اساتيد - ftm- دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
Professor
Update: 2024-11-21
Tahmours Hasangholi Pouryasouri
College of Management / مديريت بازرگاني
P.H.D dissertations
-
ارائه الگوی کنترل تعاملی استراتژیک متاثر از خصیصه های سازمان هولوگرافیک مورد مطالعه : صنعت پرداخت
محمد شادمسگران 2024 -
ارائه الگوی سیستم کنترل تعاملی در شرکت های دانش بنیان
حامد ملکی زاده 2024 -
طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)
سعیده امامی قشلاق 2024 -
تبیین عوامل موثر بر شکست خدمات و طراحی استراتژی بازیابی مشتریان در بازارهای صنعتی (مورد مطالعه: شرکت های پخش لوازم یدکی خودرو)
پرویز کشفی 2024 -
الگوی هماهنگی درونی استراتژی های سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات با عملکرد مورد مطالعه: سازمان هواشناسی کشور
پوریا پورقرائی 2024 -
ارائه الگوی بازاریابی سلامت با فرهنگ سازی پیشگیری به موقع سرطان پروستات
الهام صحافی 2024 -
طراحی مدل توسسعه فعالیت های بازاریابی الکترونیکی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ارزش ویژه برند شرکت های مخابراتی عراق
اسامه فاضل راضی العیدانی 2024 -
طراحی مدل نقش سرمایه انسانی بر قابلیت های پویای بازاریابی در ارایه خدمات به مشتری (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
سعیدرضا ابراهیمی 2024 -
مدل تأثیر رابطه تعاملی نحوه تفکر و قالب پیام تبلیغ بر جذابیت تبلیغ و قصد خرید از طریق ردیاب چشم
علی رضا حدادی 2023 -
طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
احمد عباس طوفان الطرفاوی 2023 -
طراحی مدل ارزش آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی)
شادی عرفای جمشیدی 2023 -
استخراج معانی آیین های مرتبط با رمضان و جشن نوروز با توجه به ساختار خانواده و گروه های سنی
مریم رحمانی 2023 -
مدل سازی مفهومی تاثیر ارزهای دیجیتال بر استراتژی های کسب و کار (مورد بررسی: شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
اصغر قدم زن جلالی 2023 -
طراحی مدل تجربه مشتری در صنعت خدمات فروش آنلاین و ترسیم نقشه سفر الکترونیکی مشتر ی مبتنی بر صنعت 4.0
پگاه هودی 2023 -
ارائه الگوی توانمندسازی منابع انسانی (مورد بررسی کارکنان بیمارستان کیش)
عباسعلی نجاتی سلیم 2023 -
ارائه مدل شکل گیری اصالت برند در کسب و کارهای خانگی
بهزاد ولادی 2023 -
تبیین مدل هم نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی بر پایه درگیرسازی مشتریان و هم آفرینی ارزش در کسب و کارهای نوپا
علیرضا نانکلی 2023 -
طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
جلال زارع 2023 -
ارائه الگوی نواوری در مدل کسب و کار در صنعت خرده فروشی ایران
طیبه گلاب دوست 2023 -
ارایه چارچوب استراتژیک تامین مالی شرکت های نوپای دیجیتال
علی اسلامی بیدکلی 2023 -
ارائه مدل توسعه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان
سمانه رئیسی نافچی 2023 -
ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی در بنادر
مجتبی عباس پور 2023 -
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سامان آسترکی 2023 -
ارائه مدل توسعه خرد سازمانی با رویکرد میان فرهنگی در سازمان های ایران امروز
سیدعلی ابطحی نژاد 2023 -
ارائه مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای
مریم اوسطی 2022 -
ارائه الگوی کنترل استراتژیک موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی
پگاه نیک ذات 2022 -
ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت های فعال در صنعت شوینده
شهراد پدیدار 2022 -
طراحی مدل فرهنگ حمایتگر از خانواده با تاکید بر تعادل کار و خانواده در صنعت (ICT) فناوری اطلاعات و ارتباطات
افرا دادرس 2022 -
ارائه مدل رفتاری عملکرد نیروهای فروش در فروشگاه های زنجیره ای با رویکرد توسعه هوش هیجانی
محمدرضا خوش لفظ 2021 -
ارایه الگوی بلوغ حکمرانی شرکتی خوب درصنعت بیمه ایران
علی تقوی 2021 -
ارائه چارچوب اخلاقی کارکردهای مدیریت منابع انسانی با تاکید بر الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت( جذب - بکارگیری-توسعه و نگهداشت )
فرزام پور رمضان رودپشت 2021 -
طراحی و توسعه مدلی برای برند سازی جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری
الناز رهروی 2021 -
ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
سیداحمد قاسمی 2021 -
ارائه الگوی استراتژیک انتقال تکنولوژی در صنعت حفاری بر اساسی استراتژی وزارت نفت و قراردادهای نفتی
مریم رنجبری 2021 -
ارائه چارچوبی برای اندازه گیری پیچیدگی پروژه ، مورد مطالعه پروژه های زیر ساختی شهرداری تهران
محمدمهدی نراقیان 2021 -
ارائه مدل ریسک منابع انسانی و استراتژی های مواجهه با آن (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه ای)
سلطنت روائی 2021 -
طراحی و تبیین مدل جامع چند سطحی توسعه رهبری اثربخش (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
یوسف رضائی 2020 -
توسعه استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای کوچک
امیرحسین پناهنده 2020 -
ارائه چارچوب اجرای استراتژی های بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (مطالعه چند موردی)
قاسم جوکار 2020 -
ارائه چارچوب پیاده سازی فرایند نظارت بر تجارت فرامرزی
عطاء سلطانی هزارخانی 2020 -
مدلسازی ائتلافات استراتژیک مبتنی بر استراتژی های نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
فاطمه حاج اسمعیلیان 2020 -
تدوین مدل شبکه ای ریسک در بخش صادرات غیر نفتی ایران
مهدیه مختاری موغاری 2020 -
ارائه مدل کنترل راهبردی در سازمان های هولدینگ - مطالعه موردی هولدینگ های تولیدی صنعت الکترونیک
سیاوش هژبری حقیقی 2020 -
ارائه الگوی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان در شرایط عدم اطمینان - مورد مطالعه خریداران واحدهای مسکونی
مهدی ریوندی 2020 -
توسعه مدل رفتار خرید بیمه گذاران بیمه عمرو پس انداز
حسینعلی بختیارنصرآبادی 2020 -
ارائه الگوی انتخاب آمیخته رسانه در کمپین تبلیغاتی خاص صنعت بیمه
احمد جوادی پور 2020 -
ارائه مدل توسعه محصول جدید با تاکید بر رعایت ملاحظات زیست محیطی و مشارکت مصرف کنندگان
میثم نصیری 2020 -
ارایه چارچوب ادراک مصرفکنندگان از تخفیف و مدیریت آن
فاطمه رستمی 2020 -
ارائه الگوی همراستایی تدوین و کنترل استراتژیک ، (صنعت پتروشیمی)
سیده فروزان جواهری شلمانی 2019 -
شناسايي معيارهاي مشاغل حياتي و كليدي براي جذب وحفظ استعدادها در شركت ملي نفتكش ايران
هادی میرزائی 2019 -
طراحي و تبيين مدل جهت گيري استراتژيك در شركت هاي دانش بنيان ايران
سعید حبیبی 2019 -
ارائه چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان در نسل های مختلف اقوام ایرانی
هیرو عیسوی 2019 -
آسيب شناسي توسعه تراتزيت چندوجهي از طريق ايران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحليلي در سه حوزه دريايي ، جاده اي ، ريلي )
حبیب کمرخانی 2019 -
ارائه الگويي جهت تبيين ابعاد ارتباط با مشتريان ارزنده حقيقي در بانك سپه با استفاده از تئوري داده بنياد و تحليل كيفي تعاملي
علی هاشم زهی 2019 -
شناسايي و تبيين عوامل تاثير گذار بر قدرشناسي مشتريان بانك و بررسي پيامدهاي رفتاري آن با تاكيد بر رويكرد بازاريابي پاسخگو
