراحی مدل توسسعه فعالیت های بازاریابی الکترونیکی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ارزش ویژه برند شرکت های مخابراتی عراق
اسامه فاضل راضی العیدانی 1402 -
طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
احمد عباس طوفان الطرفاوی 1402 -
ارائه الگوی راهبردی کسب و کار شرکت های دانش بنیان با رویکرد بازار گرائی
مصطفی ملکی صومعه لو 1402 -
شناخت رفتار مصرف کننده فناوری اینترنت اشیاء در صنعت سلامت : با رویکرد نظریه استدلال رفتاری
فاطمه صداقت کیش 1402 -
تحلیل گفتمان استراتژیک از منظر کهن الگویی
هدی جبلی 1402 -
تدوین چارچوب اندازه گیری اثر نوآوری اجتماعی با تاکید بر نقش هم آفرینی
ایمان مستشارنظامی 1402 -
طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
جلال زارع 1402 -
طراحی و تدوین الگوی اثربخشی هیات مدیره در صنعت بانکداری ایران
احسان انیسی 1402 -
تحلیل اکتشافی استراتژی های بازاریابی کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط
شهرام قهرمانی 1401 -
تدوین مدل خط مشی گذاری به منظور ارتقای رقابت پذیری جهانی کالاهای فرهنگی مطالعه موردی ایران و فرانسه
شیدا سفیدگری 1401 -
طراحی مدل پذیرش تغییر سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
سامان چهرازی 1401 -
ارائه مدل استراتژی توریسم پایدار درمانی : مطالعه چند موردی در آب گرم های درمانی اردبیل
اکبر خلیلی 1401 -
ارائه الگوی تاثیر قابلیت های پویا بر عملکرد صادراتی بنگاه های فعال در صنعت شیرینی و شکلات
مهرداد سرکشیکی 1401 -
تبیین چهارچوب توسعه محصول جدید با رویکرد بانکداری دیجیتال در بانک ملت
علیرضا طجرلو 1401 -
طراحی الگوی اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در صنعت بانکداری ایران( مورد مطالعه: بانک ملت)
سارا رمضانی 1401 -
ارئه مدل بازاریابی نوآورانه در صنعت نوشیدنی ایران
سیدمحمدحسین شکروی 1401 -
ارائه مدل تجاری سازی ایده فروش الکترونیک، موردمطالعه فروشگاه های اینترنتی تهران
صدف پورحسینی 1399 -
طراحی و تبیین مدل انگیزش خرید مشتریان مجتمعهای خرید چند منظوره در ایران
مهدی پورعلی 1397 -
طراحی روشی برای مدلسازی سیستم های پیچیده فنی - اجتماعی مطالعه موردی پروژه های تحقیق و توسعه مشترک
محمد میرکاظمی مود 1397 -
طراحی و تبیین الگوی توسعه تفکر استراتژیک در هلدینگ "شرکت ملی صنایع پتروشیمی"
فرزاد عظیمی 1397 -
تدوین چارچوبی جهت تحلیل فرصتهای توسعه کسب و کار میان ایران و فرانسه
احسان سلطانی فر 1396 -
چهارچوب بلوغ همکاری های فناورانه در فرایند جهش تکنولوژیک شرکتهای موخر (مطالعه موردی شرکتهای گروه مپنا)
سیدزروان شهرزاد 1396 -
طراحی الگوی تعالی نوآوری خدمات در موسسات آموزش عالی غیر دولتی شهر تهران
علی نوروزی 1396 -
مدیریت ریسک پروژه های استقرار فناوری اطلاعات در کشورهای در حال توسعه
علی خالقی 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی استراتژی پیشبرد مذاکرات تجاری در حوزه های اخلاقی
محمد قاضیان 1403 -
ارزیابی عوامل استراتژی B2B با تاپسیس فازی بر مبنای اهداف توسعه پایدار
رضا تفضلی بروجردی 1403 -
ارزیابی تاثیر بازاریابی آمیخته بر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط
امیر حسین زنجانی 1403 -
تاثیر نوآوری خدمات درک شده و رفتار هم آفرینی ارزش بر ارزش ویژه برند
زهرا سروی 1403 -
بررسی استراتژی های رقابتی برعملکرد کسب و کارها با نقش میانجی گری نوآوری
محمدصادق سعیدی 1403 -
بررسی تاثیر استراتژی های کسب و کار بر مزیت رقابتی شرکت های کوچک و متوسط
مهدی ربیعی 1403 -
تاثیر بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید: اثر تعدیل کننده ارزش ویژه برند(مطالعه موردی شرکت بیمه حافظ)
سمیه بشیری 1403 -
شناسایی مولفه های اثرگذار توانمندسازی کارکنان در سازمان
نادر کیانی 1403 -
بررسی تاثیر روابط برند در شبکه ی اجتماعی در هم آفرینی ارزش و تمایل به پرداخت مشتریان نسل y و z با اثر متغیر میانجی عشق به برند
آرزو شکری بوسجین 1403 -
بررسی تاثیر استفاده از هوش مصنوعی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت های تجارت الکترونیک
فرشته عبدلی 1403 -
نقش اینفلوئنسرهای صنعت مد در استفاده از رسانه های اجتماعی بر رفتار خرید جوانان) نسل Z
شیدا عرفانیان جدی 1403 -
بررسی اثر برانگیختن احساسات توسط بازیگران مشهور بر انتخاب فیلم توسط کاربران پلتفرم های تصویری
حسین الهام 1403 -
بررسی تاثیر نوآوری بازاریابی بر جهت گیری محیطی شرکت ها در شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: استان اصفهان)
محمدجلال درویش 1403 -
بررسی تاثیر هوش مصنوعی در تحولات بازاریابی دیجیتال بر قصد خرید درخطوط هوایی
اردلان ساعدی 1402 -
بررسی و رتبه بندی موانع اجرای استراتژی در دانشگاه های افغانستان: مورد مطالعه دانشگاه های شهر هرات
بصیراحمد آرامجو 1402 -
