Tahmours Hasangholi Pouryasouri

Professor

Update: 2024-11-21

Tahmours Hasangholi Pouryasouri

College of Management / مديريت بازرگاني

P.H.D dissertations

  1. ارائه الگوی کنترل تعاملی استراتژیک متاثر از خصیصه های سازمان هولوگرافیک مورد مطالعه : صنعت پرداخت
    محمد شادمسگران 2024
  2. ارائه الگوی سیستم کنترل تعاملی در شرکت های دانش بنیان
    حامد ملکی زاده 2024
  3. طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)
    سعیده امامی قشلاق 2024
  4. تبیین عوامل موثر بر شکست خدمات و طراحی استراتژی بازیابی مشتریان در بازارهای صنعتی (مورد مطالعه: شرکت های پخش لوازم یدکی خودرو)
    پرویز کشفی 2024
  5. الگوی هماهنگی درونی استراتژی های سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات با عملکرد مورد مطالعه: سازمان هواشناسی کشور
    پوریا پورقرائی 2024
  6. ارائه الگوی بازاریابی سلامت با فرهنگ سازی پیشگیری به موقع سرطان پروستات
    الهام صحافی 2024
  7. طراحی مدل توسسعه فعالیت های بازاریابی الکترونیکی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ارزش ویژه برند شرکت های مخابراتی عراق
    اسامه فاضل راضی العیدانی 2024
  8. طراحی مدل نقش سرمایه انسانی بر قابلیت های پویای بازاریابی در ارایه خدمات به مشتری (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
    سعیدرضا ابراهیمی 2024
  9. مدل تأثیر رابطه تعاملی نحوه تفکر و قالب پیام تبلیغ بر جذابیت تبلیغ و قصد خرید از طریق ردیاب چشم
    علی رضا حدادی 2023
  10. طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
    احمد عباس طوفان الطرفاوی 2023
  11. طراحی مدل ارزش آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی)
    شادی عرفای جمشیدی 2023
  12. استخراج معانی آیین های مرتبط با رمضان و جشن نوروز با توجه به ساختار خانواده و گروه های سنی
    مریم رحمانی 2023
  13. مدل سازی مفهومی تاثیر ارزهای دیجیتال بر استراتژی های کسب و کار (مورد بررسی: شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
    اصغر قدم زن جلالی 2023
  14. طراحی مدل تجربه مشتری در صنعت خدمات فروش آنلاین و ترسیم نقشه سفر الکترونیکی مشتر ی مبتنی بر صنعت 4.0
    پگاه هودی 2023
  15. ارائه الگوی توانمندسازی منابع انسانی (مورد بررسی کارکنان بیمارستان کیش)
    عباسعلی نجاتی سلیم 2023
  16. ارائه مدل شکل گیری اصالت برند در کسب و کارهای خانگی
    بهزاد ولادی 2023
  17. تبیین مدل هم نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی بر پایه درگیرسازی مشتریان و هم آفرینی ارزش در کسب و کارهای نوپا
    علیرضا نانکلی 2023
  18. طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
    جلال زارع 2023
  19. ارائه الگوی نواوری در مدل کسب و کار در صنعت خرده فروشی ایران
    طیبه گلاب دوست 2023
  20. ارایه چارچوب استراتژیک تامین مالی شرکت های نوپای دیجیتال
    علی اسلامی بیدکلی 2023
  21. ارائه مدل توسعه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان
    سمانه رئیسی نافچی 2023
  22. ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی در بنادر
    مجتبی عباس پور 2023
  23. طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
    سامان آسترکی 2023
  24. ارائه مدل توسعه خرد سازمانی با رویکرد میان فرهنگی در سازمان های ایران امروز
    سیدعلی ابطحی نژاد 2023
  25. ارائه مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای
    مریم اوسطی 2022
  26. ارائه الگوی کنترل استراتژیک موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی
    پگاه نیک ذات 2022
  27. ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت های فعال در صنعت شوینده
    شهراد پدیدار 2022
  28. طراحی مدل فرهنگ حمایتگر از خانواده با تاکید بر تعادل کار و خانواده در صنعت (ICT) فناوری اطلاعات و ارتباطات
    افرا دادرس 2022
  29. ارائه مدل رفتاری عملکرد نیروهای فروش در فروشگاه های زنجیره ای با رویکرد توسعه هوش هیجانی
    محمدرضا خوش لفظ 2021
  30. ارایه الگوی بلوغ حکمرانی شرکتی خوب درصنعت بیمه ایران
    علی تقوی 2021
  31. ارائه چارچوب اخلاقی کارکردهای مدیریت منابع انسانی با تاکید بر الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت( جذب - بکارگیری-توسعه و نگهداشت )
    فرزام پور رمضان رودپشت 2021
  32. طراحی و توسعه مدلی برای برند سازی جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری
    الناز رهروی 2021
  33. ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
    سیداحمد قاسمی 2021
  34. ارائه الگوی استراتژیک انتقال تکنولوژی در صنعت حفاری بر اساسی استراتژی وزارت نفت و قراردادهای نفتی
    مریم رنجبری 2021
  35. ارائه چارچوبی برای اندازه گیری پیچیدگی پروژه ، مورد مطالعه پروژه های زیر ساختی شهرداری تهران
    محمدمهدی نراقیان 2021
  36. ارائه مدل ریسک منابع انسانی و استراتژی های مواجهه با آن (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه ای)
    سلطنت روائی 2021
  37. طراحی و تبیین مدل جامع چند سطحی توسعه رهبری اثربخش (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
    یوسف رضائی 2020
  38. توسعه استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای کوچک
    امیرحسین پناهنده 2020
  39. ارائه چارچوب اجرای استراتژی های بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (مطالعه چند موردی)
    قاسم جوکار 2020
  40. ارائه چارچوب پیاده سازی فرایند نظارت بر تجارت فرامرزی
    عطاء سلطانی هزارخانی 2020
  41. مدلسازی ائتلافات استراتژیک مبتنی بر استراتژی های نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
    فاطمه حاج اسمعیلیان 2020
  42. تدوین مدل شبکه ای ریسک در بخش صادرات غیر نفتی ایران
    مهدیه مختاری موغاری 2020
  43. ارائه مدل کنترل راهبردی در سازمان های هولدینگ - مطالعه موردی هولدینگ های تولیدی صنعت الکترونیک
    سیاوش هژبری حقیقی 2020
  44. ارائه الگوی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان در شرایط عدم اطمینان - مورد مطالعه خریداران واحدهای مسکونی
    مهدی ریوندی 2020
  45. توسعه مدل رفتار خرید بیمه گذاران بیمه عمرو پس انداز
    حسینعلی بختیارنصرآبادی 2020
  46. ارائه الگوی انتخاب آمیخته رسانه در کمپین تبلیغاتی خاص صنعت بیمه
    احمد جوادی پور 2020
  47. ارائه مدل توسعه محصول جدید با تاکید بر رعایت ملاحظات زیست محیطی و مشارکت مصرف کنندگان
    میثم نصیری 2020
  48. ارایه چارچوب ادراک مصرف‌کنندگان از تخفیف و مدیریت آن
    فاطمه رستمی 2020
  49. ارائه الگوی همراستایی تدوین و کنترل استراتژیک ، (صنعت پتروشیمی)
    سیده فروزان جواهری شلمانی 2019
  50. شناسايي معيارهاي مشاغل حياتي و كليدي براي جذب وحفظ استعدادها در شركت ملي نفتكش ايران
    هادی میرزائی 2019
  51. طراحي و تبيين مدل جهت گيري استراتژيك در شركت هاي دانش بنيان ايران
    سعید حبیبی 2019
  52. ارائه چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان در نسل های مختلف اقوام ایرانی
    هیرو عیسوی 2019
  53. آسيب شناسي توسعه تراتزيت چندوجهي از طريق ايران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحليلي در سه حوزه دريايي ، جاده اي ، ريلي )
    حبیب کمرخانی 2019
  54. ارائه الگويي جهت تبيين ابعاد ارتباط با مشتريان ارزنده حقيقي در بانك سپه با استفاده از تئوري داده بنياد و تحليل كيفي تعاملي
    علی هاشم زهی 2019
  55. شناسايي و تبيين عوامل تاثير گذار بر قدرشناسي مشتريان بانك و بررسي پيامدهاي رفتاري آن با تاكيد بر رويكرد بازاريابي پاسخگو