داود موذن 2019 -
طراحي مدلي براي نوع شناسي رفتار صادراتي بنگاه هاي صادر كننده در صنعت برق ايران
امیررضا روحانی 2019 -
ارايه مدلي جهت ساخت هويت برند در صنعت ارتباطات داده
علی حاجی محمدعلی 2019 -
مدل سازي رابطه آميخته بازاريابي آنلاين با ارزش ويژه برند كسب و كارهاي آنلاين با استفاده از نقشه هاي فازي شناختي
هانیه لشگری 2019 -
بررسي قابليت هاي بازاريابي سازمان هاي بخش خدمات به منظور كسب مزيت رقابتي
بهاره محمدی گرگان 2019 -
طراحي مدل ارتقاء تجربه و پاسخ مشتري با استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي
سجاد خالوزاده مبارکه 2019 -
مدل قصد خريد مجدد انلاين B2C
الهه اسداللهی دهکردی 2019 -
طراحي و تبيين الگوي تامين،تربيت،به كارگيري و نگهداشت مدير مدرسه با رويكرد مدرسه محوري
حجت اله بنیادی 2019 -
ارائه چارچوب ساختار سازماني اتحادهاي استراتژيك با شركاي بين المللي
سیدحسین جلالی 2019 -
تبيين مديريت عملكرد بازرگاني شركت مادر تخصصي عمران و مسكن ايران با رويكرد اخلاق حرفهاي
بهنام بردبار 2019 -
طراحي چهارچوب سياستگذاري افزايش ظرفيت قبولي بيمه اتكايي بااستفاده از اوراق حوادث فاجعه آميز در صنعت بيمه
جواد سهامیان مقدم 2019 -
ارائه مدل تبيين راهبردهاي توسعه صادرات ميوه و تره بار به جمهوري روسيه
رحمت علی صابری حقایق 2019 -
طراحي مدل مرجعيت اثربخشي خبري شبكه هاي اجتماعي(مورد مطالعه تلگرام)
آرزو سلطان محمدی 2019 -
تحليل سياستهاي سرمايه گذاري مستقيم خارجي شركتهاي چند مليتي در تحقيق و توسعه مورد مطالعه : هند و چين
محمدصادق صارمی 2018 -
طراحي مدل بلوغ بازاريابي صنعت بانكداري
ریحانه بحری نژاد 2018 -
طراحي الگوي مديريت ريسك استعداد با رويكرد دانشگاه كارآفرين(مورد مطالعه دانشگاه شيراز)
علیرضا عزیزی 2018 -
طراحي مدل فروش مبتني بر نوآوري باز در صنعت ساختمان (مورد مطالعه : گروه شركتهاي ساختماني ايرانيان اطلس)
محمدمهدی لطیفی 2018 -
طراحي الگوي شايستگي فرماندهان ارتش جمهوري اسلامي ايران مبتني بر انديشه فرماندهي معظم كل قوا
شعبان مرادی آیدیشه 2018 -
تلفيق رويكردهاي ارتباطي و مشاهده اي در ارزيابي اثربخشي تبليغات
سپیده نصیری 2018 -
تدوين چارچوب استراتژي هم رقابتي جهت كسب مزيت رقابتي در كسب و كارهاي فناور نوپا
محمد ولیابیدگلی 2018 -
طراحي مدل سنجش مراوده استراتژيك در صنعت خودرو
امیرحسین صبورطینت اقدم 2018 -
طراحي مدل مفهومي مديريت استعداد كاركنان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور
مریم قنبری بیجاربنه 2018 -
طراحي مدل مسير شغلي دو گانه ويژه پرستاران
نرجس السادات نسبی 2018 -
ارائه مدل توسعه الكترونيك منابع انساني در سازمانهاي دولتي ايران
عبدالعزیز آبتین 2018 -
ارايه الگويي براي شناسايي و دسته بندي سبك هاي مختلف زندگي مصرف كنندگان شهر تهران
آرمیتا مصلی نژاد 2018 -
بررسي رابطه رهبري اخلاقي و بهره وري پروژه هاي ساختماني (نظريه رهبري اخلاقي اثربخش)
طوفان جعفری 2018 -
طراحي مدل شبكه سازي فعاليت هاي بازاريابي بنگاه هاي فعال در خوشه هاي صنعتي ايران
سیدمجتبی موسوی نقابی 2018 -
طراحي مدل يك پارچه سنجش بلوغ مديريت پروژه ،طرح و پورتفوليو
سرمد کیانی 2018 -
تدوين مدل ترغيب شهروندان تهراني به خريد كالاي ساخت داخل با رويكرد بازاريابي اجتماعي (مورد مطالعه لوازم خانگي)
عبدالرحمن احسان 2018 -
تدوين مدلي براي اندازه گيري زنجيره ارزش منابع انساني در صنعت نفت
حمیدرضا یزدانی 2018 -
تدوين و تبيين مدلي براي ارزيابي فرايند مديريت ارتباط با مشتري در بانكهاي تجاري خصوصي ايران
امیر خانلری 2018 -
ارايه مدل تبيين رابطه فرايندهاي مديريت دانش با توسعه منابع انساني در آموزش عالي
زهرا وظیفه 2018 -
تبيين استراتژي طراحي و توسعه محصول جديد با رويكرد نوآوري باز در شركت ايران خودرو
ابوالقاسم بازرگان 2018 -
طراحي تبيين مدل برند كارفرما در مراكز آموزش عالي دولتي ايران
جواد فقیهی پور 2018 -
طراحي نظام كنترل استراتژيك براي استراتژي هاي تجاري سطح ملي مورد مطالعه سيستم متمركز نظارت بر واردات و صادرات ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز
علی ردادی 2018 -
طراحي مدل انطباق پذيري مسير شغلي كاركنان با تاكيد بر موفقيت كارراهه در شركت پتروشيمي شازند
فاطمه کریمی جعفری 2018 -
انتخاب پورتفولیوی پروژه ها و طرح ها به روش بهینه سازی ریسک و بازدهی
وحیدرضا یوسفی 2018 -
ارائه مدل رياضي سنجش رضايت مشتريان
محمود دهقان نیری 2018 -
تدوين خط مشي هاي توازن كار - زندگي موثر بر ميزان توازن كار - زندگي كاركنان آموزش عالي
مژگان روشن نژاد 2018 -
تدوين مدل رفتار مصرف كننده آنلاين بر اساس پديدارشناسي تفسيري
سید محمد رضا ناصرزاده 2018 -
بررسي تاثير برنامه هاي تشويق صادرات بر عملكرد صادراتي شركتها و ارائه چهارچو سياستگذاري ترفيع صادرات در ايران
فرشید حسینی طولی 2018 -
ارائه الگوي مفهومي فرايند كسب بازخور مشتريان در رويكرد مديريت دانش مشتري
سیدابوالقاسم میرا 2018 -
طراحي الگوي شايستگي فرماندهان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در راستاي ارتقاء توان رزمي با رويكرد جنگ هاي ناهمتراز
داود غفوری 2018 -
طراحي مدل تبليغاتي اثربخش نفوذ در كشورهاي CIS در بخش صادرات غير نفتي استان آذربايجان شرقي (مطالعه موردي: محصولات خشكبار)
مجتبی رمضانی 2018 -
طراحي مدل توسعه بازار صنايع كوچك و متوسط مورد مطالعه: صنايع غذايي و آشاميدني استان تهران
مرتضی انوشه 2018 -
برنامه ريزي استراتژيك و الگوي توسعه ترانزيت كانتينري بنادر جنوب ايران
همایون یوسفی 2018 -
ارايه مدل سياستگذاري تبليغات اثربخش در صنعت بيمه ايران
کیومرث شریفی 2018 -
تبيين مدل توسعه سرمايه انساني بنگاه هاي كوچك و متوسط با هدف چابك سازي سازمان
محمد حسین یاراحمدزهی 2018 -
طراحي مدل التزام شغلي در بستر برون سپاري منابع انساني (بر اساس رويكرد روانشناختي)
بهروز پورولی 2018 -
تدوين مدلي بومي براي بهبود عملكرد صادراتي شركتهاي ايراني در بازار مصالح ساختماني عراق
رحیم محترم قلاتی 2018 -
طراحي و تبيين مدل توسعه منابع انساني براي دستيابي به مرجعيت علمي در آموزش عالي
محمد تابان 2018 -
طراحي الگوي مناسب تبليغاتي براي بانك پارسيان از طريق شبكه هاي اجتماعي
احد محمودزاده 2018
Master Theses
-
گیمیفیکیشن در مهمان نوازی: توسعه و اجرای استراتژی های موثر بر بهبود تجربه مهمان
علی شیرمحمدی 2024 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی شرکت زمزم ایران با رویکرد قابلیت های پویا
سیدهادی موسوی نافچی 2024 -
بررسی عوامل خرید پوشش سنتی کشور افغانستان (با تمرکز براتباع افغانستانی در تهران).
انوشه نژند 2024 -
بررسی تاثیر فرصتهای کاری بر وفاداری و عملکرد شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی اشتیاق و قصد ترک خدمت کارکنان
نیما نیکخواه 2024 -
بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر چابکی نیروی انسانی با توجه به نقش میانجی قصدترک خدمت، رضایت کارکنان و شرایط روانشناختی (مطالعه موردی: شرکت زرین پال)
علی شریعتی اشکوری 2024 -
بررسی نقش بسته بندی بر ادراک مصرف کنندگان در بازاریابی کشاورزی (مورد مطالعه: استان هرات-افغانستان)
محمد اویس ارباب زاده 2024 -
بررسی تاثیرتجارت خارجی بر درآمدهای حاصل از گردشگران ورودی ایران با تکیه بر تحلیل موجک.