اثر نوآوری مدل کسب و کار بر رضایت مشتری از طریق قابلیت توسعه محصول و ارائه ارزش با تعدیلگری قابلیت سازمانی مطالعه موردی شرکت ریل پرداز نوآفرین
مرتضی نادری ابرس 1402 -
بررسی اثر پذیرش رمز ارز ها بر تدوین استراتژی شرکت های حوزه تجارت خارجی
علیرضا مسعودی 1402 -
بررسی تاثیر انگیزه خریداران و ویژگی همراهان خرید بر لذت ادراکی و کیفیت ادراکی تصمیم خرید آنها با نقش میانجی ارزش ادراکی در خرید آنلاین مشارکتی
طراوت طالشی 1402 -
تاثیر جهت گیری های فرهنگی بر قصد خرید محصولات سبز مبتنی بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده
پرنیا شکوری 1402 -
بررسی تاثیر مدیریت دانش بر بهره وری در استارتاپهای حوزه ی IT (استارتاپ های مستقر در شتابدهنده فینووا تهران)
ماهان مندگاری شریف آباد 1402 -
واکاوی اثرات بازاریا بی رسانه های اجتماعی بر استراتژی برندسازی
فرشته پری طهرابند 1402 -
بررسی عوامل موثر بر نوآوری مد ل کسب و کار (مطالعه موردی: شرکتهای حوزه انفورماتیک)
روزیتا دانش پژوه 1402 -
بررسی و رتبه بندی روش های مختلف پیش بینی فروش مبتنی بر یادگیری ماشینی برای استفاده در کسب و کار های خرده فروشی
پویان مهابادی مهاباد 1402 -
ارزیابی تاثیر احساسات و محدودیت زمانی در تصمیمگیری استراتژیک مدیران سازمان با استفاده از رویکرد چندمعیاره مبتنی بر تئوری خاکستری
امنه واحد 1402 -
شناسایی و رتبه بندی عامل موثر بر انتقال فناوری در بالادستی صنعت نفت
احمد جنت شریفی 1402 -
بررسی تاثیر ظرفیت های هوش تجاری بر عملکرد شرکت( مطالعه موردی: بیمه آسیا در شهر تهران)
نادیا افلاطونیان 1402 -
بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بر اثربخشی سازمانی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای تعهد سازمانی در سازمان دخانیات ایران
سارا ابراهیمی 1402 -
تبیین نقش بازاریابی دیجیتال از طریق رسانه های اجتماعی در رشد استارتاپ ها
حامد فرج زاده 1401 -
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر تابآوری کسب وکار(مطالعه موردی کلینیکهایزیبایی در دوران کرونا
فاطمه رمضان خانی 1401 -
بررسی اثر هم خلقی ارزش بر عملکرد خدمات جدید توسعهیافته در حوزه استارتآپهای فناوری اطلاعات
سیدنوید کرمی نژاد 1401 -
بررسی نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی در هم آفرینی ارزش وقصد رفتاری مشتریان )موردمطالعه:شرکت هاکوپیان (
عاطفه شاکری 1401 -
بررسی تاثیر هوش مصنوعی بر تصمیم گیری عقلایی بنگاه های B2B از طریق نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش (مورد مطالعه: بازارهای IT )
حامد حیدریان 1401 -
بررسی اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی برندها
مهسا ایرجی زاد 1401 -
تاثیر کلان داده بر عملکرد استارتاپ های خدماتی ایران (مطالعه موردی استارتاپ های دارای محصول مجازی)
پیمان محمدیان دوگاهه 1401 -
بررسی جایگاه و نقش اتاق بازرگانی استان اصفهان به عنوان یک NGO در مدل الماس پورتر جهت ارزیابی و اولویت بندی مولفه های آمیخته بازاریابی 7P
سینا پورنایب زاده 1401 -
بررسی چگونگی ترکیب انگیزه ها و احساسات برای ایجاد رضایت در کاربران شبکههای اجتماعی در شهر تهران
آذین مرادی 1401 -
شناسایی و اولویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد با بکارگیری مدل BSC (مطالعه موردی شرکت تامین کننده تجهیزات پزشکی)
سمانه سادات قائمی 1401 -
سنجش کیفیت خدمات شرکت های کارگزاری بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه : شرکت کارگزاری مفید)
حسین سعیدی 1401 -
تاثیر برچسب گذاری تولید اخلاق مدار و بسته بندی سبز محصولات آرایشی و بهداشتی بر رفتار خرید مصرف کنندگان (بانوان 20 تا 40 سال )
شاریس نایب نجاد 1401 -
نقش درگیرسازی مخاطب در بازاریابی تاثیرگذار سفر و گردشگری
بهاره شاپوری 1401 -
بررسی نقش خصیصه های بصری در عملکرد داشبوردهای مدیریتی
سعیده پیرزاده 1401 -
بررسی نقش استراتژیهای بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی بر میزان رضایت مندی مشتری (مطالعه موردی در شبکه اجتماعی اینستاگرام)
ترانه نراقی 1401 -
بررسی تاثیر روشهای مدیریت کیفیت بر عملکرد هتل با نقش میانجی اقدامات پیشگیرانه زیست محیطی
سیدیوسف حسینی نیا 1401 -
تاثیر مسولیت اجتماعی شرکت ها بر کیفیت خدمات و تصویر برند (مطالعه موردی شرکت خدمات ارتباطی رایتل)
شقایق دهقان 1401 -
تاثیر تئوری حمایت اجتماعی و حریم شخصی بر اعتماد مشتریان در تجارت اجتماعی
پگاه باقری 1401 -
تدوین استراتژی رسانه ای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با شرایط اضطراری و بلایای طبیعی
حجت حاجی محمدی یزدی 1401 -
بررسی عوامل تاثیرگذار در تصمیمگیری برای اهدای عضو در ایران با استفاده از رویکردهای اقتصاد رفتاری
محمد رزاقی کاشانی 1401 -
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت بانکداری
