اساتيد - ftm- دانشکده مدیریت صنعتی و فناوری
استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/13
طهمورث حسنقلی پوریاسوری
دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی
رساله های دکتری
-
ارائه الگوی کنترل تعاملی استراتژیک متاثر از خصیصه های سازمان هولوگرافیک مورد مطالعه : صنعت پرداخت
محمد شادمسگران 1403 -
ارائه الگوی سیستم کنترل تعاملی در شرکت های دانش بنیان
حامد ملکی زاده 1403 -
طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)
سعیده امامی قشلاق 1403 -
تبیین عوامل موثر بر شکست خدمات و طراحی استراتژی بازیابی مشتریان در بازارهای صنعتی (مورد مطالعه: شرکت های پخش لوازم یدکی خودرو)
پرویز کشفی 1403 -
الگوی هماهنگی درونی استراتژی های سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات با عملکرد مورد مطالعه: سازمان هواشناسی کشور
پوریا پورقرائی 1402 -
ارائه الگوی بازاریابی سلامت با فرهنگ سازی پیشگیری به موقع سرطان پروستات
الهام صحافی 1402 -
طراحی مدل توسسعه فعالیت های بازاریابی الکترونیکی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ارزش ویژه برند شرکت های مخابراتی عراق
اسامه فاضل راضی العیدانی 1402 -
طراحی مدل نقش سرمایه انسانی بر قابلیت های پویای بازاریابی در ارایه خدمات به مشتری (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
سعیدرضا ابراهیمی 1402 -
مدل تاثیر رابطه تعاملی نحوه تفکر و قالب پیام تبلیغ بر جذابیت تبلیغ و قصد خرید از طریق ردیاب چشم
علی رضا حدادی 1402 -
طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
احمد عباس طوفان الطرفاوی 1402 -
طراحی مدل ارزش آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی)
شادی عرفای جمشیدی 1402 -
استخراج معانی آیین های مرتبط با رمضان و جشن نوروز با توجه به ساختار خانواده و گروه های سنی
مریم رحمانی 1402 -
مدل سازی مفهومی تاثیر ارزهای دیجیتال بر استراتژی های کسب و کار (مورد بررسی: شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
اصغر قدم زن جلالی 1402 -
طراحی مدل تجربه مشتری در صنعت خدمات فروش آنلاین و ترسیم نقشه سفر الکترونیکی مشتر ی مبتنی بر صنعت 4.0
پگاه هودی 1402 -
ارائه الگوی توانمندسازی منابع انسانی (مورد بررسی کارکنان بیمارستان کیش)
عباسعلی نجاتی سلیم 1402 -
ارائه مدل شکل گیری اصالت برند در کسب و کارهای خانگی
بهزاد ولادی 1402 -
تبیین مدل هم نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی بر پایه درگیرسازی مشتریان و هم آفرینی ارزش در کسب و کارهای نوپا
علیرضا نانکلی 1402 -
طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
جلال زارع 1402 -
ارائه الگوی نواوری در مدل کسب و کار در صنعت خرده فروشی ایران
طیبه گلاب دوست 1402 -
ارایه چارچوب استراتژیک تامین مالی شرکت های نوپای دیجیتال
علی اسلامی بیدکلی 1402 -
ارائه مدل توسعه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان
سمانه رئیسی نافچی 1401 -
ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی در بنادر
مجتبی عباس پور 1401 -
طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
سامان آسترکی 1401 -
ارائه مدل توسعه خرد سازمانی با رویکرد میان فرهنگی در سازمان های ایران امروز
سیدعلی ابطحی نژاد 1401 -
ارائه مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای
مریم اوسطی 1401 -
ارائه الگوی کنترل استراتژیک موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی
پگاه نیک ذات 1401 -
ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت های فعال در صنعت شوینده
شهراد پدیدار 1401 -
طراحی مدل فرهنگ حمایتگر از خانواده با تاکید بر تعادل کار و خانواده در صنعت (ICT) فناوری اطلاعات و ارتباطات
افرا دادرس 1401 -
ارائه مدل رفتاری عملکرد نیروهای فروش در فروشگاه های زنجیره ای با رویکرد توسعه هوش هیجانی
محمدرضا خوش لفظ 1400 -
ارایه الگوی بلوغ حکمرانی شرکتی خوب درصنعت بیمه ایران
علی تقوی 1400 -
ارائه چارچوب اخلاقی کارکردهای مدیریت منابع انسانی با تاکید بر الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت( جذب - بکارگیری-توسعه و نگهداشت )
فرزام پور رمضان رودپشت 1400 -
طراحی و توسعه مدلی برای برند سازی جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری
الناز رهروی 1400 -
ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
سیداحمد قاسمی 1400 -
ارائه الگوی استراتژیک انتقال تکنولوژی در صنعت حفاری بر اساسی استراتژی وزارت نفت و قراردادهای نفتی
مریم رنجبری 1400 -
ارائه چارچوبی برای اندازه گیری پیچیدگی پروژه ، مورد مطالعه پروژه های زیر ساختی شهرداری تهران
محمدمهدی نراقیان 1400 -
ارائه مدل ریسک منابع انسانی و استراتژی های مواجهه با آن (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه ای)
سلطنت روائی 1400 -
طراحی و تبیین مدل جامع چند سطحی توسعه رهبری اثربخش (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
یوسف رضائی 1399 -
توسعه استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای کوچک
امیرحسین پناهنده 1399 -
ارائه چارچوب اجرای استراتژی های بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (مطالعه چند موردی)
قاسم جوکار 1399 -
ارائه چارچوب پیاده سازی فرایند نظارت بر تجارت فرامرزی
عطاء سلطانی هزارخانی 1399 -
مدلسازی ائتلافات استراتژیک مبتنی بر استراتژی های نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
فاطمه حاج اسمعیلیان 1399 -
تدوین مدل شبکه ای ریسک در بخش صادرات غیر نفتی ایران
مهدیه مختاری موغاری 1399 -
ارائه مدل کنترل راهبردی در سازمان های هولدینگ - مطالعه موردی هولدینگ های تولیدی صنعت الکترونیک
سیاوش هژبری حقیقی 1399 -
ارائه الگوی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان در شرایط عدم اطمینان - مورد مطالعه خریداران واحدهای مسکونی
مهدی ریوندی 1399 -
توسعه مدل رفتار خرید بیمه گذاران بیمه عمرو پس انداز
حسینعلی بختیارنصرآبادی 1399 -
ارائه الگوی انتخاب آمیخته رسانه در کمپین تبلیغاتی خاص صنعت بیمه
احمد جوادی پور 1399 -
ارائه مدل توسعه محصول جدید با تاکید بر رعایت ملاحظات زیست محیطی و مشارکت مصرف کنندگان
میثم نصیری 1399 -
ارایه چارچوب ادراک مصرفکنندگان از تخفیف و مدیریت آن
فاطمه رستمی 1399 -
ارائه الگوی همراستایی تدوین و کنترل استراتژیک ، (صنعت پتروشیمی)
سیده فروزان جواهری شلمانی 1398 -
شناسایی معیارهای مشاغل حیاتی و کلیدی برای جذب وحفظ استعدادها در شرکت ملی نفتکش ایران
هادی میرزائی 1398 -
طراحی و تبیین مدل جهت گیری استراتژیک در شرکت های دانش بنیان ایران
سعید حبیبی 1398 -
ارائه چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان در نسل های مختلف اقوام ایرانی
هیرو عیسوی 1398 -
آسیب شناسی توسعه تراتزیت چندوجهی از طریق ایران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحلیلی در سه حوزه دریایی ، جاده ای ، ریلی )
حبیب کمرخانی 1398 -
ارائه الگویی جهت تبیین ابعاد ارتباط با مشتریان ارزنده حقیقی در بانک سپه با استفاده از تئوری داده بنیاد و تحلیل کیفی تعاملی
علی هاشم زهی 1398 -
شناسایی و تبیین عوامل تاثیر گذار بر قدرشناسی مشتریان بانک و بررسی پیامدهای رفتاری آن با تاکید بر رویکرد بازاریابی پاسخگو