    داود موذن 2019
  56. طراحي مدلي براي نوع شناسي رفتار صادراتي بنگاه هاي صادر كننده در صنعت برق ايران
    امیررضا روحانی 2019
  57. ارايه مدلي جهت ساخت هويت برند در صنعت ارتباطات داده
    علی حاجی محمدعلی 2019
  58. مدل سازي رابطه آميخته بازاريابي آنلاين با ارزش ويژه برند كسب و كارهاي آنلاين با استفاده از نقشه هاي فازي شناختي
    هانیه لشگری 2019
  59. بررسي قابليت هاي بازاريابي سازمان هاي بخش خدمات به منظور كسب مزيت رقابتي
    بهاره محمدی گرگان 2019
  60. طراحي مدل ارتقاء تجربه و پاسخ مشتري با استفاده از بازاريابي رسانه هاي اجتماعي
    سجاد خالوزاده مبارکه 2019
  61. مدل قصد خريد مجدد انلاين B2C
    الهه اسداللهی دهکردی 2019
  62. طراحي و تبيين الگوي تامين،تربيت،به كارگيري و نگهداشت مدير مدرسه با رويكرد مدرسه محوري
    حجت اله بنیادی 2019
  63. ارائه چارچوب ساختار سازماني اتحادهاي استراتژيك با شركاي بين المللي
    سیدحسین جلالی 2019
  64. تبيين مديريت عملكرد بازرگاني شركت مادر تخصصي عمران و مسكن ايران با رويكرد اخلاق حرفه‌اي
    بهنام بردبار 2019
  65. طراحي چهارچوب سياستگذاري افزايش ظرفيت قبولي بيمه اتكايي بااستفاده از اوراق حوادث فاجعه آميز در صنعت بيمه
    جواد سهامیان مقدم 2019
  66. ارائه مدل تبيين راهبردهاي توسعه صادرات ميوه و تره بار به جمهوري روسيه
    رحمت علی صابری حقایق 2019
  67. طراحي مدل مرجعيت اثربخشي خبري شبكه هاي اجتماعي(مورد مطالعه تلگرام)
    آرزو سلطان محمدی 2019
  68. تحليل سياستهاي سرمايه گذاري مستقيم خارجي شركتهاي چند مليتي در تحقيق و توسعه مورد مطالعه : هند و چين
    محمدصادق صارمی 2018
  69. طراحي مدل بلوغ بازاريابي صنعت بانكداري
    ریحانه بحری نژاد 2018
  70. طراحي الگوي مديريت ريسك استعداد با رويكرد دانشگاه كارآفرين(مورد مطالعه دانشگاه شيراز)
    علیرضا عزیزی 2018
  71. طراحي مدل فروش مبتني بر نوآوري باز در صنعت ساختمان (مورد مطالعه : گروه شركتهاي ساختماني ايرانيان اطلس)
    محمدمهدی لطیفی 2018
  72. طراحي الگوي شايستگي فرماندهان ارتش جمهوري اسلامي ايران مبتني بر انديشه فرماندهي معظم كل قوا
    شعبان مرادی آیدیشه 2018
  73. تلفيق رويكردهاي ارتباطي و مشاهده اي در ارزيابي اثربخشي تبليغات
    سپیده نصیری 2018
  74. تدوين چارچوب استراتژي هم رقابتي جهت كسب مزيت رقابتي در كسب و كارهاي فناور نوپا
    محمد ولیابیدگلی 2018
  75. طراحي مدل سنجش مراوده استراتژيك در صنعت خودرو
    امیرحسین صبورطینت اقدم 2018
  76. طراحي مدل مفهومي مديريت استعداد كاركنان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور
    مریم قنبری بیجاربنه 2018
  77. طراحي مدل مسير شغلي دو گانه ويژه پرستاران
    نرجس السادات نسبی 2018
  78. ارائه مدل توسعه الكترونيك منابع انساني در سازمانهاي دولتي ايران
    عبدالعزیز آبتین 2018
  79. ارايه الگويي براي شناسايي و دسته بندي سبك هاي مختلف زندگي مصرف كنندگان شهر تهران
    آرمیتا مصلی نژاد 2018
  80. بررسي رابطه رهبري اخلاقي و بهره وري پروژه هاي ساختماني (نظريه رهبري اخلاقي اثربخش)
    طوفان جعفری 2018
  81. طراحي مدل شبكه سازي فعاليت هاي بازاريابي بنگاه هاي فعال در خوشه هاي صنعتي ايران
    سیدمجتبی موسوی نقابی 2018
  82. طراحي مدل يك پارچه سنجش بلوغ مديريت پروژه ،طرح و پورتفوليو
    سرمد کیانی 2018
  83. تدوين مدل ترغيب شهروندان تهراني به خريد كالاي ساخت داخل با رويكرد بازاريابي اجتماعي (مورد مطالعه لوازم خانگي)
    عبدالرحمن احسان 2018
  84. تدوين مدلي براي اندازه گيري زنجيره ارزش منابع انساني در صنعت نفت
    حمیدرضا یزدانی 2018
  85. تدوين و تبيين مدلي براي ارزيابي فرايند مديريت ارتباط با مشتري در بانكهاي تجاري خصوصي ايران
    امیر خانلری 2018
  86. ارايه مدل تبيين رابطه فرايندهاي مديريت دانش با توسعه منابع انساني در آموزش عالي
    زهرا وظیفه 2018
  87. تبيين استراتژي طراحي و توسعه محصول جديد با رويكرد نوآوري باز در شركت ايران خودرو
    ابوالقاسم بازرگان 2018
  88. طراحي تبيين مدل برند كارفرما در مراكز آموزش عالي دولتي ايران
    جواد فقیهی پور 2018
  89. طراحي نظام كنترل استراتژيك براي استراتژي هاي تجاري سطح ملي مورد مطالعه سيستم متمركز نظارت بر واردات و صادرات ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز
    علی ردادی 2018
  90. طراحي مدل انطباق پذيري مسير شغلي كاركنان با تاكيد بر موفقيت كارراهه در شركت پتروشيمي شازند
    فاطمه کریمی جعفری 2018
  91. انتخاب پورتفولیوی پروژه ها و طرح ها به روش بهینه سازی ریسک و بازدهی
    وحیدرضا یوسفی 2018
  92. ارائه مدل رياضي سنجش رضايت مشتريان
    محمود دهقان نیری 2018
  93. تدوين خط مشي هاي توازن كار - زندگي موثر بر ميزان توازن كار - زندگي كاركنان آموزش عالي
    مژگان روشن نژاد 2018
  94. تدوين مدل رفتار مصرف كننده آنلاين بر اساس پديدارشناسي تفسيري
    سید محمد رضا ناصرزاده 2018
  95. بررسي تاثير برنامه هاي تشويق صادرات بر عملكرد صادراتي شركتها و ارائه چهارچو سياستگذاري ترفيع صادرات در ايران
    فرشید حسینی طولی 2018
  96. ارائه الگوي مفهومي فرايند كسب بازخور مشتريان در رويكرد مديريت دانش مشتري
    سیدابوالقاسم میرا 2018
  97. طراحي الگوي شايستگي فرماندهان نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در راستاي ارتقاء توان رزمي با رويكرد جنگ هاي ناهمتراز
    داود غفوری 2018
  98. طراحي مدل تبليغاتي اثربخش نفوذ در كشورهاي CIS در بخش صادرات غير نفتي استان آذربايجان شرقي (مطالعه موردي: محصولات خشكبار)
    مجتبی رمضانی 2018
  99. طراحي مدل توسعه بازار صنايع كوچك و متوسط مورد مطالعه: صنايع غذايي و آشاميدني استان تهران
    مرتضی انوشه 2018
  100. برنامه ريزي استراتژيك و الگوي توسعه ترانزيت كانتينري بنادر جنوب ايران
    همایون یوسفی 2018
  101. ارايه مدل سياستگذاري تبليغات اثربخش در صنعت بيمه ايران
    کیومرث شریفی 2018
  102. تبيين مدل توسعه سرمايه انساني بنگاه هاي كوچك و متوسط با هدف چابك سازي سازمان
    محمد حسین یاراحمدزهی 2018
  103. طراحي مدل التزام شغلي در بستر برون سپاري منابع انساني (بر اساس رويكرد روانشناختي)
    بهروز پورولی 2018
  104. تدوين مدلي بومي براي بهبود عملكرد صادراتي شركتهاي ايراني در بازار مصالح ساختماني عراق
    رحیم محترم قلاتی 2018
  105. طراحي و تبيين مدل توسعه منابع انساني براي دستيابي به مرجعيت علمي در آموزش عالي
    محمد تابان 2018
  106. طراحي الگوي مناسب تبليغاتي براي بانك پارسيان از طريق شبكه هاي اجتماعي
    احد محمودزاده 2018

Master Theses

  1. گیمیفیکیشن در مهمان نوازی: توسعه و اجرای استراتژی های موثر بر بهبود تجربه مهمان
    علی شیرمحمدی 2024
  2. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی شرکت زمزم ایران با رویکرد قابلیت های پویا
    سیدهادی موسوی نافچی 2024
  3. بررسی عوامل خرید پوشش سنتی کشور افغانستان (با تمرکز براتباع افغانستانی در تهران).
    انوشه نژند 2024
  4. بررسی تاثیر فرصتهای کاری بر وفاداری و عملکرد شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی اشتیاق و قصد ترک خدمت کارکنان
    نیما نیکخواه 2024
  5. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر چابکی نیروی انسانی با توجه به نقش میانجی قصدترک خدمت، رضایت کارکنان و شرایط روانشناختی (مطالعه موردی: شرکت زرین پال)
    علی شریعتی اشکوری 2024
  6. بررسی نقش بسته بندی بر ادراک مصرف کنندگان در بازاریابی کشاورزی (مورد مطالعه: استان هرات-افغانستان)
    محمد اویس ارباب زاده 2024
  7. بررسی تاثیرتجارت خارجی بر درآمدهای حاصل از گردشگران ورودی ایران با تکیه بر تحلیل موجک.