مریم گودرزی 1401 -
تاثیر قابلیت استراتژیک رسانه های اجتماعی بر نوآوری بر هم زننده با نقش یادگیری زدایی سازمانی، پویایی محیط، همکاری تیم مدیریت ارشد
نسترن حیدربیگی 1401 -
بهبود سنجههای تاثیرگذار در تجربه مشتری با استفاده از داده کاوی : مطالعه موردی شرکت دیجی کالا
زهرا کشاورزی 1401 -
تبیین رابطه تفکر راهبردی و نوآو ری راهبردی در شرکت های دانش بنیان
یکتا ستایش ولی پور 1401 -
تاثیر استراتژی بازاریابی داخلی بر فرهنگ سازمانی با نقش میانجی گری اموزش الکترونیکی در شرکت ایران خودرو
سیدعلیرضا موسوی بهرام آبادی 1401 -
بررسی تاثیر شبکه های نوآوری مشارکتی بر عملکرد محصول جدید با میانجی قابلیت نو آوری محصول و فرایند(مطالعه موردی: یک شرکت لبنی شرکت آمل)
نیما صیرفی نژاد 1401 -
شناسایی و اولویت بندی نقاط ضعف و قوت و چالش های استفاده از رویکرد بازی برد در تدوین استراتژی
سینا دانیالی 1401 -
بررسی اثر راهبرد توسعه نوپای تکنولوژی مالی بر عملکرد صنعت بانکداری
صدیقه اسمعیل نیاعمران 1401 -
بررسی رابطه بین عوامل مربوط به ساختار سازمان و مدیریت ستراتژیک (مطالعه موردی شرکت توسن سها)
مژده یوسفی 1401 -
اثر زمان رخداد ریسک بر تحلیل ریسک در پروژه
رضا رضاپور 1401 -
بررسی استراتژی تکاملی به منظور کنترل عدم قطعیت در بهینه سازی سبد سهام: با رویکرد تجزیه و تحلیل بازه ایی
امیرحسین هورفر 1401 -
تاثیر مدیریت دانش بر نوآوری: مورد مطالعه دانشگاه های دولتی استان سلیمانیه در اقلیم کردستان
سلمان وهاب حمه کریم 1401 -
خلق ارزش مشترک توسط مصرف کنندگان در اقتصاد اشتراکی : نقش حمایت اجتماعی ، ادراکات اخلاقی مصرف کنندگان و کیفیت رابطه.
پریا علیزاده قدیمی 1401 -
بررسی اثرات انعطاف پذیری تولید بر رضایت مشتری با تاکید بر نقش میانجی پویایی محصول
میثم درویش 1401 -
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک در سطح بهره وری و عملکرد پروژه
گلناز اطمینان 1401 -
اولویت بندی و ارزیابی ریسکهای تاثیر گذار بر صنعت طیور گوشتی در استان مازندران به روش دنپ فازی FDANP
شروین زکریا 1401 -
بررسی رابطه مشارکت مشتری و تمایز برند بر وفاداری به برند، نقش واسطه ای اعتماد به برند
سیدمهدی فاضلیان 1401 -
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی و عملکرد فعلی بر نیات استراتژیک در بازارهای بین المللی
صالح حاجی حسینی 1400 -
بررسی تاثیر بهکارگیری استراتژی بازاریابی محتوایی بر موفقیت استارتآپهای ایرانی
احمد فضلوی 1400 -
شناسایی فرصت های کارآفرینی در صنعت IPTV: مطالعه موردی تلوبیون
محمد باریکانی 1400 -
بررسی وضعیت بازاریابی در کتابخانه های دیجیتال دانشگاههای دولتی ایران
امیرسپهر طوغانی 1400 -
تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( EWOM ) بر هرم ارزش ویژه برند
مریم الف پورتراکمه 1400 -
تبیین تاثیر افشای تبلیغات و اعتبار منبع بر قصد خرید مصرفکننده در اینستاگرام: مطالعه موردی اقلیم کردستان عراق
علی صفر کامل 1400 -
بررسی رابطه بین نو آوری بازاریابی و مزیت رقابتی پایدار در شرکت های کوچک و متوسط
فرشاد ابراهیم یان 1400 -
تاثیر فناوری های پوشیدنی بر اقدامات و کارکردهای منابع انسانی از دیدگاه مدیران
محمدهادی عارف نظری 1400 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل پیش برنده و بازدارنده طراحی استراتژیک در صنعت خودرو با رویکرد تحلیل میدان نیرو
حسین عبدالهی 1400 -
تعیین سبد تکنولوژی های استراتژیک شرکت پتروشیمی مارون (کاربردی از روش ها MCDM و ماتریس توانمندی _ جذابیت تکنولوژی)
فاطمه قنواتی 1399 -
شناسایی میزان تاثیرگذاری نوآوری باز بر عملکرد زنجیره تامین سبز چابک
پویا علاالدینی شورمستی 1399 -
شناسایی فاکتورهای تاثیرگذار بر استراتژی های مذاکره (مورد مطالعه: شرکت های پیشگام در صنعت تجارت الکترونیک تهران)
مرضیه ابن علی 1399 -
بررسی تاثیر صفات شخصیت بر عملکرد فروش در بازار سرمایه
شروین صفائی 1399 -
بررسی تاثیر مشخصه های واحد IT بر عملکرد تجاری شرکت با توجه به نقش میانجی نفوذ بر تصمیم گیری
نفیسه عباسی 1399 -
واکاوی تاثیر اعتبار پیام بر اعتماد مصرف کننده در رسانه های اجتماعی: با رویکرد اینفلوئنسر مارکتینگ
شهریار افشارها 1399 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در مدل کسب و کار استارت آپهای ورزشی با روش نقشه شناختی فازی
امیرحسین یوسفی کماء 1399 -
تاثیر شخصیت برند بر ایجاد تعهد در مشتریان با بررسی نقش میانجی ارزش ویژه برند در شرکتهای نوپا ( مورد مطالعه: تاکسیهای آنلاین)
سارا نظری 1399 -
قصد استفاده از بیت کوین در پرداخت انلاین محصولات صنعت گردشگری : مشتریان ایرانی
مصطفی علائی 1399 -
عوامل موثر در مدیریت برند (مورد مطالعه شرکت های IT)
مصطفی ابراهیمی مقدم 1399 -
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تعهد مدیریت بر عملکرد سازمان
