طهمورث حسنقلی پوریاسوری

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/13

طهمورث حسنقلی پوریاسوری

دانشکدگان مدیریت / مدیریت بازرگانی

رساله های دکتری

  1. ارائه الگوی کنترل تعاملی استراتژیک متاثر از خصیصه های سازمان هولوگرافیک مورد مطالعه : صنعت پرداخت
    محمد شادمسگران 1403
  2. ارائه الگوی سیستم کنترل تعاملی در شرکت های دانش بنیان
    حامد ملکی زاده 1403
  3. طراحی الگوی جذب کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس)
    سعیده امامی قشلاق 1403
  4. تبیین عوامل موثر بر شکست خدمات و طراحی استراتژی بازیابی مشتریان در بازارهای صنعتی (مورد مطالعه: شرکت های پخش لوازم یدکی خودرو)
    پرویز کشفی 1403
  5. الگوی هماهنگی درونی استراتژی های سیستم های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات با عملکرد مورد مطالعه: سازمان هواشناسی کشور
    پوریا پورقرائی 1402
  6. ارائه الگوی بازاریابی سلامت با فرهنگ سازی پیشگیری به موقع سرطان پروستات
    الهام صحافی 1402
  7. طراحی مدل توسسعه فعالیت های بازاریابی الکترونیکی در رسانه های اجتماعی برای افزایش ارزش ویژه برند شرکت های مخابراتی عراق
    اسامه فاضل راضی العیدانی 1402
  8. طراحی مدل نقش سرمایه انسانی بر قابلیت های پویای بازاریابی در ارایه خدمات به مشتری (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
    سعیدرضا ابراهیمی 1402
  9. مدل تاثیر رابطه تعاملی نحوه تفکر و قالب پیام تبلیغ بر جذابیت تبلیغ و قصد خرید از طریق ردیاب چشم
    علی رضا حدادی 1402
  10. طراحی الگوی ارتباط بین ابعاد برند ویژگی های محصول با تصمیم خرید و وفاداری برند شرکت های تلفن همراه کشور عراق
    احمد عباس طوفان الطرفاوی 1402
  11. طراحی مدل ارزش آفرینی چابک در صنایع کوچک و متوسط ایران (مورد مطالعه: صنایع غذایی)
    شادی عرفای جمشیدی 1402
  12. استخراج معانی آیین های مرتبط با رمضان و جشن نوروز با توجه به ساختار خانواده و گروه های سنی
    مریم رحمانی 1402
  13. مدل سازی مفهومی تاثیر ارزهای دیجیتال بر استراتژی های کسب و کار (مورد بررسی: شرکت های هلدینگ سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار)
    اصغر قدم زن جلالی 1402
  14. طراحی مدل تجربه مشتری در صنعت خدمات فروش آنلاین و ترسیم نقشه سفر الکترونیکی مشتر ی مبتنی بر صنعت 4.0
    پگاه هودی 1402
  15. ارائه الگوی توانمندسازی منابع انسانی (مورد بررسی کارکنان بیمارستان کیش)
    عباسعلی نجاتی سلیم 1402
  16. ارائه مدل شکل گیری اصالت برند در کسب و کارهای خانگی
    بهزاد ولادی 1402
  17. تبیین مدل هم نوآوری برند در اقتصاد اشتراکی بر پایه درگیرسازی مشتریان و هم آفرینی ارزش در کسب و کارهای نوپا
    علیرضا نانکلی 1402
  18. طراحی مدل ارزیابی عملکرد زنجیره تامین خدمات در دولت الکترونیک (مورد مطالعه: سامانه گمرک الکترونیکی در ایران)
    جلال زارع 1402
  19. ارائه الگوی نواوری در مدل کسب و کار در صنعت خرده فروشی ایران
    طیبه گلاب دوست 1402
  20. ارایه چارچوب استراتژیک تامین مالی شرکت های نوپای دیجیتال
    علی اسلامی بیدکلی 1402
  21. ارائه مدل توسعه صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان
    سمانه رئیسی نافچی 1401
  22. ارائه چارچوب استراتژی هم رقابتی در بنادر
    مجتبی عباس پور 1401
  23. طراحی مدل مدیریت منابع انسانی در شرکت های نوپا
    سامان آسترکی 1401
  24. ارائه مدل توسعه خرد سازمانی با رویکرد میان فرهنگی در سازمان های ایران امروز
    سیدعلی ابطحی نژاد 1401
  25. ارائه مدل قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای
    مریم اوسطی 1401
  26. ارائه الگوی کنترل استراتژیک موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی
    پگاه نیک ذات 1401
  27. ارائه الگوی بازاریابی پایدار با رویکرد ارزش ویژه مشتری در راستای بهبود عملکرد شرکت های فعال در صنعت شوینده
    شهراد پدیدار 1401
  28. طراحی مدل فرهنگ حمایتگر از خانواده با تاکید بر تعادل کار و خانواده در صنعت (ICT) فناوری اطلاعات و ارتباطات
    افرا دادرس 1401
  29. ارائه مدل رفتاری عملکرد نیروهای فروش در فروشگاه های زنجیره ای با رویکرد توسعه هوش هیجانی
    محمدرضا خوش لفظ 1400
  30. ارایه الگوی بلوغ حکمرانی شرکتی خوب درصنعت بیمه ایران
    علی تقوی 1400
  31. ارائه چارچوب اخلاقی کارکردهای مدیریت منابع انسانی با تاکید بر الگوی ایرانی-اسلامی پیشرفت( جذب - بکارگیری-توسعه و نگهداشت )
    فرزام پور رمضان رودپشت 1400
  32. طراحی و توسعه مدلی برای برند سازی جزیره کیش به عنوان مقصد گردشگری
    الناز رهروی 1400
  33. ارائه مدل سیستم اطلاعاتی بازاریابی هوشمند در ایران (مورد مطالعه: شرکت گلرنگ)
    سیداحمد قاسمی 1400
  34. ارائه الگوی استراتژیک انتقال تکنولوژی در صنعت حفاری بر اساسی استراتژی وزارت نفت و قراردادهای نفتی
    مریم رنجبری 1400
  35. ارائه چارچوبی برای اندازه گیری پیچیدگی پروژه ، مورد مطالعه پروژه های زیر ساختی شهرداری تهران
    محمدمهدی نراقیان 1400
  36. ارائه مدل ریسک منابع انسانی و استراتژی های مواجهه با آن (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه ای)
    سلطنت روائی 1400
  37. طراحی و تبیین مدل جامع چند سطحی توسعه رهبری اثربخش (مطالعه موردی بانک رفاه کارگران)
    یوسف رضائی 1399
  38. توسعه استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی در کسب و کارهای کوچک
    امیرحسین پناهنده 1399
  39. ارائه چارچوب اجرای استراتژی های بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (مطالعه چند موردی)
    قاسم جوکار 1399
  40. ارائه چارچوب پیاده سازی فرایند نظارت بر تجارت فرامرزی
    عطاء سلطانی هزارخانی 1399
  41. مدلسازی ائتلافات استراتژیک مبتنی بر استراتژی های نوآوری در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
    فاطمه حاج اسمعیلیان 1399
  42. تدوین مدل شبکه ای ریسک در بخش صادرات غیر نفتی ایران
    مهدیه مختاری موغاری 1399
  43. ارائه مدل کنترل راهبردی در سازمان های هولدینگ - مطالعه موردی هولدینگ های تولیدی صنعت الکترونیک
    سیاوش هژبری حقیقی 1399
  44. ارائه الگوی تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان در شرایط عدم اطمینان - مورد مطالعه خریداران واحدهای مسکونی
    مهدی ریوندی 1399
  45. توسعه مدل رفتار خرید بیمه گذاران بیمه عمرو پس انداز
    حسینعلی بختیارنصرآبادی 1399
  46. ارائه الگوی انتخاب آمیخته رسانه در کمپین تبلیغاتی خاص صنعت بیمه
    احمد جوادی پور 1399
  47. ارائه مدل توسعه محصول جدید با تاکید بر رعایت ملاحظات زیست محیطی و مشارکت مصرف کنندگان
    میثم نصیری 1399
  48. ارایه چارچوب ادراک مصرف‌کنندگان از تخفیف و مدیریت آن
    فاطمه رستمی 1399
  49. ارائه الگوی همراستایی تدوین و کنترل استراتژیک ، (صنعت پتروشیمی)
    سیده فروزان جواهری شلمانی 1398
  50. شناسایی معیارهای مشاغل حیاتی و کلیدی برای جذب وحفظ استعدادها در شرکت ملی نفتکش ایران
    هادی میرزائی 1398
  51. طراحی و تبیین مدل جهت گیری استراتژیک در شرکت های دانش بنیان ایران
    سعید حبیبی 1398
  52. ارائه چارچوب ادراک قیمتی مصرف کنندگان در نسل های مختلف اقوام ایرانی
    هیرو عیسوی 1398
  53. آسیب شناسی توسعه تراتزیت چندوجهی از طریق ایران و ارائه چارچوب بهبود آن (تحلیلی در سه حوزه دریایی ، جاده ای ، ریلی )