داود موذن 1398 -
طراحی مدلی برای نوع شناسی رفتار صادراتی بنگاه های صادر کننده در صنعت برق ایران
امیررضا روحانی 1398 -
ارایه مدلی جهت ساخت هویت برند در صنعت ارتباطات داده
علی حاجی محمدعلی 1398 -
مدل سازی رابطه آمیخته بازاریابی آنلاین با ارزش ویژه برند کسب و کارهای آنلاین با استفاده از نقشه های فازی شناختی
هانیه لشگری 1398 -
بررسی قابلیت های بازاریابی سازمان های بخش خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی
بهاره محمدی گرگان 1398 -
طراحی مدل ارتقاء تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی
سجاد خالوزاده مبارکه 1398 -
مدل قصد خرید مجدد انلاین B2C
الهه اسداللهی دهکردی 1398 -
طراحی و تبیین الگوی تامین،تربیت،به کارگیری و نگهداشت مدیر مدرسه با رویکرد مدرسه محوری
حجت اله بنیادی 1398 -
ارائه چارچوب ساختار سازمانی اتحادهای استراتژیک با شرکای بین المللی
سیدحسین جلالی 1398 -
تبیین مدیریت عملکرد بازرگانی شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران با رویکرد اخلاق حرفهای
بهنام بردبار 1398 -
طراحی چهارچوب سیاستگذاری افزایش ظرفیت قبولی بیمه اتکایی بااستفاده از اوراق حوادث فاجعه آمیز در صنعت بیمه
جواد سهامیان مقدم 1397 -
ارائه مدل تبیین راهبردهای توسعه صادرات میوه و تره بار به جمهوری روسیه
رحمت علی صابری حقایق 1397 -
طراحی مدل مرجعیت اثربخشی خبری شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه تلگرام)
آرزو سلطان محمدی 1397 -
تحلیل سیاستهای سرمایه گذاری مستقیم خارجی شرکتهای چند ملیتی در تحقیق و توسعه مورد مطالعه : هند و چین
محمدصادق صارمی 1397 -
طراحی مدل بلوغ بازاریابی صنعت بانکداری
ریحانه بحری نژاد 1397 -
طراحی الگوی مدیریت ریسک استعداد با رویکرد دانشگاه کارآفرین(مورد مطالعه دانشگاه شیراز)
علیرضا عزیزی 1397 -
طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (مورد مطالعه : گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)
محمدمهدی لطیفی 1397 -
طراحی الگوی شایستگی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اندیشه فرماندهی معظم کل قوا
شعبان مرادی آیدیشه 1397 -
تلفیق رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در ارزیابی اثربخشی تبلیغات
سپیده نصیری 1397 -
تدوین چارچوب استراتژی هم رقابتی جهت کسب مزیت رقابتی در کسب و کارهای فناور نوپا
محمد ولیابیدگلی 1396 -
طراحی مدل سنجش مراوده استراتژیک در صنعت خودرو
امیرحسین صبورطینت اقدم 1396 -
طراحی مدل مفهومی مدیریت استعداد کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
مریم قنبری بیجاربنه 1396 -
طراحی مدل مسیر شغلی دو گانه ویژه پرستاران
نرجس السادات نسبی 1396 -
ارائه مدل توسعه الکترونیک منابع انسانی در سازمانهای دولتی ایران
عبدالعزیز آبتین 1396 -
ارایه الگویی برای شناسایی و دسته بندی سبک های مختلف زندگی مصرف کنندگان شهر تهران
آرمیتا مصلی نژاد 1396 -
بررسی رابطه رهبری اخلاقی و بهره وری پروژه های ساختمانی (نظریه رهبری اخلاقی اثربخش)
طوفان جعفری 1396 -
طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران
سیدمجتبی موسوی نقابی 1396 -
طراحی مدل یک پارچه سنجش بلوغ مدیریت پروژه ،طرح و پورتفولیو
سرمد کیانی 1396 -
تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه لوازم خانگی)
عبدالرحمن احسان 1396 -
تدوین مدلی برای اندازه گیری زنجیره ارزش منابع انسانی در صنعت نفت
حمیدرضا یزدانی 1396 -
تدوین و تبیین مدلی برای ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران
امیر خانلری 1396 -
ارایه مدل تبیین رابطه فرایندهای مدیریت دانش با توسعه منابع انسانی در آموزش عالی
زهرا وظیفه 1396 -
تبیین استراتژی طراحی و توسعه محصول جدید با رویکرد نوآوری باز در شرکت ایران خودرو
ابوالقاسم بازرگان 1396 -
طراحی تبیین مدل برند کارفرما در مراکز آموزش عالی دولتی ایران
جواد فقیهی پور 1396 -
طراحی نظام کنترل استراتژیک برای استراتژی های تجاری سطح ملی مورد مطالعه سیستم متمرکز نظارت بر واردات و صادرات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز
علی ردادی 1396 -
طراحی مدل انطباق پذیری مسیر شغلی کارکنان با تاکید بر موفقیت کارراهه در شرکت پتروشیمی شازند
فاطمه کریمی جعفری 1396 -
انتخاب پورتفولیوی پروژه ها و طرح ها به روش بهینه سازی ریسک و بازدهی
وحیدرضا یوسفی 1396 -
ارائه مدل ریاضی سنجش رضایت مشتریان
محمود دهقان نیری 1396 -
تدوین خط مشی های توازن کار - زندگی موثر بر میزان توازن کار - زندگی کارکنان آموزش عالی
مژگان روشن نژاد 1396 -
تدوین مدل رفتار مصرف کننده آنلاین بر اساس پدیدارشناسی تفسیری
سید محمد رضا ناصرزاده 1396 -
بررسی تاثیر برنامه های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی شرکتها و ارائه چهارچو سیاستگذاری ترفیع صادرات در ایران
فرشید حسینی طولی 1396 -
ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخور مشتریان در رویکرد مدیریت دانش مشتری
سیدابوالقاسم میرا 1396 -
طراحی الگوی شایستگی فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقاء توان رزمی با رویکرد جنگ های ناهمتراز
داود غفوری 1396 -
طراحی مدل تبلیغاتی اثربخش نفوذ در کشورهای CIS در بخش صادرات غیر نفتی استان آذربایجان شرقی (مطالعه موردی: محصولات خشکبار)
مجتبی رمضانی 1396 -
طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی استان تهران
مرتضی انوشه 1396 -
برنامه ریزی استراتژیک و الگوی توسعه ترانزیت کانتینری بنادر جنوب ایران
همایون یوسفی 1396 -
ارایه مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه ایران
کیومرث شریفی 1396 -
تبیین مدل توسعه سرمایه انسانی بنگاه های کوچک و متوسط با هدف چابک سازی سازمان
محمد حسین یاراحمدزهی 1396 -
طراحی مدل التزام شغلی در بستر برون سپاری منابع انسانی (بر اساس رویکرد روانشناختی)
بهروز پورولی 1396 -
تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق
رحیم محترم قلاتی 1396 -
طراحی و تبیین مدل توسعه منابع انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی در آموزش عالی
محمد تابان 1396 -
طراحی الگوی مناسب تبلیغاتی برای بانک پارسیان از طریق شبکه های اجتماعی
احد محمودزاده 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
گیمیفیکیشن در مهمان نوازی: توسعه و اجرای استراتژی های موثر بر بهبود تجربه مهمان
علی شیرمحمدی 1403 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی شرکت زمزم ایران با رویکرد قابلیت های پویا
سیدهادی موسوی نافچی 1403 -
بررسی عوامل خرید پوشش سنتی کشور افغانستان (با تمرکز براتباع افغانستانی در تهران).
انوشه نژند 1403 -
بررسی تاثیر فرصتهای کاری بر وفاداری و عملکرد شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی اشتیاق و قصد ترک خدمت کارکنان
نیما نیکخواه 1403 -
بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر چابکی نیروی انسانی با توجه به نقش میانجی قصدترک خدمت، رضایت کارکنان و شرایط روانشناختی (مطالعه موردی: شرکت زرین پال)
علی شریعتی اشکوری 1403 -
بررسی نقش بسته بندی بر ادراک مصرف کنندگان در بازاریابی کشاورزی (مورد مطالعه: استان هرات-افغانستان)
محمد اویس ارباب زاده 1403 -
بررسی تاثیرتجارت خارجی بر درآمدهای حاصل از گردشگران ورودی ایران با تکیه بر تحلیل موجک.