سردار فتوره بنابی 1399 -
بررسی اثرات ائتلاف استراتژیک بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی فروشگاه های زنجیره ای تهران)
محمدمهدی علیزاده دوحصاران 1399 -
ارتباطات بازاریابی موثر از طریق شبکه اجتماعی: نقش تعدیلگری ارتباطات اجتماعی
امین جابری 1399 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر توسعه بازار خارجی صنعت سیمان ( مطالعه موردی ، شرکت سیمان تهران )
محمدحسین زارع 1399 -
بررسی عوامل تاثیرگذار در استفاده از مزایای بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی برای موفقیت کسب و کارها
روح اله حیدری 1399 -
ارائه مدل سنجش عملکرد راهبردی و مالی شرکت ها
شایان صحرانورد سورکوهی 1399 -
تاثیر استراتژی های بازاریابی سایتهای فروش اینترنتی بر قصد خرید مشتریان با میانجی شبکه های اجتماعی و بازاریابی توسط افراد تاثیر گذار (اینفلوئنسر مارکتینگ)
مصطفی وصالی میاب 1399 -
بررسی پذیرش ارزهای دیجیتال با مدل سوم پذیرش تکنولوژی
علی اکبری 1399 -
بررسی تاثیرفرد-محیط ومعنی داری شغل بردرهم تنیدگی شغلی دربین کارکنان شرکت پرداخت الکترونیک سامان
ناهید نوائی 1398 -
بررسی تاثیر مهارتهای کلیدی بر مدل کسب و کار فردی
الهه چارلنگ 1398 -
بررسی رفتار سالمندان متناسب با مدل رفتاری آندرسون برای ارائه خدمات سلامت.
نفیسه محمدی 1398 -
اثر ترفیع قیمت بر خرید اجباری
فرناز نوری 1398 -
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر نوآوری در شرکت های صنعتی دانش بنیان(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی دانش بنیان شهر تهران)
ایمان پورمقرری 1398 -
تاثیر قابلیت های بازاریابی تجارت الکترونیک بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش کارایی توزیع و ترفیع شرکت ها
مهدیه عربی 1398 -
بررسی تاثیر انواع نوآوری بر عملکرد به واسطه عملکرد نوآوری
علیرضا عطاریان 1398 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت توسعه محصول جدید با روش های تصمیم گیری چند معیاره (روش تحلیل سلسله مراتبی) در شرکت های صنایع تولیدی پوشاک شهر تهران
الهام قلی زاده 1398 -
بررسی تاثیر هوش هیجانی مدیران بر دوسوتوانی در سازمان های دانش بنیان با نقش میانجی سبک رهبری تحول آفرین
مجید هوشنگی 1398 -
بررسی فرصت ها و چالش های گردشگری استان بامیان افغانستان
شفیقه رحیمی 1398 -
بررسی تاثیر عدم قطعیت تقاضابر اقدامات کنترل موجودی در سازمان هایی با کالاهای تندمصرف(مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا)
نیلوفر نشاط 1398 -
بررسی عوامل موثر بر مشارکت مشتری در کسب و کارهای مبتنی بر اقتصادهای اشتراکی (مورد مطالعه شرکت تاکسی آنلاین اسنپ)
غزاله حسینوند 1398 -
بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه اینترنت اشیا در صنعت دامداری
مهدی پورمحمدقلی وفا 1398 -
توسعه مدل کارآفرینی استراتژیک رسانه ای درشرکت های کارآفرین فعال درصنایع خلاق(موردمطالعه:بازی های دیجیتال،اپلیکیشن هاوانیمیشن)
اسماعیل نوروزی 1398 -
بررسی تاثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد بنگاه با در نظر داشتن نقش مشاوره کسب و کار و پویایی محیطی ادراک شده ( مورد مطالعه : شرکت های فعال در شهرک صنعتی کاوه)
علی مهرکی 1398 -
بررسی موانع و محرک های نوآوری در مدل کسب و کار در شرکت های مبتنی بر تکنولوژی
نوید خدیوی 1398 -
بررسی نقش تعدیل کنندگی تبادل اجتماعی و تبادل اقتصادی در رابطه بین سیستم های کاری با عملکرد بالا با فرسودگی عاطفی و رضایت شغلی کارکنان مورد مطالعه شرکت های پیمانکاری در پروژه بازار بزرگ ایران
مهدی محمودزاده جهرمی 1398 -
شناسایی و تدوین ویژگی های بازخور عملکردی موثر در شرکت های وب
مینا تکلو 1398 -
بررسی تاثیر محتوای تبلیغات رسانه های دیجیتال در پذیرش یا رد پیام با میانجی ارزش تبلیغاتی و تعدیلگر اعتماد به نام تجاری و نوآوری بازاریابی(مطالعه موردی : شهروندان غرب تهران)
مهشید جانمحمدی 1398 -
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی و بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی و نیت ترک سازمان در صنعت بانکداری مورد مطالعه : بانک قوامین
سیدارین محبوبی 1398 -
تحلیل روندهای پژوهشی پدیده ی شرکت های جهان زاد (born globat firms) و پیشایندها و پس آیندها ی آن (1990-2018)
سیدحسین خبیری 1397 -
تاثیر قابلیت های نوآوری و تجربه مشتری بر وفاداری و شهرت شرکت های خرده فروش آنلاین
پریسا سلطانی 1397 -
مدلسازی قیمت گذاری و تبلیغات پویا در بازار انحصار چندگانه با رویکرد تئوری بازی
نیلوفر محمدی معاضد 1397 -
طراحی یک مدل پویا در حوزه بازاریابی - عملیاتی جهت بهینه سازی سود و چرخه عمر محصول
پگاه شاهسون 1397 -
تاثیر حضور برند در شبکه های اجتماعی اینستاگرام بر کیفیت ارتباطات و وفاداری مشتریان به برند (مطالعه موردی مشتریان تپسی استان تهران)..