    حبیب کمرخانی 1398
  54. ارائه الگویی جهت تبیین ابعاد ارتباط با مشتریان ارزنده حقیقی در بانک سپه با استفاده از تئوری داده بنیاد و تحلیل کیفی تعاملی
    علی هاشم زهی 1398
  55. شناسایی و تبیین عوامل تاثیر گذار بر قدرشناسی مشتریان بانک و بررسی پیامدهای رفتاری آن با تاکید بر رویکرد بازاریابی پاسخگو
    داود موذن 1398
  56. طراحی مدلی برای نوع شناسی رفتار صادراتی بنگاه های صادر کننده در صنعت برق ایران
    امیررضا روحانی 1398
  57. ارایه مدلی جهت ساخت هویت برند در صنعت ارتباطات داده
    علی حاجی محمدعلی 1398
  58. مدل سازی رابطه آمیخته بازاریابی آنلاین با ارزش ویژه برند کسب و کارهای آنلاین با استفاده از نقشه های فازی شناختی
    هانیه لشگری 1398
  59. بررسی قابلیت های بازاریابی سازمان های بخش خدمات به منظور کسب مزیت رقابتی
    بهاره محمدی گرگان 1398
  60. طراحی مدل ارتقاء تجربه و پاسخ مشتری با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی
    سجاد خالوزاده مبارکه 1398
  61. مدل قصد خرید مجدد انلاین B2C
    الهه اسداللهی دهکردی 1398
  62. طراحی و تبیین الگوی تامین،تربیت،به کارگیری و نگهداشت مدیر مدرسه با رویکرد مدرسه محوری
    حجت اله بنیادی 1398
  63. ارائه چارچوب ساختار سازمانی اتحادهای استراتژیک با شرکای بین المللی
    سیدحسین جلالی 1398
  64. تبیین مدیریت عملکرد بازرگانی شرکت مادر تخصصی عمران و مسکن ایران با رویکرد اخلاق حرفه‌ای
    بهنام بردبار 1398
  65. طراحی چهارچوب سیاستگذاری افزایش ظرفیت قبولی بیمه اتکایی بااستفاده از اوراق حوادث فاجعه آمیز در صنعت بیمه
    جواد سهامیان مقدم 1397
  66. ارائه مدل تبیین راهبردهای توسعه صادرات میوه و تره بار به جمهوری روسیه
    رحمت علی صابری حقایق 1397
  67. طراحی مدل مرجعیت اثربخشی خبری شبکه های اجتماعی(مورد مطالعه تلگرام)
    آرزو سلطان محمدی 1397
  68. تحلیل سیاستهای سرمایه گذاری مستقیم خارجی شرکتهای چند ملیتی در تحقیق و توسعه مورد مطالعه : هند و چین
    محمدصادق صارمی 1397
  69. طراحی مدل بلوغ بازاریابی صنعت بانکداری
    ریحانه بحری نژاد 1397
  70. طراحی الگوی مدیریت ریسک استعداد با رویکرد دانشگاه کارآفرین(مورد مطالعه دانشگاه شیراز)
    علیرضا عزیزی 1397
  71. طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (مورد مطالعه : گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)
    محمدمهدی لطیفی 1397
  72. طراحی الگوی شایستگی فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اندیشه فرماندهی معظم کل قوا
    شعبان مرادی آیدیشه 1397
  73. تلفیق رویکردهای ارتباطی و مشاهده ای در ارزیابی اثربخشی تبلیغات
    سپیده نصیری 1397
  74. تدوین چارچوب استراتژی هم رقابتی جهت کسب مزیت رقابتی در کسب و کارهای فناور نوپا
    محمد ولیابیدگلی 1396
  75. طراحی مدل سنجش مراوده استراتژیک در صنعت خودرو
    امیرحسین صبورطینت اقدم 1396
  76. طراحی مدل مفهومی مدیریت استعداد کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
    مریم قنبری بیجاربنه 1396
  77. طراحی مدل مسیر شغلی دو گانه ویژه پرستاران
    نرجس السادات نسبی 1396
  78. ارائه مدل توسعه الکترونیک منابع انسانی در سازمانهای دولتی ایران
    عبدالعزیز آبتین 1396
  79. ارایه الگویی برای شناسایی و دسته بندی سبک های مختلف زندگی مصرف کنندگان شهر تهران
    آرمیتا مصلی نژاد 1396
  80. بررسی رابطه رهبری اخلاقی و بهره وری پروژه های ساختمانی (نظریه رهبری اخلاقی اثربخش)
    طوفان جعفری 1396
  81. طراحی مدل شبکه سازی فعالیت های بازاریابی بنگاه های فعال در خوشه های صنعتی ایران
    سیدمجتبی موسوی نقابی 1396
  82. طراحی مدل یک پارچه سنجش بلوغ مدیریت پروژه ،طرح و پورتفولیو
    سرمد کیانی 1396
  83. تدوین مدل ترغیب شهروندان تهرانی به خرید کالای ساخت داخل با رویکرد بازاریابی اجتماعی (مورد مطالعه لوازم خانگی)
    عبدالرحمن احسان 1396
  84. تدوین مدلی برای اندازه گیری زنجیره ارزش منابع انسانی در صنعت نفت
    حمیدرضا یزدانی 1396
  85. تدوین و تبیین مدلی برای ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران
    امیر خانلری 1396
  86. ارایه مدل تبیین رابطه فرایندهای مدیریت دانش با توسعه منابع انسانی در آموزش عالی
    زهرا وظیفه 1396
  87. تبیین استراتژی طراحی و توسعه محصول جدید با رویکرد نوآوری باز در شرکت ایران خودرو
    ابوالقاسم بازرگان 1396
  88. طراحی تبیین مدل برند کارفرما در مراکز آموزش عالی دولتی ایران
    جواد فقیهی پور 1396
  89. طراحی نظام کنترل استراتژیک برای استراتژی های تجاری سطح ملی مورد مطالعه سیستم متمرکز نظارت بر واردات و صادرات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز
    علی ردادی 1396
  90. طراحی مدل انطباق پذیری مسیر شغلی کارکنان با تاکید بر موفقیت کارراهه در شرکت پتروشیمی شازند
    فاطمه کریمی جعفری 1396
  91. انتخاب پورتفولیوی پروژه ها و طرح ها به روش بهینه سازی ریسک و بازدهی
    وحیدرضا یوسفی 1396
  92. ارائه مدل ریاضی سنجش رضایت مشتریان
    محمود دهقان نیری 1396
  93. تدوین خط مشی های توازن کار - زندگی موثر بر میزان توازن کار - زندگی کارکنان آموزش عالی
    مژگان روشن نژاد 1396
  94. تدوین مدل رفتار مصرف کننده آنلاین بر اساس پدیدارشناسی تفسیری
    سید محمد رضا ناصرزاده 1396
  95. بررسی تاثیر برنامه های تشویق صادرات بر عملکرد صادراتی شرکتها و ارائه چهارچو سیاستگذاری ترفیع صادرات در ایران
    فرشید حسینی طولی 1396
  96. ارائه الگوی مفهومی فرایند کسب بازخور مشتریان در رویکرد مدیریت دانش مشتری
    سیدابوالقاسم میرا 1396
  97. طراحی الگوی شایستگی فرماندهان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقاء توان رزمی با رویکرد جنگ های ناهمتراز
    داود غفوری 1396
  98. طراحی مدل تبلیغاتی اثربخش نفوذ در کشورهای CIS در بخش صادرات غیر نفتی استان آذربایجان شرقی (مطالعه موردی: محصولات خشکبار)
    مجتبی رمضانی 1396
  99. طراحی مدل توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی استان تهران
    مرتضی انوشه 1396
  100. برنامه ریزی استراتژیک و الگوی توسعه ترانزیت کانتینری بنادر جنوب ایران
    همایون یوسفی 1396
  101. ارایه مدل سیاستگذاری تبلیغات اثربخش در صنعت بیمه ایران
    کیومرث شریفی 1396
  102. تبیین مدل توسعه سرمایه انسانی بنگاه های کوچک و متوسط با هدف چابک سازی سازمان
    محمد حسین یاراحمدزهی 1396
  103. طراحی مدل التزام شغلی در بستر برون سپاری منابع انسانی (بر اساس رویکرد روانشناختی)
    بهروز پورولی 1396
  104. تدوین مدلی بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق
    رحیم محترم قلاتی 1396
  105. طراحی و تبیین مدل توسعه منابع انسانی برای دستیابی به مرجعیت علمی در آموزش عالی
    محمد تابان 1396
  106. طراحی الگوی مناسب تبلیغاتی برای بانک پارسیان از طریق شبکه های اجتماعی
    احد محمودزاده 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. گیمیفیکیشن در مهمان نوازی: توسعه و اجرای استراتژی های موثر بر بهبود تجربه مهمان
    علی شیرمحمدی 1403
  2. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی شرکت زمزم ایران با رویکرد قابلیت های پویا
    سیدهادی موسوی نافچی 1403
  3. بررسی عوامل خرید پوشش سنتی کشور افغانستان (با تمرکز براتباع افغانستانی در تهران).