    حسین علی پور 2024
  8. بررسی تاثیر درک افراد از پیشنهاد ارزش کارفرما EVP بر رضایت داوطلبان سازمان های غیر انتفاعی با بررسی نقش اهمیت درک شده ، حمایت درک شده، آزادی در کارها و روابط بین افراد سازمان
    محمدحسن صدقی 2023
  9. بررسي استراتژي هاي تبليغاتي شركت چندمليتي مرك بر اساس ميزان استانداردسازي تبليغات با تاكيد بر شاخص هاي داخلي شركت
    فرزانه ویشلقی 2023
  10. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت بانکداری
    امیرحسین خرمشاهی 2023
  11. نقش مدیریت منابع انسانی در کسب وکارهای خانوادگی: مطالعه موردی شناسایی استراتژی های آموزش، پاداش، ارزیابی عملکرد
    نادر سارانی 2023
  12. بررسی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی و فنون متقاعدسازی بر مهارتهای فروش، هوش هیجانی و سرمایه ی روانشناختی نیروهای فروش
    اسماعیل طهماسبی آزاد 2023
  13. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر موقعیت تجاری و وفاداری مشتری در صنعت ساختمان
    مهدی نیکان پور 2023
  14. بررسی پتانسیلهای توسعه صادارت برق به کشورهای منطقه با رویکرد توسعه تولید برق تجدید پذیر
    مهدی میرزاعباسی 2023
  15. شناسایی راه کارهای توسعه صادرات خدمات دور کاری آنلاین در شرایط تحریم
    جواد طلوع آجیلی طوسی 2022
  16. بررسی تاثیر درک مصرف کننده از بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: رسانه: اینستاگرام / صنعت: مد و پوشاک)
    نیلوفر سلطانی کاسب 2022
  17. شناسایی عوامل موثر در مدیریت کافی شاپ های شهر تهران (مورد مطالعه مدیریت کسب و کارهای خرد )
    امیرحسین اردکانی مقدم 2022
  18. تاثیر رنگهای فضای داخلی فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بر ادراک، احساسات و ترجیحات مشتریان
    یوسف علی پور 2022
  19. رابطه بازاريابي داخلي و كاهش نارضايتي كاركنان شركت سيمرغ
    سارا فراهانی 2022
  20. عنوان پایاننامه/ رساله:بررسی راه کارهای برندسازی غارهای نمکی گرمسار در راستای توسعه گردشگری سلامت
    طاهره برزگرغلامی 2022
  21. بررسی شیوه های کارآفرینی میراث فرهنگی ناملموس ( نمونه موردی: بندر کنگ)
    کیوان موقوفه 2022
  22. تاثیر تخفیف بر ارزش مادام العمر مشتری در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
    سهیل آشوری 2021
  23. بررسی نقش حضور دیجیتال کارمندان خدمات در وبسایت بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری (مورد مطالعه وبسایت های خرید آنلاین)
    کیمیا مؤمن زاده 2021
  24. تاثیر طنز و سبک طنز بر رابطه مصرف کننده و برند در اینستاگرام
    مجید کریمیان 2021
  25. بررسی راه کار های جایگزین برای مشکلات ارزی گردشگری ورودی ایران بر اساس ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند
    کاظم بهشتی فام 2021
  26. بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن تبلیغات با توجه به سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
    نیما برمر 2021
  27. بررسی تاثیر سبک شوخ طبیعی خریدار و فروشنده بر عملکرد فروش
    محمد حدادی 2021
  28. بررسی فونت در تبلیغات : تاثیر گذارترین فونت های فارسی در پیام های ترفیعی تبلیغات چاپی
    علی پورمهدی 2021
  29. تعيين تاثير استراتژي هاي تعميم برند بر تصوير ذهني از برند در بازار لباس ورزشي در ميان دانشجويان دانشكده مديريت دانشگاه تهران
    علی ابزری 2021
  30. بررسی استراتژی های توزیع در صنعت تجهیزات پزشکی
    رحمان پاشائی 2020
  31. حفظ ارزش های فرهنگی ونقش آن در رضایت جامعه محلی درمناطق گردشگری روستایی: مورد مراسم پیرشالیار دراستان کردستان
    رضوان صیفوری 2020
  32. بررسی تأثیر وفاداری به برند بر روی تصمیم خرید مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان شرکت‌های تجهیزات پزشکی)
    مهسا زکریازاده 2020
  33. بررسی تاثیر دستکاری نحوه تفکر بر عملکرد افراد در مدیریت انبار با روش تحقیق آزمایشگاهی
    سیده فاطمه انوری 2020
  34. بررسی نقش وتاثیرجشنواره ها و رویدادهای موسیقی محلی برجذب گردشگران ورودی(موردمطالعه استان بوشهر)
    مصطفی مرزبان 2020
  35. بررسی جایگاه هنرهای نمایشی در جذب گردشگران ورودی
    نسرین طاهرنژاد 2020
  36. ارزش ادراكي مشتري از ويژگي هاي ساختمان سبز و تاثير آن بر تمايل خريد
    مارال نادرپورکوهی 2020
  37. بررسی اتحاد دو برند معتبر بومی و جهانی و برند گمنام بر ارزیابی کیفیت محصول برند گمنام ( مورد مطالعه : شرکت بازرگانی روغنکار)
    آرمین نصیری پرتوی 2020
  38. بررسی تاثیر تجربه برند بر تعهد و طرفداری برند مورد مطالعه: شرکت های گردشگری استان تهران
    روح اله محمدصادق 2020
  39. تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک C2C
    امید عظیمیان 2020
  40. بررسی تاثیر ویژگی های رفتاری بر انتخاب نوع قرارداد در زنجیره تامین به روش تحقیق آزمایشگاهی
    علی رضائیان 2020
  41. بررسی اثربخشی ابزارهای تبلیغات اینترنتی در جذب گردشگر فرانسوی به ایران
    سیده نوشین هاشمی 2020
  42. بررسی رابطه بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی از طریق نقش میانجی فرهنگ سازمانی
    فاطمه برزگر 2020
  43. بررسی تاثیر بازارمحوری،کارآفرینی محوری و مدیریت دانش محوری بر تولیدات سازگار با محیط زیست و کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت مواد غذایی شهر شیراز
    محمد مهدی حق نگهدار 2020
  44. اولويت بندي معيارهاي وارداتي در پسابرجام با استفاده از روش هاي تصميم گيري چندمعياره (مطالعه موردي صنعت لوازم خانگي)
    یاسمن محمدی ضیا 2020
  45. بررسي تأثير يكپارچه سازي استراتژي‌هاي مديريت دانش بر عملكرد سازماني در شركت ايران ترانسفو
    محمدرضا مینایی 2020
  46. آسيب شناسي مديريت ميراث جهاني باغ هاي ايراني با رويكرد مشاركت محلي
    رضوان عظیمی کیا 2019
  47. شناسايي شاخص هاي بنيادين برند شخصي و ارائه مدلي جهت ايجاد آن توسط كاركنان سازمان ها
    امیرحسین ال ابراهیم 2019
  48. بررسي تاثير اجزاي ترفيع تجاري بر فروش در فروشگاه هاي اينترنتي
    نوید جلالیان 2019
  49. بررسي تاثير قابليت هاي مديريت ارتباط با مشتري بر رابطه ميان استفاده از تكنولوژي رسانه اجتماعي و عملكرد شركت
    الهام توکلیان 2019
  50. بررسي تاثير معنويت محيط كاري بر تعهد سازماني اعضاي گروه جهادي بسيج سازندگي استان مازندران با نقش ميانجي سرمايه اجتماعي
    سیدحسین موسوی نسب 2019
  51. بررسي ابعاد رويكرد بازاريابي چريكي و انتخاب روش مناسب بازاريابي چريكي براي محصول برنج فاميلا در شركت گلرنگ
    سهیلا ابن علی 2019
  52. بررسي تاثير فرهنگ سازماني و توانايي هاي رابط هاي سازماني بر عملكرد اتحاد هاي استراتژيك
    فرشاد هنرفر 2019
  53. تاثير قابليت هاي بازاريابي تجارت الكترونيك بر عملكرد صادراتي با توجه به نقش كارايي توزيع و ترفيع شركت ها
    مهدیه عربی 2019
  54. بهبود انعطاف بذيري استراتژيك از طريق فناوري اطلاعات و نقش ان بر روي عملكرد سازماني
    ابراهیم کریمی 2019