حسین علی پور 1402 -
بررسی تاثیر درک افراد از پیشنهاد ارزش کارفرما EVP بر رضایت داوطلبان سازمان های غیر انتفاعی با بررسی نقش اهمیت درک شده ، حمایت درک شده، آزادی در کارها و روابط بین افراد سازمان
محمدحسن صدقی 1402 -
بررسی استراتژی های تبلیغاتی شرکت چندملیتی مرک بر اساس میزان استانداردسازی تبلیغات با تاکید بر شاخص های داخلی شرکت
فرزانه ویشلقی 1402 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت بانکداری
امیرحسین خرمشاهی 1402 -
نقش مدیریت منابع انسانی در کسب وکارهای خانوادگی: مطالعه موردی شناسایی استراتژی های آموزش، پاداش، ارزیابی عملکرد
نادر سارانی 1402 -
بررسی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی و فنون متقاعدسازی بر مهارتهای فروش، هوش هیجانی و سرمایه ی روانشناختی نیروهای فروش
اسماعیل طهماسبی آزاد 1402 -
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر موقعیت تجاری و وفاداری مشتری در صنعت ساختمان
مهدی نیکان پور 1401 -
بررسی پتانسیلهای توسعه صادارت برق به کشورهای منطقه با رویکرد توسعه تولید برق تجدید پذیر
مهدی میرزاعباسی 1401 -
شناسایی راه کارهای توسعه صادرات خدمات دور کاری آنلاین در شرایط تحریم
جواد طلوع آجیلی طوسی 1401 -
بررسی تاثیر درک مصرف کننده از بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: رسانه: اینستاگرام / صنعت: مد و پوشاک)
نیلوفر سلطانی کاسب 1401 -
شناسایی عوامل موثر در مدیریت کافی شاپ های شهر تهران (مورد مطالعه مدیریت کسب و کارهای خرد )
امیرحسین اردکانی مقدم 1401 -
تاثیر رنگهای فضای داخلی فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بر ادراک، احساسات و ترجیحات مشتریان
یوسف علی پور 1401 -
رابطه بازاریابی داخلی و کاهش نارضایتی کارکنان شرکت سیمرغ
سارا فراهانی 1401 -
عنوان پایاننامه/ رساله:بررسی راه کارهای برندسازی غارهای نمکی گرمسار در راستای توسعه گردشگری سلامت
طاهره برزگرغلامی 1401 -
بررسی شیوه های کارآفرینی میراث فرهنگی ناملموس ( نمونه موردی: بندر کنگ)
کیوان موقوفه 1400 -
تاثیر تخفیف بر ارزش مادام العمر مشتری در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
سهیل آشوری 1400 -
بررسی نقش حضور دیجیتال کارمندان خدمات در وبسایت بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری (مورد مطالعه وبسایت های خرید آنلاین)
کیمیا مومن زاده 1400 -
تاثیر طنز و سبک طنز بر رابطه مصرف کننده و برند در اینستاگرام
مجید کریمیان 1400 -
بررسی راه کار های جایگزین برای مشکلات ارزی گردشگری ورودی ایران بر اساس ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند
کاظم بهشتی فام 1400 -
بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن تبلیغات با توجه به سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
نیما برمر 1400 -
بررسی تاثیر سبک شوخ طبیعی خریدار و فروشنده بر عملکرد فروش
محمد حدادی 1399 -
بررسی فونت در تبلیغات : تاثیر گذارترین فونت های فارسی در پیام های ترفیعی تبلیغات چاپی
علی پورمهدی 1399 -
تعیین تاثیر استراتژی های تعمیم برند بر تصویر ذهنی از برند در بازار لباس ورزشی در میان دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
علی ابزری 1399 -
بررسی استراتژی های توزیع در صنعت تجهیزات پزشکی
رحمان پاشائی 1399 -
حفظ ارزش های فرهنگی ونقش آن در رضایت جامعه محلی درمناطق گردشگری روستایی: مورد مراسم پیرشالیار دراستان کردستان
رضوان صیفوری 1399 -
بررسی تاثیر وفاداری به برند بر روی تصمیم خرید مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان شرکتهای تجهیزات پزشکی)
مهسا زکریازاده 1399 -
بررسی تاثیر دستکاری نحوه تفکر بر عملکرد افراد در مدیریت انبار با روش تحقیق آزمایشگاهی
سیده فاطمه انوری 1399 -
بررسی نقش وتاثیرجشنواره ها و رویدادهای موسیقی محلی برجذب گردشگران ورودی(موردمطالعه استان بوشهر)
مصطفی مرزبان 1399 -
بررسی جایگاه هنرهای نمایشی در جذب گردشگران ورودی
نسرین طاهرنژاد 1399 -
ارزش ادراکی مشتری از ویژگی های ساختمان سبز و تاثیر آن بر تمایل خرید
مارال نادرپورکوهی 1399 -
بررسی اتحاد دو برند معتبر بومی و جهانی و برند گمنام بر ارزیابی کیفیت محصول برند گمنام ( مورد مطالعه : شرکت بازرگانی روغنکار)
آرمین نصیری پرتوی 1399 -
بررسی تاثیر تجربه برند بر تعهد و طرفداری برند مورد مطالعه: شرکت های گردشگری استان تهران
روح اله محمدصادق 1399 -
تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک C2C
امید عظیمیان 1399 -
بررسی تاثیر ویژگی های رفتاری بر انتخاب نوع قرارداد در زنجیره تامین به روش تحقیق آزمایشگاهی
علی رضائیان 1399 -
بررسی اثربخشی ابزارهای تبلیغات اینترنتی در جذب گردشگر فرانسوی به ایران
سیده نوشین هاشمی 1399 -
بررسی رابطه بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی از طریق نقش میانجی فرهنگ سازمانی
فاطمه برزگر 1398 -
بررسی تاثیر بازارمحوری،کارآفرینی محوری و مدیریت دانش محوری بر تولیدات سازگار با محیط زیست و کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت مواد غذایی شهر شیراز
محمد مهدی حق نگهدار 1398 -
اولویت بندی معیارهای وارداتی در پسابرجام با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی)
یاسمن محمدی ضیا 1398 -
بررسی تاثیر یکپارچه سازی استراتژیهای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در شرکت ایران ترانسفو
محمدرضا مینایی 1398 -
آسیب شناسی مدیریت میراث جهانی باغ های ایرانی با رویکرد مشارکت محلی
رضوان عظیمی کیا 1398 -
شناسایی شاخص های بنیادین برند شخصی و ارائه مدلی جهت ایجاد آن توسط کارکنان سازمان ها
امیرحسین ال ابراهیم 1398 -
بررسی تاثیر اجزای ترفیع تجاری بر فروش در فروشگاه های اینترنتی
نوید جلالیان 1398 -
بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری بر رابطه میان استفاده از تکنولوژی رسانه اجتماعی و عملکرد شرکت
الهام توکلیان 1398 -
بررسی تاثیر معنویت محیط کاری بر تعهد سازمانی اعضای گروه جهادی بسیج سازندگی استان مازندران با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
سیدحسین موسوی نسب 1398 -
بررسی ابعاد رویکرد بازاریابی چریکی و انتخاب روش مناسب بازاریابی چریکی برای محصول برنج فامیلا در شرکت گلرنگ
سهیلا ابن علی 1398 -
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و توانایی های رابط های سازمانی بر عملکرد اتحاد های استراتژیک
فرشاد هنرفر 1398 -
تاثیر قابلیت های بازاریابی تجارت الکترونیک بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش کارایی توزیع و ترفیع شرکت ها
مهدیه عربی 1398 -
بهبود انعطاف بذیری استراتژیک از طریق فناوری اطلاعات و نقش ان بر روی عملکرد سازمانی
ابراهیم کریمی 1398 -
شناسایی عوامل موثر بر گسترش ساختمانهای سبز در شهر تهران