    انوشه نژند 1403
  4. بررسی تاثیر فرصتهای کاری بر وفاداری و عملکرد شغلی کارکنان با توجه به نقش میانجی اشتیاق و قصد ترک خدمت کارکنان
    نیما نیکخواه 1403
  5. بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر چابکی نیروی انسانی با توجه به نقش میانجی قصدترک خدمت، رضایت کارکنان و شرایط روانشناختی (مطالعه موردی: شرکت زرین پال)
    علی شریعتی اشکوری 1403
  6. بررسی نقش بسته بندی بر ادراک مصرف کنندگان در بازاریابی کشاورزی (مورد مطالعه: استان هرات-افغانستان)
    محمد اویس ارباب زاده 1403
  7. بررسی تاثیرتجارت خارجی بر درآمدهای حاصل از گردشگران ورودی ایران با تکیه بر تحلیل موجک.
    حسین علی پور 1402
  8. بررسی تاثیر درک افراد از پیشنهاد ارزش کارفرما EVP بر رضایت داوطلبان سازمان های غیر انتفاعی با بررسی نقش اهمیت درک شده ، حمایت درک شده، آزادی در کارها و روابط بین افراد سازمان
    محمدحسن صدقی 1402
  9. بررسی استراتژی های تبلیغاتی شرکت چندملیتی مرک بر اساس میزان استانداردسازی تبلیغات با تاکید بر شاخص های داخلی شرکت
    فرزانه ویشلقی 1402
  10. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت بانکداری
    امیرحسین خرمشاهی 1402
  11. نقش مدیریت منابع انسانی در کسب وکارهای خانوادگی: مطالعه موردی شناسایی استراتژی های آموزش، پاداش، ارزیابی عملکرد
    نادر سارانی 1402
  12. بررسی تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی و فنون متقاعدسازی بر مهارتهای فروش، هوش هیجانی و سرمایه ی روانشناختی نیروهای فروش
    اسماعیل طهماسبی آزاد 1402
  13. بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر موقعیت تجاری و وفاداری مشتری در صنعت ساختمان
    مهدی نیکان پور 1401
  14. بررسی پتانسیلهای توسعه صادارت برق به کشورهای منطقه با رویکرد توسعه تولید برق تجدید پذیر
    مهدی میرزاعباسی 1401
  15. شناسایی راه کارهای توسعه صادرات خدمات دور کاری آنلاین در شرایط تحریم
    جواد طلوع آجیلی طوسی 1401
  16. بررسی تاثیر درک مصرف کننده از بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: رسانه: اینستاگرام / صنعت: مد و پوشاک)
    نیلوفر سلطانی کاسب 1401
  17. شناسایی عوامل موثر در مدیریت کافی شاپ های شهر تهران (مورد مطالعه مدیریت کسب و کارهای خرد )
    امیرحسین اردکانی مقدم 1401
  18. تاثیر رنگهای فضای داخلی فروشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی بر ادراک، احساسات و ترجیحات مشتریان
    یوسف علی پور 1401
  19. رابطه بازاریابی داخلی و کاهش نارضایتی کارکنان شرکت سیمرغ
    سارا فراهانی 1401
  20. عنوان پایاننامه/ رساله:بررسی راه کارهای برندسازی غارهای نمکی گرمسار در راستای توسعه گردشگری سلامت
    طاهره برزگرغلامی 1401
  21. بررسی شیوه های کارآفرینی میراث فرهنگی ناملموس ( نمونه موردی: بندر کنگ)
    کیوان موقوفه 1400
  22. تاثیر تخفیف بر ارزش مادام العمر مشتری در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
    سهیل آشوری 1400
  23. بررسی نقش حضور دیجیتال کارمندان خدمات در وبسایت بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتری (مورد مطالعه وبسایت های خرید آنلاین)
    کیمیا مومن زاده 1400
  24. تاثیر طنز و سبک طنز بر رابطه مصرف کننده و برند در اینستاگرام
    مجید کریمیان 1400
  25. بررسی راه کار های جایگزین برای مشکلات ارزی گردشگری ورودی ایران بر اساس ارزهای دیجیتال و قراردادهای هوشمند
    کاظم بهشتی فام 1400
  26. بررسی تاثیر انواع طنز بر ویروسی شدن تبلیغات با توجه به سبک طنز و پیوندهای اجتماعی مصرف کنندگان در شبکه های اجتماعی
    نیما برمر 1400
  27. بررسی تاثیر سبک شوخ طبیعی خریدار و فروشنده بر عملکرد فروش
    محمد حدادی 1399
  28. بررسی فونت در تبلیغات : تاثیر گذارترین فونت های فارسی در پیام های ترفیعی تبلیغات چاپی
    علی پورمهدی 1399
  29. تعیین تاثیر استراتژی های تعمیم برند بر تصویر ذهنی از برند در بازار لباس ورزشی در میان دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
    علی ابزری 1399
  30. بررسی استراتژی های توزیع در صنعت تجهیزات پزشکی
    رحمان پاشائی 1399
  31. حفظ ارزش های فرهنگی ونقش آن در رضایت جامعه محلی درمناطق گردشگری روستایی: مورد مراسم پیرشالیار دراستان کردستان
    رضوان صیفوری 1399
  32. بررسی تاثیر وفاداری به برند بر روی تصمیم خرید مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان شرکت‌های تجهیزات پزشکی)
    مهسا زکریازاده 1399
  33. بررسی تاثیر دستکاری نحوه تفکر بر عملکرد افراد در مدیریت انبار با روش تحقیق آزمایشگاهی
    سیده فاطمه انوری 1399
  34. بررسی نقش وتاثیرجشنواره ها و رویدادهای موسیقی محلی برجذب گردشگران ورودی(موردمطالعه استان بوشهر)
    مصطفی مرزبان 1399
  35. بررسی جایگاه هنرهای نمایشی در جذب گردشگران ورودی
    نسرین طاهرنژاد 1399
  36. ارزش ادراکی مشتری از ویژگی های ساختمان سبز و تاثیر آن بر تمایل خرید
    مارال نادرپورکوهی 1399
  37. بررسی اتحاد دو برند معتبر بومی و جهانی و برند گمنام بر ارزیابی کیفیت محصول برند گمنام ( مورد مطالعه : شرکت بازرگانی روغنکار)
    آرمین نصیری پرتوی 1399
  38. بررسی تاثیر تجربه برند بر تعهد و طرفداری برند مورد مطالعه: شرکت های گردشگری استان تهران
    روح اله محمدصادق 1399
  39. تاثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد مصرف کنندگان در تجارت الکترونیک C2C
    امید عظیمیان 1399
  40. بررسی تاثیر ویژگی های رفتاری بر انتخاب نوع قرارداد در زنجیره تامین به روش تحقیق آزمایشگاهی
    علی رضائیان 1399
  41. بررسی اثربخشی ابزارهای تبلیغات اینترنتی در جذب گردشگر فرانسوی به ایران
    سیده نوشین هاشمی 1399
  42. بررسی رابطه بازاریابی داخلی بر عملکرد سازمانی از طریق نقش میانجی فرهنگ سازمانی
    فاطمه برزگر 1398
  43. بررسی تاثیر بازارمحوری،کارآفرینی محوری و مدیریت دانش محوری بر تولیدات سازگار با محیط زیست و کسب مزیت رقابتی پایدار در صنعت مواد غذایی شهر شیراز
    محمد مهدی حق نگهدار 1398
  44. اولویت بندی معیارهای وارداتی در پسابرجام با استفاده از روش های تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی صنعت لوازم خانگی)
    یاسمن محمدی ضیا 1398
  45. بررسی تاثیر یکپارچه سازی استراتژی‌های مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی در شرکت ایران ترانسفو
    محمدرضا مینایی 1398
  46. آسیب شناسی مدیریت میراث جهانی باغ های ایرانی با رویکرد مشارکت محلی
    رضوان عظیمی کیا 1398
  47. شناسایی شاخص های بنیادین برند شخصی و ارائه مدلی جهت ایجاد آن توسط کارکنان سازمان ها
    امیرحسین ال ابراهیم 1398
  48. بررسی تاثیر اجزای ترفیع تجاری بر فروش در فروشگاه های اینترنتی
    نوید جلالیان 1398
  49. بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت ارتباط با مشتری بر رابطه میان استفاده از تکنولوژی رسانه اجتماعی و عملکرد شرکت
    الهام توکلیان 1398
  50. بررسی تاثیر معنویت محیط کاری بر تعهد سازمانی اعضای گروه جهادی بسیج سازندگی استان مازندران با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
    سیدحسین موسوی نسب 1398
  51. بررسی ابعاد رویکرد بازاریابی چریکی و انتخاب روش مناسب بازاریابی چریکی برای محصول برنج فامیلا در شرکت گلرنگ