  55. شناسايي عوامل موثر بر گسترش ساختمانهاي سبز در شهر تهران
    علیرضا مقدس زاده بزاز 2019
  56. تبيين تاثير مديريت ارتباط با مشتري اجتماعي و بازاريابي رابطه مند بر عملكرد بانكي با رويكرد B2B
    سید مهدی حیدری 2019
  57. بررسي رابطه بين قابليت هاي گمركي وتسريع تشريفات گمركي كالاهاي وارداتي و صادراتي در زنجيره تجارت خارجي (مورد مطالعه: سازمان گمرك جمهوري اسلامي ايران)
    مجتبی علی پورپیکانی 2019
  58. بررسي تاثير جهت گيري شركتهاي كوچك و متوسط به بازارهاي بين المللي و گرايش آنها به كارآفريني بر روي عملكرد اين شركتهاي از طريق اثر قابليت شبكه
    سهیلا حمیدی 2019
  59. بررسي رابطه هوش تجاري و عملكرد صادراتي شركت هاي كوچك و متوسط در ايران(از طريق مطالعه موردي ابزار تحليل بازار ITC)
    محمد پیری زاده 2019
  60. تعيين نقش مديريت راهبردهاي كانال هاي بازاريابي در بازارهاي بين امللي مورد مطالعه صنعت داروسازي
    سیدحسین سجادی 2019
  61. بررسي توسعه شخصي كوله گردهاي ايراني (مطالعه موردي: جزيره هرمز)
    محمدسعید دانشمندی 2019
  62. بررسي تاثير نوآوري بر بين المللي سازي و انتظار رشد كسب و كار كارآفرينان در صتايع صادراتي ايران
    سیدحسین موسوی 2019
  63. شناسايي ابعاد اخلاقي كسب و كار از ديد جامعه مصرف كننده شركت-هاي سايپا و ايران خودرو
    مصطفی صابری 2019
  64. بررسي شيوه هاي رشد بازار بين المللي بر اساس قابليت شبكه هاي بين المللي مورد مطالعه شركت هاي صنعتي استان خراسان
    الناز دخانچی 2019
  65. بررسي عوامل موثربرتمايل به پرداخت گردشگران براي اكوكمپ ها
    هستی شادمانی 2019
  66. طراحي فرآيند نوآوري استراتژي خدمات پس از فروش در صنعت خودروهاي وارداتي كشور (مورد مطالعه برند OPEL و HAMANN )
    کیا حسین شاهی 2019
  67. طراحي مدل ساختاري تفسيري عوامل اثرگذار بر انتخاب بازار هدف صادراتي مورد مطالعه تجهيزات پزشكي
    پانته آ لایقی 2019
  68. شناسايي عوامل موثر بر رقابت پذيري مقاصد گردشگري و اولويت بندي آن ها با رويكرد تكنيك هاي تصميم گيري چند شاخصه (مورد مطالعه يزد)
    حمید برازنده 2019
  69. بررسي استراتژي هاي فروش واحدهاي مسكوني(ويلا) در نوشهر استان مازندران
    مهدی نیک بخت 2019
  70. شناسايي عوامل متمايزكننده حالت درگيرشدن مشتري دراپليكيشن هاي درخواست اينترنتي تاكسي
    علی فرخی 2019
  71. انتخاب مدل كسب و كار الكترونيكي در حوزه كسب و كار اينترنتي
    بنفشه محمدی 2019
  72. تاثير نوع پيام برنگرش مصرف كننده نسبت به گوشت مرغ
    مریم بخشی 2019
  73. بررسي عوامل موثربرگرايش صادراتي شركت هاي توليدكننده درحوزه تجهيزات پزشكي
    زهرا عین ابادی 2019
  74. بررسي تاثير مالكيت برند (داخلي و خارجي) بر قصد خريد با ميانجي گري تفاوت هاي قيمتي و قوم گرايي مصرف كننده
    احسان هاشمی دهقی 2019
  75. بررسي عوامل موثربرپياده سازي فناوري هاي ERPوIOT درزنجيره تامين سازمان هاوتاثيرآن برعملكردبازاريابي مطالعه موردي گروه صنعتي گلرنگ
    سیما سبزعلی رضایی 2019
  76. تدوين چهارچوب توسعه پايدارگردشگري ورزشي درجمهوري اسلامي ايران
    فرشید وارسته بهابادی 2019
  77. تاثير سايت هاي مقايسه قيمت بر تعويض برند
    ندا فریدونی زاده 2019
  78. ارزيابي ارزش برندهتل هماي تهران وشيراز وتاثيرات آن برفروش
    علی فتحی عمادابادی 2019
  79. عوامل و مشوق هاي موثر بر ايجاد تمايل در مصرف كننده براي خريد خودرو پاك در ايران
    فاطمه سادات جعفری 2019
  80. شناسايي ودسته بندي مشتريان هتل بااستفاده ازتحليلRFM(مطالعه موردي هتل پارسيان آزادي)
    امیررضا مرشدرزم 2019
  81. بررسي رابطه مديريت تجربه مشتري ونيات رفتاري مشتريان هتل(مطالعه موردي هتل پارسيان آزادي)
    ماندانا منتصرکوهساری 2019
  82. تحليل نقش سبك ارتباطي و نمايش بصري برند در موفقيت برنددر جوامع مصرفي آنلاين
    زهرا رمضانی سلطانسرا 2019
  83. 1
    علیرضا نادری 2018
  84. بررسي نقش تعديل كننده ي دوگانگي نوآوري بر ارتباط بين قابليت هاي بازاريابي با استراتژي ها و مزيت هاي رقابتي شركت ها و تأثير آن بر عملكرد صادراتي
    الناز رفیع زاده 2018
  85. بررسي نقش سيستم يكپارچه گمرگي با تمركز بر پنجره واحد تجارت فرامرزي بر تحقيق اهداف گمرك (بررسي و مطالعه گمرك استان تهران و بندر شهيد رجائي)
    الهام فرنام راد 2018
  86. رابطه دلبستگي به برند ، وفاداري برند و تبليغات شفاهي :تحليل نقش تعديل گر طبقه اجتماعي
    سحر رجایا 2018
  87. اندازه گيري حداكثر تخفيف قابل قبول كالاها در قصد خريد
    فاطمه رضاییان 2018
  88. بررسي تاثير كشور مبدا بر قيمت
    شادی مراتی 2018
  89. انتخاب استراتژي ورود به بازار بين الملل آموزش عالي (مورد مطالعه : علوم اجتماعي و رفتاري دانشگاه تهران
    سوده حبیبی نامقی 2018
  90. سناريو پردازي رفتار مشتريان B2B شركت ملي گاز ايران با رويكرد اينده پژوهي
    حمید الله وردی نژاد 2018
  91. ارائه چارچوبي براي شناسايي فرصت هاي كارآفريني درصنعت گردشگري تندرستي درجمهوري اسلامي ايران
    زهرا رحمانی 2018
  92. بررسي نقش نظام‌هاي ارزيابي و كنترل استراتژيك در تحقق اهداف سازماني
    حسین کاظمی کلشتری 2018
  93. شناسايي و اولويت بندي عوامل مؤثر بر بازاريابي و فروش بيمه عمر و سرمايه گذاري در نمايندگي‌هاي بيمه در شهر تبريز
    مسعود پرویزی میلانی 2018
  94. بررسي تاثير تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتري
    عباس مظفری 2018
  95. بررسي تأثيرابعاد برند خدمات بر وفاداري به برند (مورد مطالعه: شركت گلديران)
    حامد طایفه افشاری 2018
  96. بررسي تاثير مسئوليت‌پذيري اجتماعي سازمان بر اعتماد، هزينه تغيير درك ‏شده و تبليغات شفاهي مشتريان بانك پارسيان
    حمید پیروزمند 2018
  97. تحليل عوامل موثربروفاداري مشتريان درخريدآنلاين محصولات گردشگري درايران
    حمیده آخوندان 2018
  98. بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر بازارگرايي سازمانهاي خدماتي (تحقيق پيراموني : شعب بانك ملت شهر تهران)
    اکرم الهی گل 2018
  99. بررسي عوامل و پيامد هاي موثر بر قاچاق كالا
    بهناز صمیمی 2018
  100. بررسي عوامل موثر بر رضايت مشتريان در طراحي پورتال هاي سازماني با هدف راه اندازي تجارت الكترونيكي سيار
    سید محسن حسینی 2018
  101. ارائه مدلي به منظور تعيين شيوه بهينه تبليغات (مطالعه موردي بيمه پارسيان)
    لیلا کاظمی 2018
  102. بررسي تاثير توسعه برند بر تصوير برند از ديد گاه مصرف كنندگان
    آیلار زرگری پور 2018
  103. بررسي تاثير شخصيت برند سازمان بر رضايت كاركنان
    عزیزمحمد ملایری نوریجانی 2018
  104. مدلسازي رضايتمندي مصرف كنندگان آن لاين در حوزه گردشگري به وسيله نگاشتهاي شناختي فازي
    محمد ولی پور 2018
  105. بررسي رابطه باور ونگرش نسبت به تبليغات شركتهاي خصوصي بر رفتار بيمه گذاران در زنجان
    سیده نسیم شبیری 2018
  106. تحليل عوامل كليدي تاثير گذار بر صادرات صنايع كوچك و متوسط استان مركزي
    ابولفضل قاسمی 2018