سیده نگار حسینی 1397 -
بررسی روند توسعه مدل کسب و کار در چارچوب مدل RCOV
طاهره محمدحسنی 1397 -
طراحی نقشه ی سفر مشتری سرویس اعتباردهی همراه اول با استفاده از مدل تمکین
محمد اکبری 1397 -
تاثیر انعطاف پذیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی در خلق نوآوری سبز
پروین عدن 1397 -
استراتژی کاهش قیمت : تاثیر ضمانت قیمت بر غیرمنصفانه بودن قیمت و ارزش برند
ایمان صادقی 1397 -
بررسی نقش تعدیل کنندگی تمایل به کوپن ودرک از ارزش بر رابطه بین نیت های وفاداری و رفتار خرید مشتری در فروشگاه های آنلاین(مورد مطالعه : شرکت دیجی کالا)
مهسا برهانی وارسته 1397 -
بررسی محرک ها و چالش های استفاده از نوآوری باز در شرکت های دانش بنیان کوچک و متوسط (مورد مطالعه صنعت مخابرات)
حسن حمیدی 1397 -
بررسی تاثیر شکاف جنسیتی بر بهره وری سازمانی :مطالعه موردی شرکت ملی نفت ایران
هومن باریکانی 1397 -
بررسی تاثیر سرمایه فکری دو سو توان بر عملکرد پروژه در کسب و کارهای خدماتی دانش بنیان
محبوبه امین زاده 1397 -
بررسی پیشامد ها و پیامد های استفاده از اطلاعات مشتریان مشارکت داده شده در توسعه خدمات جدید در صنعت e-commerce
پوریا پارسایی 1397 -
بررسی تاثیر ترکیب هیئت مدیره بر سرمایه گذاری در حوزه ی تحقیق و توسعه مطالعه موردی : شرکت های فعال در حوزه ی صنایع غذایی کشور
امیرمحمد صادقی 1397 -
بررسی شاخص های جذابیت برند کارفرما از نظر کارکنان شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تجارت الکترونیک ایران
مینا جهانی 1397 -
بخش بندی خرده فروشان براساس مجموعه عوامل موثر در تصمیم گیری خرید، مطالعه موردی خرده فروشان پوشاک رسمی آقایان شهر تهران
مصطفی عابدی 1397 -
تبیین عوامل درون سازمانی موثر بر پایداری شرکت های نوپای حوزه فناوری اطلاعات
صدرا امامی ال اقا 1397 -
بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی آنلاین و آفلاین بر عملکرد کسب و کار باتوجه به نقش میانجی برندسازی و نوآوری
سیدعلیرضا هاشمی 1397 -
تاثیر مناسب استراتژی های نوآوری و محیط کسب و کار بر عملکرد کسب و کار SME ها
نازنین جبل عاملی 1397 -
بررسی تاثیر تبلیغات توصیه ای الکترونیکی(e-wom ) بر قصد تحصیل در موسسات آموزشی خصوصی در افغانستان
خداداد موسوی 1397 -
تحلیل موفقیت پروژ ه های سرمایه گذاری جمعی : مقایسه بین ایران و آمریکا
اندیشه اشجری 1397 -
بررسی تاثیر پیشایندهای تعاملات سازمانی راه آهن ج.ا.ا بر عملکرد ذینفعان مرتبط با نگهداری و تعمیرات واگن های باری و مسافربری ناوگان ریلی
محمدحسن مهدویانی 1397 -
اندازه گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب سایت
حسام مرادشمس 1397 -
تدوین سناریوهای تجاری کردن فوتبال حرفه ای و استراتژی های متناسب با هر سناریو
رضا مطهری 1397 -
عوامل اثرگذار بر مشارکت کارکنان خط مقدم در نوآوری در عرضه خدمات
سیدمحمد طبیب زاده 1396 -
تعیین انواع ارزش های مورد انتظار کاربران همراه بانک
محمود غفاری نیا 1396 -
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر نوآوری سازمانی مورد مطالعه شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهر تهران
احمد صالحی 1396 -
بررسی مدیریت دانش و تاثیر آن بر خلاقیت سازمانی ( مطالعه موردی بیمارستان آراد )
نیما طاهری 1396 -
تاثیر مدیریت فروم بر احساسات و نیاز مشتریان (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)
سیدفراز افتخار 1396 -
تاثیر نوآوری خدمات بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
حسین اسدالهی 1396 -
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان شرکت های کوچک و متوسط
هدی جبلی 1396 -
انتخاب مدل و ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در بانک مرکزی ایران
پری ناز معماریان 1396 -
بررسی نقش اقدامات مدیریت دانش در توسعه خلاقیت در شرکت امتداد پارسه
سید حسینعلی سجادی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه محصولات جدید (مورد مطالعه : تولید کنندگان محصولات غذایی شهر تهران)
فاطمه مصطفی زاده 1396 -
بررسی تاثیر تسهیم دانش بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی نوآوری(مطالعه موردی: شرکت های مهندسان مشاور شهر تهران)
بابک رستمی 1396 -
بررسی تاثیر استراتژی های نوآوری بر عملکرد سازمان
شیدا اشرفی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر برند کارفرما در راستای جذب دانشجویان مستعد در ایران
جواد بنی رضی مطلق 1396 -
بررسی تاثیر« آموزش عالی و حرفه ای» بر«کارایی بازار نیروی کار» بر اساس الگوی رقابت پذیری جهانی
محیا حاجی ولی زاده شبستری 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان مورد مطالعه: کانون زبان ایران
یاسمین گل افشان یوسفی 1396 -
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر بر خلاقیت سازمانی در سازمانهای دانش بنیان ایرانی
صحرا حقیقتی ملکی 1396 -
بررسی رابطه فضای ارایه خدمت ادراکات مشتریان از تصویر و تمایلات رفتاری (مورد مطالعه: هتل اسکان الوند)
زهرا جبلی نایینی 1396 -
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و میزان رضایت کارکنان در شرکت EPC