حسین علی پور 2024 -
بررسی تاثیر درک افراد از پیشنهاد ارزش کارفرما EVP بر رضایت داوطلبان سازمان های غیر انتفاعی با بررسی نقش اهمیت درک شده ، حمایت درک شده، آزادی در کارها و روابط بین افراد سازمان
محمدحسن صدقی 2023 -
بررسي استراتژي هاي تبليغاتي شركت چندمليتي مرك بر اساس ميزان استانداردسازي تبليغات با تاكيد بر شاخص هاي داخلي شركت
فرزانه ویشلقی 2023 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت بانکداری
امیرحسین خرمشاهی 2023 -
نقش مدیریت منابع انسانی در کسب وکارهای خانوادگی: مطالعه موردی شناسایی استراتژی های آموزش، پاداش، ارزیابی عملکرد
نادر سارانی 2023 -
بررسی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی و فنون متقاعدسازی بر مهارتهای فروش، هوش هیجانی و سرمایه ی روانشناختی نیروهای فروش
اسماعیل طهماسبی آزاد 2023 -
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر موقعیت تجاری و وفاداری مشتری در صنعت ساختمان
مهدی نیکان پور 2023 -
بررسی پتانسیلهای توسعه صادارت برق به کشورهای منطقه با رویکرد توسعه تولید برق تجدید پذیر
مهدی میرزاعباسی 2023 -
شناسایی راه کارهای توسعه صادرات خدمات دور کاری آنلاین در شرایط تحریم
جواد طلوع آجیلی طوسی 2022 -
بررسی تاثیر درک مصرف کننده از بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: رسانه: اینستاگرام / صنعت: مد و پوشاک)
نیلوفر سلطانی کاسب 2022 -
شناسایی عوامل موثر در مدیریت کافی شاپ های شهر تهران (مورد مطالعه مدیریت کسب و کارهای خرد )
امیرحسین اردکانی مقدم 2022 -
تاثیر رنگهای فضای داخلی فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بر ادراک، احساسات و ترجیحات مشتریان
یوسف علی پور 2022 -
رابطه بازاريابي داخلي و كاهش نارضايتي كاركنان شركت سيمرغ
سارا فراهانی 2022 -
عنوان پایاننامه/ رساله:بررسی راه کارهای برندسازی غارهای نمکی گرمسار در راستای توسعه گردشگری سلامت
طاهره برزگرغلامی 2022 -
بررسی شیوه های کارآفرینی میراث فرهنگی ناملموس ( نمونه موردی: بندر کنگ)
کیوان موقوفه 2022 -
تاثیر تخفیف بر ارزش مادام العمر مشتری در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
سهیل آشوری 2021 -
بررسی نقش حضور دیجیتال کارمندان خدمات در وبسایت بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری (مورد مطالعه وبسایت های خرید آنلاین)
کیمیا مؤمن زاده 2021 -
تاثیر طنز و سبک طنز بر رابطه مصرف کننده و برند در اینستاگرام
مجید کریمیان 2021 -
بررسی راه کار های جایگزین برای مشکلات ارزی گردشگری ورودی ایران بر اساس ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند
کاظم بهشتی فام 2021 -
بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن تبلیغات با توجه به سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
نیما برمر 2021 -
بررسی تاثیر سبک شوخ طبیعی خریدار و فروشنده بر عملکرد فروش
محمد حدادی 2021 -
بررسی فونت در تبلیغات : تاثیر گذارترین فونت های فارسی در پیام های ترفیعی تبلیغات چاپی
علی پورمهدی 2021 -
تعيين تاثير استراتژي هاي تعميم برند بر تصوير ذهني از برند در بازار لباس ورزشي در ميان دانشجويان دانشكده مديريت دانشگاه تهران
علی ابزری 2021 -
بررسی استراتژی های توزیع در صنعت تجهیزات پزشکی
رحمان پاشائی 2020 -
حفظ ارزش های فرهنگی ونقش آن در رضایت جامعه محلی درمناطق گردشگری روستایی: مورد مراسم پیرشالیار دراستان کردستان
رضوان صیفوری 2020 -
بررسی تأثیر وفاداری به برند بر روی تصمیم خرید مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای تجهیزات پزشکی)
مهسا زکریازاده 2020 -
بررسی تاثیر دستکاری نحوه تفکر بر عملکرد افراد در مدیریت انبار با روش تحقیق آزمایشگاهی
سیده فاطمه انوری 2020 -
بررسی نقش وتاثیرجشنواره ها و رویدادهای موسیقی محلی برجذب گردشگران ورودی(موردمطالعه استان بوشهر)
مصطفی مرزبان 2020 -
بررسی جایگاه هنرهای نمایشی در جذب گردشگران ورودی
نسرین طاهرنژاد 2020 -
ارزش ادراكي مشتري از ويژگي هاي ساختمان سبز و تاثير آن بر تمايل خريد
مارال نادرپورکوهی 2020 -
بررسی اتحاد دو برند معتبر بومی و جهانی و برند گمنام بر ارزیابی کیفیت محصول برند گمنام ( مورد مطالعه : شرکت بازرگانی روغنکار)
آرمین نصیری پرتوی 2020 -
بررسی تاثیر تجربه برند بر تعهد و طرفداری برند مورد مطالعه: شرکت های گردشگری استان تهران
روح اله محمدصادق 2020 -
تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک C2C
امید عظیمیان 2020 -
بررسی تاثیر ویژگی های رفتاری بر انتخاب نوع قرارداد در زنجیره تامین به روش تحقیق آزمایشگاهی
علی رضائیان 2020 -
بررسی اثربخشی ابزارهای تبلیغات اینترنتی در جذب گردشگر فرانسوی به ایران
سیده نوشین هاشمی 2020 -
بررسی رابطه بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی از طریق نقش میانجی فرهنگ سازمانی
فاطمه برزگر 2020 -
بررسی تاثیر بازارمحوری،کارآفرینی محوری و مدیریت دانش محوری بر تولیدات سازگار با محیط زیست و کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت مواد غذایی شهر شیراز
محمد مهدی حق نگهدار 2020 -
اولويت بندي معيارهاي وارداتي در پسابرجام با استفاده از روش هاي تصميم گيري چندمعياره (مطالعه موردي صنعت لوازم خانگي)
یاسمن محمدی ضیا 2020 -
بررسي تأثير يكپارچه سازي استراتژيهاي مديريت دانش بر عملكرد سازماني در شركت ايران ترانسفو
محمدرضا مینایی 2020 -
آسيب شناسي مديريت ميراث جهاني باغ هاي ايراني با رويكرد مشاركت محلي
رضوان عظیمی کیا 2019 -
شناسايي شاخص هاي بنيادين برند شخصي و ارائه مدلي جهت ايجاد آن توسط كاركنان سازمان ها
امیرحسین ال ابراهیم 2019 -
بررسي تاثير اجزاي ترفيع تجاري بر فروش در فروشگاه هاي اينترنتي
نوید جلالیان 2019 -
بررسي تاثير قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري بر رابطه ميان استفاده از تكنولوژي رسانه اجتماعي و عملكرد شركت
الهام توکلیان 2019 -
بررسي تاثير معنويت محيط كاري بر تعهد سازماني اعضاي گروه جهادي بسيج سازندگي استان مازندران با نقش ميانجي سرمايه اجتماعي
سیدحسین موسوی نسب 2019 -
بررسي ابعاد رويكرد بازاريابي چريكي و انتخاب روش مناسب بازاريابي چريكي براي محصول برنج فاميلا در شركت گلرنگ
سهیلا ابن علی 2019 -
بررسي تاثير فرهنگ سازماني و توانايي هاي رابط هاي سازماني بر عملكرد اتحاد هاي استراتژيك
فرشاد هنرفر 2019 -
تاثير قابليت هاي بازاريابي تجارت الكترونيك بر عملكرد صادراتي با توجه به نقش كارايي توزيع و ترفيع شركت ها
مهدیه عربی 2019 -
بهبود انعطاف بذيري استراتژيك از طريق فناوري اطلاعات و نقش ان بر روي عملكرد سازماني