    سهیلا ابن علی 1398
  52. بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی و توانایی های رابط های سازمانی بر عملکرد اتحاد های استراتژیک
    فرشاد هنرفر 1398
  53. تاثیر قابلیت های بازاریابی تجارت الکترونیک بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش کارایی توزیع و ترفیع شرکت ها
    مهدیه عربی 1398
  54. بهبود انعطاف بذیری استراتژیک از طریق فناوری اطلاعات و نقش ان بر روی عملکرد سازمانی
    ابراهیم کریمی 1398
  55. شناسایی عوامل موثر بر گسترش ساختمانهای سبز در شهر تهران
    علیرضا مقدس زاده بزاز 1398
  56. تبیین تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد بانکی با رویکرد B2B
    سید مهدی حیدری 1398
  57. بررسی رابطه بین قابلیت های گمرکی وتسریع تشریفات گمرکی کالاهای وارداتی و صادراتی در زنجیره تجارت خارجی (مورد مطالعه: سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران)
    مجتبی علی پورپیکانی 1398
  58. بررسی تاثیر جهت گیری شرکتهای کوچک و متوسط به بازارهای بین المللی و گرایش آنها به کارآفرینی بر روی عملکرد این شرکتهای از طریق اثر قابلیت شبکه
    سهیلا حمیدی 1398
  59. بررسی رابطه هوش تجاری و عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط در ایران(از طریق مطالعه موردی ابزار تحلیل بازار ITC)
    محمد پیری زاده 1398
  60. تعیین نقش مدیریت راهبردهای کانال های بازاریابی در بازارهای بین امللی مورد مطالعه صنعت داروسازی
    سیدحسین سجادی 1398
  61. بررسی توسعه شخصی کوله گردهای ایرانی (مطالعه موردی: جزیره هرمز)
    محمدسعید دانشمندی 1398
  62. بررسی تاثیر نوآوری بر بین المللی سازی و انتظار رشد کسب و کار کارآفرینان در صتایع صادراتی ایران
    سیدحسین موسوی 1398
  63. شناسایی ابعاد اخلاقی کسب و کار از دید جامعه مصرف کننده شرکت-های سایپا و ایران خودرو
    مصطفی صابری 1398
  64. بررسی شیوه های رشد بازار بین المللی بر اساس قابلیت شبکه های بین المللی مورد مطالعه شرکت های صنعتی استان خراسان
    الناز دخانچی 1398
  65. بررسی عوامل موثربرتمایل به پرداخت گردشگران برای اکوکمپ ها
    هستی شادمانی 1398
  66. طراحی فرآیند نوآوری استراتژی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای وارداتی کشور (مورد مطالعه برند OPEL و HAMANN )
    کیا حسین شاهی 1398
  67. طراحی مدل ساختاری تفسیری عوامل اثرگذار بر انتخاب بازار هدف صادراتی مورد مطالعه تجهیزات پزشکی
    پانته آ لایقی 1398
  68. شناسایی عوامل موثر بر رقابت پذیری مقاصد گردشگری و اولویت بندی آن ها با رویکرد تکنیک های تصمیم گیری چند شاخصه (مورد مطالعه یزد)
    حمید برازنده 1398
  69. بررسی استراتژی های فروش واحدهای مسکونی(ویلا) در نوشهر استان مازندران
    مهدی نیک بخت 1398
  70. شناسایی عوامل متمایزکننده حالت درگیرشدن مشتری دراپلیکیشن های درخواست اینترنتی تاکسی
    علی فرخی 1398
  71. انتخاب مدل کسب و کار الکترونیکی در حوزه کسب و کار اینترنتی
    بنفشه محمدی 1398
  72. تاثیر نوع پیام برنگرش مصرف کننده نسبت به گوشت مرغ
    مریم بخشی 1398
  73. بررسی عوامل موثربرگرایش صادراتی شرکت های تولیدکننده درحوزه تجهیزات پزشکی
    زهرا عین ابادی 1397
  74. بررسی تاثیر مالکیت برند (داخلی و خارجی) بر قصد خرید با میانجی گری تفاوت های قیمتی و قوم گرایی مصرف کننده
    احسان هاشمی دهقی 1397
  75. بررسی عوامل موثربرپیاده سازی فناوری های ERPوIOT درزنجیره تامین سازمان هاوتاثیرآن برعملکردبازاریابی مطالعه موردی گروه صنعتی گلرنگ
    سیما سبزعلی رضایی 1397
  76. تدوین چهارچوب توسعه پایدارگردشگری ورزشی درجمهوری اسلامی ایران
    فرشید وارسته بهابادی 1397
  77. تاثیر سایت های مقایسه قیمت بر تعویض برند
    ندا فریدونی زاده 1397
  78. ارزیابی ارزش برندهتل همای تهران وشیراز وتاثیرات آن برفروش
    علی فتحی عمادابادی 1397
  79. عوامل و مشوق های موثر بر ایجاد تمایل در مصرف کننده برای خرید خودرو پاک در ایران
    فاطمه سادات جعفری 1397
  80. شناسایی ودسته بندی مشتریان هتل بااستفاده ازتحلیلRFM(مطالعه موردی هتل پارسیان آزادی)
    امیررضا مرشدرزم 1397
  81. بررسی رابطه مدیریت تجربه مشتری ونیات رفتاری مشتریان هتل(مطالعه موردی هتل پارسیان آزادی)
    ماندانا منتصرکوهساری 1397
  82. تحلیل نقش سبک ارتباطی و نمایش بصری برند در موفقیت برنددر جوامع مصرفی آنلاین
    زهرا رمضانی سلطانسرا 1397
  83. 1
    علیرضا نادری 1397
  84. بررسی نقش تعدیل کننده ی دوگانگی نوآوری بر ارتباط بین قابلیت های بازاریابی با استراتژی ها و مزیت های رقابتی شرکت ها و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
    الناز رفیع زاده 1397
  85. بررسی نقش سیستم یکپارچه گمرگی با تمرکز بر پنجره واحد تجارت فرامرزی بر تحقیق اهداف گمرک (بررسی و مطالعه گمرک استان تهران و بندر شهید رجائی)
    الهام فرنام راد 1397
  86. رابطه دلبستگی به برند ، وفاداری برند و تبلیغات شفاهی :تحلیل نقش تعدیل گر طبقه اجتماعی
    سحر رجایا 1397
  87. اندازه گیری حداکثر تخفیف قابل قبول کالاها در قصد خرید
    فاطمه رضاییان 1397
  88. بررسی تاثیر کشور مبدا بر قیمت
    شادی مراتی 1397
  89. انتخاب استراتژی ورود به بازار بین الملل آموزش عالی (مورد مطالعه : علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران
    سوده حبیبی نامقی 1397
  90. سناریو پردازی رفتار مشتریان B2B شرکت ملی گاز ایران با رویکرد اینده پژوهی
    حمید الله وردی نژاد 1397
  91. ارائه چارچوبی برای شناسایی فرصت های کارآفرینی درصنعت گردشگری تندرستی درجمهوری اسلامی ایران
    زهرا رحمانی 1397
  92. بررسی نقش نظام‌های ارزیابی و کنترل استراتژیک در تحقق اهداف سازمانی
    حسین کاظمی کلشتری 1397
  93. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی و فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری در نمایندگی‌های بیمه در شهر تبریز
    مسعود پرویزی میلانی 1397
  94. بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری
    عباس مظفری 1396
  95. بررسی تاثیرابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند (مورد مطالعه: شرکت گلدیران)
    حامد طایفه افشاری 1396
  96. بررسی تاثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر اعتماد، هزینه تغییر درک ‏شده و تبلیغات شفاهی مشتریان بانک پارسیان
    حمید پیروزمند 1396
  97. تحلیل عوامل موثربروفاداری مشتریان درخریدآنلاین محصولات گردشگری درایران
    حمیده آخوندان 1396
  98. بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر بازارگرایی سازمانهای خدماتی (تحقیق پیرامونی : شعب بانک ملت شهر تهران)
    اکرم الهی گل 1396
  99. بررسی عوامل و پیامد های موثر بر قاچاق کالا
    بهناز صمیمی 1396
  100. بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در طراحی پورتال های سازمانی با هدف راه اندازی تجارت الکترونیکی سیار
    سید محسن حسینی 1396
  101. ارائه مدلی به منظور تعیین شیوه بهینه تبلیغات (مطالعه موردی بیمه پارسیان)
    لیلا کاظمی 1396
  102. بررسی تاثیر توسعه برند بر تصویر برند از دید گاه مصرف کنندگان
    آیلار زرگری پور 1396
  103. بررسی تاثیر شخصیت برند سازمان بر رضایت کارکنان
    عزیزمحمد ملایری نوریجانی 1396