شاهین شیرونی 1396 -
توسعه مدل کسب و کار برای مرکز اسپای آلفا
محمدرضا صرام 1396 -
تاثیر بخشودگی های مالیاتی بر درآمدهای مالیاتی دولتی
مجید اوتادی 1396 -
شناسایی و الویت بندی کاربردهای اینترنت اشیاء در ساختمان با استفاده از شاخص های توسعه پایدار
احسان نویسنده 1396 -
تاثیر نوآوری سازمانی و قابلیت های نوآوری بر عملکرد شرکت های قطعه سازی خودرو
فرهاد یوسف زاده 1396 -
بررسی مولفه های موثردرفرآیندمدیریت استعداداعضای هیات علمی دردانشگاه بلخ استان بلخ(مزارشریف)
احمد هارون واثق 1396 -
بررسی و اولویت بندی مولفه های موثر بر توسعه ی مهارت های نوآوری و کارآفرینی در نظام های آموزشی ضمن خدمت کارکنان، مورد مطالعه: سازمان ثبت احوال کشور
علی محمّد رازقی 1396 -
بررسی تطبیقی محیط عملیاتی مطبوعات درجمهوری اسلامی ایران وجمهوری تاجیکستان
شهناز برات آوا 1396 -
عوامل موثر بر نشاط سازمانی در محیط کار سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
آروین رحمانزاده 1396 -
بررسی کیفیت خدمات ارزی بانکهای ایرانی در دوران تحریم (مورد مطالعه: مشتریان خدمات ارزی شهراصفهان)
محمدرضا حسینی 1396 -
تاثیر تفویض اختیار مدیران بر بهره وری نیروی انسانی در سازمان رسانه ای خبرگزای فارس
محمدحسن صادق پور 1396 -
بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر پیشرفت شغلی اعضای هیات علمی ایران و عراق
محمد حمید عبدالمجید عبدالمجید 1396 -
بررسی تاثیر ابعاد چهارگانه مدل استالفوت و یو بر سطح خلاقیت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی از منظر متخصصین تبلیغات
نفیسه انصاری قره آغاجی 1396 -
بررسی تطبیقی کیفیت خدمات مراکز بیمارستانی دولتی و خصوصی شهر تهران
سیدنیما مرسلی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر توانمندی سازی نیروی انسانی در صنایع کوچک ا ستان کردستان
ازاد برتنی 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی سازمانهای خدماتی (تحقیق پیرامونی : شعب بانک ملت شهر تهران)
اکرم الهی گل 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی سیستم های اطلاعات سلامت در ایران
سحر یزدانی 1396 -
تاثیر موفقیت انتقال تکنولوژی بر عملکرد سازمانی تحقیق پیرامون صنایع غذائی ایران
محسن سالمی 1396 -
تجزیه و تحلیل شاخص های بهره وری به منظور تدوین استراتژی بهره وری سبز در شرکت لیکا
نادر سادات امینی 1396 -
ارزیابی عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد و ارائه راهکارهای بهبود عملکرد (مطالعه موردی شرکت سوشیانت قرن)
بهنام سپهرمند 1396 -
شناسایی عوامل موثر در راستای افزایش مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست شهری تهران
علی میرشکار 1396 -
الزامات و پیش نیازهای مورد نیاز برای اجرای شش سیگما در کسب و کارهای کوچک خدماتی (آزانس های مسافرتی هواپیمایی)
میثم صادقی قهاره 1396 -
تدوین بررسی نقش بانک توسعه صادرات ایران به عنوان اگزیم بانک ایران در صدور خدمات فنی و مهندسی
محمدصادق اجورلو 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در توسعه صادرات قطعات پلاستیکی
مرضیه محمدشیرازی 1396 -
بررسی تاثیرگذاری ادراک کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان براساس مدل گرون روز (مورد کاوی شرکت بازرگانی . )
حسن ابوالملوکی 1396 -
سنجش سطح تعالی معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور براساس مدل الماس تعالی در وزارت امور اقتصادی و دارایی
فاطمه کلانتری 1396 -
ارائه چارچوبی جهت تدوین استراتژی پورتفوی با استفاده از مدل GE - مطالعه موردی شرکت های مرتبط با محصولات ارگانیک کشاورزی
مریم حجتی نجف آبادی 1396 -
اولویت بندی عوامل موثر بر انتقال اثربخش فناوری های نوین در صنعت خودرو ایران
هادی برومندشیخ الاسلامی 1396 -
شناسایی اولویت های استراتژیک آینده فناوری صنعت گاز کشور در مسیر تحقق اهداف سند چشم انداز
یاسمن گرجی 1396 -
ارائه مدل شایستگی مدیران برای شرکت فناوری اطلاعات خوارزمی
بهروز جلالی 1396 -
بررسی موانع توسعه کارآفرینی زنان کارآفرین در شهر تهران
مژگان نبی پورحقیقی 1396 -
شناسایی ویژگی های فردی موثر بر توسعه کارآفرینی اجتماعی در سازمان های خیریه در استان تهران
زهرا بهروزآذر 1396 -
بررسی عوامل تاثیرگدار بر پروژه های نوآوری در شرکت های قطعه سازی خودرو در استان تهران
پوریا گلدسته 1396 -
مطالعه عوامل موثر بر توسعه خوداشتغالی (در بین مددجویان کمیته امداد استان یزد 1387
محسن بهجت 1396 -
شناسایی موضوعات استراتژی فراروی کارآفرینان ایرانی در راه اندازی کسب و کار جدید (مورد مطالعه کسب و کارهای دانش بنیان حوزه فناوری اطلاعات)
حسین ملازاده 1396 -
ارائه مدلی برای به اشتراک گذاری دانش بین دانشجویان رشته مدیریت (مورد مطالعه :دانشگاه های دولتی شهر تهران )
نادر حیدری 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در صادرات قطعات خودرو بر مبنای مدل رقابت ملی پورتر ( مطالعه موردی در صنعت ریخته گری چدن و فولاد)
سیدعلی میرسعیدی 1396 -
بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات شرکت ارتباطات سیار در جهت توانمندسازی این شرکت برای افزایش رضایت مشتریان