علیرضا مقدس زاده بزاز 1398 -
تبیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد بانکی با رویکرد B2B
سید مهدی حیدری 1398 -
بررسی رابطه بین قابلیت های گمرکی وتسریع تشریفات گمرکی کالاهای وارداتی و صادراتی در زنجیره تجارت خارجی (مورد مطالعه: سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران)
مجتبی علی پورپیکانی 1398 -
بررسی تاثیر جهت گیری شرکتهای کوچک و متوسط به بازارهای بین المللی و گرایش آنها به کارآفرینی بر روی عملکرد این شرکتهای از طریق اثر قابلیت شبکه
سهیلا حمیدی 1398 -
بررسی رابطه هوش تجاری و عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط در ایران(از طریق مطالعه موردی ابزار تحلیل بازار ITC)
محمد پیری زاده 1398 -
تعیین نقش مدیریت راهبردهای کانال های بازاریابی در بازارهای بین امللی مورد مطالعه صنعت داروسازی
سیدحسین سجادی 1398 -
بررسی توسعه شخصی کوله گردهای ایرانی (مطالعه موردی: جزیره هرمز)
محمدسعید دانشمندی 1398 -
بررسی تاثیر نوآوری بر بین المللی سازی و انتظار رشد کسب و کار کارآفرینان در صتایع صادراتی ایران
سیدحسین موسوی 1398 -
شناسایی ابعاد اخلاقی کسب و کار از دید جامعه مصرف کننده شرکت-های سایپا و ایران خودرو
مصطفی صابری 1398 -
بررسی شیوه های رشد بازار بین المللی بر اساس قابلیت شبکه های بین المللی مورد مطالعه شرکت های صنعتی استان خراسان
الناز دخانچی 1398 -
بررسی عوامل موثربرتمایل به پرداخت گردشگران برای اکوکمپ ها
هستی شادمانی 1398 -
طراحی فرآیند نوآوری استراتژی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای وارداتی کشور (مورد مطالعه برند OPEL و HAMANN )
کیا حسین شاهی 1398 -
طراحی مدل ساختاری تفسیری عوامل اثرگذار بر انتخاب بازار هدف صادراتی مورد مطالعه تجهیزات پزشکی
پانته آ لایقی 1398 -
شناسایی عوامل موثر بر رقابت پذیری مقاصد گردشگری و اولویت بندی آن ها با رویکرد تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مورد مطالعه یزد)
حمید برازنده 1398 -
بررسی استراتژی های فروش واحدهای مسکونی(ویلا) در نوشهر استان مازندران
مهدی نیک بخت 1398 -
شناسایی عوامل متمایزکننده حالت درگیرشدن مشتری دراپلیکیشن های درخواست اینترنتی تاکسی
علی فرخی 1398 -
انتخاب مدل کسب و کار الکترونیکی در حوزه کسب و کار اینترنتی
بنفشه محمدی 1398 -
تاثیر نوع پیام برنگرش مصرف کننده نسبت به گوشت مرغ
مریم بخشی 1398 -
بررسی عوامل موثربرگرایش صادراتی شرکت های تولیدکننده درحوزه تجهیزات پزشکی
زهرا عین ابادی 1397 -
بررسی تاثیر مالکیت برند (داخلی و خارجی) بر قصد خرید با میانجی گری تفاوت های قیمتی و قوم گرایی مصرف کننده
احسان هاشمی دهقی 1397 -
بررسی عوامل موثربرپیاده سازی فناوری های ERPوIOT درزنجیره تامین سازمان هاوتاثیرآن برعملکردبازاریابی مطالعه موردی گروه صنعتی گلرنگ
سیما سبزعلی رضایی 1397 -
تدوین چهارچوب توسعه پایدارگردشگری ورزشی درجمهوری اسلامی ایران
فرشید وارسته بهابادی 1397 -
تاثیر سایت های مقایسه قیمت بر تعویض برند
ندا فریدونی زاده 1397 -
ارزیابی ارزش برندهتل همای تهران وشیراز وتاثیرات آن برفروش
علی فتحی عمادابادی 1397 -
عوامل و مشوق های موثر بر ایجاد تمایل در مصرف کننده برای خرید خودرو پاک در ایران
فاطمه سادات جعفری 1397 -
شناسایی ودسته بندی مشتریان هتل بااستفاده ازتحلیلRFM(مطالعه موردی هتل پارسیان آزادی)
امیررضا مرشدرزم 1397 -
بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری ونیات رفتاری مشتریان هتل(مطالعه موردی هتل پارسیان آزادی)
ماندانا منتصرکوهساری 1397 -
تحلیل نقش سبک ارتباطی و نمایش بصری برند در موفقیت برنددر جوامع مصرفی آنلاین
زهرا رمضانی سلطانسرا 1397 -
1
علیرضا نادری 1397 -
بررسی نقش تعدیل کننده ی دوگانگی نوآوری بر ارتباط بین قابلیت های بازاریابی با استراتژی ها و مزیت های رقابتی شرکت ها و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
الناز رفیع زاده 1397 -
بررسی نقش سیستم یکپارچه گمرگی با تمرکز بر پنجره واحد تجارت فرامرزی بر تحقیق اهداف گمرک (بررسی و مطالعه گمرک استان تهران و بندر شهید رجائی)
الهام فرنام راد 1397 -
رابطه دلبستگی به برند ، وفاداری برند و تبلیغات شفاهی :تحلیل نقش تعدیل گر طبقه اجتماعی
سحر رجایا 1397 -
اندازه گیری حداکثر تخفیف قابل قبول کالاها در قصد خرید
فاطمه رضاییان 1397 -
بررسی تاثیر کشور مبدا بر قیمت
شادی مراتی 1397 -
انتخاب استراتژی ورود به بازار بین الملل آموزش عالی (مورد مطالعه : علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران
سوده حبیبی نامقی 1397 -
سناریو پردازی رفتار مشتریان B2B شرکت ملی گاز ایران با رویکرد اینده پژوهی
حمید الله وردی نژاد 1397 -
ارائه چارچوبی برای شناسایی فرصت های کارآفرینی درصنعت گردشگری تندرستی درجمهوری اسلامی ایران
زهرا رحمانی 1397 -
بررسی نقش نظامهای ارزیابی و کنترل استراتژیک در تحقق اهداف سازمانی
حسین کاظمی کلشتری 1397 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی و فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری در نمایندگیهای بیمه در شهر تبریز
مسعود پرویزی میلانی 1397 -
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری
عباس مظفری 1396 -
بررسی تاثیرابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت گلدیران)
حامد طایفه افشاری 1396 -
بررسی تاثیر مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان بر اعتماد، هزینه تغییر درک شده و تبلیغات شفاهی مشتریان بانک پارسیان
حمید پیروزمند 1396 -
تحلیل عوامل موثربروفاداری مشتریان درخریدآنلاین محصولات گردشگری درایران
حمیده آخوندان 1396 -
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی سازمانهای خدماتی (تحقیق پیرامونی : شعب بانک ملت شهر تهران)
اکرم الهی گل 1396 -
بررسی عوامل و پیامد های موثر بر قاچاق کالا
بهناز صمیمی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در طراحی پورتال های سازمانی با هدف راه اندازی تجارت الکترونیکی سیار
سید محسن حسینی 1396 -
ارائه مدلی به منظور تعیین شیوه بهینه تبلیغات (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
لیلا کاظمی 1396 -
بررسی تاثیر توسعه برند بر تصویر برند از دید گاه مصرف کنندگان
آیلار زرگری پور 1396 -
بررسی تاثیر شخصیت برند سازمان بر رضایت کارکنان
عزیزمحمد ملایری نوریجانی 1396 -
مدلسازی رضایتمندی مصرف کنندگان آن لاین در حوزه گردشگری به وسیله نگاشتهای شناختی فازی
محمد ولی پور 1396 -
بررسی رابطه باور ونگرش نسبت به تبلیغات شرکتهای خصوصی بر رفتار بیمه گذاران در زنجان
سیده نسیم شبیری 1396 -
تحلیل عوامل کلیدی تاثیر گذار بر صادرات صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی
ابولفضل قاسمی 1396 -