ابراهیم کریمی 2019 -
شناسايي عوامل موثر بر گسترش ساختمانهاي سبز در شهر تهران
علیرضا مقدس زاده بزاز 2019 -
تبيين تاثير مديريت ارتباط با مشتري اجتماعي و بازاريابي رابطه مند بر عملكرد بانكي با رويكرد B2B
سید مهدی حیدری 2019 -
بررسي رابطه بين قابليت هاي گمركي وتسريع تشريفات گمركي كالاهاي وارداتي و صادراتي در زنجيره تجارت خارجي (مورد مطالعه: سازمان گمرك جمهوري اسلامي ايران)
مجتبی علی پورپیکانی 2019 -
بررسي تاثير جهت گيري شركتهاي كوچك و متوسط به بازارهاي بين المللي و گرايش آنها به كارآفريني بر روي عملكرد اين شركتهاي از طريق اثر قابليت شبكه
سهیلا حمیدی 2019 -
بررسي رابطه هوش تجاري و عملكرد صادراتي شركت هاي كوچك و متوسط در ايران(از طريق مطالعه موردي ابزار تحليل بازار ITC)
محمد پیری زاده 2019 -
تعيين نقش مديريت راهبردهاي كانال هاي بازاريابي در بازارهاي بين امللي مورد مطالعه صنعت داروسازي
سیدحسین سجادی 2019 -
بررسي توسعه شخصي كوله گردهاي ايراني (مطالعه موردي: جزيره هرمز)
محمدسعید دانشمندی 2019 -
بررسي تاثير نوآوري بر بين المللي سازي و انتظار رشد كسب و كار كارآفرينان در صتايع صادراتي ايران
سیدحسین موسوی 2019 -
شناسايي ابعاد اخلاقي كسب و كار از ديد جامعه مصرف كننده شركت-هاي سايپا و ايران خودرو
مصطفی صابری 2019 -
بررسي شيوه هاي رشد بازار بين المللي بر اساس قابليت شبكه هاي بين المللي مورد مطالعه شركت هاي صنعتي استان خراسان
الناز دخانچی 2019 -
بررسي عوامل موثربرتمايل به پرداخت گردشگران براي اكوكمپ ها
هستی شادمانی 2019 -
طراحي فرآيند نوآوري استراتژي خدمات پس از فروش در صنعت خودروهاي وارداتي كشور (مورد مطالعه برند OPEL و HAMANN )
کیا حسین شاهی 2019 -
طراحي مدل ساختاري تفسيري عوامل اثرگذار بر انتخاب بازار هدف صادراتي مورد مطالعه تجهيزات پزشكي
پانته آ لایقی 2019 -
شناسايي عوامل موثر بر رقابت پذيري مقاصد گردشگري و اولويت بندي آن ها با رويكرد تكنيك هاي تصميم گيري چند شاخصه (مورد مطالعه يزد)
حمید برازنده 2019 -
بررسي استراتژي هاي فروش واحدهاي مسكوني(ويلا) در نوشهر استان مازندران
مهدی نیک بخت 2019 -
شناسايي عوامل متمايزكننده حالت درگيرشدن مشتري دراپليكيشن هاي درخواست اينترنتي تاكسي
علی فرخی 2019 -
انتخاب مدل كسب و كار الكترونيكي در حوزه كسب و كار اينترنتي
بنفشه محمدی 2019 -
تاثير نوع پيام برنگرش مصرف كننده نسبت به گوشت مرغ
مریم بخشی 2019 -
بررسي عوامل موثربرگرايش صادراتي شركت هاي توليدكننده درحوزه تجهيزات پزشكي
زهرا عین ابادی 2019 -
بررسي تاثير مالكيت برند (داخلي و خارجي) بر قصد خريد با ميانجي گري تفاوت هاي قيمتي و قوم گرايي مصرف كننده
احسان هاشمی دهقی 2019 -
بررسي عوامل موثربرپياده سازي فناوري هاي ERPوIOT درزنجيره تامين سازمان هاوتاثيرآن برعملكردبازاريابي مطالعه موردي گروه صنعتي گلرنگ
سیما سبزعلی رضایی 2019 -
تدوين چهارچوب توسعه پايدارگردشگري ورزشي درجمهوري اسلامي ايران
فرشید وارسته بهابادی 2019 -
تاثير سايت هاي مقايسه قيمت بر تعويض برند
ندا فریدونی زاده 2019 -
ارزيابي ارزش برندهتل هماي تهران وشيراز وتاثيرات آن برفروش
علی فتحی عمادابادی 2019 -
عوامل و مشوق هاي موثر بر ايجاد تمايل در مصرف كننده براي خريد خودرو پاك در ايران
فاطمه سادات جعفری 2019 -
شناسايي ودسته بندي مشتريان هتل بااستفاده ازتحليلRFM(مطالعه موردي هتل پارسيان آزادي)
امیررضا مرشدرزم 2019 -
بررسي رابطه مديريت تجربه مشتري ونيات رفتاري مشتريان هتل(مطالعه موردي هتل پارسيان آزادي)
ماندانا منتصرکوهساری 2019 -
تحليل نقش سبك ارتباطي و نمايش بصري برند در موفقيت برنددر جوامع مصرفي آنلاين
زهرا رمضانی سلطانسرا 2019 -
1
علیرضا نادری 2018 -
بررسي نقش تعديل كننده ي دوگانگي نوآوري بر ارتباط بين قابليت هاي بازاريابي با استراتژي ها و مزيت هاي رقابتي شركت ها و تأثير آن بر عملكرد صادراتي
الناز رفیع زاده 2018 -
بررسي نقش سيستم يكپارچه گمرگي با تمركز بر پنجره واحد تجارت فرامرزي بر تحقيق اهداف گمرك (بررسي و مطالعه گمرك استان تهران و بندر شهيد رجائي)
الهام فرنام راد 2018 -
رابطه دلبستگي به برند ، وفاداري برند و تبليغات شفاهي :تحليل نقش تعديل گر طبقه اجتماعي
سحر رجایا 2018 -
اندازه گيري حداكثر تخفيف قابل قبول كالاها در قصد خريد
فاطمه رضاییان 2018 -
بررسي تاثير كشور مبدا بر قيمت
شادی مراتی 2018 -
انتخاب استراتژي ورود به بازار بين الملل آموزش عالي (مورد مطالعه : علوم اجتماعي و رفتاري دانشگاه تهران
سوده حبیبی نامقی 2018 -
سناريو پردازي رفتار مشتريان B2B شركت ملي گاز ايران با رويكرد اينده پژوهي
حمید الله وردی نژاد 2018 -
ارائه چارچوبي براي شناسايي فرصت هاي كارآفريني درصنعت گردشگري تندرستي درجمهوري اسلامي ايران
زهرا رحمانی 2018 -
بررسي نقش نظامهاي ارزيابي و كنترل استراتژيك در تحقق اهداف سازماني
حسین کاظمی کلشتری 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر بازاريابي و فروش بيمه عمر و سرمايه گذاري در نمايندگيهاي بيمه در شهر تبريز
مسعود پرویزی میلانی 2018 -
بررسي تاثير تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتري
عباس مظفری 2018 -
بررسي تأثيرابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند (مورد مطالعه: شركت گلديران)
حامد طایفه افشاری 2018 -
بررسي تاثير مسئوليتپذيري اجتماعي سازمان بر اعتماد، هزينه تغيير درك شده و تبليغات شفاهي مشتريان بانك پارسيان
حمید پیروزمند 2018 -
تحليل عوامل موثربروفاداري مشتريان درخريدآنلاين محصولات گردشگري درايران
حمیده آخوندان 2018 -
بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر بازارگرايي سازمانهاي خدماتي (تحقيق پيراموني : شعب بانك ملت شهر تهران)
اکرم الهی گل 2018 -
بررسي عوامل و پيامد هاي موثر بر قاچاق كالا
بهناز صمیمی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان در طراحي پورتال هاي سازماني با هدف راه اندازي تجارت الكترونيكي سيار
سید محسن حسینی 2018 -
ارائه مدلي به منظور تعيين شيوه بهينه تبليغات (مطالعه موردي بيمه پارسيان)
لیلا کاظمی 2018 -
بررسي تاثير توسعه برند بر تصوير برند از ديد گاه مصرف كنندگان
آیلار زرگری پور 2018 -
بررسي تاثير شخصيت برند سازمان بر رضايت كاركنان
عزیزمحمد ملایری نوریجانی 2018 -
مدلسازي رضايتمندي مصرف كنندگان آن لاين در حوزه گردشگري به وسيله نگاشتهاي شناختي فازي
محمد ولی پور 2018 -
بررسي رابطه باور ونگرش نسبت به تبليغات شركتهاي خصوصي بر رفتار بيمه گذاران در زنجان
سیده نسیم شبیری 2018 -
تحليل عوامل كليدي تاثير گذار بر صادرات صنايع كوچك و متوسط استان مركزي
ابولفضل قاسمی 2018 -