عبداله واعظی 1396 -
بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و عملکرد تحصیلی: مورد مطالعه دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه های دولتی شهر تهران
یادگار فروزنده 1396 -
بررسی رابطه نوآوری ارزش ومزیت رقابتی دردفاترخدمات مسافرتی
رسول مهدوی سراسکانرود 1396 -
تحلیل و ارزیابی کارایی سیستم مدیریت کیفیت سازمانی در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اردبیل
حمیدرضا عبدی 1396 -
بررسی تاثیر برنامه های آموزش خلاقیت دبیران بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه (منطقه 4 آموزش و پرورش شهر تهران)
مسعود شجاعی باغینی 1396 -
طراحی مدل موفقیت مدیریت دانش با رویکرد چند سطحی
حسین رحمانی یوشانلوئی 1396 -
بررسی تاثیر احساسی ناشی از نام تجاری برپاسخ مصرف کننده نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مصرف کنندگان برند خودروی ماکسیما در تهران)
فرناز فرزین مهر 1396 -
بررسی تاثیر رعایت اصول اخلاق و رفتار حرفه ای کارکنان بر وفاداری مشتریان بانکها (یک بانک دولتی منتخب در شهر تهران)
سارا سیفی ساربانقلی 1396 -
بسط و گسترش استراتزی های سازمان با رویکرد تلفیقی
علی صفاییان نایینی 1396 -
بررسی الگوی مصرف گاز طبیعی در خانوارهای شهر تهران
عباس میرزایی 1396 -
بررسی کشور سوریه به عنوان پایگاه صادراتی ایران خودرو در کشورهای عربی همجوار سوریه (عراق- اردن- لبنان)
مریم وطن چی 1396 -
بررسی رابطه بین ویژگی های پیام در رسانه های اجتماعی با وابستگی به برند با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری درگیری برای خرید
سیده الهه نبی زاده 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی در بنگاه های حسابرس
محمود پیوندی 1396 -
بررسی توانمندی های ایران در زمینه گردشگری سلامت و شناسایی عوامل موثر بر توسعه آن
مرتضی حسینی 1396 -
بهبود کارایی سیستم مدیریت انبار داری از طریق اصلاح چیدمان کالا با استفاده از شیه سازی تبرید و مدل فروشنده دوره گرد و با اطلاعات پایگاه داده (مطالعه موردی شرکت خدمات تعمیرگاهی رنا
سید رضا تقوی 1396 -
بررسی نقش کیفیت وب سایت و عادت به آن در تجارت الکترونیک( مطالعه موردی : شرکت قطارهای مسافربری رجاء)
راحیل مهرابی لواسانی 1396 -
اندازه گیری میزان کارافرینی شرکتی و برریسی موانع آن در شرکت مپنا
ناهید صادق نژاد 1396 -
شناسایی و الویت بندی عوامل موثر در اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خودرو (مورد کاوی شرکت ساپکو)
مریم نجفی 1396 -
مطالعه و تحلیل استراتژیک با رویکرد SWOT برای شرکت مدیریت شبکه
هما پیرهادی 1396 -
استقرار چرخه مدیریت بهره وری و بررسی اثر بخشی آن در شرکت ایران دلکو
علی پاکدوست 1396 -
بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مصرف کنندگان اسباب بازی های فکری
اگاتا ابراهامیان خویگانی 1396 -
تاثیر ابعاد نوع دانش،استراتژی محوری و یادگیری تیمی بر موفقیت توسعه محصول جدید
علیرضا سراجیان 1396 -
بررسی تاثیر عوامل استراتژیک بر توسعه محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت ماشین سازی ایران تکنیک)
علیرضا هادیان رسنانی 1396 -
بررسی پیامدهای انطباق استراتژی بازاریابی صادرات با عوامل داخلی و خارجی شرکت (مورد مطالعه صادر کنندگان نمونه ملی سال)
ادریس ابراهیم بیگی 1396 -
بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رفتار نوآورانه کارکنان مطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی
احسان جهانی 1396 -
اولویت بندی عوامل موثر بر پذیرش رایانش ابری در شرکت های کوچک و متوسط فعال در صنعت IT (مورد کاوی: گروه گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات سینا)
نرگس مرادابادی 1396 -
شناسایی چالشهای انبوه سپاری برای شرکت های ایرانی
شهاب الدین صحراییان 1396 -
رابطه بین سرمایه های فکری و عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن قابلیت های مدیریت دانش در شرکت های حاضر در صنعت بیمه کشور
لنا یاسینیان 1396 -
بررسی نقش کنسرسیومهای بازرگانی در افزایش فروش وصادرات صنایع کوچک
احمد زارع 1396 -
بررسی و ارائه فرآیندهای پیشنهادی شبکه برترین عملکردها
سارا آقایی ملایری 1396 -
بررسی تاثیر انواع فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش در شرکتهای کوچک و متوسط (SMES)
ابوالفضل درخشانی 1396 -
بررسی رابطه بین نوآوری ( در خدمات فرآیند خدمت رسانی و فرهنگ نو آوری) یادگیری سازمانی در بانک کشاورزی
نسرین عرفانی 1396 -
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت تولید نرم افزار بر مبنای نوآوری متن باز در صنعت نرم افزار ایران
محمد حسین پاشنه طلا 1396 -
بررسی انطباق شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران با مدل سیستمی سازمان یاد گیرنده ( SLOM )مورد مطالعه : شرکت تاسیسات دریایی ایران( ioec )
رضا اسفیدانی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت شرکتهای نوپا در ایران مورد مطالعه : شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای تلفن همراه شهر تهران