  104. مدلسازی رضایتمندی مصرف کنندگان آن لاین در حوزه گردشگری به وسیله نگاشتهای شناختی فازی
    محمد ولی پور 1396
  105. بررسی رابطه باور ونگرش نسبت به تبلیغات شرکتهای خصوصی بر رفتار بیمه گذاران در زنجان
    سیده نسیم شبیری 1396
  106. تحلیل عوامل کلیدی تاثیر گذار بر صادرات صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی
    ابولفضل قاسمی 1396
  107. بررسی استفاده از آمیخته بازاریابی در شرکت های کارگزاری در ایران
    مرضیه راعی 1396
  108. برنامه ریزی استراتژیک بنیاد ملی نخبگان با استفاده از کارت امتیازی متوازن (BSC)
    چنور سجادی 1396
  109. شناسایی استراتژی های رهبری خود در کارآفرینان موفق مرد ایرانی
    سیدمصطفی حسینی چاوشی 1396
  110. بررسی و مطالعه ابزارهای پیشبرد در مشتریان کارگزاری بورس ایران
    پریا شاهروش 1396
  111. تعیین عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند داخلی در سازمان های موضوع فعالیت B2B(مورد مطالعه شرکت های تبلیغاتی تهران)
    نوید سالخورده حقیقی 1396
  112. بررسی رابطه بین عناصر آمیخته ترفیع با اثربخشی در بازاریابی سیاسی
    امیرتورج کلانتری 1396
  113. بررسی تاثیر حضوردریک رویدادفرهنگی درتجربه سفرگردشگران
    سرمه دایمی رشیدی 1396
  114. بررسی راهبرد های تجاری سازی اختراعات
    سیدمحمدرضا بشیری 1396
  115. بررسی ابعاد ارزش ادراک شده از چای ایرانی توسط مصرف کنندگان
    شادمان طاهرزاده 1396
  116. بررسی تاثیر محیط خارجی و فاصله روانی بر عملکرد صادراتی کالاهای واسطه ای صنعتی
    احسان احمدی خواه 1396
  117. خلق ارزش برای گرایش مردم به مصرف کالاهای داخلی (مطالعه پوشاک در شهر تهران)
    کبری لوایی یانسی 1396
  118. شناسایی آسیب های نظام ارزیابی خط مشی های خصوصی سازی ازمنظرسیاست های ابلاغی اقتصادمقاومتی
    معین پوراحمدی 1396
  119. بررسی انتظارات مصرف کننده از محصولات گلرنگ (مایعات لباسشویی)و نقش هریک در تصمیم گیری خرید
    یلدا مفیدی عالی 1396
  120. شناسایی و رتبه بندی دلایل عدم استفاده بنگاههای کوچک و متوسط از بیمه های اعتبار صادرات
    سیده نرگس میر رضی 1396
  121. جایگاه یابی برای محصولات لبنی پگاه در بازارهای ایران
    مجید رضایی 1396
  122. تدوین الگوی ارزیابی عملکرد کانالهای توزیع در صنعت تاسیسات ساختمان (مطالعه موردی شرکت ایرتمپ )
    الهه حسنلو 1396
  123. بررسی استراتژی برند سازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا
    فاطمه عباسی بنی 1396
  124. شناسایی عوامل موثربر قصد خرید مجدد (مطالعه موردی : شرکت بیمه پارسیان )
    آرش عنصری 1396
  125. ارائه چارچوبی برای سیستم مدیریت خدمات پس از فروش در گروه خودروسازی (گروه بهمن)
    حسین بخشی 1396
  126. بررسی راه های ایجاد برند (نام ونشان تجاری) برتر در شرکتهای صنایع غذایی
    کیوان نعمتی 1396
  127. ارزیابی کیفیت خدمات پردیس کیش دانشگاه تهران از منظر دانشجویان با استفاده از مدل مقیاس کیفیت خدمات سرور اف.
    گلسا صدری 1396
  128. موضع یابی مرکز آمارایران دراذهان مشتریان
    زهرا نجفی 1396
  129. بررسی تاثیر کیفیت درک شده وب سایت برقصد کاربر برای استفاده از آن در تجارت الکترونیکی (مورد مطالعه: شرکت ساینا)
    محسن راه روان 1396
  130. بررسی میزان آمادگی شرکت پالایش نفت اصفهان به منظور اجرای مدیریت ارتباط با مشتریCRM
    پرنیان یاوری 1396
  131. بررسی تاثیرمدیریت خدمات وموفقیت شعب بانک صادرات هرمز گان
    تراب ذاکری قشمی 1396
  132. شناسایی عوامل تعیین کننده مخارج تبلیغات در صنایع ایران با استفاده از فن تحلیل تمایزی
    سعید تاج دینی 1396
  133. تدوین الگوی بین المللی شدن شرکت ملی نفت ایران از طریق بررسی تطبیقی این فرایند در شرکت استات اویل نروژ
    محمدامین زارع میرک آباد 1396
  134. تببین عوامل موثر بر جایگاه یابی استراتژیک
    حسین پاک اندیش 1396
  135. بررسی عوامل موثربرترغیب گردشگران به استفاده ازخدمات رزرواسیون آنلاین هتل های چهار وپنج ستاره شهر تهران
    طاهره لطیفی 1396
  136. بررسی شاخصهای مدیریت بازاریابی مقصدبرتعدیل فصلی بودن گردشگری بامطالعه ی موردی شهرلاهیجان
    آرمین رفعتی کوره کابیجاری 1396
  137. تاثیرارزشهای فردی گردشگران برانتخاب خریدسوغاتی آنها
    نگار اقبالی 1396
  138. ارائه جارچوبی مفهومی جهت پاده سازی مدیریت فرآیند کسب و کار در سازمانهای ایرانی
    ویدا پورعبداله فرشچی 1396
  139. شناسایی عوامل موثر بر توسعه کسب و کارهای کوچک و خرد گردشگری (مطالعه موردی منطقه گردشگری زرتشتی یزد)
    رامتین شهرت زین آباد 1396
  140. بررسی نقش شرکتهای حمل ونقل بین المللی در بازارصادراتی ایران
    یاسمن سعیدی 1396
  141. بررسی رابطه میان ادراک مشتری از رعایت اخلاق در فروش با کیفیت رابطه میان فروشنده و مشتری: مطالعه موردی :شرکت اطلس کوپکو ایران
    کیانوش کریمی دهکردی 1396
  142. طبقه بندی فعالیتهای مراکزجانبی موزه های تاریخی براساس اندازه گیری وسنجش وضعیت معیارها درجذب بازدیدکنندگان
    زهرا طالبی 1396
  143. مقایسه تاثیر عوامل موقعیتی بر رفتار خرید زنان شاغل و خانه دار در خرید محصولات لوازم آرایشی در شهر تهران
    مژگان علی دوستی 1396
  144. بررسی موانع و مشکلات صادرات ما کارونی ایران
    عباس احمدی -ن 1396
  145. بررسی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی در راستای توسعه صادرات محصول اتیلن ایران در بازارهای بین المللی
    شادی رحمانی 1396
  146. بررسی مکانیزم های خلق ارزش در شرکتهای تابعه هولدینگ جهاد نصر تهران
    زهره برزگر 1396
  147. شناسایی فرصتهای کارآفرینی در زمینه انرژی های جدید پذیر در کشور
    وحید مهین 1396
  148. ارائه مدلی برای افزایش توان رقابتی ایران در صادرات متانول به بازار هندوستان
    سارا موسوی 1396
  149. بررسی اثرات اجرای قانون سیاستهای کلی اصل 44 در شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
    فاطمه روانان 1396
  150. آسیب شناسی فعالیت بنگاه های کسب و کار کوچک تهران براساس نیازهای مشتریان
    حمید رضا محمدی 1396
  151. بررسی اثرات بازاریابی درونی بر رفتارهای شهروندی سازمانی و ارتباط آن با کیفیت خدمات(مطالعه موردی شعب بانک سرمایه در تهران)
    محمود کاظمینی 1396
  152. سنجش تاثیر تبلیغات بازرگانی موسسات آموزشی بر ذهنیت و رفتار مشتریان خدمات آموزشی (مطالعه موسسات آموزش عالی منتخب شهر تهران
    ارزوسادات داوری 1396
  153. بررسی نقش مدیران در توانمندسازی کارکنان با تاکید بر تفاوتهای فردی و شخصیتی آنان
    سحر نظیف کار 1396
  154. بررسی عوامل موثربر فروش بیمه نامه های عمر از دیدگاه مدیران شرکت سهامی بیمه ایران
    الهه جمشیدی مهر 1396
  155. طراحی مدل قیمت گذاری هدانیک خودروهای تجاری
    حسین رستمی نژاد 1396
  156. بررسی عوامل موثر بر صادرات سنگهای تزیینی و تدوین الگویی جهت توسعه صادرات آن
    فاطمه رضائی 1396
  157. بررسی روشهای توسعه سهم بازار پژوهش های کاربردی دانشگاه تهران
    زهرا مهرجو 1396
  158. بررسی تاثیر تصویر ذهنی مصرف کنندگان از کشور مبدا بر شخصیت برند
    حسن فراهانی 1396
  159. انتخاب آمیخته رسانه در کمپین های تبلیغاتی با تلفیق مدل تصمیم گیری زبانی فازی و الگوریتم ژنتیک مورد مطالعه:بانک پارسیان
    هوشنگ تدریسی جوان 1396