بررسي استفاده از آميخته بازاريابي در شركت هاي كارگزاري در ايران
مرضیه راعی 2018 -
برنامه ريزي استراتژيك بنياد ملي نخبگان با استفاده از كارت امتيازي متوازن (BSC)
چنور سجادی 2018 -
شناسايي استراتژي هاي رهبري خود در كارآفرينان موفق مرد ايراني
سیدمصطفی حسینی چاوشی 2018 -
بررسي و مطالعه ابزارهاي پيشبرد در مشتريان كارگزاري بورس ايران
پریا شاهروش 2018 -
تعيين عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند داخلي در سازمان هاي موضوع فعاليت B2B(مورد مطالعه شركت هاي تبليغاتي تهران)
نوید سالخورده حقیقی 2018 -
بررسي رابطه بين عناصر آميخته ترفيع با اثربخشي در بازاريابي سياسي
امیرتورج کلانتری 2018 -
بررسي تاثير حضوردريك رويدادفرهنگي درتجربه سفرگردشگران
سرمه دایمی رشیدی 2018 -
بررسي راهبرد هاي تجاري سازي اختراعات
سیدمحمدرضا بشیری 2018 -
بررسي ابعاد ارزش ادراك شده از چاي ايراني توسط مصرف كنندگان
شادمان طاهرزاده 2018 -
بررسي تاثير محيط خارجي و فاصله رواني بر عملكرد صادراتي كالاهاي واسطه اي صنعتي
احسان احمدی خواه 2018 -
خلق ارزش براي گرايش مردم به مصرف كالاهاي داخلي (مطالعه پوشاك در شهر تهران)
کبری لوایی یانسی 2018 -
شناسايي آسيب هاي نظام ارزيابي خط مشي هاي خصوصي سازي ازمنظرسياست هاي ابلاغي اقتصادمقاومتي
معین پوراحمدی 2018 -
بررسي انتظارات مصرف كننده از محصولات گلرنگ (مايعات لباسشويي)و نقش هريك در تصميم گيري خريد
یلدا مفیدی عالی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي دلايل عدم استفاده بنگاههاي كوچك و متوسط از بيمه هاي اعتبار صادرات
سیده نرگس میر رضی 2018 -
جايگاه يابي براي محصولات لبني پگاه در بازارهاي ايران
مجید رضایی 2018 -
تدوين الگوي ارزيابي عملكرد كانالهاي توزيع در صنعت تاسيسات ساختمان (مطالعه موردي شركت ايرتمپ )
الهه حسنلو 2018 -
بررسي استراتژي برند سازي فرش دستباف ايران در بازار آمريكا
فاطمه عباسی بنی 2018 -
شناسايي عوامل موثربر قصد خريد مجدد (مطالعه موردي : شركت بيمه پارسيان )
آرش عنصری 2018 -
ارائه چارچوبي براي سيستم مديريت خدمات پس از فروش در گروه خودروسازي (گروه بهمن)
حسین بخشی 2018 -
بررسي راه هاي ايجاد برند (نام ونشان تجاري) برتر در شركتهاي صنايع غذايي
کیوان نعمتی 2018 -
ارزيابي كيفيت خدمات پرديس كيش دانشگاه تهران از منظر دانشجويان با استفاده از مدل مقياس كيفيت خدمات سرور اف.
گلسا صدری 2018 -
موضع يابي مركز آمارايران دراذهان مشتريان
زهرا نجفی 2018 -
بررسي تاثير كيفيت درك شده وب سايت برقصد كاربر براي استفاده از آن در تجارت الكترونيكي (مورد مطالعه: شركت ساينا)
محسن راه روان 2018 -
بررسي ميزان آمادگي شركت پالايش نفت اصفهان به منظور اجراي مديريت ارتباط با مشتريCRM
پرنیان یاوری 2018 -
بررسي تاثيرمديريت خدمات وموفقيت شعب بانك صادرات هرمز گان
تراب ذاکری قشمی 2018 -
شناسايي عوامل تعيين كننده مخارج تبليغات در صنايع ايران با استفاده از فن تحليل تمايزي
سعید تاج دینی 2018 -
تدوين الگوي بين المللي شدن شركت ملي نفت ايران از طريق بررسي تطبيقي اين فرايند در شركت استات اويل نروژ
محمدامین زارع میرک آباد 2018 -
تببين عوامل موثر بر جايگاه يابي استراتژيك
حسین پاک اندیش 2018 -
بررسي عوامل موثربرترغيب گردشگران به استفاده ازخدمات رزرواسيون آنلاين هتل هاي چهار وپنج ستاره شهر تهران
طاهره لطیفی 2018 -
بررسي شاخصهاي مديريت بازاريابي مقصدبرتعديل فصلي بودن گردشگري بامطالعه ي موردي شهرلاهيجان
آرمین رفعتی کوره کابیجاری 2018 -
تاثيرارزشهاي فردي گردشگران برانتخاب خريدسوغاتي آنها
نگار اقبالی 2018 -
ارائه جارچوبي مفهومي جهت پاده سازي مديريت فرآيند كسب و كار در سازمانهاي ايراني
ویدا پورعبداله فرشچی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر توسعه كسب و كارهاي كوچك و خرد گردشگري (مطالعه موردي منطقه گردشگري زرتشتي يزد)
رامتین شهرت زین آباد 2018 -
بررسي نقش شركتهاي حمل ونقل بين المللي در بازارصادراتي ايران
یاسمن سعیدی 2018 -
بررسي رابطه ميان ادراك مشتري از رعايت اخلاق در فروش با كيفيت رابطه ميان فروشنده و مشتري: مطالعه موردي :شركت اطلس كوپكو ايران
کیانوش کریمی دهکردی 2018 -
طبقه بندي فعاليتهاي مراكزجانبي موزه هاي تاريخي براساس اندازه گيري وسنجش وضعيت معيارها درجذب بازديدكنندگان
زهرا طالبی 2018 -
مقايسه تاثير عوامل موقعيتي بر رفتار خريد زنان شاغل و خانه دار در خريد محصولات لوازم آرايشي در شهر تهران
مژگان علی دوستی 2018 -
بررسي موانع و مشكلات صادرات ما كاروني ايران
عباس احمدی -ن 2018 -
بررسي عوامل موثر بر كسب مزيت رقابتي در راستاي توسعه صادرات محصول اتيلن ايران در بازارهاي بين المللي
شادی رحمانی 2018 -
بررسي مكانيزم هاي خلق ارزش در شركتهاي تابعه هولدينگ جهاد نصر تهران
زهره برزگر 2018 -
شناسايي فرصتهاي كارآفريني در زمينه انرژي هاي جديد پذير در كشور
وحید مهین 2018 -
ارائه مدلي براي افزايش توان رقابتي ايران در صادرات متانول به بازار هندوستان
سارا موسوی 2018 -
بررسي اثرات اجراي قانون سياستهاي كلي اصل 44 در شركت پست جمهوري اسلامي ايران
فاطمه روانان 2018 -
آسيب شناسي فعاليت بنگاه هاي كسب و كار كوچك تهران براساس نيازهاي مشتريان
حمید رضا محمدی 2018 -
بررسي اثرات بازاريابي دروني بر رفتارهاي شهروندي سازماني و ارتباط آن با كيفيت خدمات(مطالعه موردي شعب بانك سرمايه در تهران)
محمود کاظمینی 2018 -
سنجش تاثير تبليغات بازرگاني موسسات آموزشي بر ذهنيت و رفتار مشتريان خدمات آموزشي (مطالعه موسسات آموزش عالي منتخب شهر تهران
ارزوسادات داوری 2018 -
بررسي نقش مديران در توانمندسازي كاركنان با تاكيد بر تفاوتهاي فردي و شخصيتي آنان
سحر نظیف کار 2018 -
بررسي عوامل موثربر فروش بيمه نامه هاي عمر از ديدگاه مديران شركت سهامي بيمه ايران
الهه جمشیدی مهر 2018 -
طراحي مدل قيمت گذاري هدانيك خودروهاي تجاري
حسین رستمی نژاد 2018 -
بررسي عوامل موثر بر صادرات سنگهاي تزييني و تدوين الگويي جهت توسعه صادرات آن
فاطمه رضائی 2018 -
بررسي روشهاي توسعه سهم بازار پژوهش هاي كاربردي دانشگاه تهران
زهرا مهرجو 2018 -
بررسي تاثير تصوير ذهني مصرف كنندگان از كشور مبدا بر شخصيت برند
حسن فراهانی 2018 -
انتخاب آميخته رسانه در كمپين هاي تبليغاتي با تلفيق مدل تصميم گيري زباني فازي و الگوريتم ژنتيك مورد مطالعه:بانك پارسيان
هوشنگ تدریسی جوان 2018 -
بررسي تاثير تفكر استراتژيك بر كارآفريني سازماني و نقش تعديلگر هوش سازماني به عنوان متغير مداخله گر
سولماز دلیلی 2018 -
بررسي تاثير نرخ ارز بر واردات كالاها (برحسب طبقه بندي بين المللي كالا و نوع مصرف) در ايران بين سالهاي 1360 الي 1390
ایمان جوادی 2018 -