  107. بررسي استفاده از آميخته بازاريابي در شركت هاي كارگزاري در ايران
    مرضیه راعی 2018
  108. برنامه ريزي استراتژيك بنياد ملي نخبگان با استفاده از كارت امتيازي متوازن (BSC)
    چنور سجادی 2018
  109. شناسايي استراتژي هاي رهبري خود در كارآفرينان موفق مرد ايراني
    سیدمصطفی حسینی چاوشی 2018
  110. بررسي و مطالعه ابزارهاي پيشبرد در مشتريان كارگزاري بورس ايران
    پریا شاهروش 2018
  111. تعيين عوامل تاثير گذار بر ارزش ويژه برند داخلي در سازمان هاي موضوع فعاليت B2B(مورد مطالعه شركت هاي تبليغاتي تهران)
    نوید سالخورده حقیقی 2018
  112. بررسي رابطه بين عناصر آميخته ترفيع با اثربخشي در بازاريابي سياسي
    امیرتورج کلانتری 2018
  113. بررسي تاثير حضوردريك رويدادفرهنگي درتجربه سفرگردشگران
    سرمه دایمی رشیدی 2018
  114. بررسي راهبرد هاي تجاري سازي اختراعات
    سیدمحمدرضا بشیری 2018
  115. بررسي ابعاد ارزش ادراك شده از چاي ايراني توسط مصرف كنندگان
    شادمان طاهرزاده 2018
  116. بررسي تاثير محيط خارجي و فاصله رواني بر عملكرد صادراتي كالاهاي واسطه اي صنعتي
    احسان احمدی خواه 2018
  117. خلق ارزش براي گرايش مردم به مصرف كالاهاي داخلي (مطالعه پوشاك در شهر تهران)
    کبری لوایی یانسی 2018
  118. شناسايي آسيب هاي نظام ارزيابي خط مشي هاي خصوصي سازي ازمنظرسياست هاي ابلاغي اقتصادمقاومتي
    معین پوراحمدی 2018
  119. بررسي انتظارات مصرف كننده از محصولات گلرنگ (مايعات لباسشويي)و نقش هريك در تصميم گيري خريد
    یلدا مفیدی عالی 2018
  120. شناسايي و رتبه بندي دلايل عدم استفاده بنگاههاي كوچك و متوسط از بيمه هاي اعتبار صادرات
    سیده نرگس میر رضی 2018
  121. جايگاه يابي براي محصولات لبني پگاه در بازارهاي ايران
    مجید رضایی 2018
  122. تدوين الگوي ارزيابي عملكرد كانالهاي توزيع در صنعت تاسيسات ساختمان (مطالعه موردي شركت ايرتمپ )
    الهه حسنلو 2018
  123. بررسي استراتژي برند سازي فرش دستباف ايران در بازار آمريكا
    فاطمه عباسی بنی 2018
  124. شناسايي عوامل موثربر قصد خريد مجدد (مطالعه موردي : شركت بيمه پارسيان )
    آرش عنصری 2018
  125. ارائه چارچوبي براي سيستم مديريت خدمات پس از فروش در گروه خودروسازي (گروه بهمن)
    حسین بخشی 2018
  126. بررسي راه هاي ايجاد برند (نام ونشان تجاري) برتر در شركتهاي صنايع غذايي
    کیوان نعمتی 2018
  127. ارزيابي كيفيت خدمات پرديس كيش دانشگاه تهران از منظر دانشجويان با استفاده از مدل مقياس كيفيت خدمات سرور اف.
    گلسا صدری 2018
  128. موضع يابي مركز آمارايران دراذهان مشتريان
    زهرا نجفی 2018
  129. بررسي تاثير كيفيت درك شده وب سايت برقصد كاربر براي استفاده از آن در تجارت الكترونيكي (مورد مطالعه: شركت ساينا)
    محسن راه روان 2018
  130. بررسي ميزان آمادگي شركت پالايش نفت اصفهان به منظور اجراي مديريت ارتباط با مشتريCRM
    پرنیان یاوری 2018
  131. بررسي تاثيرمديريت خدمات وموفقيت شعب بانك صادرات هرمز گان
    تراب ذاکری قشمی 2018
  132. شناسايي عوامل تعيين كننده مخارج تبليغات در صنايع ايران با استفاده از فن تحليل تمايزي
    سعید تاج دینی 2018
  133. تدوين الگوي بين المللي شدن شركت ملي نفت ايران از طريق بررسي تطبيقي اين فرايند در شركت استات اويل نروژ
    محمدامین زارع میرک آباد 2018
  134. تببين عوامل موثر بر جايگاه يابي استراتژيك
    حسین پاک اندیش 2018
  135. بررسي عوامل موثربرترغيب گردشگران به استفاده ازخدمات رزرواسيون آنلاين هتل هاي چهار وپنج ستاره شهر تهران
    طاهره لطیفی 2018
  136. بررسي شاخصهاي مديريت بازاريابي مقصدبرتعديل فصلي بودن گردشگري بامطالعه ي موردي شهرلاهيجان
    آرمین رفعتی کوره کابیجاری 2018
  137. تاثيرارزشهاي فردي گردشگران برانتخاب خريدسوغاتي آنها
    نگار اقبالی 2018
  138. ارائه جارچوبي مفهومي جهت پاده سازي مديريت فرآيند كسب و كار در سازمانهاي ايراني
    ویدا پورعبداله فرشچی 2018
  139. شناسايي عوامل موثر بر توسعه كسب و كارهاي كوچك و خرد گردشگري (مطالعه موردي منطقه گردشگري زرتشتي يزد)
    رامتین شهرت زین آباد 2018
  140. بررسي نقش شركتهاي حمل ونقل بين المللي در بازارصادراتي ايران
    یاسمن سعیدی 2018
  141. بررسي رابطه ميان ادراك مشتري از رعايت اخلاق در فروش با كيفيت رابطه ميان فروشنده و مشتري: مطالعه موردي :شركت اطلس كوپكو ايران
    کیانوش کریمی دهکردی 2018
  142. طبقه بندي فعاليتهاي مراكزجانبي موزه هاي تاريخي براساس اندازه گيري وسنجش وضعيت معيارها درجذب بازديدكنندگان
    زهرا طالبی 2018
  143. مقايسه تاثير عوامل موقعيتي بر رفتار خريد زنان شاغل و خانه دار در خريد محصولات لوازم آرايشي در شهر تهران
    مژگان علی دوستی 2018
  144. بررسي موانع و مشكلات صادرات ما كاروني ايران
    عباس احمدی -ن 2018
  145. بررسي عوامل موثر بر كسب مزيت رقابتي در راستاي توسعه صادرات محصول اتيلن ايران در بازارهاي بين المللي
    شادی رحمانی 2018
  146. بررسي مكانيزم هاي خلق ارزش در شركتهاي تابعه هولدينگ جهاد نصر تهران
    زهره برزگر 2018
  147. شناسايي فرصتهاي كارآفريني در زمينه انرژي هاي جديد پذير در كشور
    وحید مهین 2018
  148. ارائه مدلي براي افزايش توان رقابتي ايران در صادرات متانول به بازار هندوستان
    سارا موسوی 2018
  149. بررسي اثرات اجراي قانون سياستهاي كلي اصل 44 در شركت پست جمهوري اسلامي ايران
    فاطمه روانان 2018
  150. آسيب شناسي فعاليت بنگاه هاي كسب و كار كوچك تهران براساس نيازهاي مشتريان
    حمید رضا محمدی 2018
  151. بررسي اثرات بازاريابي دروني بر رفتارهاي شهروندي سازماني و ارتباط آن با كيفيت خدمات(مطالعه موردي شعب بانك سرمايه در تهران)
    محمود کاظمینی 2018
  152. سنجش تاثير تبليغات بازرگاني موسسات آموزشي بر ذهنيت و رفتار مشتريان خدمات آموزشي (مطالعه موسسات آموزش عالي منتخب شهر تهران
    ارزوسادات داوری 2018
  153. بررسي نقش مديران در توانمندسازي كاركنان با تاكيد بر تفاوتهاي فردي و شخصيتي آنان
    سحر نظیف کار 2018
  154. بررسي عوامل موثربر فروش بيمه نامه هاي عمر از ديدگاه مديران شركت سهامي بيمه ايران
    الهه جمشیدی مهر 2018
  155. طراحي مدل قيمت گذاري هدانيك خودروهاي تجاري
    حسین رستمی نژاد 2018
  156. بررسي عوامل موثر بر صادرات سنگهاي تزييني و تدوين الگويي جهت توسعه صادرات آن
    فاطمه رضائی 2018
  157. بررسي روشهاي توسعه سهم بازار پژوهش هاي كاربردي دانشگاه تهران
    زهرا مهرجو 2018
  158. بررسي تاثير تصوير ذهني مصرف كنندگان از كشور مبدا بر شخصيت برند
    حسن فراهانی 2018
  159. انتخاب آميخته رسانه در كمپين هاي تبليغاتي با تلفيق مدل تصميم گيري زباني فازي و الگوريتم ژنتيك مورد مطالعه:بانك پارسيان
    هوشنگ تدریسی جوان 2018
  160. بررسي تاثير تفكر استراتژيك بر كارآفريني سازماني و نقش تعديلگر هوش سازماني به عنوان متغير مداخله گر
    سولماز دلیلی 2018
  161. بررسي تاثير نرخ ارز بر واردات كالاها (برحسب طبقه بندي بين المللي كالا و نوع مصرف) در ايران بين سالهاي 1360 الي 1390