  160. بررسی تاثیر تفکر استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی و نقش تعدیلگر هوش سازمانی به عنوان متغیر مداخله گر
    سولماز دلیلی 1396
  161. بررسی تاثیر نرخ ارز بر واردات کالاها (برحسب طبقه بندی بین المللی کالا و نوع مصرف) در ایران بین سالهای 1360 الی 1390
    ایمان جوادی 1396
  162. توسعه استراتژی تبلیغاتی شرکت چند ملیتی دارویی مرک در ایران با تاکید بر عوامل محیطی
    علیرضا گیتی 1396
  163. بررسی رابطه بین تجربه سفرباانگیزه های سفرگردشگران خروجی ایرانی موردمطالعه:گردشگران خروجی به کشورترکیه
    حمید طالبی 1396
  164. بررسی تاثیر مشتری گرایی موسسات خدماتی و بهداشتی بر نوآوری استراتژیک (مورد مطالعه: بیمارستان نیکان)
    آتوسا افتخاری 1396
  165. بررسی تاثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی شهروندان(مورد مطالعه:شهروندان منطقه 1 شهر تهران)
    محمد بشیری 1396
  166. بررسی تاثیر مشخصات بسته بندی محصول بر وفاداری مشتری
    بابک مصدق 1396
  167. بررسی عوامل موثر در پذیرش محتواهای ایجاد شده توسط مصرف کنندگان در رفتار برنامه ریزی سفر گردشگران ایرانی
    مینا بلوچی 1396
  168. ارزیابی صنعت گردشگری ایران بااستفاده ازالگوی تحلیلی PESTE(سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،تکنولوژیکی،زیست محیطی)
    علی اردیزی 1396
  169. «تحلیل میزان تمایل به کار تیمی در محیطهای تولید علم و دانش (مطالعه موردی: گروه‌های مدیریت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)»
    مریم میر طاهری 1396
  170. ارائه الگویی برای توسعه کارآفرینی اجتماعی در شهر تهران
    مهدی مروج یزدی 1396
  171. دسته بندی مشتریان با استفاده از مدل اندازه گیری ارزش دوره عمر مشتری و ارائه استراتژی های مناسب برای هردسته از مشتریان در یک شرکت اراده دهنده خدمات اینترنت پر سرعت
    لیلا کمال ابیانه 1396
  172. بررسی و ارائه راه کارهای کاهش سهم هزینه های سلامت مردم در سازمان تامین اجتماعی
    یلدا مددی 1396
  173. بررسی رابطه فرا اعتمادی سرمایه گذاران حقیقی و ریسک پر تفوی انتخابی در بورس تهران و ارائه استراتژی مطلوب برای کاهش فرا اعتمادی در سرمایه گذران
    مجید شاکری 1396
  174. بررسی مقایسه ای مذاکرات تجاری رودر رو (FTF) و الکترونیکی(E-negotiation) در صنعت تجهیزات و لوازم پزشکی
    مریم علیپور یگانه 1396
  175. بررسی عوامل موثر بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک (مطالعه سرمایه گذاری های مشترک وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران)
    مرضیه حبیبی 1396
  176. بررسی موانع موفقیت بسته بندی محصولات کشاورزی (میوه و تره بار ) صادراتی و ارائه راه کارهای بهبود آن
    موسی امیری 1396
  177. بررسی رابطه بین عوامل فردی و سازمانی با تعادل بین کار و زندکی
    اریو اسدی 1396
  178. مدلسازی اعتماد خریداران از فروشگاه های اینترنتی به وسیله نگاشت های شناختی فازی
    فرشید فراست 1396
  179. تدوین پروفایل (نیمرخ)شایستگی مشاغل استراتژیک به منظورارزیابی آمادگی استراتژیک سرمایه انسانی شرکت صنعتی دوده فام
    علیرضا عبدی 1396
  180. سنجش و تحلیل ارتباط میان عوامل بازاریابی رابطه مند و رضایتمندی ،وفاداری و اعتماد مشتریان بیمه عمر(مطالعه موردی : شرکت بیمه عمر ایران)
    حامد خامه چی 1396
  181. مطالعه و اولویت بندی تاثیر ابزارهای پیشبردفروش پولی و غیر پولی برانتخاب فروشگاه در صنعت پوشاک ایران
    پژمان خلیلی 1396
  182. بررسی تاثیر جهت گیری بازار صادرات بر عملکرد صادراتی شرکت ایران ترانسفو
    بهناز خوشکیش 1396
  183. بررسی پیامدهای انطباق استراتژی بازاریابی صادرات با عوامل داخلی و خارجی شرکت (مورد مطالعه صادر کنندگان نمونه ملی سال)
    ادریس ابراهیم بیگی 1396
  184. بررسی میزان و نحوه تاثیر گذاری بازاریابی دهان به دهان در شبکه های اجتماعی بر قیمت سهام و ارزش شرکتها در صنایع خودرو سازی ،مد و لباس ،نوشیدنی های غیر الکلی و تکنولوژی
    محمدعلی سیمجور 1396
  185. بررسی موقعیت رقابتی شرکت ذوب آهن ایران در راستای توسعه صادرات محصولات فولادی(تیر آهن ومیلگرد)با استفاده از مدل الماس ملی مایکل پورتر
    آصفه صبور 1396
  186. بررسی تاثیر ارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان (والدین دانش آموزان ) در مدارس غیر انتفاعی دوره دبیرستان در کلان شهر تهران
    محمود رضایی 1396
  187. بررسی تصویر نام تجاری شرکت خودرو سازی سایپا نزد مشتریان با استفاده از مدل هویت و تصویرکاپفرردر سطح شهر مشهد
    سید مرتضی سجادی 1396
  188. شناسایی و اولویت بندی عناصر آمیخته بازاریابی منتخب موثر بر تصمیم مصرف کنندگان به خرید سریال های شبکه نمایش خانگی
    هومن قاپچی 1396
  189. رتبه بندی عوامل آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید مصرف کنندگان چرم مصنوعی شهرستان تهران
    آناهیتا ملک پور 1396
  190. بررسی آمیخته بازاریابی پنیر لبنه (آنا)شرکت کاله از دیدگاه مصرف کنندگان شهر تهران با استفاده از تحلیل اهمیت - عملکرد
    علی محدث 1396
  191. بررسی تاثیر نگرش کاربران اینترنتی بر تمایل آنان به پذیرش خرید از وب سایت های خرده فروشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)
    سیده پگاه واله 1396
  192. بررسی تاثیر کیفیت، رضایت، اعتماد و قیمت معقولانه در حفظ مشتریان در گردشگری پزشکی (مطالعه موردی:گردشگران پزشکی شهر تهران)
    هادی انتظاری 1396
  193. شناسایی راهکارهای بهبودجواخلاقی سازمان های آموزشی وپژوهشی(موردمطالعه:دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
    مینا جباری هرسینی 1396
  194. بررسی رابطه بین روشهای مختلف پرداخت مفهوم درد پرداخت و تاثیر آن بر تمایل به پرداخت در مصرف کننده
    احمدرضا ربانی مورخ 1396
  195. بررسی عوامل موثر بر مزیت رقابتی پایدار در بنگاه های کوچک و متوسط صادر کننده مصالح ساختمانی بهداشتی
    سیدمجتبی موسوی نقابی 1396
  196. بررسی تاثیر انواع روشهای ورود به بازار جهانی بر توسعه صادرات سنگهای تزئینی در کشور
    علی کرمانی 1396
  197. بررسی تاثیر بسته بندی محصولات موادغذایی تولید داخل بر رفتار مصرف کننده
    کامینه مهرانی 1396
  198. شناسایی عوامل موثر بر توسعه صادرات خوشه صادراتی سفال و سرامیک لالجین همدان
    امیر عطاردیان 1396
  199. زمینه سازی اجرای تجارت الکترونیک در SME ها (تجهیزات پزشکی)
    محمدرضا قانونی 1396
  200. انتخاب مناسب ترین شیوه ورود و توزیع محصولات دارویی ایران در بازارهای خارج
    مرتضی هاشم 1396
  201. بررسی نقش کنسرسیومهای بازرگانی در افزایش فروش وصادرات صنایع کوچک
    احمد زارع 1396
  202. تدوین راهکارهای برای استفاده از تکنیک های تبلیغات خدمات عمومی(public service Advertising) برای معرفی دولت الکترونیک به مردم
    مینو میرزایی 1396
  203. نقش قابلیتهای دانشی سازمانی در استقرار موفقیت آمیز گمرک الکترونیک (مطالعه موردی گمرکات استان خوزستان )
    معصومه باقری 1396
  204. شناسایی مشکلات عامل انسانی در فرآیند اجرای نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان سازمان ها (مطالعه سازماهای دولتی منتخب استان یزد)
    محمدرضا زینلی 1396
  205. بررسی زیرساختهای لازم جهت استقرارCRM در گروه صنعتی ندا
    مهرنوش طالبی طادی 1396