توسعه استراتژي تبليغاتي شركت چند مليتي دارويي مرك در ايران با تاكيد بر عوامل محيطي
علیرضا گیتی 2018 -
بررسي رابطه بين تجربه سفرباانگيزه هاي سفرگردشگران خروجي ايراني موردمطالعه:گردشگران خروجي به كشورتركيه
حمید طالبی 2018 -
بررسي تاثير مشتري گرايي موسسات خدماتي و بهداشتي بر نوآوري استراتژيك (مورد مطالعه: بيمارستان نيكان)
آتوسا افتخاری 2018 -
بررسي تاثير ابزارهاي بازاريابي سياسي بر مشاركت عمومي شهروندان(مورد مطالعه:شهروندان منطقه 1 شهر تهران)
محمد بشیری 2018 -
بررسي تاثير مشخصات بسته بندي محصول بر وفاداري مشتري
بابک مصدق 2018 -
بررسي عوامل موثر در پذيرش محتواهاي ايجاد شده توسط مصرف كنندگان در رفتار برنامه ريزي سفر گردشگران ايراني
مینا بلوچی 2018 -
ارزيابي صنعت گردشگري ايران بااستفاده ازالگوي تحليلي PESTE(سياسي،اقتصادي،اجتماعي،تكنولوژيكي،زيست محيطي)
علی اردیزی 2018 -
«تحليل ميزان تمايل به كار تيمي در محيطهاي توليد علم و دانش (مطالعه موردي: گروههاي مديريت در دانشكده مديريت دانشگاه تهران)»
مریم میر طاهری 2018 -
ارائه الگويي براي توسعه كارآفريني اجتماعي در شهر تهران
مهدی مروج یزدی 2018 -
دسته بندي مشتريان با استفاده از مدل اندازه گيري ارزش دوره عمر مشتري و ارائه استراتژي هاي مناسب براي هردسته از مشتريان در يك شركت اراده دهنده خدمات اينترنت پر سرعت
لیلا کمال ابیانه 2018 -
بررسي و ارائه راه كارهاي كاهش سهم هزينه هاي سلامت مردم در سازمان تامين اجتماعي
یلدا مددی 2018 -
بررسي رابطه فرا اعتمادي سرمايه گذاران حقيقي و ريسك پر تفوي انتخابي در بورس تهران و ارائه استراتژي مطلوب براي كاهش فرا اعتمادي در سرمايه گذران
مجید شاکری 2018 -
بررسي مقايسه اي مذاكرات تجاري رودر رو (FTF) و الكترونيكي(E-negotiation) در صنعت تجهيزات و لوازم پزشكي
مریم علیپور یگانه 2018 -
بررسي عوامل موثر بر عملكرد سرمايه گذاري هاي مشترك (مطالعه سرمايه گذاري هاي مشترك وابسته به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران)
مرضیه حبیبی 2018 -
بررسي موانع موفقيت بسته بندي محصولات كشاورزي (ميوه و تره بار ) صادراتي و ارائه راه كارهاي بهبود آن
موسی امیری 2018 -
بررسي رابطه بين عوامل فردي و سازماني با تعادل بين كار و زندكي
اریو اسدی 2018 -
مدلسازي اعتماد خريداران از فروشگاه هاي اينترنتي به وسيله نگاشت هاي شناختي فازي
فرشید فراست 2018 -
تدوين پروفايل (نيمرخ)شايستگي مشاغل استراتژيك به منظورارزيابي آمادگي استراتژيك سرمايه انساني شركت صنعتي دوده فام
علیرضا عبدی 2018 -
سنجش و تحليل ارتباط ميان عوامل بازاريابي رابطه مند و رضايتمندي ،وفاداري و اعتماد مشتريان بيمه عمر(مطالعه موردي : شركت بيمه عمر ايران)
حامد خامه چی 2018 -
مطالعه و اولويت بندي تاثير ابزارهاي پيشبردفروش پولي و غير پولي برانتخاب فروشگاه در صنعت پوشاك ايران
پژمان خلیلی 2018 -
بررسي تأثير جهت گيري بازار صادرات بر عملكرد صادراتي شركت ايران ترانسفو
بهناز خوشکیش 2018 -
بررسي پيامدهاي انطباق استراتژي بازاريابي صادرات با عوامل داخلي و خارجي شركت (مورد مطالعه صادر كنندگان نمونه ملي سال)
ادریس ابراهیم بیگی 2018 -
بررسي ميزان و نحوه تاثير گذاري بازاريابي دهان به دهان در شبكه هاي اجتماعي بر قيمت سهام و ارزش شركتها در صنايع خودرو سازي ،مد و لباس ،نوشيدني هاي غير الكلي و تكنولوژي
محمدعلی سیمجور 2018 -
بررسي موقعيت رقابتي شركت ذوب آهن ايران در راستاي توسعه صادرات محصولات فولادي(تير آهن وميلگرد)با استفاده از مدل الماس ملي مايكل پورتر
آصفه صبور 2018 -
بررسي تاثير ارتباطات بين فردي بر رضايت و وفاداري مشتريان (والدين دانش آموزان ) در مدارس غير انتفاعي دوره دبيرستان در كلان شهر تهران
محمود رضایی 2018 -
بررسي تصوير نام تجاري شركت خودرو سازي سايپا نزد مشتريان با استفاده از مدل هويت و تصويركاپفرردر سطح شهر مشهد
سید مرتضی سجادی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عناصر آميخته بازاريابي منتخب موثر بر تصميم مصرف كنندگان به خريد سريال هاي شبكه نمايش خانگي
هومن قاپچی 2018 -
رتبه بندي عوامل آميخته بازاريابي در تصميم خريد مصرف كنندگان چرم مصنوعي شهرستان تهران
آناهیتا ملک پور 2018 -
بررسي آميخته بازاريابي پنير لبنه (آنا)شركت كاله از ديدگاه مصرف كنندگان شهر تهران با استفاده از تحليل اهميت - عملكرد
علی محدث 2018 -
بررسي تاثير نگرش كاربران اينترنتي بر تمايل آنان به پذيرش خريد از وب سايت هاي خرده فروشي (مطالعه موردي دانشجويان دانشگاه تهران)
سیده پگاه واله 2018 -
بررسي تاثير كيفيت، رضايت، اعتماد و قيمت معقولانه در حفظ مشتريان در گردشگري پزشكي (مطالعه موردي:گردشگران پزشكي شهر تهران)
هادی انتظاری 2018 -
شناسايي راهكارهاي بهبودجواخلاقي سازمان هاي آموزشي وپژوهشي(موردمطالعه:دانشكده مديريت دانشگاه تهران)
مینا جباری هرسینی 2018 -
بررسي رابطه بين روشهاي مختلف پرداخت مفهوم درد پرداخت و تاثير آن بر تمايل به پرداخت در مصرف كننده
احمدرضا ربانی مورخ 2018 -
بررسي عوامل موثر بر مزيت رقابتي پايدار در بنگاه هاي كوچك و متوسط صادر كننده مصالح ساختماني بهداشتي
سیدمجتبی موسوی نقابی 2018 -
بررسي تاثير انواع روشهاي ورود به بازار جهاني بر توسعه صادرات سنگهاي تزئيني در كشور
علی کرمانی 2018 -
بررسي تاثير بسته بندي محصولات موادغذايي توليد داخل بر رفتار مصرف كننده
کامینه مهرانی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر توسعه صادرات خوشه صادراتي سفال و سراميك لالجين همدان
امیر عطاردیان 2018 -
زمينه سازي اجراي تجارت الكترونيك در SME ها (تجهيزات پزشكي)
محمدرضا قانونی 2018 -
انتخاب مناسب ترين شيوه ورود و توزيع محصولات دارويي ايران در بازارهاي خارج
مرتضی هاشم 2018 -
بررسي نقش كنسرسيومهاي بازرگاني در افزايش فروش وصادرات صنايع كوچك
احمد زارع 2018 -
تدوين راهكارهاي براي استفاده از تكنيك هاي تبليغات خدمات عمومي(public service Advertising) براي معرفي دولت الكترونيك به مردم
مینو میرزایی 2018 -
نقش قابليتهاي دانشي سازماني در استقرار موفقيت آميز گمرك الكترونيك (مطالعه موردي گمركات استان خوزستان )
معصومه باقری 2018 -
شناسايي مشكلات عامل انساني در فرآيند اجراي نظام ارزشيابي عملكرد كاركنان سازمان ها (مطالعه سازماهاي دولتي منتخب استان يزد)
محمدرضا زینلی 2018 -
بررسي زيرساختهاي لازم جهت استقرارCRM در گروه صنعتي ندا
مهرنوش طالبی طادی 2018 -
امكان سنجي پياده سازي XBRL در شركتهاي ايراني (مطالعه موردي: شركت ملي پتروشيمي ايران و شركتهاي تابعه
راحله گل کار 2018 -
ارزيابي روشهاي مختلف تدريس بازاريابي از حيث اثر گذاري بر نگرش و دانش فراگيران نسبت به بازار يابي و ارزيابي اثربخشي دوره ها از نظر فراگيران مطالعه موردي : آزمايشگاهي در 3 دانشگاه تهران