    ایمان جوادی 2018
  162. توسعه استراتژي تبليغاتي شركت چند مليتي دارويي مرك در ايران با تاكيد بر عوامل محيطي
    علیرضا گیتی 2018
  163. بررسي رابطه بين تجربه سفرباانگيزه هاي سفرگردشگران خروجي ايراني موردمطالعه:گردشگران خروجي به كشورتركيه
    حمید طالبی 2018
  164. بررسي تاثير مشتري گرايي موسسات خدماتي و بهداشتي بر نوآوري استراتژيك (مورد مطالعه: بيمارستان نيكان)
    آتوسا افتخاری 2018
  165. بررسي تاثير ابزارهاي بازاريابي سياسي بر مشاركت عمومي شهروندان(مورد مطالعه:شهروندان منطقه 1 شهر تهران)
    محمد بشیری 2018
  166. بررسي تاثير مشخصات بسته بندي محصول بر وفاداري مشتري
    بابک مصدق 2018
  167. بررسي عوامل موثر در پذيرش محتواهاي ايجاد شده توسط مصرف كنندگان در رفتار برنامه ريزي سفر گردشگران ايراني
    مینا بلوچی 2018
  168. ارزيابي صنعت گردشگري ايران بااستفاده ازالگوي تحليلي PESTE(سياسي،اقتصادي،اجتماعي،تكنولوژيكي،زيست محيطي)
    علی اردیزی 2018
  169. «تحليل ميزان تمايل به كار تيمي در محيطهاي توليد علم و دانش (مطالعه موردي: گروه‌هاي مديريت در دانشكده مديريت دانشگاه تهران)»
    مریم میر طاهری 2018
  170. ارائه الگويي براي توسعه كارآفريني اجتماعي در شهر تهران
    مهدی مروج یزدی 2018
  171. دسته بندي مشتريان با استفاده از مدل اندازه گيري ارزش دوره عمر مشتري و ارائه استراتژي هاي مناسب براي هردسته از مشتريان در يك شركت اراده دهنده خدمات اينترنت پر سرعت
    لیلا کمال ابیانه 2018
  172. بررسي و ارائه راه كارهاي كاهش سهم هزينه هاي سلامت مردم در سازمان تامين اجتماعي
    یلدا مددی 2018
  173. بررسي رابطه فرا اعتمادي سرمايه گذاران حقيقي و ريسك پر تفوي انتخابي در بورس تهران و ارائه استراتژي مطلوب براي كاهش فرا اعتمادي در سرمايه گذران
    مجید شاکری 2018
  174. بررسي مقايسه اي مذاكرات تجاري رودر رو (FTF) و الكترونيكي(E-negotiation) در صنعت تجهيزات و لوازم پزشكي
    مریم علیپور یگانه 2018
  175. بررسي عوامل موثر بر عملكرد سرمايه گذاري هاي مشترك (مطالعه سرمايه گذاري هاي مشترك وابسته به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران)
    مرضیه حبیبی 2018
  176. بررسي موانع موفقيت بسته بندي محصولات كشاورزي (ميوه و تره بار ) صادراتي و ارائه راه كارهاي بهبود آن
    موسی امیری 2018
  177. بررسي رابطه بين عوامل فردي و سازماني با تعادل بين كار و زندكي
    اریو اسدی 2018
  178. مدلسازي اعتماد خريداران از فروشگاه هاي اينترنتي به وسيله نگاشت هاي شناختي فازي
    فرشید فراست 2018
  179. تدوين پروفايل (نيمرخ)شايستگي مشاغل استراتژيك به منظورارزيابي آمادگي استراتژيك سرمايه انساني شركت صنعتي دوده فام
    علیرضا عبدی 2018
  180. سنجش و تحليل ارتباط ميان عوامل بازاريابي رابطه مند و رضايتمندي ،وفاداري و اعتماد مشتريان بيمه عمر(مطالعه موردي : شركت بيمه عمر ايران)
    حامد خامه چی 2018
  181. مطالعه و اولويت بندي تاثير ابزارهاي پيشبردفروش پولي و غير پولي برانتخاب فروشگاه در صنعت پوشاك ايران
    پژمان خلیلی 2018
  182. بررسي تأثير جهت گيري بازار صادرات بر عملكرد صادراتي شركت ايران ترانسفو
    بهناز خوشکیش 2018
  183. بررسي پيامدهاي انطباق استراتژي بازاريابي صادرات با عوامل داخلي و خارجي شركت (مورد مطالعه صادر كنندگان نمونه ملي سال)
    ادریس ابراهیم بیگی 2018
  184. بررسي ميزان و نحوه تاثير گذاري بازاريابي دهان به دهان در شبكه هاي اجتماعي بر قيمت سهام و ارزش شركتها در صنايع خودرو سازي ،مد و لباس ،نوشيدني هاي غير الكلي و تكنولوژي
    محمدعلی سیمجور 2018
  185. بررسي موقعيت رقابتي شركت ذوب آهن ايران در راستاي توسعه صادرات محصولات فولادي(تير آهن وميلگرد)با استفاده از مدل الماس ملي مايكل پورتر
    آصفه صبور 2018
  186. بررسي تاثير ارتباطات بين فردي بر رضايت و وفاداري مشتريان (والدين دانش آموزان ) در مدارس غير انتفاعي دوره دبيرستان در كلان شهر تهران
    محمود رضایی 2018
  187. بررسي تصوير نام تجاري شركت خودرو سازي سايپا نزد مشتريان با استفاده از مدل هويت و تصويركاپفرردر سطح شهر مشهد
    سید مرتضی سجادی 2018
  188. شناسايي و اولويت بندي عناصر آميخته بازاريابي منتخب موثر بر تصميم مصرف كنندگان به خريد سريال هاي شبكه نمايش خانگي
    هومن قاپچی 2018
  189. رتبه بندي عوامل آميخته بازاريابي در تصميم خريد مصرف كنندگان چرم مصنوعي شهرستان تهران
    آناهیتا ملک پور 2018
  190. بررسي آميخته بازاريابي پنير لبنه (آنا)شركت كاله از ديدگاه مصرف كنندگان شهر تهران با استفاده از تحليل اهميت - عملكرد
    علی محدث 2018
  191. بررسي تاثير نگرش كاربران اينترنتي بر تمايل آنان به پذيرش خريد از وب سايت هاي خرده فروشي (مطالعه موردي دانشجويان دانشگاه تهران)
    سیده پگاه واله 2018
  192. بررسي تاثير كيفيت، رضايت، اعتماد و قيمت معقولانه در حفظ مشتريان در گردشگري پزشكي (مطالعه موردي:گردشگران پزشكي شهر تهران)
    هادی انتظاری 2018
  193. شناسايي راهكارهاي بهبودجواخلاقي سازمان هاي آموزشي وپژوهشي(موردمطالعه:دانشكده مديريت دانشگاه تهران)
    مینا جباری هرسینی 2018
  194. بررسي رابطه بين روشهاي مختلف پرداخت مفهوم درد پرداخت و تاثير آن بر تمايل به پرداخت در مصرف كننده
    احمدرضا ربانی مورخ 2018
  195. بررسي عوامل موثر بر مزيت رقابتي پايدار در بنگاه هاي كوچك و متوسط صادر كننده مصالح ساختماني بهداشتي
    سیدمجتبی موسوی نقابی 2018
  196. بررسي تاثير انواع روشهاي ورود به بازار جهاني بر توسعه صادرات سنگهاي تزئيني در كشور
    علی کرمانی 2018
  197. بررسي تاثير بسته بندي محصولات موادغذايي توليد داخل بر رفتار مصرف كننده
    کامینه مهرانی 2018
  198. شناسايي عوامل موثر بر توسعه صادرات خوشه صادراتي سفال و سراميك لالجين همدان
    امیر عطاردیان 2018
  199. زمينه سازي اجراي تجارت الكترونيك در SME ها (تجهيزات پزشكي)
    محمدرضا قانونی 2018
  200. انتخاب مناسب ترين شيوه ورود و توزيع محصولات دارويي ايران در بازارهاي خارج
    مرتضی هاشم 2018
  201. بررسي نقش كنسرسيومهاي بازرگاني در افزايش فروش وصادرات صنايع كوچك
    احمد زارع 2018
  202. تدوين راهكارهاي براي استفاده از تكنيك هاي تبليغات خدمات عمومي(public service Advertising) براي معرفي دولت الكترونيك به مردم
    مینو میرزایی 2018
  203. نقش قابليتهاي دانشي سازماني در استقرار موفقيت آميز گمرك الكترونيك (مطالعه موردي گمركات استان خوزستان )
    معصومه باقری 2018
  204. شناسايي مشكلات عامل انساني در فرآيند اجراي نظام ارزشيابي عملكرد كاركنان سازمان ها (مطالعه سازماهاي دولتي منتخب استان يزد)
    محمدرضا زینلی 2018
  205. بررسي زيرساختهاي لازم جهت استقرارCRM در گروه صنعتي ندا
    مهرنوش طالبی طادی 2018
  206. امكان سنجي پياده سازي XBRL در شركتهاي ايراني (مطالعه موردي: شركت ملي پتروشيمي ايران و شركتهاي تابعه
    راحله گل کار 2018