ساسان یوسفی 1396 -
بررسی تاثیر بکارگیری رایانش ابری بر استراتژی های تکنولوژیکی سازمان در زمینه سلامت الکترونیک
معین میمندکرمانی 1396 -
بررسی روش های آموزش و ارائه روش اثربخش آموزش کارآفرینی برای دانشجویان مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران
شادی ختائی 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل توسعه فن آوری نانو در بخش صنایع غذایی مورد کاوی : استان خراسان رضوی
فروغ نامجو 1396 -
بررسی رابطه بین فرایندهای مدیریت دانش و کسب مزیت رقابتی در کسب و کارهای کوچک
غفار قدسی نخطلو 1396 -
بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری نیروی انسانی در صنایع کوچک استان لرستان
امید کریمیان 1396 -
ارایه یک مدل با رویکرد داده کاوی برای بیشینه کردن سود فروشگاه های زنجیره ای با در نظر گرفتن تصمیمات طبقه بندی محصول، تخصیص فضا و محل نمایش
علی ستاره گوران آباد 1396 -
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بیمه محصولات گلخانه ای در استانهای تهران و البرز
پیمان قیاسی 1396 -
بررسی رابطه بین برند کارفرما و وفاداری نیروی انسانی در شرکت ارژن
مستوره بمپوری 1396 -
بررسی رابطه بین معنویت سازمانی با توانمندسازی روانشناختی و خلاقیت (مطالعه موردی: کارکنان بانک پاسارگاد شعبه مرکزی بخش بین الملل)
مینا شریفی 1396 -
بررسی و ارزیابی چابکی شرکتهای تولیدی پتروشیمی ایران با بکارگیری منطق فازی
رفعت فرزادفر 1396 -
بررسی عوامل موثر بر خلق مشترک ارزش در مدل های کسب و کار اینترنتی
احمدرضا باخدا 1396 -
بررسی تاثیر عوامل داخلی شرکت بر عملکرد صادراتی مورد مطالعه شرکت های صنایع غذایی استان تهران
محمد امینی شریف اباد 1396 -
استراتژی های نهادینه سازی نظام مدیریت عملکرد در نظام حقوق و مزایا در سازمان های نظامی
محمّدیاسین ولی 1396 -
شناسایی و الویت بندی تاثیر گذار بر پذیرش سیستم اطلاعات بیمارستانی با استفاده از تکنیک MADMمطالعه موردی : بیمارستانهای خصوصی تهران
پوریا سندگل 1396 -
طراحی سامانه توصیه گر با رویکرد شبکه های عصبی عمیق
رامین زندوکیلی 1396 -
بررسی تاثیر اجرای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی (مطالعه موردی : شیر پگاه)
زهرا رشیدعلی پور 1396 -
بررسی ارتباط دلبستگی هیجانی برند و وفاداری مشتریان
علی رحمانی 1396 -
بررسی مدل کسب و کار به منظور توسعه نوآوری فناورانه با رویکرد تفکر استراتژیک
سیدمحمد واحدی 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات تور و رضایت گردشگر بر وفاداری گردشگر
مهرداد ابراهیمیان دهکردی 1396 -
بررسی نگرش های افراد نسبت به تبلیغات غیر معمول و اثر آن بر تمایل به خرید کفش
حمید سوری 1396 -
ارائه ابزاری جهت سنجش نوآوری مدل های کسب و کار دیجیتال در شرکتهای نوپای اینترنتی ایران
سعید حیدری 1396 -
بررسی عوامل موثر بر رفتارکاربر در شبکه های اجتماعی موبایل
علیرضا محقق 1396 -
بررسی رابطه اعتیاد به کار و بهره وری کارکنان در بانک شهر
فاطمه مقدمی 1396 -
بررسی عوامل موثردر ایجاد انگیزه جهت رضایتمندی کارکنان در شرکت آب و فاضلاب شهر تهران
فاطمه اصغری 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات اسکای گیفت بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان کثیر السفر شرکت هواپیمایی ج.ا.ا (هما)
آذین ساکی پور 1396 -
اولیت بندی استراتزی های اکتساب تکنولوزی با استفاده از تکنیک (مطالعه موردی: شرکت تعاونی چینی بهداشتی ایساتیس یزد)
ریحانه السادات بخشایش 1396 -
تدوین استراتژی فرآیند تولید خودرو در شرکت سایپا (مطالعه موردی: فراینده خانواده 100X)
افشین صدارتی 1396 -
ارزیابی میزان آمادگی ساز مان های خدماتی برای پیاده سازی نظام مدیریت دانش (مطالعه موردی: شعب منتخب بیمه توسعه)
محمدحسین تیمورپور 1396 -
بررسی نقش میانجی رضایت در رابطه بین آمیخته بازاریابی و خرید مجدد در آزانس های گردشگری آنلاین
مهرناز اسمعیلی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر ایجاد فلات شغلی در کارکنان شعب بانک ملت شهر تهران
معصومه عبدی 1396 -
بررسی تمایل به پرداخت مصرف کنندگان بابت آبمیوه های ارگانیک در تهران
افسانه جلالی علی ابادی 1396 -
بررسی تاثیر پدیده سایبرلوفینگ برعملکرد شغلی کارکنان دانشگاه ارومیه
مجید کرباسیان 1396 -
ارائه مدلی جهت همراستایی استراتژی های منابع انسانی و استراتژی های کسب و کار: مورد کاوی بانک سینا
مرضیه آشوری مهارلوئی 1396 -
بررسی اثر سبک رهبری بر رفتار تیمی کارکنان(مطالعه موردی: شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه) در سال 1392
حسن مخدومی 1396 -
شناسایی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی تصمیمات استراتژیک درصنعت برق براساس روش شناسی کیو
شروین حسن پوریامچلو 1396 -
شناسایی مدلی برای قابلیت¬های پویا در نوآوری خدمات مبتنی بر استراتژی رقابتی در شرکت¬های پروژه محور شهر تهران
مریم ده حقی 1396 -
بررسی نوآوری برعملکرد سازمانی (مطالعه مورد:نمایندگیهای رسمی ایران خود رو و ماشین آلاتراهسازی وارداتی )
محمد نثاری 1396 -
ارائه مدل کسب و کار در خبرگزاری های ایران
لیلا مقدم فر 1396