بررسی استفاده از آمیخته بازاریابی در شرکت های کارگزاری در ایران
مرضیه راعی 1396 -
برنامه ریزی استراتژیک بنیاد ملی نخبگان با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC)
چنور سجادی 1396 -
شناسایی استراتژی های رهبری خود در کارآفرینان موفق مرد ایرانی
سیدمصطفی حسینی چاوشی 1396 -
بررسی و مطالعه ابزارهای پیشبرد در مشتریان کارگزاری بورس ایران
پریا شاهروش 1396 -
تعیین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند داخلی در سازمان های موضوع فعالیت B2B(مورد مطالعه شرکت های تبلیغاتی تهران)
نوید سالخورده حقیقی 1396 -
بررسی رابطه بین عناصر آمیخته ترفیع با اثربخشی در بازاریابی سیاسی
امیرتورج کلانتری 1396 -
بررسی تاثیر حضوردریک رویدادفرهنگی درتجربه سفرگردشگران
سرمه دایمی رشیدی 1396 -
بررسی راهبرد های تجاری سازی اختراعات
سیدمحمدرضا بشیری 1396 -
بررسی ابعاد ارزش ادراک شده از چای ایرانی توسط مصرف کنندگان
شادمان طاهرزاده 1396 -
بررسی تاثیر محیط خارجی و فاصله روانی بر عملکرد صادراتی کالاهای واسطه ای صنعتی
احسان احمدی خواه 1396 -
خلق ارزش برای گرایش مردم به مصرف کالاهای داخلی (مطالعه پوشاک در شهر تهران)
کبری لوایی یانسی 1396 -
شناسایی آسیب های نظام ارزیابی خط مشی های خصوصی سازی ازمنظرسیاست های ابلاغی اقتصادمقاومتی
معین پوراحمدی 1396 -
بررسی انتظارات مصرف کننده از محصولات گلرنگ (مایعات لباسشویی)و نقش هریک در تصمیم گیری خرید
یلدا مفیدی عالی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی دلایل عدم استفاده بنگاههای کوچک و متوسط از بیمه های اعتبار صادرات
سیده نرگس میر رضی 1396 -
جایگاه یابی برای محصولات لبنی پگاه در بازارهای ایران
مجید رضایی 1396 -
تدوین الگوی ارزیابی عملکرد کانالهای توزیع در صنعت تاسیسات ساختمان (مطالعه موردی شرکت ایرتمپ )
الهه حسنلو 1396 -
بررسی استراتژی برند سازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا
فاطمه عباسی بنی 1396 -
شناسایی عوامل موثربر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان )
آرش عنصری 1396 -
ارائه چارچوبی برای سیستم مدیریت خدمات پس از فروش در گروه خودروسازی (گروه بهمن)
حسین بخشی 1396 -
بررسی راه های ایجاد برند (نام ونشان تجاری) برتر در شرکتهای صنایع غذایی
کیوان نعمتی 1396 -
ارزیابی کیفیت خدمات پردیس کیش دانشگاه تهران از منظر دانشجویان با استفاده از مدل مقیاس کیفیت خدمات سرور اف.
گلسا صدری 1396 -
موضع یابی مرکز آمارایران دراذهان مشتریان
زهرا نجفی 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت درک شده وب سایت برقصد کاربر برای استفاده از آن در تجارت الکترونیکی (مورد مطالعه: شرکت ساینا)
محسن راه روان 1396 -
بررسی میزان آمادگی شرکت پالایش نفت اصفهان به منظور اجرای مدیریت ارتباط با مشتریCRM
پرنیان یاوری 1396 -
بررسی تاثیرمدیریت خدمات وموفقیت شعب بانک صادرات هرمز گان
تراب ذاکری قشمی 1396 -
شناسایی عوامل تعیین کننده مخارج تبلیغات در صنایع ایران با استفاده از فن تحلیل تمایزی
سعید تاج دینی 1396 -
تدوین الگوی بین المللی شدن شرکت ملی نفت ایران از طریق بررسی تطبیقی این فرایند در شرکت استات اویل نروژ
محمدامین زارع میرک آباد 1396 -
تببین عوامل موثر بر جایگاه یابی استراتژیک
حسین پاک اندیش 1396 -
بررسی عوامل موثربرترغیب گردشگران به استفاده ازخدمات رزرواسیون آنلاین هتل های چهار وپنج ستاره شهر تهران
طاهره لطیفی 1396 -
بررسی شاخصهای مدیریت بازاریابی مقصدبرتعدیل فصلی بودن گردشگری بامطالعه ی موردی شهرلاهیجان
آرمین رفعتی کوره کابیجاری 1396 -
تاثیرارزشهای فردی گردشگران برانتخاب خریدسوغاتی آنها
نگار اقبالی 1396 -
ارائه جارچوبی مفهومی جهت پاده سازی مدیریت فرآیند کسب و کار در سازمانهای ایرانی
ویدا پورعبداله فرشچی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد گردشگری (مطالعه موردی منطقه گردشگری زرتشتی یزد)
رامتین شهرت زین آباد 1396 -
بررسی نقش شرکتهای حمل ونقل بین المللی در بازارصادراتی ایران
یاسمن سعیدی 1396 -
بررسی رابطه میان ادراک مشتری از رعایت اخلاق در فروش با کیفیت رابطه میان فروشنده و مشتری: مطالعه موردی :شرکت اطلس کوپکو ایران
کیانوش کریمی دهکردی 1396 -
طبقه بندی فعالیتهای مراکزجانبی موزه های تاریخی براساس اندازه گیری وسنجش وضعیت معیارها درجذب بازدیدکنندگان
زهرا طالبی 1396 -
مقایسه تاثیر عوامل موقعیتی بر رفتار خرید زنان شاغل و خانه دار در خرید محصولات لوازم آرایشی در شهر تهران
مژگان علی دوستی 1396 -
بررسی موانع و مشکلات صادرات ما کارونی ایران
عباس احمدی -ن 1396 -
بررسی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی در راستای توسعه صادرات محصول اتیلن ایران در بازارهای بین المللی
شادی رحمانی 1396 -
بررسی مکانیزم های خلق ارزش در شرکتهای تابعه هولدینگ جهاد نصر تهران
زهره برزگر 1396 -
شناسایی فرصتهای کارآفرینی در زمینه انرژی های جدید پذیر در کشور
وحید مهین 1396 -
ارائه مدلی برای افزایش توان رقابتی ایران در صادرات متانول به بازار هندوستان
سارا موسوی 1396 -
بررسی اثرات اجرای قانون سیاستهای کلی اصل 44 در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
فاطمه روانان 1396 -
آسیب شناسی فعالیت بنگاه های کسب و کار کوچک تهران براساس نیازهای مشتریان
حمید رضا محمدی 1396 -
بررسی اثرات بازاریابی درونی بر رفتارهای شهروندی سازمانی و ارتباط آن با کیفیت خدمات(مطالعه موردی شعب بانک سرمایه در تهران)
محمود کاظمینی 1396 -
سنجش تاثیر تبلیغات بازرگانی موسسات آموزشی بر ذهنیت و رفتار مشتریان خدمات آموزشی (مطالعه موسسات آموزش عالی منتخب شهر تهران
ارزوسادات داوری 1396 -
بررسی نقش مدیران در توانمندسازی کارکنان با تاکید بر تفاوتهای فردی و شخصیتی آنان
سحر نظیف کار 1396 -
بررسی عوامل موثربر فروش بیمه نامه های عمر از دیدگاه مدیران شرکت سهامی بیمه ایران
الهه جمشیدی مهر 1396 -
طراحی مدل قیمت گذاری هدانیک خودروهای تجاری
حسین رستمی نژاد 1396 -
بررسی عوامل موثر بر صادرات سنگهای تزیینی و تدوین الگویی جهت توسعه صادرات آن
فاطمه رضائی 1396 -
بررسی روشهای توسعه سهم بازار پژوهش های کاربردی دانشگاه تهران
زهرا مهرجو 1396 -
بررسی تاثیر تصویر ذهنی مصرف کنندگان از کشور مبدا بر شخصیت برند
حسن فراهانی 1396 -
انتخاب آمیخته رسانه در کمپین های تبلیغاتی با تلفیق مدل تصمیم گیری زبانی فازی و الگوریتم ژنتیک مورد مطالعه:بانک پارسیان
هوشنگ تدریسی جوان 1396 -
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی و نقش تعدیلگر هوش سازمانی به عنوان متغیر مداخله گر
سولماز دلیلی 1396 -
بررسی تاثیر نرخ ارز بر واردات کالاها (برحسب طبقه بندی بین المللی کالا و نوع مصرف) در ایران بین سالهای 1360 الی 1390
ایمان جوادی 1396 -