اعظم میرسلیمانی 2018 -
شناسايي عوامل موثر در تجربه مشتري در صنعت خرده فورشي (مطالعه موردي فروشگاه هايژر استار)
شیوا مهرمنش 2018 -
شناسايي عوامل موثردربكارگيري بازاريابي الكترونيك توسط شركتهاي خدمات مسافرتي موردمطالعه( دفاترخدمات مسافرتي(تهران)برگزاركننده تورهاي ورودي به كشور)
سیدحسن موسوی خادم 2018 -
بررسي تاثير عناصر بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتريان شركت فرآورده هاي نفتي آترود
زهرا جوانشیر 2018 -
بررسي نقش تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتري (مطالعه موردي : فروشگاه هاي زنجيره اي اتكا
آرمین بهبهانی 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر ترجيح بيمه گذاران گروهي در انتخاب شركت بيمه
هادی فهیم زاده 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر در انتخاب يك بندر تجاري از نظر مشتريان
امجد اشجع اردلان 2018 -
بررسي ساز و كارهاي استقرار نظام ارتباط با مشتري انرژي خورشيدي (فتوولنائيك در ايران)
محمد قاسم فتح اله زاده 2018 -
شناسايي و رتبه بندي عوامل بازاريابي موثر بر صادرات فولاد ايران از ديدگاه بازاريابي تجاري - صنعتي
ندا گرجیان جلفایی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر استفاده از بانكداري اينترنتي (مطالعه موردي بانك تجارت)
فاطمه اروجی 2018 -
بررسي عوامل موثر بر و فاداري مشتريان اينترنتي بانك ها
رضوان ولایتی شکوهی 2018 -
بررسي راهبردهاي ورودي به بازار مواد غذايي كشور عراق
سعید صادقی 2018 -
بررسي رابطه نسبتهاي سودآوري با بازده سهام در شركتهاي خودروسازي گروه سايژا
مهدی ساعت چی 2018 -
شناسايي و بررسي عوامل موثر بر رابطه مند ن شدن بازاريابي در شركت ملي حفاري ايران از ديدگاه مديران
هدا قربانی 2018 -
بررسي راه هاي توسعه صادرات خدمات فني و مهندسي در حوزه نفت و گاز به كشور عراق
معصومه روستایی یانیه 2018 -
بررسي شيوه هاي متداول بودجه ريزي در فعاليت هاي بازاريابي شركت هاي توليدي و مقايسه آن با شركت هاي توليدي در ايران
احسان امینی انجدانی 2018 -
مدلسازي مسيرهاي انگيزشي موثر بر مشاركت افراد در اجتماعات آنلاين با استفاده از نگاشت هاي شناختي فازي
سارا گله بختیاری 2018 -
بررسي رفتار صادر كنندگان در صنعت برق
الهام اله مرادی 2018 -
بررسي مقايسه اي جايگاه محصول لپ تاپ مارك هاي سوني ،اچ پي،دل وايسردر ذهن مشتريان ساكن شهر تهران
زهرا انصاری 2018 -
بررسي تاثير ارزش ويژه برنددرگردشگري غذابرقصدسفرمجددگردشگران مطالعه موردي استان گيلان:شهررشت
تمنا جاهد 2018 -
تحليل عوامل موثر برانتخاب مقصدازسوي گردشگران اروپايي:موردمطالعه ايران
حکیمه نصیری 2018 -
بررسي نقش مشاركت جامعه محلي درتوسعه پايدارگردشگري:مطالعه موردي كلاردشت
فرهاد طباطبایی 2018 -
بررسي تاثير برند رمانتيك بر وفاداري مصرف كنندگان مورد مطالعه : ساعت مچي
طاهره حیدری 2018 -
بررسي عوامل كليدي موثر بر افزايش صادرات جوجه هاي يك روزه در شركت تكلم
علی فیاض بخش 2018 -
ارزيابي تاثير اجراي فرايند كنترل بر تاخير در اجراي به موقع پروژه هاي عمراني (مطالعه هاي موردي پروژه هاي مدرسه سازي سازمان نوسازي مدارس استان تهران)
امیر طالقانی 2018 -
بررسي اثر تبليغات تجاري بر رفتار مصرف كنندگان محصولات بهداشتي - آرايشي
بهاره نکواصل آزاد 2018 -
اندازه گيري آمادگي الكترونيكي گمرك بوشهر در راستاي پيوستن ايران به سازمان تجارت جهاني
اکبر خلیلی 2018 -
شناسايي عوامل تقويت كننده پذيرش خدمات بيمه الكترونيك از سوي مشتريان
صفورا محمدنیا 2018 -
طراحي يك پايگاه داده براي راه اندازي سيستم اطلاعات بازاريابي در موسسه تحقيقات ترانسفورماتور ايران (ايران ترانسفو)
سیدعمار سیدان 2018 -
شناسايي عوامل موثر در پياده سازي سيستم مديريت رابطه با مشتري در شركتهاي بيمه (شركت بيمه آسيا شهر تهران)
فرخ حسامی 2018 -
بررسي ابعاد برند خدمات و تاثير آن در ايجاد ارزش براي مشتريان :با ديدگاه وفادارسازي مشتريان
سمیرا قدیانی 2018 -
بررسي تاثير كيفيت خدمات الكترونيكدر ايجاد رضايت و وفاداري مشتريان آنلاين در صنعت خدمات مالي مورد مطالعه شركتهاي كارگزاري شهر تهران
علی اصغر ساجدی فر 2018 -
شناسايي مدل توسعه نقشه استراتژي سازمان، موردكاوي شركت سرمايه گذاري صدر تامين
اسحاق ریاحی سامانی 2018 -
تحليل عوامل انگيزشي موثربرانتخاب مقصددرسفرهاي برون مرزي(موردمطالعه:گردشگران ايراني بازديدكننده ازكشورامارات متحده عربي)
جمال خیری 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر تفكر استراتژيك مديران و كاركنان شهرداري مبتني بر مدل جين ليدكا. مورد مطالعه شهرداري هاديشهر
ولی محمد عباس زاده 2018 -
بررسي نقشه وب سايت هاي عمومي گردشگري درشكل گيري نگرش گردشگران قبل ازبازديدازشهرتهران
مجید عباسی 2018 -
رتبه بندي و انتخاب استراتژي بازاريابي بين الملل براي فرآورده هاي لبني كاله آمل بر اساس ديدگاه سولبرگ
میلاد حمیدی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت شركتهاي صادركننده سنگهاي تزئيني ايران
ملیکا مهدیزاده 2018 -
بررسي تأثير ادراك از جهت گيري استراتژيك بر عملكرد مال شركت ها
امیر رضویلر 2018 -
بررسي عامل موثربرانصاف قيمتي ادراك شده وپاسخ هاي رفتاري مشتريان درهتل هاي 4و5ستاره مشهد
سعید زال 2018 -
نقش مهارتهاي مديريتي در توسعه SME ها
سیدوحید حسینی پور 2018 -
بررسي نقش مديران ارشد در پياده سازي سيستم هاي مديريت كيفيت در صنايع رنگ و رزين كشور
محمد رضا روشن نفس 2018 -
بررسي سطح بلوغ IT (فناوري اطلاعات) در صنعت گردشگري ايران
طناز روفی 2018 -
طراحي مدل ارزشيابي عملكرد كاركنان متناسب با شايستگي هاي اخلاقي (بر اساس نهج البلاغه)
مریم عابدی نیا 2018 -
بررسي عوامل موثر بر نگرش و تمايل به خريد كالاي مد لوكس در مصرف كنندگان ايراني
سجاد فرشیان فرشچی 2018 -
بررسي رابطه بازارگرايي داخلي بر ادراك كاركنان از رضايت مشتريان با نقش ميانجي رضايت و تعهدكاركنان، مورد مطالعه :بانك كارآفرين
رزیتا قاسمی 2018 -
بررسي نقش ريسك ادراك شده در قصد خريد محصولات در فروشگاه اينترنتي ديجي
پوریا یعقوبی کوپایی 2018 -
بررسي راه كارهاي افرايش سهم بازار فرش دستباف ايران در بازار امريكا (مطالعه موردي ايالت كاليفرنيا)
نیره پور فرد 2018 -
بررسي تاثير ترفيعبر توسعه مصرف گوشت شتر مرغ در سبد مصرفي خانوار شهر تهران
ندا قدوسی 2018 -
بررسي رابطه بين بازاريابي دروني و شايستگي سازماني در شركتهاي خدمات فني و مهندسي (مطالعه موردي: شركت مهندسين مشاور نارگان
مرضیه شریعتمداری 2018 -
بررسي نقش نشانه هاي بيروني كيفيت در شكل دهي تصوير برند و ايجاد ترجيح براي سيگارهاي ايراني