  206. امکان سنجی پیاده سازی XBRL در شرکتهای ایرانی (مطالعه موردی: شرکت ملی پتروشیمی ایران و شرکتهای تابعه
    راحله گل کار 1396
  207. ارزیابی روشهای مختلف تدریس بازاریابی از حیث اثر گذاری بر نگرش و دانش فراگیران نسبت به بازار یابی و ارزیابی اثربخشی دوره ها از نظر فراگیران مطالعه موردی : آزمایشگاهی در 3 دانشگاه تهران
    اعظم میرسلیمانی 1396
  208. شناسایی عوامل موثر در تجربه مشتری در صنعت خرده فورشی (مطالعه موردی فروشگاه هایژر استار)
    شیوا مهرمنش 1396
  209. شناسایی عوامل موثردربکارگیری بازاریابی الکترونیک توسط شرکتهای خدمات مسافرتی موردمطالعه( دفاترخدمات مسافرتی(تهران)برگزارکننده تورهای ورودی به کشور)
    سیدحسن موسوی خادم 1396
  210. بررسی تاثیر عناصر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان شرکت فرآورده های نفتی آترود
    زهرا جوانشیر 1396
  211. بررسی نقش تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی : فروشگاه های زنجیره ای اتکا
    آرمین بهبهانی 1396
  212. شناسایی عوامل موثر بر ترجیح بیمه گذاران گروهی در انتخاب شرکت بیمه
    هادی فهیم زاده 1396
  213. شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در انتخاب یک بندر تجاری از نظر مشتریان
    امجد اشجع اردلان 1396
  214. بررسی ساز و کارهای استقرار نظام ارتباط با مشتری انرژی خورشیدی (فتوولنائیک در ایران)
    محمد قاسم فتح اله زاده 1396
  215. شناسایی و رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر بر صادرات فولاد ایران از دیدگاه بازاریابی تجاری - صنعتی
    ندا گرجیان جلفایی 1396
  216. بررسی عوامل موثر بر استفاده از بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی بانک تجارت)
    فاطمه اروجی 1396
  217. بررسی عوامل موثر بر و فاداری مشتریان اینترنتی بانک ها
    رضوان ولایتی شکوهی 1396
  218. بررسی راهبردهای ورودی به بازار مواد غذایی کشور عراق
    سعید صادقی 1396
  219. بررسی رابطه نسبتهای سودآوری با بازده سهام در شرکتهای خودروسازی گروه سایژا
    مهدی ساعت چی 1396
  220. شناسایی و بررسی عوامل موثر بر رابطه مند ن شدن بازاریابی در شرکت ملی حفاری ایران از دیدگاه مدیران
    هدا قربانی 1396
  221. بررسی راه های توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی در حوزه نفت و گاز به کشور عراق
    معصومه روستایی یانیه 1396
  222. بررسی شیوه های متداول بودجه ریزی در فعالیت های بازاریابی شرکت های تولیدی و مقایسه آن با شرکت های تولیدی در ایران
    احسان امینی انجدانی 1396
  223. مدلسازی مسیرهای انگیزشی موثر بر مشارکت افراد در اجتماعات آنلاین با استفاده از نگاشت های شناختی فازی
    سارا گله بختیاری 1396
  224. بررسی رفتار صادر کنندگان در صنعت برق
    الهام اله مرادی 1396
  225. بررسی مقایسه ای جایگاه محصول لپ تاپ مارک های سونی ،اچ پی،دل وایسردر ذهن مشتریان ساکن شهر تهران
    زهرا انصاری 1396
  226. بررسی تاثیر ارزش ویژه برنددرگردشگری غذابرقصدسفرمجددگردشگران مطالعه موردی استان گیلان:شهررشت
    تمنا جاهد 1396
  227. تحلیل عوامل موثر برانتخاب مقصدازسوی گردشگران اروپایی:موردمطالعه ایران
    حکیمه نصیری 1396
  228. بررسی نقش مشارکت جامعه محلی درتوسعه پایدارگردشگری:مطالعه موردی کلاردشت
    فرهاد طباطبایی 1396
  229. بررسی تاثیر برند رمانتیک بر وفاداری مصرف کنندگان مورد مطالعه : ساعت مچی
    طاهره حیدری 1396
  230. بررسی عوامل کلیدی موثر بر افزایش صادرات جوجه های یک روزه در شرکت تکلم
    علی فیاض بخش 1396
  231. ارزیابی تاثیر اجرای فرایند کنترل بر تاخیر در اجرای به موقع پروژه های عمرانی (مطالعه های موردی پروژه های مدرسه سازی سازمان نوسازی مدارس استان تهران)
    امیر طالقانی 1396
  232. بررسی اثر تبلیغات تجاری بر رفتار مصرف کنندگان محصولات بهداشتی - آرایشی
    بهاره نکواصل آزاد 1396
  233. اندازه گیری آمادگی الکترونیکی گمرک بوشهر در راستای پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی
    اکبر خلیلی 1396
  234. شناسایی عوامل تقویت کننده پذیرش خدمات بیمه الکترونیک از سوی مشتریان
    صفورا محمدنیا 1396
  235. طراحی یک پایگاه داده برای راه اندازی سیستم اطلاعات بازاریابی در موسسه تحقیقات ترانسفورماتور ایران (ایران ترانسفو)
    سیدعمار سیدان 1396
  236. شناسایی عوامل موثر در پیاده سازی سیستم مدیریت رابطه با مشتری در شرکتهای بیمه (شرکت بیمه آسیا شهر تهران)
    فرخ حسامی 1396
  237. بررسی ابعاد برند خدمات و تاثیر آن در ایجاد ارزش برای مشتریان :با دیدگاه وفادارسازی مشتریان
    سمیرا قدیانی 1396
  238. بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکدر ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان آنلاین در صنعت خدمات مالی مورد مطالعه شرکتهای کارگزاری شهر تهران
    علی اصغر ساجدی فر 1396
  239. شناسایی مدل توسعه نقشه استراتژی سازمان، موردکاوی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین
    اسحاق ریاحی سامانی 1396
  240. تحلیل عوامل انگیزشی موثربرانتخاب مقصددرسفرهای برون مرزی(موردمطالعه:گردشگران ایرانی بازدیدکننده ازکشورامارات متحده عربی)
    جمال خیری 1396
  241. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تفکر استراتژیک مدیران و کارکنان شهرداری مبتنی بر مدل جین لیدکا. مورد مطالعه شهرداری هادیشهر
    ولی محمد عباس زاده 1396
  242. بررسی نقشه وب سایت های عمومی گردشگری درشکل گیری نگرش گردشگران قبل ازبازدیدازشهرتهران
    مجید عباسی 1396
  243. رتبه بندی و انتخاب استراتژی بازاریابی بین الملل برای فرآورده های لبنی کاله آمل بر اساس دیدگاه سولبرگ
    میلاد حمیدی 1396
  244. شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکتهای صادرکننده سنگهای تزئینی ایران
    ملیکا مهدیزاده 1396
  245. بررسی تاثیر ادراک از جهت گیری استراتژیک بر عملکرد مال شرکت ها
    امیر رضویلر 1396
  246. بررسی عامل موثربرانصاف قیمتی ادراک شده وپاسخ های رفتاری مشتریان درهتل های 4و5ستاره مشهد
    سعید زال 1396
  247. نقش مهارتهای مدیریتی در توسعه SME ها
    سیدوحید حسینی پور 1396
  248. بررسی نقش مدیران ارشد در پیاده سازی سیستم های مدیریت کیفیت در صنایع رنگ و رزین کشور
    محمد رضا روشن نفس 1396
  249. بررسی سطح بلوغ IT (فناوری اطلاعات) در صنعت گردشگری ایران
    طناز روفی 1396
  250. طراحی مدل ارزشیابی عملکرد کارکنان متناسب با شایستگی های اخلاقی (بر اساس نهج البلاغه)
    مریم عابدی نیا 1396
  251. بررسی عوامل موثر بر نگرش و تمایل به خرید کالای مد لوکس در مصرف کنندگان ایرانی
    سجاد فرشیان فرشچی 1396
  252. بررسی رابطه بازارگرایی داخلی بر ادراک کارکنان از رضایت مشتریان با نقش میانجی رضایت و تعهدکارکنان، مورد مطالعه :بانک کارآفرین
    رزیتا قاسمی 1396
  253. بررسی نقش ریسک ادراک شده در قصد خرید محصولات در فروشگاه اینترنتی دیجی
    پوریا یعقوبی کوپایی 1396
  254. بررسی راه کارهای افرایش سهم بازار فرش دستباف ایران در بازار امریکا (مطالعه موردی ایالت کالیفرنیا)
    نیره پور فرد 1396
  255. بررسی تاثیر ترفیعبر توسعه مصرف گوشت شتر مرغ در سبد مصرفی خانوار شهر تهران
    ندا قدوسی 1396
  256. بررسی رابطه بین بازاریابی درونی و شایستگی سازمانی در شرکتهای خدمات فنی و مهندسی (مطالعه موردی: شرکت مهندسین مشاور نارگان