توسعه استراتژی تبلیغاتی شرکت چند ملیتی دارویی مرک در ایران با تاکید بر عوامل محیطی
علیرضا گیتی 1396 -
بررسی رابطه بین تجربه سفرباانگیزه های سفرگردشگران خروجی ایرانی موردمطالعه:گردشگران خروجی به کشورترکیه
حمید طالبی 1396 -
بررسی تاثیر مشتری گرایی موسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری استراتژیک (مورد مطالعه: بیمارستان نیکان)
آتوسا افتخاری 1396 -
بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی شهروندان(مورد مطالعه:شهروندان منطقه 1 شهر تهران)
محمد بشیری 1396 -
بررسی تاثیر مشخصات بسته بندی محصول بر وفاداری مشتری
بابک مصدق 1396 -
بررسی عوامل موثر در پذیرش محتواهای ایجاد شده توسط مصرف کنندگان در رفتار برنامه ریزی سفر گردشگران ایرانی
مینا بلوچی 1396 -
ارزیابی صنعت گردشگری ایران بااستفاده ازالگوی تحلیلی PESTE(سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،تکنولوژیکی،زیست محیطی)
علی اردیزی 1396 -
«تحلیل میزان تمایل به کار تیمی در محیطهای تولید علم و دانش (مطالعه موردی: گروههای مدیریت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)»
مریم میر طاهری 1396 -
ارائه الگویی برای توسعه کارآفرینی اجتماعی در شهر تهران
مهدی مروج یزدی 1396 -
دسته بندی مشتریان با استفاده از مدل اندازه گیری ارزش دوره عمر مشتری و ارائه استراتژی های مناسب برای هردسته از مشتریان در یک شرکت اراده دهنده خدمات اینترنت پر سرعت
لیلا کمال ابیانه 1396 -
بررسی و ارائه راه کارهای کاهش سهم هزینه های سلامت مردم در سازمان تامین اجتماعی
یلدا مددی 1396 -
بررسی رابطه فرا اعتمادی سرمایه گذاران حقیقی و ریسک پر تفوی انتخابی در بورس تهران و ارائه استراتژی مطلوب برای کاهش فرا اعتمادی در سرمایه گذران
مجید شاکری 1396 -
بررسی مقایسه ای مذاکرات تجاری رودر رو (FTF) و الکترونیکی(E-negotiation) در صنعت تجهیزات و لوازم پزشکی
مریم علیپور یگانه 1396 -
بررسی عوامل موثر بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک (مطالعه سرمایه گذاری های مشترک وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)
مرضیه حبیبی 1396 -
بررسی موانع موفقیت بسته بندی محصولات کشاورزی (میوه و تره بار ) صادراتی و ارائه راه کارهای بهبود آن
موسی امیری 1396 -
بررسی رابطه بین عوامل فردی و سازمانی با تعادل بین کار و زندکی
اریو اسدی 1396 -
مدلسازی اعتماد خریداران از فروشگاه های اینترنتی به وسیله نگاشت های شناختی فازی
فرشید فراست 1396 -
تدوین پروفایل (نیمرخ)شایستگی مشاغل استراتژیک به منظورارزیابی آمادگی استراتژیک سرمایه انسانی شرکت صنعتی دوده فام
علیرضا عبدی 1396 -
سنجش و تحلیل ارتباط میان عوامل بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی ،وفاداری و اعتماد مشتریان بیمه عمر(مطالعه موردی : شرکت بیمه عمر ایران)
حامد خامه چی 1396 -
مطالعه و اولویت بندی تاثیر ابزارهای پیشبردفروش پولی و غیر پولی برانتخاب فروشگاه در صنعت پوشاک ایران
پژمان خلیلی 1396 -
بررسی تاثیر جهت گیری بازار صادرات بر عملکرد صادراتی شرکت ایران ترانسفو
بهناز خوشکیش 1396 -
بررسی پیامدهای انطباق استراتژی بازاریابی صادرات با عوامل داخلی و خارجی شرکت (مورد مطالعه صادر کنندگان نمونه ملی سال)
ادریس ابراهیم بیگی 1396 -
بررسی میزان و نحوه تاثیر گذاری بازاریابی دهان به دهان در شبکه های اجتماعی بر قیمت سهام و ارزش شرکتها در صنایع خودرو سازی ،مد و لباس ،نوشیدنی های غیر الکلی و تکنولوژی
محمدعلی سیمجور 1396 -
بررسی موقعیت رقابتی شرکت ذوب آهن ایران در راستای توسعه صادرات محصولات فولادی(تیر آهن ومیلگرد)با استفاده از مدل الماس ملی مایکل پورتر
آصفه صبور 1396 -
بررسی تاثیر ارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان (والدین دانش آموزان ) در مدارس غیر انتفاعی دوره دبیرستان در کلان شهر تهران
محمود رضایی 1396 -
بررسی تصویر نام تجاری شرکت خودرو سازی سایپا نزد مشتریان با استفاده از مدل هویت و تصویرکاپفرردر سطح شهر مشهد
سید مرتضی سجادی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب موثر بر تصمیم مصرف کنندگان به خرید سریال های شبکه نمایش خانگی
هومن قاپچی 1396 -
رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان چرم مصنوعی شهرستان تهران
آناهیتا ملک پور 1396 -
بررسی آمیخته بازاریابی پنیر لبنه (آنا)شرکت کاله از دیدگاه مصرف کنندگان شهر تهران با استفاده از تحلیل اهمیت - عملکرد
علی محدث 1396 -
بررسی تاثیر نگرش کاربران اینترنتی بر تمایل آنان به پذیرش خرید از وب سایت های خرده فروشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)
سیده پگاه واله 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت، رضایت، اعتماد و قیمت معقولانه در حفظ مشتریان در گردشگری پزشکی (مطالعه موردی:گردشگران پزشکی شهر تهران)
هادی انتظاری 1396 -
شناسایی راهکارهای بهبودجواخلاقی سازمان های آموزشی وپژوهشی(موردمطالعه:دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
مینا جباری هرسینی 1396 -
بررسی رابطه بین روشهای مختلف پرداخت مفهوم درد پرداخت و تاثیر آن بر تمایل به پرداخت در مصرف کننده
احمدرضا ربانی مورخ 1396 -
بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی پایدار در بنگاه های کوچک و متوسط صادر کننده مصالح ساختمانی بهداشتی
سیدمجتبی موسوی نقابی 1396 -
بررسی تاثیر انواع روشهای ورود به بازار جهانی بر توسعه صادرات سنگهای تزئینی در کشور
علی کرمانی 1396 -
بررسی تاثیر بسته بندی محصولات موادغذایی تولید داخل بر رفتار مصرف کننده
کامینه مهرانی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه صادرات خوشه صادراتی سفال و سرامیک لالجین همدان
امیر عطاردیان 1396 -
زمینه سازی اجرای تجارت الکترونیک در SME ها (تجهیزات پزشکی)
محمدرضا قانونی 1396 -
انتخاب مناسب ترین شیوه ورود و توزیع محصولات دارویی ایران در بازارهای خارج
مرتضی هاشم 1396 -
بررسی نقش کنسرسیومهای بازرگانی در افزایش فروش وصادرات صنایع کوچک
احمد زارع 1396 -
تدوین راهکارهای برای استفاده از تکنیک های تبلیغات خدمات عمومی(public service Advertising) برای معرفی دولت الکترونیک به مردم
مینو میرزایی 1396 -
نقش قابلیتهای دانشی سازمانی در استقرار موفقیت آمیز گمرک الکترونیک (مطالعه موردی گمرکات استان خوزستان )
معصومه باقری 1396 -
شناسایی مشکلات عامل انسانی در فرآیند اجرای نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان سازمان ها (مطالعه سازماهای دولتی منتخب استان یزد)
محمدرضا زینلی 1396 -
بررسی زیرساختهای لازم جهت استقرارCRM در گروه صنعتی ندا
مهرنوش طالبی طادی 1396 -
امکان سنجی پیاده سازی XBRL در شرکتهای ایرانی (مطالعه موردی: شرکت ملی پتروشیمی ایران و شرکتهای تابعه
راحله گل کار 1396 -