  207. ارزيابي روشهاي مختلف تدريس بازاريابي از حيث اثر گذاري بر نگرش و دانش فراگيران نسبت به بازار يابي و ارزيابي اثربخشي دوره ها از نظر فراگيران مطالعه موردي : آزمايشگاهي در 3 دانشگاه تهران
    اعظم میرسلیمانی 2018
  208. شناسايي عوامل موثر در تجربه مشتري در صنعت خرده فورشي (مطالعه موردي فروشگاه هايژر استار)
    شیوا مهرمنش 2018
  209. شناسايي عوامل موثردربكارگيري بازاريابي الكترونيك توسط شركتهاي خدمات مسافرتي موردمطالعه( دفاترخدمات مسافرتي(تهران)برگزاركننده تورهاي ورودي به كشور)
    سیدحسن موسوی خادم 2018
  210. بررسي تاثير عناصر بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتريان شركت فرآورده هاي نفتي آترود
    زهرا جوانشیر 2018
  211. بررسي نقش تاكتيك هاي بازاريابي رابطه مند بر وفاداري مشتري (مطالعه موردي : فروشگاه هاي زنجيره اي اتكا
    آرمین بهبهانی 2018
  212. شناسايي عوامل موثر بر ترجيح بيمه گذاران گروهي در انتخاب شركت بيمه
    هادی فهیم زاده 2018
  213. شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر در انتخاب يك بندر تجاري از نظر مشتريان
    امجد اشجع اردلان 2018
  214. بررسي ساز و كارهاي استقرار نظام ارتباط با مشتري انرژي خورشيدي (فتوولنائيك در ايران)
    محمد قاسم فتح اله زاده 2018
  215. شناسايي و رتبه بندي عوامل بازاريابي موثر بر صادرات فولاد ايران از ديدگاه بازاريابي تجاري - صنعتي
    ندا گرجیان جلفایی 2018
  216. بررسي عوامل موثر بر استفاده از بانكداري اينترنتي (مطالعه موردي بانك تجارت)
    فاطمه اروجی 2018
  217. بررسي عوامل موثر بر و فاداري مشتريان اينترنتي بانك ها
    رضوان ولایتی شکوهی 2018
  218. بررسي راهبردهاي ورودي به بازار مواد غذايي كشور عراق
    سعید صادقی 2018
  219. بررسي رابطه نسبتهاي سودآوري با بازده سهام در شركتهاي خودروسازي گروه سايژا
    مهدی ساعت چی 2018
  220. شناسايي و بررسي عوامل موثر بر رابطه مند ن شدن بازاريابي در شركت ملي حفاري ايران از ديدگاه مديران
    هدا قربانی 2018
  221. بررسي راه هاي توسعه صادرات خدمات فني و مهندسي در حوزه نفت و گاز به كشور عراق
    معصومه روستایی یانیه 2018
  222. بررسي شيوه هاي متداول بودجه ريزي در فعاليت هاي بازاريابي شركت هاي توليدي و مقايسه آن با شركت هاي توليدي در ايران
    احسان امینی انجدانی 2018
  223. مدلسازي مسيرهاي انگيزشي موثر بر مشاركت افراد در اجتماعات آنلاين با استفاده از نگاشت هاي شناختي فازي
    سارا گله بختیاری 2018
  224. بررسي رفتار صادر كنندگان در صنعت برق
    الهام اله مرادی 2018
  225. بررسي مقايسه اي جايگاه محصول لپ تاپ مارك هاي سوني ،اچ پي،دل وايسردر ذهن مشتريان ساكن شهر تهران
    زهرا انصاری 2018
  226. بررسي تاثير ارزش ويژه برنددرگردشگري غذابرقصدسفرمجددگردشگران مطالعه موردي استان گيلان:شهررشت
    تمنا جاهد 2018
  227. تحليل عوامل موثر برانتخاب مقصدازسوي گردشگران اروپايي:موردمطالعه ايران
    حکیمه نصیری 2018
  228. بررسي نقش مشاركت جامعه محلي درتوسعه پايدارگردشگري:مطالعه موردي كلاردشت
    فرهاد طباطبایی 2018
  229. بررسي تاثير برند رمانتيك بر وفاداري مصرف كنندگان مورد مطالعه : ساعت مچي
    طاهره حیدری 2018
  230. بررسي عوامل كليدي موثر بر افزايش صادرات جوجه هاي يك روزه در شركت تكلم
    علی فیاض بخش 2018
  231. ارزيابي تاثير اجراي فرايند كنترل بر تاخير در اجراي به موقع پروژه هاي عمراني (مطالعه هاي موردي پروژه هاي مدرسه سازي سازمان نوسازي مدارس استان تهران)
    امیر طالقانی 2018
  232. بررسي اثر تبليغات تجاري بر رفتار مصرف كنندگان محصولات بهداشتي - آرايشي
    بهاره نکواصل آزاد 2018
  233. اندازه گيري آمادگي الكترونيكي گمرك بوشهر در راستاي پيوستن ايران به سازمان تجارت جهاني
    اکبر خلیلی 2018
  234. شناسايي عوامل تقويت كننده پذيرش خدمات بيمه الكترونيك از سوي مشتريان
    صفورا محمدنیا 2018
  235. طراحي يك پايگاه داده براي راه اندازي سيستم اطلاعات بازاريابي در موسسه تحقيقات ترانسفورماتور ايران (ايران ترانسفو)
    سیدعمار سیدان 2018
  236. شناسايي عوامل موثر در پياده سازي سيستم مديريت رابطه با مشتري در شركتهاي بيمه (شركت بيمه آسيا شهر تهران)
    فرخ حسامی 2018
  237. بررسي ابعاد برند خدمات و تاثير آن در ايجاد ارزش براي مشتريان :با ديدگاه وفادارسازي مشتريان
    سمیرا قدیانی 2018
  238. بررسي تاثير كيفيت خدمات الكترونيكدر ايجاد رضايت و وفاداري مشتريان آنلاين در صنعت خدمات مالي مورد مطالعه شركتهاي كارگزاري شهر تهران
    علی اصغر ساجدی فر 2018
  239. شناسايي مدل توسعه نقشه استراتژي سازمان، موردكاوي شركت سرمايه گذاري صدر تامين
    اسحاق ریاحی سامانی 2018
  240. تحليل عوامل انگيزشي موثربرانتخاب مقصددرسفرهاي برون مرزي(موردمطالعه:گردشگران ايراني بازديدكننده ازكشورامارات متحده عربي)
    جمال خیری 2018
  241. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر تفكر استراتژيك مديران و كاركنان شهرداري مبتني بر مدل جين ليدكا. مورد مطالعه شهرداري هاديشهر
    ولی محمد عباس زاده 2018
  242. بررسي نقشه وب سايت هاي عمومي گردشگري درشكل گيري نگرش گردشگران قبل ازبازديدازشهرتهران
    مجید عباسی 2018
  243. رتبه بندي و انتخاب استراتژي بازاريابي بين الملل براي فرآورده هاي لبني كاله آمل بر اساس ديدگاه سولبرگ
    میلاد حمیدی 2018
  244. شناسايي و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت شركتهاي صادركننده سنگهاي تزئيني ايران
    ملیکا مهدیزاده 2018
  245. بررسي تأثير ادراك از جهت گيري استراتژيك بر عملكرد مال شركت ها
    امیر رضویلر 2018
  246. بررسي عامل موثربرانصاف قيمتي ادراك شده وپاسخ هاي رفتاري مشتريان درهتل هاي 4و5ستاره مشهد
    سعید زال 2018
  247. نقش مهارتهاي مديريتي در توسعه SME ها
    سیدوحید حسینی پور 2018
  248. بررسي نقش مديران ارشد در پياده سازي سيستم هاي مديريت كيفيت در صنايع رنگ و رزين كشور
    محمد رضا روشن نفس 2018
  249. بررسي سطح بلوغ IT (فناوري اطلاعات) در صنعت گردشگري ايران
    طناز روفی 2018
  250. طراحي مدل ارزشيابي عملكرد كاركنان متناسب با شايستگي هاي اخلاقي (بر اساس نهج البلاغه)
    مریم عابدی نیا 2018
  251. بررسي عوامل موثر بر نگرش و تمايل به خريد كالاي مد لوكس در مصرف كنندگان ايراني
    سجاد فرشیان فرشچی 2018
  252. بررسي رابطه بازارگرايي داخلي بر ادراك كاركنان از رضايت مشتريان با نقش ميانجي رضايت و تعهدكاركنان، مورد مطالعه :بانك كارآفرين
    رزیتا قاسمی 2018
  253. بررسي نقش ريسك ادراك شده در قصد خريد محصولات در فروشگاه اينترنتي ديجي
    پوریا یعقوبی کوپایی 2018
  254. بررسي راه كارهاي افرايش سهم بازار فرش دستباف ايران در بازار امريكا (مطالعه موردي ايالت كاليفرنيا)
    نیره پور فرد 2018
  255. بررسي تاثير ترفيعبر توسعه مصرف گوشت شتر مرغ در سبد مصرفي خانوار شهر تهران
    ندا قدوسی 2018
  256. بررسي رابطه بين بازاريابي دروني و شايستگي سازماني در شركتهاي خدمات فني و مهندسي (مطالعه موردي: شركت مهندسين مشاور نارگان