مهدی غفوری پور 2018 -
درآمدي بر دكترين ملي تجارت جمهوري اسلامي ايران در افق 1414
محمد شمس الدینی 2018 -
ارزيابي بهره وري در بنگاه هاي اقتصادي خصوصي بزرگ كشور: نمونه بررسي گروه صنعني سديد و شركتهاي تابعه
هاشم علی وردی 2018 -
راه كارهاي توسعه صادرات شيشه بسته بندي مواد غذايي به كشورهاي همسايه ايران
سعید صانعی ارمکی 2018 -
پيش بيني ميزان تقاضاي بازار شركت خودروسازي سايپا به كمك الگوريتم
محمد امین استیفایی 2018 -
راههاي توسعه صادرات ورمي كمپوست به بازارگشورهاي عربي از استان زنجان
سمیرا عابدینی 2018 -
ارائه مدل براي مديريت ريسك پروژه هاي شاخص شهري
امید تاسا 2018 -
شناسايي و الويت بندي مولفه هاي موثر بر بسته بندي شكراز ديدگاه مشتريان خانوار
مهزاد علیجانی 2018 -
بررسي رابطه بين گواهي امضاي الكترونيك و امنيت در تكميل اظهارنامه مالياتي الكترونيكي
مرجان مظفری 2018 -
بررسي مقايسه اي شيفتگي به نام هاي تجاري پوشاك ميان مصرف كنندگان زن ايران و استراليا(شهر تهران و شهر ملبورن استراليا)
ریحانه نظری 2018 -
ارزيابي عوامل موثر بر كيفيت خدمات واحدهاي اجرايي در شعب بيمه اي سازمان تامين اجتماعي
ریحانه موحدی منش 2018 -
ارزيابيو انتخاب تامين كنندگان در شرايط عدم قطعيت(مطالعه موردي: شركت مگاموتور)
نیما صابری فرد 2018 -
بررسي تاثير ادراك از برند، نفوذ اجتماع و خود بيني در تمايل به خريد كالاهاي لوكس
محمد مروتی 2018 -
بررسي نقش« درگيري ذهني» به عنوان متغير ميانجي در رابطه«تصوير كشور» و ارزيابي محصول خارجي»
محمد عطوفی 2018 -
شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر تصميم واردكنندگان براي واردات پوشاك به بازار ايران
مجتبی نیک آئین 2018 -
بررسي عوامل كليدي موفقيت دانشگاه تهران درتقويت شركت هاي دانش بنيان گردشگري
فوأد معماریان 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر اثربخشي كسب و كارهاي تبليغاتي اينترنتي: مطالعه موردي بخش مسكن و املاك در ايران
بهنام باقری 2018 -
ارزيابي رضايتمندي بيماران بستري جراحي شده از خدمات بيمارستان نيكان بر اساس مدل سروكوال
نازنین شمس فر 2018 -
چگونگي تاثيرويژگيهاي مردم شناختي برنگرش جامعه ميزبان نسبت به ابعادتوسعه گردشگري(مطالعه موردي شهرمشهد)
پیام حامدسردار 2018 -
بررسي نيازهاي طراحي مدل رشد در سازمان هاي پروژه محور (نمونه موردي شركت هاي مهندسين مشاور صنعت ساختمان)
محمد اخگری 2018 -
بررسي و انتخاب روش هاي ورود به بازار كشور تركمنستان براي تجهيزات نفت و گاز، مورد مطالعه شركت پترو تجارت هرمزان
محمد رستگاردوست 2018 -
چگونگي ارتقاء ارتباط با مشتري در جذب مشتريان بزرگ بانك صادرات ايران با استفاده از تكنيك triz ( رو ش حل خلاق مساله )
فرناز چائی رسولی تبریزی 2018 -
عنوان بررسي تاثير خصوصيات مشتريان بر تمايل آنها به پذيرش خريد اينترنتي بر اساس طبقه بندي پترسون (مطالعه موردي دانشجويان دانشكده مديريت دانشگاه تهران)
فرنازالسادات فهیم 2018 -
بررسي الگوي مصرف گاز طبيعي در خانوارهاي شهر تهران
عباس میرزایی 2018 -
بررسي رابطه بين اقدامات بازاريابي رابطه مند ورفتارخريدگردشگران (موردمطالعه:بسته هاي ايرانگردي دفاترخدمات مسافرتي شهرتهران)
فاطمه باقری 2018 -
بررسي تاثيرات ابعاد كشور مبدا طراحي كننده توليد كننده، مونتاژ كننده بر قصد خريد محصولات چندمليتي مورد مطالعه تلويزيون هاي خانگي توليد شده در شركت سوني
کامران عبداله زاده عیسی کند 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر موفقيت اجراي كارت امتيازي متوازن در سازمان (مورد مطالعه: شركت ايران خودرو
هاجر سخاوت 2018 -
بررسي تاثيرگذاري تبليغاتي و رتبه بندي آنها از ديد مشتريان (مطالعه موردي تبليغات خدمات آموزشي الكترونيكي پورتال موسسه آموزش عالي ماهان
فرزان فروتن 2018 -
بررسي ادراك مصرف كننده از آميخته بازاريابي و تأثير آن بر وفاداري آنها نسبت به برند فروشگاه هاي بزرگ (هايپر ماركت ها) در ايران
محمدسعید حاج کاظمیان 2018 -
بررسي موانع صادرات خمير مايه در صنعت نيشكر
سیدمحمدجواد کم گویان 2018 -
بررسي ساختار سازماني موجود بانك كشاورزي و ارائه ساختار بهينه
حمیدرضا دنکوب 2018 -
بررسي شيوه هاي بهبود كيفيت خدمات در كتابخانه هاي عمومي تهران بزرگ
شیوا رهگذر 2018 -
ارزيابي و رتبه بندي عوامل بر فروش مواد غذايي در فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه شهر تهران
علی اصغر آزاد 2018 -
بررسي ارتباط بين مطلوبيت و امكان پذيري درك شده توسط دانشجويان با گرايش آنها به كارآفريني
هادی ابراهیمی خاکباز 2018 -
ارزيابي اثر بخشي تبليغات تلويزيوني بيمه عمروسرمايه گذاري شركت بيمه پارسيان
علی آقامحسنی فشمی 2018 -
شناسايي و رتبه بندي مشكلات و موانع صادرات تراكتور سازي ايران
فرهنگ خلیلی 2018 -
بررسي موانع ورود بلوك TS به بازار ايران و ارائه راهكارهاي بهبود آن
شهرام جلالی 2018 -
ارزيابي ميزان رعايت توزيعي در تخصيص منابع بودجه هاي بهداشتي در شهرستانهاي استان هرمزگان (1388)
احمد حقیری دهبارز 2018 -
بررسي سياستهايو روشهاي قيمت گذاري محصيلات داروئي با رويكرد نحليل وضعيت داخلي ايران
مجید ضرقامیان 2018 -
ببرسي عوامل موثر بر توسعه صادرات محصولات پلاستيكي به بازار كشورهاي همسايه
سیدروح الله وحیدکیانی 2018 -
ارائه الگوي استقرار فرآيند مديريت ارتباط با مشتري در شركت بيمه البرز
اسماعیل سعیدی فر 2018 -
بررسي تاثير رويكرد بازاريابي داخلي بر بازارگرايي كاركنان بانكهاي صادرات استان تهران
رسول کمانی 2018 -
بررسي نقش ابزارهاي مختلف پيشبرد فروش براي ترغيب خرده فروشان محصولات لبني به عرضه اين محصولات
حمیدرضا خوانساری 2018 -
تعيين شخصيت برندهاي منتخب از طريق كهن الگوها و تبيين نحوه ي ادارك مصرف كنندگان اين برندها
نغمه شیبانی مقدم 2018 -
بررسي تاثيرات تجارت الكترونيك در توسعه صادرات خدمات فني و مهندسي
مریم خلیلی مقدم 2018 -
ترسيم نقشه علمي مديريت اجرايي بر اساس مقالات علمي
فرزاد بهاءلو هوره 2018 -
شناسايي شيوه هاي ارتقاء فرهنگ مشتري مداري توسط مسئولين باجه ها در بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي
محمد جهان مهر 2018 -
شناسايي عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده در محيط تجارت الكترونيك : مدل مبتني بر اعتماد مصرف كننده
سپهر سالاریان 2018 -
بررسي ميزان بلوغ تجارت الكترونيك و ارائه راهكار مناسب در صنعت نفت (مطالعه مورديف شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران)
مهدی اسلام زاده 2018 -
بررسي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي ويروسي در بنگاه هاي كوچك و متوسط
محمد پروین 2018