ارزیابی روشهای مختلف تدریس بازاریابی از حیث اثر گذاری بر نگرش و دانش فراگیران نسبت به بازار یابی و ارزیابی اثربخشی دوره ها از نظر فراگیران مطالعه موردی : آزمایشگاهی در 3 دانشگاه تهران
اعظم میرسلیمانی 1396 -
شناسایی عوامل موثر در تجربه مشتری در صنعت خرده فورشی (مطالعه موردی فروشگاه هایژر استار)
شیوا مهرمنش 1396 -
شناسایی عوامل موثردربکارگیری بازاریابی الکترونیک توسط شرکتهای خدمات مسافرتی موردمطالعه( دفاترخدمات مسافرتی(تهران)برگزارکننده تورهای ورودی به کشور)
سیدحسن موسوی خادم 1396 -
بررسی تاثیر عناصر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان شرکت فرآورده های نفتی آترود
زهرا جوانشیر 1396 -
بررسی نقش تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی : فروشگاه های زنجیره ای اتکا
آرمین بهبهانی 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر ترجیح بیمه گذاران گروهی در انتخاب شرکت بیمه
هادی فهیم زاده 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در انتخاب یک بندر تجاری از نظر مشتریان
امجد اشجع اردلان 1396 -
بررسی ساز و کارهای استقرار نظام ارتباط با مشتری انرژی خورشیدی (فتوولنائیک در ایران)
محمد قاسم فتح اله زاده 1396 -
شناسایی و رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر صادرات فولاد ایران از دیدگاه بازاریابی تجاری - صنعتی
ندا گرجیان جلفایی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
فاطمه اروجی 1396 -
بررسی عوامل موثر بر و فاداری مشتریان اینترنتی بانک ها
رضوان ولایتی شکوهی 1396 -
بررسی راهبردهای ورودی به بازار مواد غذایی کشور عراق
سعید صادقی 1396 -
بررسی رابطه نسبتهای سودآوری با بازده سهام در شرکتهای خودروسازی گروه سایژا
مهدی ساعت چی 1396 -
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رابطه مند ن شدن بازاریابی در شرکت ملی حفاری ایران از دیدگاه مدیران
هدا قربانی 1396 -
بررسی راه های توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی در حوزه نفت و گاز به کشور عراق
معصومه روستایی یانیه 1396 -
بررسی شیوه های متداول بودجه ریزی در فعالیت های بازاریابی شرکت های تولیدی و مقایسه آن با شرکت های تولیدی در ایران
احسان امینی انجدانی 1396 -
مدلسازی مسیرهای انگیزشی موثر بر مشارکت افراد در اجتماعات آنلاین با استفاده از نگاشت های شناختی فازی
سارا گله بختیاری 1396 -
بررسی رفتار صادر کنندگان در صنعت برق
الهام اله مرادی 1396 -
بررسی مقایسه ای جایگاه محصول لپ تاپ مارک های سونی ،اچ پی،دل وایسردر ذهن مشتریان ساکن شهر تهران
زهرا انصاری 1396 -
بررسی تاثیر ارزش ویژه برنددرگردشگری غذابرقصدسفرمجددگردشگران مطالعه موردی استان گیلان:شهررشت
تمنا جاهد 1396 -
تحلیل عوامل موثر برانتخاب مقصدازسوی گردشگران اروپایی:موردمطالعه ایران
حکیمه نصیری 1396 -
بررسی نقش مشارکت جامعه محلی درتوسعه پایدارگردشگری:مطالعه موردی کلاردشت
فرهاد طباطبایی 1396 -
بررسی تاثیر برند رمانتیک بر وفاداری مصرف کنندگان مورد مطالعه : ساعت مچی
طاهره حیدری 1396 -
بررسی عوامل کلیدی موثر بر افزایش صادرات جوجه های یک روزه در شرکت تکلم
علی فیاض بخش 1396 -
ارزیابی تاثیر اجرای فرایند کنترل بر تاخیر در اجرای به موقع پروژه های عمرانی (مطالعه های موردی پروژه های مدرسه سازی سازمان نوسازی مدارس استان تهران)
امیر طالقانی 1396 -
بررسی اثر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کنندگان محصولات بهداشتی - آرایشی
بهاره نکواصل آزاد 1396 -
اندازه گیری آمادگی الکترونیکی گمرک بوشهر در راستای پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی
اکبر خلیلی 1396 -
شناسایی عوامل تقویت کننده پذیرش خدمات بیمه الکترونیک از سوی مشتریان
صفورا محمدنیا 1396 -
طراحی یک پایگاه داده برای راه اندازی سیستم اطلاعات بازاریابی در موسسه تحقیقات ترانسفورماتور ایران (ایران ترانسفو)
سیدعمار سیدان 1396 -
شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم مدیریت رابطه با مشتری در شرکتهای بیمه (شرکت بیمه آسیا شهر تهران)
فرخ حسامی 1396 -
بررسی ابعاد برند خدمات و تاثیر آن در ایجاد ارزش برای مشتریان :با دیدگاه وفادارسازی مشتریان
سمیرا قدیانی 1396 -
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکدر ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان آنلاین در صنعت خدمات مالی مورد مطالعه شرکتهای کارگزاری شهر تهران
علی اصغر ساجدی فر 1396 -
شناسایی مدل توسعه نقشه استراتژی سازمان، موردکاوی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین
اسحاق ریاحی سامانی 1396 -
تحلیل عوامل انگیزشی موثربرانتخاب مقصددرسفرهای برون مرزی(موردمطالعه:گردشگران ایرانی بازدیدکننده ازکشورامارات متحده عربی)
جمال خیری 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تفکر استراتژیک مدیران و کارکنان شهرداری مبتنی بر مدل جین لیدکا. مورد مطالعه شهرداری هادیشهر
ولی محمد عباس زاده 1396 -
بررسی نقشه وب سایت های عمومی گردشگری درشکل گیری نگرش گردشگران قبل ازبازدیدازشهرتهران
مجید عباسی 1396 -
رتبه بندی و انتخاب استراتژی بازاریابی بین الملل برای فرآورده های لبنی کاله آمل بر اساس دیدگاه سولبرگ
میلاد حمیدی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکتهای صادرکننده سنگهای تزئینی ایران
ملیکا مهدیزاده 1396 -
بررسی تاثیر ادراک از جهت گیری استراتژیک بر عملکرد مال شرکت ها
امیر رضویلر 1396 -
بررسی عامل موثربرانصاف قیمتی ادراک شده وپاسخ های رفتاری مشتریان درهتل های 4و5ستاره مشهد
سعید زال 1396 -
نقش مهارتهای مدیریتی در توسعه SME ها
سیدوحید حسینی پور 1396 -
بررسی نقش مدیران ارشد در پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت در صنایع رنگ و رزین کشور
محمد رضا روشن نفس 1396 -
بررسی سطح بلوغ IT (فناوری اطلاعات) در صنعت گردشگری ایران
طناز روفی 1396 -
طراحی مدل ارزشیابی عملکرد کارکنان متناسب با شایستگی های اخلاقی (بر اساس نهج البلاغه)
مریم عابدی نیا 1396 -
بررسی عوامل موثر بر نگرش و تمایل به خرید کالای مد لوکس در مصرف کنندگان ایرانی
سجاد فرشیان فرشچی 1396 -
بررسی رابطه بازارگرایی داخلی بر ادراک کارکنان از رضایت مشتریان با نقش میانجی رضایت و تعهدکارکنان، مورد مطالعه :بانک کارآفرین
رزیتا قاسمی 1396 -
بررسی نقش ریسک ادراک شده در قصد خرید محصولات در فروشگاه اینترنتی دیجی
پوریا یعقوبی کوپایی 1396 -
بررسی راه کارهای افرایش سهم بازار فرش دستباف ایران در بازار امریکا (مطالعه موردی ایالت کالیفرنیا)
نیره پور فرد 1396 -
بررسی تاثیر ترفیعبر توسعه مصرف گوشت شتر مرغ در سبد مصرفی خانوار شهر تهران
ندا قدوسی 1396 -
بررسی رابطه بین بازاریابی درونی و شایستگی سازمانی در شرکتهای خدمات فنی و مهندسی (مطالعه موردی: شرکت مهندسین مشاور نارگان