    مرضیه شریعتمداری 2018
  257. بررسي نقش نشانه هاي بيروني كيفيت در شكل دهي تصوير برند و ايجاد ترجيح براي سيگارهاي ايراني
    مهدی غفوری پور 2018
  258. درآمدي بر دكترين ملي تجارت جمهوري اسلامي ايران در افق 1414
    محمد شمس الدینی 2018
  259. ارزيابي بهره وري در بنگاه هاي اقتصادي خصوصي بزرگ كشور: نمونه بررسي گروه صنعني سديد و شركتهاي تابعه
    هاشم علی وردی 2018
  260. راه كارهاي توسعه صادرات شيشه بسته بندي مواد غذايي به كشورهاي همسايه ايران
    سعید صانعی ارمکی 2018
  261. پيش بيني ميزان تقاضاي بازار شركت خودروسازي سايپا به كمك الگوريتم
    محمد امین استیفایی 2018
  262. راههاي توسعه صادرات ورمي كمپوست به بازارگشورهاي عربي از استان زنجان
    سمیرا عابدینی 2018
  263. ارائه مدل براي مديريت ريسك پروژه هاي شاخص شهري
    امید تاسا 2018
  264. شناسايي و الويت بندي مولفه هاي موثر بر بسته بندي شكراز ديدگاه مشتريان خانوار
    مهزاد علیجانی 2018
  265. بررسي رابطه بين گواهي امضاي الكترونيك و امنيت در تكميل اظهارنامه مالياتي الكترونيكي
    مرجان مظفری 2018
  266. بررسي مقايسه اي شيفتگي به نام هاي تجاري پوشاك ميان مصرف كنندگان زن ايران و استراليا(شهر تهران و شهر ملبورن استراليا)
    ریحانه نظری 2018
  267. ارزيابي عوامل موثر بر كيفيت خدمات واحدهاي اجرايي در شعب بيمه اي سازمان تامين اجتماعي
    ریحانه موحدی منش 2018
  268. ارزيابيو انتخاب تامين كنندگان در شرايط عدم قطعيت(مطالعه موردي: شركت مگاموتور)
    نیما صابری فرد 2018
  269. بررسي تاثير ادراك از برند، نفوذ اجتماع و خود بيني در تمايل به خريد كالاهاي لوكس
    محمد مروتی 2018
  270. بررسي نقش« درگيري ذهني» به عنوان متغير ميانجي در رابطه«تصوير كشور» و ارزيابي محصول خارجي»
    محمد عطوفی 2018
  271. شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر تصميم واردكنندگان براي واردات پوشاك به بازار ايران
    مجتبی نیک آئین 2018
  272. بررسي عوامل كليدي موفقيت دانشگاه تهران درتقويت شركت هاي دانش بنيان گردشگري
    فوأد معماریان 2018
  273. شناسايي عوامل موثر بر اثربخشي كسب و كارهاي تبليغاتي اينترنتي: مطالعه موردي بخش مسكن و املاك در ايران
    بهنام باقری 2018
  274. ارزيابي رضايتمندي بيماران بستري جراحي شده از خدمات بيمارستان نيكان بر اساس مدل سروكوال
    نازنین شمس فر 2018
  275. چگونگي تاثيرويژگيهاي مردم شناختي برنگرش جامعه ميزبان نسبت به ابعادتوسعه گردشگري(مطالعه موردي شهرمشهد)
    پیام حامدسردار 2018
  276. بررسي نيازهاي طراحي مدل رشد در سازمان هاي پروژه محور (نمونه موردي شركت هاي مهندسين مشاور صنعت ساختمان)
    محمد اخگری 2018
  277. بررسي و انتخاب روش هاي ورود به بازار كشور تركمنستان براي تجهيزات نفت و گاز، مورد مطالعه شركت پترو تجارت هرمزان
    محمد رستگاردوست 2018
  278. چگونگي ارتقاء ارتباط با مشتري در جذب مشتريان بزرگ بانك صادرات ايران با استفاده از تكنيك triz ( رو ش حل خلاق مساله )
    فرناز چائی رسولی تبریزی 2018
  279. عنوان بررسي تاثير خصوصيات مشتريان بر تمايل آنها به پذيرش خريد اينترنتي بر اساس طبقه بندي پترسون (مطالعه موردي دانشجويان دانشكده مديريت دانشگاه تهران)
    فرنازالسادات فهیم 2018
  280. بررسي الگوي مصرف گاز طبيعي در خانوارهاي شهر تهران
    عباس میرزایی 2018
  281. بررسي رابطه بين اقدامات بازاريابي رابطه مند ورفتارخريدگردشگران (موردمطالعه:بسته هاي ايرانگردي دفاترخدمات مسافرتي شهرتهران)
    فاطمه باقری 2018
  282. بررسي تاثيرات ابعاد كشور مبدا طراحي كننده توليد كننده، مونتاژ كننده بر قصد خريد محصولات چندمليتي مورد مطالعه تلويزيون هاي خانگي توليد شده در شركت سوني
    کامران عبداله زاده عیسی کند 2018
  283. شناسايي عوامل موثر بر موفقيت اجراي كارت امتيازي متوازن در سازمان (مورد مطالعه: شركت ايران خودرو
    هاجر سخاوت 2018
  284. بررسي تاثيرگذاري تبليغاتي و رتبه بندي آنها از ديد مشتريان (مطالعه موردي تبليغات خدمات آموزشي الكترونيكي پورتال موسسه آموزش عالي ماهان
    فرزان فروتن 2018
  285. بررسي ادراك مصرف كننده از آميخته بازاريابي و تأثير آن بر وفاداري آنها نسبت به برند فروشگاه هاي بزرگ (هايپر ماركت ها) در ايران
    محمدسعید حاج کاظمیان 2018
  286. بررسي موانع صادرات خمير مايه در صنعت نيشكر
    سیدمحمدجواد کم گویان 2018
  287. بررسي ساختار سازماني موجود بانك كشاورزي و ارائه ساختار بهينه
    حمیدرضا دنکوب 2018
  288. بررسي شيوه هاي بهبود كيفيت خدمات در كتابخانه هاي عمومي تهران بزرگ
    شیوا رهگذر 2018
  289. ارزيابي و رتبه بندي عوامل بر فروش مواد غذايي در فروشگاه هاي زنجيره اي رفاه شهر تهران
    علی اصغر آزاد 2018
  290. بررسي ارتباط بين مطلوبيت و امكان پذيري درك شده توسط دانشجويان با گرايش آنها به كارآفريني
    هادی ابراهیمی خاکباز 2018
  291. ارزيابي اثر بخشي تبليغات تلويزيوني بيمه عمروسرمايه گذاري شركت بيمه پارسيان
    علی آقامحسنی فشمی 2018
  292. شناسايي و رتبه بندي مشكلات و موانع صادرات تراكتور سازي ايران
    فرهنگ خلیلی 2018
  293. بررسي موانع ورود بلوك TS به بازار ايران و ارائه راهكارهاي بهبود آن
    شهرام جلالی 2018
  294. ارزيابي ميزان رعايت توزيعي در تخصيص منابع بودجه هاي بهداشتي در شهرستانهاي استان هرمزگان (1388)
    احمد حقیری دهبارز 2018
  295. بررسي سياستهايو روشهاي قيمت گذاري محصيلات داروئي با رويكرد نحليل وضعيت داخلي ايران
    مجید ضرقامیان 2018
  296. ببرسي عوامل موثر بر توسعه صادرات محصولات پلاستيكي به بازار كشورهاي همسايه
    سیدروح الله وحیدکیانی 2018
  297. ارائه الگوي استقرار فرآيند مديريت ارتباط با مشتري در شركت بيمه البرز
    اسماعیل سعیدی فر 2018
  298. بررسي تاثير رويكرد بازاريابي داخلي بر بازارگرايي كاركنان بانكهاي صادرات استان تهران
    رسول کمانی 2018
  299. بررسي نقش ابزارهاي مختلف پيشبرد فروش براي ترغيب خرده فروشان محصولات لبني به عرضه اين محصولات
    حمیدرضا خوانساری 2018
  300. تعيين شخصيت برندهاي منتخب از طريق كهن الگوها و تبيين نحوه ي ادارك مصرف كنندگان اين برندها
    نغمه شیبانی مقدم 2018
  301. بررسي تاثيرات تجارت الكترونيك در توسعه صادرات خدمات فني و مهندسي
    مریم خلیلی مقدم 2018
  302. ترسيم نقشه علمي مديريت اجرايي بر اساس مقالات علمي
    فرزاد بهاءلو هوره 2018
  303. شناسايي شيوه هاي ارتقاء فرهنگ مشتري مداري توسط مسئولين باجه ها در بانك كشاورزي استان آذربايجان شرقي
    محمد جهان مهر 2018
  304. شناسايي عوامل موثر بر رفتار مصرف كننده در محيط تجارت الكترونيك : مدل مبتني بر اعتماد مصرف كننده
    سپهر سالاریان 2018
  305. بررسي ميزان بلوغ تجارت الكترونيك و ارائه راهكار مناسب در صنعت نفت (مطالعه مورديف شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران)
    مهدی اسلام زاده 2018
  306. بررسي عوامل موثر بر موفقيت بازاريابي ويروسي در بنگاه هاي كوچك و متوسط
    محمد پروین 2018