    مرضیه شریعتمداری 1396
  257. بررسی نقش نشانه های بیرونی کیفیت در شکل دهی تصویر برند و ایجاد ترجیح برای سیگارهای ایرانی
    مهدی غفوری پور 1396
  258. درآمدی بر دکترین ملی تجارت جمهوری اسلامی ایران در افق 1414
    محمد شمس الدینی 1396
  259. ارزیابی بهره وری در بنگاه های اقتصادی خصوصی بزرگ کشور: نمونه بررسی گروه صنعنی سدید و شرکتهای تابعه
    هاشم علی وردی 1396
  260. راه کارهای توسعه صادرات شیشه بسته بندی مواد غذایی به کشورهای همسایه ایران
    سعید صانعی ارمکی 1396
  261. پیش بینی میزان تقاضای بازار شرکت خودروسازی سایپا به کمک الگوریتم
    محمد امین استیفایی 1396
  262. راههای توسعه صادرات ورمی کمپوست به بازارگشورهای عربی از استان زنجان
    سمیرا عابدینی 1396
  263. ارائه مدل برای مدیریت ریسک پروژه های شاخص شهری
    امید تاسا 1396
  264. شناسایی و الویت بندی مولفه های موثر بر بسته بندی شکراز دیدگاه مشتریان خانوار
    مهزاد علیجانی 1396
  265. بررسی رابطه بین گواهی امضای الکترونیک و امنیت در تکمیل اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی
    مرجان مظفری 1396
  266. بررسی مقایسه ای شیفتگی به نام های تجاری پوشاک میان مصرف کنندگان زن ایران و استرالیا(شهر تهران و شهر ملبورن استرالیا)
    ریحانه نظری 1396
  267. ارزیابی عوامل موثر بر کیفیت خدمات واحدهای اجرایی در شعب بیمه ای سازمان تامین اجتماعی
    ریحانه موحدی منش 1396
  268. ارزیابیو انتخاب تامین کنندگان در شرایط عدم قطعیت(مطالعه موردی: شرکت مگاموتور)
    نیما صابری فرد 1396
  269. بررسی تاثیر ادراک از برند، نفوذ اجتماع و خود بینی در تمایل به خرید کالاهای لوکس
    محمد مروتی 1396
  270. بررسی نقش« درگیری ذهنی» به عنوان متغیر میانجی در رابطه«تصویر کشور» و ارزیابی محصول خارجی»
    محمد عطوفی 1396
  271. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصمیم واردکنندگان برای واردات پوشاک به بازار ایران
    مجتبی نیک آئین 1396
  272. بررسی عوامل کلیدی موفقیت دانشگاه تهران درتقویت شرکت های دانش بنیان گردشگری
    فواد معماریان 1396
  273. شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی کسب و کارهای تبلیغاتی اینترنتی: مطالعه موردی بخش مسکن و املاک در ایران
    بهنام باقری 1396
  274. ارزیابی رضایتمندی بیماران بستری جراحی شده از خدمات بیمارستان نیکان بر اساس مدل سروکوال
    نازنین شمس فر 1396
  275. چگونگی تاثیرویژگیهای مردم شناختی برنگرش جامعه میزبان نسبت به ابعادتوسعه گردشگری(مطالعه موردی شهرمشهد)
    پیام حامدسردار 1396
  276. بررسی نیازهای طراحی مدل رشد در سازمان های پروژه محور (نمونه موردی شرکت های مهندسین مشاور صنعت ساختمان)
    محمد اخگری 1396
  277. بررسی و انتخاب روش های ورود به بازار کشور ترکمنستان برای تجهیزات نفت و گاز، مورد مطالعه شرکت پترو تجارت هرمزان
    محمد رستگاردوست 1396
  278. چگونگی ارتقاء ارتباط با مشتری در جذب مشتریان بزرگ بانک صادرات ایران با استفاده از تکنیک triz ( رو ش حل خلاق مساله )
    فرناز چائی رسولی تبریزی 1396
  279. عنوان بررسی تاثیر خصوصیات مشتریان بر تمایل آنها به پذیرش خرید اینترنتی بر اساس طبقه بندی پترسون (مطالعه موردی دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران)
    فرنازالسادات فهیم 1396
  280. بررسی الگوی مصرف گاز طبیعی در خانوارهای شهر تهران
    عباس میرزایی 1396
  281. بررسی رابطه بین اقدامات بازاریابی رابطه مند ورفتارخریدگردشگران (موردمطالعه:بسته های ایرانگردی دفاترخدمات مسافرتی شهرتهران)
    فاطمه باقری 1396
  282. بررسی تاثیرات ابعاد کشور مبدا طراحی کننده تولید کننده، مونتاژ کننده بر قصد خرید محصولات چندملیتی مورد مطالعه تلویزیون های خانگی تولید شده در شرکت سونی
    کامران عبداله زاده عیسی کند 1396
  283. شناسایی عوامل موثر بر موفقیت اجرای کارت امتیازی متوازن در سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو
    هاجر سخاوت 1396
  284. بررسی تاثیرگذاری تبلیغاتی و رتبه بندی آنها از دید مشتریان (مطالعه موردی تبلیغات خدمات آموزشی الکترونیکی پورتال موسسه آموزش عالی ماهان
    فرزان فروتن 1396
  285. بررسی ادراک مصرف کننده از آمیخته بازاریابی و تاثیر آن بر وفاداری آنها نسبت به برند فروشگاه های بزرگ (هایپر مارکت ها) در ایران
    محمدسعید حاج کاظمیان 1396
  286. بررسی موانع صادرات خمیر مایه در صنعت نیشکر
    سیدمحمدجواد کم گویان 1396
  287. بررسی ساختار سازمانی موجود بانک کشاورزی و ارائه ساختار بهینه
    حمیدرضا دنکوب 1396
  288. بررسی شیوه های بهبود کیفیت خدمات در کتابخانه های عمومی تهران بزرگ
    شیوا رهگذر 1396
  289. ارزیابی و رتبه بندی عوامل بر فروش مواد غذایی در فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر تهران
    علی اصغر آزاد 1396
  290. بررسی ارتباط بین مطلوبیت و امکان پذیری درک شده توسط دانشجویان با گرایش آنها به کارآفرینی
    هادی ابراهیمی خاکباز 1396
  291. ارزیابی اثر بخشی تبلیغات تلویزیونی بیمه عمروسرمایه گذاری شرکت بیمه پارسیان
    علی آقامحسنی فشمی 1396
  292. شناسایی و رتبه بندی مشکلات و موانع صادرات تراکتور سازی ایران
    فرهنگ خلیلی 1396
  293. بررسی موانع ورود بلوک TS به بازار ایران و ارائه راهکارهای بهبود آن
    شهرام جلالی 1396
  294. ارزیابی میزان رعایت توزیعی در تخصیص منابع بودجه های بهداشتی در شهرستانهای استان هرمزگان (1388)
    احمد حقیری دهبارز 1396
  295. بررسی سیاستهایو روشهای قیمت گذاری محصیلات داروئی با رویکرد نحلیل وضعیت داخلی ایران
    مجید ضرقامیان 1396
  296. ببرسی عوامل موثر بر توسعه صادرات محصولات پلاستیکی به بازار کشورهای همسایه
    سیدروح الله وحیدکیانی 1396
  297. ارائه الگوی استقرار فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت بیمه البرز
    اسماعیل سعیدی فر 1396
  298. بررسی تاثیر رویکرد بازاریابی داخلی بر بازارگرایی کارکنان بانکهای صادرات استان تهران
    رسول کمانی 1396
  299. بررسی نقش ابزارهای مختلف پیشبرد فروش برای ترغیب خرده فروشان محصولات لبنی به عرضه این محصولات
    حمیدرضا خوانساری 1396
  300. تعیین شخصیت برندهای منتخب از طریق کهن الگوها و تبیین نحوه ی ادارک مصرف کنندگان این برندها
    نغمه شیبانی مقدم 1396
  301. بررسی تاثیرات تجارت الکترونیک در توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی
    مریم خلیلی مقدم 1396
  302. ترسیم نقشه علمی مدیریت اجرایی بر اساس مقالات علمی
    فرزاد بهاءلو هوره 1396
  303. شناسایی شیوه های ارتقاء فرهنگ مشتری مداری توسط مسئولین باجه ها در بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی
    محمد جهان مهر 1396
  304. شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در محیط تجارت الکترونیک : مدل مبتنی بر اعتماد مصرف کننده
    سپهر سالاریان 1396
  305. بررسی میزان بلوغ تجارت الکترونیک و ارائه راهکار مناسب در صنعت نفت (مطالعه موردیف شرکت پشتیبانی ساخت و تهیه کالای نفت تهران)
    مهدی اسلام زاده 1396
  306. بررسی عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی ویروسی در بنگاه های کوچک و متوسط
    محمد پروین 1396