مرضیه شریعتمداری 1396 -
بررسی نقش نشانه های بیرونی کیفیت در شکل دهی تصویر برند و ایجاد ترجیح برای سیگارهای ایرانی
مهدی غفوری پور 1396 -
درآمدی بر دکترین ملی تجارت جمهوری اسلامی ایران در افق 1414
محمد شمس الدینی 1396 -
ارزیابی بهره وری در بنگاه های اقتصادی خصوصی بزرگ کشور: نمونه بررسی گروه صنعنی سدید و شرکتهای تابعه
هاشم علی وردی 1396 -
راه کارهای توسعه صادرات شیشه بسته بندی مواد غذایی به کشورهای همسایه ایران
سعید صانعی ارمکی 1396 -
پیش بینی میزان تقاضای بازار شرکت خودروسازی سایپا به کمک الگوریتم
محمد امین استیفایی 1396 -
راههای توسعه صادرات ورمی کمپوست به بازارگشورهای عربی از استان زنجان
سمیرا عابدینی 1396 -
ارائه مدل برای مدیریت ریسک پروژه های شاخص شهری
امید تاسا 1396 -
شناسایی و الویت بندی مولفه های موثر بر بسته بندی شکراز دیدگاه مشتریان خانوار
مهزاد علیجانی 1396 -
بررسی رابطه بین گواهی امضای الکترونیک و امنیت در تکمیل اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی
مرجان مظفری 1396 -
بررسی مقایسه ای شیفتگی به نام های تجاری پوشاک میان مصرف کنندگان زن ایران و استرالیا(شهر تهران و شهر ملبورن استرالیا)
ریحانه نظری 1396 -
ارزیابی عوامل موثر بر کیفیت خدمات واحدهای اجرایی در شعب بیمه ای سازمان تامین اجتماعی
ریحانه موحدی منش 1396 -
ارزیابیو انتخاب تامین کنندگان در شرایط عدم قطعیت(مطالعه موردی: شرکت مگاموتور)
نیما صابری فرد 1396 -
بررسی تاثیر ادراک از برند، نفوذ اجتماع و خود بینی در تمایل به خرید کالاهای لوکس
محمد مروتی 1396 -
بررسی نقش« درگیری ذهنی» به عنوان متغیر میانجی در رابطه«تصویر کشور» و ارزیابی محصول خارجی»
محمد عطوفی 1396 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم واردکنندگان برای واردات پوشاک به بازار ایران
مجتبی نیک آئین 1396 -
بررسی عوامل کلیدی موفقیت دانشگاه تهران درتقویت شرکت های دانش بنیان گردشگری
فواد معماریان 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی کسب و کارهای تبلیغاتی اینترنتی: مطالعه موردی بخش مسکن و املاک در ایران
بهنام باقری 1396 -
ارزیابی رضایتمندی بیماران بستری جراحی شده از خدمات بیمارستان نیکان بر اساس مدل سروکوال
نازنین شمس فر 1396 -
چگونگی تاثیرویژگیهای مردم شناختی برنگرش جامعه میزبان نسبت به ابعادتوسعه گردشگری(مطالعه موردی شهرمشهد)
پیام حامدسردار 1396 -
بررسی نیازهای طراحی مدل رشد در سازمان های پروژه محور (نمونه موردی شرکت های مهندسین مشاور صنعت ساختمان)
محمد اخگری 1396 -
بررسی و انتخاب روش های ورود به بازار کشور ترکمنستان برای تجهیزات نفت و گاز، مورد مطالعه شرکت پترو تجارت هرمزان
محمد رستگاردوست 1396 -
چگونگی ارتقاء ارتباط با مشتری در جذب مشتریان بزرگ بانک صادرات ایران با استفاده از تکنیک triz ( رو ش حل خلاق مساله )
فرناز چائی رسولی تبریزی 1396 -
عنوان بررسی تاثیر خصوصیات مشتریان بر تمایل آنها به پذیرش خرید اینترنتی بر اساس طبقه بندی پترسون (مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
فرنازالسادات فهیم 1396 -
بررسی الگوی مصرف گاز طبیعی در خانوارهای شهر تهران
عباس میرزایی 1396 -
بررسی رابطه بین اقدامات بازاریابی رابطه مند ورفتارخریدگردشگران (موردمطالعه:بسته های ایرانگردی دفاترخدمات مسافرتی شهرتهران)
فاطمه باقری 1396 -
بررسی تاثیرات ابعاد کشور مبدا طراحی کننده تولید کننده، مونتاژ کننده بر قصد خرید محصولات چندملیتی مورد مطالعه تلویزیون های خانگی تولید شده در شرکت سونی
کامران عبداله زاده عیسی کند 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر موفقیت اجرای کارت امتیازی متوازن در سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو
هاجر سخاوت 1396 -
بررسی تاثیرگذاری تبلیغاتی و رتبه بندی آنها از دید مشتریان (مطالعه موردی تبلیغات خدمات آموزشی الکترونیکی پورتال موسسه آموزش عالی ماهان
فرزان فروتن 1396 -
بررسی ادراک مصرف کننده از آمیخته بازاریابی و تاثیر آن بر وفاداری آنها نسبت به برند فروشگاه های بزرگ (هایپر مارکت ها) در ایران
محمدسعید حاج کاظمیان 1396 -
بررسی موانع صادرات خمیر مایه در صنعت نیشکر
سیدمحمدجواد کم گویان 1396 -
بررسی ساختار سازمانی موجود بانک کشاورزی و ارائه ساختار بهینه
حمیدرضا دنکوب 1396 -
بررسی شیوه های بهبود کیفیت خدمات در کتابخانه های عمومی تهران بزرگ
شیوا رهگذر 1396 -
ارزیابی و رتبه بندی عوامل بر فروش مواد غذایی در فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر تهران
علی اصغر آزاد 1396 -
بررسی ارتباط بین مطلوبیت و امکان پذیری درک شده توسط دانشجویان با گرایش آنها به کارآفرینی
هادی ابراهیمی خاکباز 1396 -
ارزیابی اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی بیمه عمروسرمایه گذاری شرکت بیمه پارسیان
علی آقامحسنی فشمی 1396 -
شناسایی و رتبه بندی مشکلات و موانع صادرات تراکتور سازی ایران
فرهنگ خلیلی 1396 -
بررسی موانع ورود بلوک TS به بازار ایران و ارائه راهکارهای بهبود آن
شهرام جلالی 1396 -
ارزیابی میزان رعایت توزیعی در تخصیص منابع بودجه های بهداشتی در شهرستانهای استان هرمزگان (1388)
احمد حقیری دهبارز 1396 -
بررسی سیاستهایو روشهای قیمت گذاری محصیلات داروئی با رویکرد نحلیل وضعیت داخلی ایران
مجید ضرقامیان 1396 -
ببرسی عوامل موثر بر توسعه صادرات محصولات پلاستیکی به بازار کشورهای همسایه
سیدروح الله وحیدکیانی 1396 -
ارائه الگوی استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه البرز
اسماعیل سعیدی فر 1396 -
بررسی تاثیر رویکرد بازاریابی داخلی بر بازارگرایی کارکنان بانکهای صادرات استان تهران
رسول کمانی 1396 -
بررسی نقش ابزارهای مختلف پیشبرد فروش برای ترغیب خرده فروشان محصولات لبنی به عرضه این محصولات
حمیدرضا خوانساری 1396 -
تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادارک مصرف کنندگان این برندها
نغمه شیبانی مقدم 1396 -
بررسی تاثیرات تجارت الکترونیک در توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی
مریم خلیلی مقدم 1396 -
ترسیم نقشه علمی مدیریت اجرایی بر اساس مقالات علمی
فرزاد بهاءلو هوره 1396 -
شناسایی شیوه های ارتقاء فرهنگ مشتری مداری توسط مسئولین باجه ها در بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی
محمد جهان مهر 1396 -
شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در محیط تجارت الکترونیک : مدل مبتنی بر اعتماد مصرف کننده
سپهر سالاریان 1396 -
بررسی میزان بلوغ تجارت الکترونیک و ارائه راهکار مناسب در صنعت نفت (مطالعه موردیف شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران)
مهدی اسلام زاده 1396 -
بررسی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی ویروسی در بنگاه های کوچک و متوسط
محمد پروین 1396